Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427404 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ford Focus ST-Line 1.5lt 4cyl Ecoboost 182ps βενζίνης
Όπως το βλέπετε πάει 22Κ ευρώ με το κλειδί στο χέρι με τα 215/50/17 ζαντολάστιχα.
Με xenon και 18άρες (235/40) πάει στα 25Κ ευρώ στο χέρι λόγω ανώτερης κλίμακας Τελών Ταξινόμησης.

240Νm ροπή
0-100 σε 8.6sec
τελ. ταχύτητα 222km/h
μικτή κατανάλωση 5.5 lt/100km
βάρος 1325kg με οδηγό 75 κιλά, όλα τα υγρά και 90% καύσιμο.

Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμη αυτή η έκδοση για οδήγηση.

Στο καπάκι πέρασα μια βόλτα από τη VW να δω το νέο Golf EVO με 1.5lt και 150ps.
Με παρόμοιο εξοπλισμό πάει στα 27 χιλιάδες ευρώ. Υπόψιν, χωρίς R-Line πακέτο γιατί στο ανανεωμένο Golf δεν έχει ανοίξει ακόμη ο κωδικός του.
Θα το οδηγήσω την επόμενη εβδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#427435 μεικτή στα 5,5;

:s_yummy
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#427464 GB ψηνεσαι για αλλαγή;
To 308 το είδες;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427478
Asimov έγραψε:GB ψηνεσαι για αλλαγή;
To 308 το είδες;


Το σκέφτομαι.
Τo 308 το έχω δει στα πεταχτά στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου.
Για ποιο λόγο να το δω ξανά όμως;
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#427486 Εξαιρετικότατο το 308 αλλά πλην του GT που έχει 32Κ κάνει μόνο για commuting. Έπρεπε να βγάζουν και μία μέση έκδοση με τον 1.6thp στα 150-160 άλογα και 23-24Κ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427488
Stefan147 έγραψε:Εξαιρετικότατο το 308 αλλά πλην του GT που έχει 32Κ κάνει μόνο για commuting. Έπρεπε να βγάζουν και μία μέση έκδοση με τον 1.6thp στα 150-160 άλογα και 23-24Κ.


Είδα μόλις στη σελίδα της Peugeot ότι έχει βγάλει όντως το GT με τον 1.6 βενζίνης και 205 ίππους.
Τιμή από 32Κ ευρώ; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#427491 Να το έβλεπες σαν εναλλακτική των άλλων που κοιτάς. Το 130hp έλεγα που δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 23. Μετά όντως πας πολύ ψηλά.
Βέβαια βάσει specs είναι σαφώς πιο αργό από το focus, μάλλον κι από το golf.
Και το 150αρι leon θα έβλεπα που βγαίνει πολύ φτηνότερο από το golf.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#427494 To 308 gt και το αντίστοιχο megane με τα 200 άλογα θα ήταν καλές ενναλλακτικές για hot hatch για όσους δεν θέλουν να μπλέξουν με δίλιτρα δηλαδή με το cupra αλλά όχι και 32.000 € ρε γαμώτο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#427518
Giuseppe Busso έγραψε:
Asimov έγραψε:GB ψηνεσαι για αλλαγή;
To 308 το είδες;


Το σκέφτομαι.
Τo 308 το έχω δει στα πεταχτά στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου.
Για ποιο λόγο να το δω ξανά όμως;


Νομιζω μονο Κουπρα Λεον στα 27 χιλιαρικα αξιζει να αλλαξεις την 147. Αν μπορεις για διλιτρο βεβαια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#427526
GTS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Asimov έγραψε:GB ψηνεσαι για αλλαγή;
To 308 το είδες;


Το σκέφτομαι.
Τo 308 το έχω δει στα πεταχτά στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου.
Για ποιο λόγο να το δω ξανά όμως;


Νομιζω μονο Κουπρα Λεον στα 27 χιλιαρικα αξιζει να αλλαξεις την 147. Αν μπορεις για διλιτρο βεβαια.


Εννοείται ότι αν θες να δώσεις 28 για κάτι γρήγορα πας μονοκούκι στο Cupra!!!

Εναλλακτικά πας στο "απλό" 1.8 με τα 180 άλογα που είναι τα καλύτερα spent 20 χιλιάρικα για καινούριο σβέλτο αυτοκίνητο!!!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427532
Asimov έγραψε:Να το έβλεπες σαν εναλλακτική των άλλων που κοιτάς. Το 130hp έλεγα που δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 23. Μετά όντως πας πολύ ψηλά.
Βέβαια βάσει specs είναι σαφώς πιο αργό από το focus, μάλλον κι από το golf.
Και το 150αρι leon θα έβλεπα που βγαίνει πολύ φτηνότερο από το golf.


Νομίζω πήρε το μάτι μου για 308 GT-Line, δηλαδή αντίστοιχο του ST-Line του Focus, με 25+ αρχική και κινητήρα 3κυλ 1.2 με 130 ίππους.
Να μη φανώ κολλημένος αλλά 52 επιπλέον ίπποι και 1 επιπλέον κύλινδρος και 300cc επιπλέον, δεν είναι σαφώς ανώτερη επιλογή;

Έχω την 147 με 120 ίππους αλλά με βάρος 1.2 τόνους και το αμάξι αν εξαιρέσεις τη ροπή περασμένης 20ετίας, είναι πραγματικά σβέλτο.
Αν δεν πάω σε κάτι που να φλερτάρει τα 200 άλογα ή έστω να είναι αρκετά πάνω από 150, όπως καλή ώρα ο συγκεκριμένος κινητήρας του Focus ή ο 1.4 ΜΑ με 170 της Giulietta, δεν θα με ενδιέφερε να κάνω κίνηση.
Και εκτός της απόδοσης ενός κινητήρα, θα ήθελα ένα σπορ σύνολο κάτω από το καπώ. Είναι το 1.2 μοτεράκι σπορ όπως ήταν ο 1.6 TwinSpark της Alfa που σε ανατρίχιαζε πχ;

Το 308 GT με τους 205 ίππους, seems legit αλλά μιλάμε για επιπλέον 10 χιλιάδες ευρώ σε σχέση με το Ford και είναι κατά 10 χιλιάδες ευρώ καλύτερο;

Σκέφτηκα και το Renault Megane, αλλά και αυτό βγαίνει σε 1.2 TCe με 130 ίππους.

@GTS
Άγη σκέφτηκα το FR, το 1.8 με τους 180 ίππους. Αυτό ίσως πάω να το δω. Αν και θα ήθελα να παραμείνω μοτερικά μέχρι 1.6lt ταβάνι.
Οπότε περιπτώσεις Cupra και σία, ξεχνιώνται με συνοπτικές διαδικασίες.




Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει κάποιο Focus ποτέ. Πριν χρόνια έφτασα κοντά να οδηγήσω ένα πράσινο RS MK2 με το RevoKnuckle ενός γνωστού, αλλά δεν έκατε.
Θα ήθελα να γίνει για να δω πως πάει.

Με ψάξιμο στο διαδίκτυο ανακαλύπτω πως το ST-Line έχει χαμηλωμένη ανάρτηση 1cm σε σχέση με την υπόλοιπη βασική γκάμα Φώκιας. Και ότι είναι ένα στάδιο κάτω από το ST των 250 ίππων, σε σκληρότητα κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#427540 Τα st-line είναι για αυτούς που θέλουν οπτικά ένα st αλλά δεν θέλουν τα αυξημένα κόστη, σκληρότερη ανάρτηση κλπ του κανονικού st.


Ο φίκος είναι ώριμο μοντέλο που πάει για αλλαγή σε κανέναν χρόνο κι ο αντικατάστατης θα έχει αρκετές διαφορές σε τεχνολογία, nvh κλπ. Αν τον πάρει κανείς τώρα ως συνειδητή επιλογή και καταφέρει ένα καλό ντηλ, είναι πολύ καλό πακέτο.