Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462228 Mπούσε όταν στρώσεις και δώσεις μερικές καλές στον κόφτη, θυμήσου τη φάση που μου έλεγες για Α1 και 1,6 diesel.
Γέλασε λίγο (μειδίαμα) και μετά ρίξε άλλες τόσες καλές στον κόφτη.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462495
Jorge_greek έγραψε:GB πως ρολλάρει με τα 18άρια;


Απίθανα. :iconcool:
Έχει τη χρυσή τομή σε ισορροπία άνεσης-σπορ στησίματος.
Με τις 17άρες υποθέτω ότι θα είναι μαγικό χαλί.

EDDIE_147 έγραψε:Mπούσε όταν στρώσεις και δώσεις μερικές καλές στον κόφτη, θυμήσου τη φάση που μου έλεγες για Α1 και 1,6 diesel.
Γέλασε λίγο (μειδίαμα) και μετά ρίξε άλλες τόσες καλές στον κόφτη.
:lol:


Mea culpa.

Εντάξει, έχω πάθει λίγο την πλάκα μου γιατί το αμάξι είναι GTi. Ο κινητήρας του έχει βάθος.
Μέχρι τώρα τον περπατάω μέχρι τις 3οοο rpm max και κάτι λίγες του έχω φορτώσει 3μισάρες.
Μόλις αρχίσει το σπουλάρισμα, αναγκάζομαι να αλλάξω σχέση. Το αμάξι απογειώνεται. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462511 Όντως η αίσθηση του να βάζεις όποια ταχύτητα σου κατέβει και το διαόλι να τραβάει ακάθεκτο έχει πλάκα. :lol: Καλώς ήλθες στον κόσμο της δύναμης. :innocent:

Ένα πράγμα που θα σε "απογοητεύσει" στους τουρμποκινητήρες είναι ότι η δύναμη δεν είναι γραμμική ως τα κόκκινα. Δηλαδή φορτώνεις μια 3η ως τις 4000 και λες "Πως πάει έτσι ρε το γαμήδι στις μεσαίες; Τι θα κάνει δηλαδή στις 6000;". Ε δεν θα κάνει πολλά περισσότερα... :oops:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462513
REALZEUS έγραψε:Όντως η αίσθηση του να βάζεις όποια ταχύτητα σου κατέβει και το διαόλι να τραβάει ακάθεκτο έχει πλάκα. :lol: Καλώς ήλθες στον κόσμο της δύναμης. :innocent:

Ένα πράγμα που θα σε "απογοητεύσει" στους τουρμποκινητήρες είναι ότι η δύναμη δεν είναι γραμμική ως τα κόκκινα. Δηλαδή φορτώνεις μια 3η ως τις 4000 και λες "Πως πάει έτσι ρε το γαμήδι στις μεσαίες; Τι θα κάνει δηλαδή στις 6000;". Ε δεν θα κάνει πολλά περισσότερα... :oops:


Στον 1.4 twincharged δεν ισχύει αυτό. Τραβάει μέχρι τις 7000σαλ.
Στον 2λτ tsi επίσης. Φαντάζομαι και στον δικό μου ισχύει το ίδιο. Έχει και κόφτη στις 6900. :innocent:


Ξέχασα να πω ότι είναι οικονομικός σε καύσιμο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462515 Δεν είπα ότι δεν θα ανεβάσει ως εκεί, και το δικό μου πάει 6500 περίπου. Λέω ότι ψηλά απλά δεν κάνει τίποτα σοβαρό. Δεν αυξάνει γραμμικά την δύναμη όπως ένα καλό ατμοσφαιρικό. Πιο πολύ εντυπωσιάζει στις μεσαίες δηλαδή, παρά ψηλά όπως έκανε η 47 σου!!! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462518
REALZEUS έγραψε:Δεν είπα ότι δεν θα ανεβάσει ως εκεί, και το δικό μου πάει 6500 περίπου. Λέω ότι ψηλά απλά δεν κάνει τίποτα σοβαρό. Δεν αυξάνει γραμμικά την δύναμη όπως ένα καλό ατμοσφαιρικό. Πιο πολύ εντυπωσιάζει στις μεσαίες δηλαδή, παρά ψηλά όπως έκανε η 47 σου!!! :iconcool:


Δία, τι να πας ψηλά; Πάω ήδη με τις μισές σαλ και πάω ήδη σβέλτα ακούραστα, άκοπα και οικονομικά. Άλλη φάση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462522
REALZEUS έγραψε: Λέω ότι ψηλά απλά δεν κάνει τίποτα σοβαρό. Δεν αυξάνει γραμμικά την δύναμη όπως ένα καλό ατμοσφαιρικό.


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462526
Giuseppe Busso έγραψε:Δία, τι να πας ψηλά; Πάω ήδη με τις μισές σαλ και πάω ήδη σβέλτα ακούραστα, άκοπα και οικονομικά. Άλλη φάση.


Μη μου ταριφιάζεις τώρα, please!!! :rtfm:


dimviii έγραψε: :shifty:


Το δικό σου, ειδικά πειραγμένο, είναι ειδική περίπτωση. Και πάλι δεν έχει την δύναμη ψηλά που θα είχε ένα αντίστοιχα δυνατό (πόσα άλογα έχεις; 380;), πολύστροφο, ατμοσφαιρικό, ψηλά. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462533
REALZEUS έγραψε:
Το δικό σου, ειδικά πειραγμένο, είναι ειδική περίπτωση. Και πάλι δεν έχει την δύναμη ψηλά που θα είχε ένα αντίστοιχα δυνατό (πόσα άλογα έχεις; 380;), πολύστροφο, ατμοσφαιρικό, ψηλά. :iconcool:


εσυ θελεις βολτα με καλο 9αρι,να δεις τι εστι σωστο τουρμπομοτερ.
η αισθηση,και η πραγματικοτητα ,που νιώθεις τα νεα τουρμπομοτερ να τελειωνουν νωρις,ειναι οι μικρες τουρμπίνες που λαχανιαζουν στα ψηλα,για χαρη του χαμηλου τουρμπισματος.
Όταν παντρεψεις το σωστο τούρμπο,και εχεις μοτερ με σοβαρη αναπνοή,δεν υπαρχουν ουτε λαχανιάσματα,ουτε κοπωσεις στις ψηλες στροφες ουτε τπτ.
Εάν οδηγήσεις ''σωστο'' 9αρι,θα δεις ότι γινεται να παντρεψεις τους 2 διαφορετικούς κοσμους.με φοβερη αποδοση ακομα και σε υψηλες στροφες.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#462540
dimviii έγραψε:η αισθηση,και η πραγματικοτητα ,που νιώθεις τα νεα τουρμπομοτερ να τελειωνουν νωρις,ειναι οι μικρες τουρμπίνες που λαχανιαζουν στα ψηλα,για χαρη του χαμηλου τουρμπισματος.


Αυτό ακριβώς -που περιγράφει κ ο Δίας- μου χαλάει όλη την εμπειρία οδήγησης. Πρόσφατα το συνάντησα πολύ έντονα πάλι σε 2 χιλιάρια: το νέο σιβικ και το νέο ίμπιζα.

dimviii έγραψε:Όταν παντρεψεις το σωστο τούρμπο,και εχεις μοτερ με σοβαρη αναπνοή,δεν υπαρχουν ουτε λαχανιάσματα,ουτε κοπωσεις στις ψηλες στροφες ουτε τπτ.
Εάν οδηγήσεις ''σωστο'' 9αρι,θα δεις ότι γινεται να παντρεψεις τους 2 διαφορετικούς κοσμους.με φοβερη αποδοση ακομα και σε υψηλες στροφες.


Αυτό θα ήθελα να το δω. Έτσι όπως το περιγράφεις, αγγίζει το τέλειο!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462542 Για μένα το τέλειο αγγίζεται όταν ένας εξάλιτρος ιταλικός V12 χτυπάει 8000+++ ΣΑΛ... :omg: Δεν έχω νιώσει ποτέ μου κάτι ανώτερο από εκείνην την 599 στον κόφτη!!! :s_wacko

Αλλά ΟΚ, καταλαβαίνω τι εννοεί κι ο Ντίμης και ακούγεται ωραίο αν και ένα 9άρι με πρόγραμμα δεν με εντυπωσίασε τόσο, με χαλούσε το τσάφα-τσούφα της σκάστρας. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462543 Εικόνα
https://www.ebay.com/itm/Seat-Leon-5F-o ... SwB3tZozNg

Τα βάζω στη wishlist.

Με προβληματίζει το γεγονός ότι έχουν πολύ μέταλλο, οπότε μήπως γλιστράνε. :hmmm:

Νίκο (με το Evo), μπορείς να πεις στον αδερφό σου να βγάλει μια φωτογραφία τα ποδοστήρια του Cupra, να δούμε αν είναι τα ίδια αλλά και να τον ρωτήσεις αν τυχόν έχει παρατηρήσει γλιστρήματα;


Υπάρχουν και τα παρακάτω από τα αξεσουάρ.

Εικόνα
http://www.seataccesoriescatalogue.net/ ... /1588/3460