Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#506568
vagmag έγραψε:μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερη αυτονομία όταν είχε ευθεία ... κ λιγότερη αυτονομία όταν είχε δρόμους με ανηφόρες - κατηφόρες ... Στο i3 ... καταφέρνουμε το ανάποδο .... στην καθημερινή διαδρομή που έχει αρκετή κατηφόρα αλλά κ αρκετή ανηφόρα ... φτάνει συνολικά τα 250 χλμ :dizzy:

Kαλά οκ, και στο ηλεκτρικό το ίδιο συμβαίνει, απλά το "αυτονομία 250χλμ" το είδες καθώς ήσασταν στην κατηφόρα.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506574
rocsta έγραψε:
vagmag έγραψε:μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερη αυτονομία όταν είχε ευθεία ... κ λιγότερη αυτονομία όταν είχε δρόμους με ανηφόρες - κατηφόρες ... Στο i3 ... καταφέρνουμε το ανάποδο .... στην καθημερινή διαδρομή που έχει αρκετή κατηφόρα αλλά κ αρκετή ανηφόρα ... φτάνει συνολικά τα 250 χλμ :dizzy:

Kαλά οκ, και στο ηλεκτρικό το ίδιο συμβαίνει, απλά το "αυτονομία 250χλμ" το είδες καθώς ήσασταν στην κατηφόρα.


Ελα ρε, ησουν κ εσυ εκει? :hmmm: κ δεν σε τραταραμε κατι :omg:

Κ ομως η ενδειξη ηταν σε ανηφορα, ανεβαίνοντας Ωραιοκαστρο.

Τη διαπιστωση την εκανα γιατι περιμενα στη διαδρομή για κουφαλια κ πίσω ( το προηγουμενο σκ) να εχω καλύτερα αποτελέσματα, οπως με ολα τα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει με κινητηρα εσωτερικής καύσης ... αλλα εδα το αντιθετο.

Ισως αυτο το ανεβα - κατεβα, βοηθάει στη φόρτιση.... οχι μονο στην αποφορτιση...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#506578 Το κατέβα βοήθα. Το ανέβα λογικα βοήθα αν υπάρχουν μαγνητακια Antonis team στις μπαταριες. Χα

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#506585
vagmag έγραψε:Κ ομως η ενδειξη ηταν σε ανηφορα, ανεβαίνοντας Ωραιοκαστρο.

OK, μπορεί να το παρατήρησες ενώ ήσουν στην (αρχή της) ανηφόρα(ς), αλλά αφορούσε ξεκάθαρα το προηγούμενο (κατηφορικό) προφίλ οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#506587 Σε συνεχή διαδρομή πατάς συνεχώς το γκάζι (εννοώ το δεξί πεντάλι που όμως δεν έχει πια σχέση με έγχυση μίγματος αέρα-καυσίμου). Υπάρχει τότε μια αρκετά γραμμική σχέση ταχύτητα-χλμ και κατανάλωσης. Στις άλλες διαδρομές έχεις μειωμένες ταχύτητες και πολλές επιβραδύνσεις και στάσεις κατά τις οποίες έχεις μηδενική ή και αρνητική κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#506599 Προφανώς το trip computer υπολογίζει τα δεδομένα με βάση την κατανάλωση μίας Χ απόστασης που προηγήθηκε. Αν πχ για 1χλμ ήσουν σε κατηφόρα με κατανάλωση σχεδόν 0, και ο υπολογισμός γίνεται βάσει του τελευταίου χλμ, θα σου βγάλει τεράστια αυτονομία, στην αρχή της ανηφόρας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Έχω βγάλει αυτονομία με το μισό ρεζερβουάρ περίπου 1000χλμ με το ψιτροέν (κατάβαση από το Σέλι, 25χλμ σχεδόν όλα κατηφόρα με ελάχιστο πάτημα του γκαζιού :lol: :lol: κατανάλωση 2,3lt/100km στη διαδρομή αυτή), η οποία προφανώς για να πέσει σε κανονικά επίπεδα θέλει λίγα χλμ σε κανονικές συνθήκες. Μάλιστα, επειδή είναι κινητός Μ.Ο. η αυτονομία συνεχίζει να ανεβαίνει (για λίγο) και αφού τελειώσει η κατηφόρα...

Για να έχεις σωστή εικόνα δες πόσο σου βγάζει σε πολλές μέρες. :s_yes Έχει πάντως ενδιαφέρον να δούμε πόσο είναι η πραγματική του αυτονομία και προσωπικά θα ήθελα να δω πόσο θα επηρρεαστεί στο χρόνο από τη φυσιολογική φθορά των μπαταριών. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#506600 Όταν φρενάρει συσσωρεύει ενέργεια? θα ήταν ενδιαφέρον. είμαι ευχαριστημένος.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#506609
PeterPan έγραψε:Όταν φρενάρει συσσωρεύει ενέργεια? θα ήταν ενδιαφέρον. είμαι ευχαριστημένος.

Πέτρο ναί, σε κάθε άφημα του γκαζιού όταν ρολλάρει συσσωρεύει ενέργεια όπως και στο φρενάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#506618 Το i3 όπως είπα κι άλλη φορά είναι φοβερό, πρακτικά μπορείς να το οδηγείς με ένα πεντάλ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#506619 oταν αφηνεις το γκαζι φρεναρει.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#506620 Να ένα ωραίο σχετικό βιντεάκι:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506636 Επειδή για κάποιους μπορεί να το έγραψα περίεργα κ να μην το κατάλαβαν .... κ εκφράστηκαν κάπως άκομψα ....

στο ανέβα - κατέβα τα περισσότερα αυτοκίνητα με ΜΕΚ πρώτα πχ καταναλώνουν πολύ καύσιμο ( ανηφόρα ) κ στη συνέχεια μηδέν ( κατηφόρα ). Αντίστοιχα επηρεάζονται κ οι υπολογιστές ταξιδιού .
Αν πχ μηδενίσεις την κατανάλωση στην Κοζάνη , μέχρι να φτάσεις στην Βέροια με το Citroen έλεγε αυτονομία 1000+ Χιλιόμετρα μιας κ υπολογίζει τα τελευταία χιλιόμετρα κλπκ εννοείτε ότι θέλει κάποια χιλιόμετρα προσαρμογής για να δείξει και πάλι τι υπολογίζει βάσει των χιλιομέτρων .

Στο i3 , εννοείτε ότι στην ανηφόρα καταναλώνει ενέργεια κ μάλιστα αρκετή . Στην κατηφόρα όμως η κατανάλωση δεν είναι ούτε μηδενική , ούτε μικρή ( βλ. Ρελαντί ), αλλά κάνει ανάκτηση κάποιας ποσότητας ενέργειας είτε αφήνοντας το γκάζι είτε πατώντας το φρένο . Σε αυτό το φαινόμενο αναφέρθηκα . Στην ευθεία μόνο καταναλώνει . Στο ανέβα - κατέβα καταναλώνει από τη μια πολύ , αλλά ανακτά από την άλλη κ ένα μέρος όποτε έχει κάποιο κέρδος .

Δε λέω ότι έχει μικρότερη κατανάλωση .

Δεν καταρρίπτει νόμους φυσικής όπως ανέφεραν κάποιοι , δε κάνει χρήση μαγικά ξόρκια κ μαγνητάκια, απλά λειτουργεί διαφορετικά .
Τελευταία επεξεργασία από vagmag και 05 Μάιος 2018, 15:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά