- 30 Απρ 2018, 18:32
#505664
και για να μην παρεξηγηθώ, δε νομίζω ότι πήρα το τέλειο μεταφορικό μέσο, ούτε ότι σίγουρα είναι αυτό το μέλλον.
Κάποιες σκέψεις, διαπιστώσεις, κλπ
Όταν γράφω ότι μπορεί να υπερστρέψει βγάζοντας το dsc, δεν εννοώ ότι γίνεται drftάδικο , αλλά ότι έχω τη δυνατότητα να παίξω αν κ εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, το οδόστρωμα κλπ .
Η επιτάχυνσή του είναι σίγουρα κάτι εθιστικό. Η αμεσότητα του γκαζιού είναι τέλεια, η δύναμη χωρίς κομπιάσματα , χωρίς στροφαρίσματα κλπ είναι απολαυστική !!!
Το 30-100 , ή 70-120 είναι πολύ γρήγορα . Όλες οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις !!!
Είναι σίγουρα πιο καλό οδηγικά, πιο διασκεδαστικό είτε σαν στρίψιμο, είτε σαν γκάζι από το citroen .
Τα παιδιά το αγάπησαν, η γυναίκα το ίδιο ! Μπορείς να αναπτύξεις γρήγορα μεγάλες ταχύτητες.
Δεν είναι τέλειο !
Είναι λίγο αλλόκοτο ώρες ώρες σε δρόμους με πολλές ανωμαλίες, έχει καλή απόσβεση , αλλά πιθανόν μικρή διδρομή η ανάρτηση !
Χάνει εύκολα την πρόσφυση πίσω σε δρόμους της Θεσσαλονίκης, λίγο τα στενά ελαστικά, λίγο η άμεση κ πολύ δύναμη ... το dsc κάνει υπερωρίες στο βαθύ πάτημα του γκαζιού. Χωρίς να ενοχλεί μεν, αλλά κάνει . Δεν κόβει τόσο πολύ όσο το 320d, αλλά ... το συμμαζεύει .
Όταν φορτίζει η πριζα κλειδώνει μέσα στο αυτοκίνητο . Στο ξεκλείδωμα υποτίθεται ελευθερώνεται και η πρίζα και μπορείς να αποσυνδέσεις. Ε δύο φορές δεν έγινε. Τη μία χρειάστηκε κλέιδωμα και ξεκλείδωμα και την άλλη πιο δραστικά μέσα... Στη μέσα πλευρά της πίσω πόρτας , υπάρχει ένα πλαστικό που τραβάς και αποσυνδέει - ελευθερώνει την πρίζα. Ψάχνοντας μήπως έκανα κάτι λάθος... βρήκα ότι έχει συμβεί σε πολλούς και μάλιστα βρήκα και άλλη εναλλακτική. Λύση για να μην ξανασυμβεί ΔΕ βρήκα.
Η επιτάχυνση μετά τα 130 δεν είναι και τόσο γρήγορη ή δε δείχνει τόσο γρήγορα σε σχέση με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Μέχρι τα 150 πάει άνετα.
Μπορείς σε πολλές περιπτώσεις να μην πατάς φρένο, και να επιβραδύνεις απλά αφήνοντας το γκάζι , μιας και επιβραδύνει σημαντικά πολύ . Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά είναι καλό !!! Όμως , υπάρχει και όμως, αν η μπαταρία είναι γεμάτη, ή αν αφήσεις το γκάζι και περνάς επάνω από ανωμαλίες που πχ θα ενεργοποιούνταν το ABS, δεν επιβραδύνει και εκεί ίσως μπερδευτείς.
Ίσως το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά....
Ίσως όχι αυτού του τύπου. Αν είναι τα ηλεκτρικά, θα κάνουν σίγουρα περισσότερα χιλιόμετρα με μία φόρτιση ή θα φορτίζουν σε 3-5 λεπτά πχ σε κάποιο βενζινάδικο.... οπότε θα έχουν λυθεί τα σημερινά προβλήματα εμβέλειας .
Μία άλλη περίπτωση που σκέφτομαι είναι τα ηλεκτρικά να είναι αυτοκίνητα πόλης καθαρά και επιλογή για όποιον έχει δεύτερο αυτοκίνητο . Αλλά για όποιον θέλει να έχει μόνο ένα όχημα να είναι λύση τα plugin hybrid, τα οποία όμως με μία φόρτιση θα κάνουν περί τα 100 χλμ.... οπότε θα καλύπτουν όλες τις καθημερινές μετακινήσεις και μετά βενζίνη κλπ για ταξίδια.
Αν μείνουν έτσι όπως είναι σήμερα με εμβέλεια 200-400 χλμ τότε μία λύση θα ήταν στα βενζινάδικα να έχουν τρέηλερ με μπαταρία (powerbank) έτοιμα φορτισμένα, τα κοτσάρεις και συνεχίζεις το ταξίδι. Όταν αδειάζει , τα αφήνεις στον επόμενο σταθμό να φορτίσουν ξανά και παίρνεις το επόμενο τρέηλερ
Εμάς μας έχει ικανοποιήσει μέχρι σήμερα.
Νομίζω κοντέυουμε τα 1000χλμ, και από την ώρα που πήραμε απόφαση ότι είναι αυτοκίνητο πόλης, άντε και μέχρι Χαλκιδική , μπορούμε να το κρατήσουμε χρόνια αρκετά, αν όλα πάνε καλά !!!