- 05 Μάιος 2018, 15:47
#506636
Επειδή για κάποιους μπορεί να το έγραψα περίεργα κ να μην το κατάλαβαν .... κ εκφράστηκαν κάπως άκομψα ....
στο ανέβα - κατέβα τα περισσότερα αυτοκίνητα με ΜΕΚ πρώτα πχ καταναλώνουν πολύ καύσιμο ( ανηφόρα ) κ στη συνέχεια μηδέν ( κατηφόρα ). Αντίστοιχα επηρεάζονται κ οι υπολογιστές ταξιδιού .
Αν πχ μηδενίσεις την κατανάλωση στην Κοζάνη , μέχρι να φτάσεις στην Βέροια με το Citroen έλεγε αυτονομία 1000+ Χιλιόμετρα μιας κ υπολογίζει τα τελευταία χιλιόμετρα κλπκ εννοείτε ότι θέλει κάποια χιλιόμετρα προσαρμογής για να δείξει και πάλι τι υπολογίζει βάσει των χιλιομέτρων .
Στο i3 , εννοείτε ότι στην ανηφόρα καταναλώνει ενέργεια κ μάλιστα αρκετή . Στην κατηφόρα όμως η κατανάλωση δεν είναι ούτε μηδενική , ούτε μικρή ( βλ. Ρελαντί ), αλλά κάνει ανάκτηση κάποιας ποσότητας ενέργειας είτε αφήνοντας το γκάζι είτε πατώντας το φρένο . Σε αυτό το φαινόμενο αναφέρθηκα . Στην ευθεία μόνο καταναλώνει . Στο ανέβα - κατέβα καταναλώνει από τη μια πολύ , αλλά ανακτά από την άλλη κ ένα μέρος όποτε έχει κάποιο κέρδος .
Δε λέω ότι έχει μικρότερη κατανάλωση .
Δεν καταρρίπτει νόμους φυσικής όπως ανέφεραν κάποιοι , δε κάνει χρήση μαγικά ξόρκια κ μαγνητάκια, απλά λειτουργεί διαφορετικά .
Τελευταία επεξεργασία από vagmag και 05 Μάιος 2018, 15:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά