Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By glf
#505659 Αυτό είναι η καλύτερη συμβουλή. Ιδίως που έβαλες και ρύθμιση για το νυχτερινό τιμολόγιο.
Και με τον φορτιστή που θα δώσει πιο πολύ ρεύμα, θα είναι όλα σωστά και οικονομικά.
Dimsabas έγραψε:Στη θέση σου, θα την έβαζα κάθε βράδυ, όπως και το κινητό δηλαδή. Εκτός πια κι αν είχα βγει μόνο για πολύ μικρή απόσταση. Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#505664 και για να μην παρεξηγηθώ, δε νομίζω ότι πήρα το τέλειο μεταφορικό μέσο, ούτε ότι σίγουρα είναι αυτό το μέλλον.

Κάποιες σκέψεις, διαπιστώσεις, κλπ

Όταν γράφω ότι μπορεί να υπερστρέψει βγάζοντας το dsc, δεν εννοώ ότι γίνεται drftάδικο , αλλά ότι έχω τη δυνατότητα να παίξω αν κ εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, το οδόστρωμα κλπ .
Η επιτάχυνσή του είναι σίγουρα κάτι εθιστικό. Η αμεσότητα του γκαζιού είναι τέλεια, η δύναμη χωρίς κομπιάσματα , χωρίς στροφαρίσματα κλπ είναι απολαυστική !!!
Το 30-100 , ή 70-120 είναι πολύ γρήγορα . Όλες οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις !!!
Είναι σίγουρα πιο καλό οδηγικά, πιο διασκεδαστικό είτε σαν στρίψιμο, είτε σαν γκάζι από το citroen .

Τα παιδιά το αγάπησαν, η γυναίκα το ίδιο ! Μπορείς να αναπτύξεις γρήγορα μεγάλες ταχύτητες.

Δεν είναι τέλειο !

Είναι λίγο αλλόκοτο ώρες ώρες σε δρόμους με πολλές ανωμαλίες, έχει καλή απόσβεση , αλλά πιθανόν μικρή διδρομή η ανάρτηση !
Χάνει εύκολα την πρόσφυση πίσω σε δρόμους της Θεσσαλονίκης, λίγο τα στενά ελαστικά, λίγο η άμεση κ πολύ δύναμη ... το dsc κάνει υπερωρίες στο βαθύ πάτημα του γκαζιού. Χωρίς να ενοχλεί μεν, αλλά κάνει . Δεν κόβει τόσο πολύ όσο το 320d, αλλά ... το συμμαζεύει .

Όταν φορτίζει η πριζα κλειδώνει μέσα στο αυτοκίνητο . Στο ξεκλείδωμα υποτίθεται ελευθερώνεται και η πρίζα και μπορείς να αποσυνδέσεις. Ε δύο φορές δεν έγινε. Τη μία χρειάστηκε κλέιδωμα και ξεκλείδωμα και την άλλη πιο δραστικά μέσα... Στη μέσα πλευρά της πίσω πόρτας , υπάρχει ένα πλαστικό που τραβάς και αποσυνδέει - ελευθερώνει την πρίζα. Ψάχνοντας μήπως έκανα κάτι λάθος... βρήκα ότι έχει συμβεί σε πολλούς και μάλιστα βρήκα και άλλη εναλλακτική. Λύση για να μην ξανασυμβεί ΔΕ βρήκα.

Η επιτάχυνση μετά τα 130 δεν είναι και τόσο γρήγορη ή δε δείχνει τόσο γρήγορα σε σχέση με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Μέχρι τα 150 πάει άνετα.

Μπορείς σε πολλές περιπτώσεις να μην πατάς φρένο, και να επιβραδύνεις απλά αφήνοντας το γκάζι , μιας και επιβραδύνει σημαντικά πολύ . Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά είναι καλό !!! Όμως , υπάρχει και όμως, αν η μπαταρία είναι γεμάτη, ή αν αφήσεις το γκάζι και περνάς επάνω από ανωμαλίες που πχ θα ενεργοποιούνταν το ABS, δεν επιβραδύνει και εκεί ίσως μπερδευτείς.

Ίσως το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά....
Ίσως όχι αυτού του τύπου. Αν είναι τα ηλεκτρικά, θα κάνουν σίγουρα περισσότερα χιλιόμετρα με μία φόρτιση ή θα φορτίζουν σε 3-5 λεπτά πχ σε κάποιο βενζινάδικο.... οπότε θα έχουν λυθεί τα σημερινά προβλήματα εμβέλειας .
Μία άλλη περίπτωση που σκέφτομαι είναι τα ηλεκτρικά να είναι αυτοκίνητα πόλης καθαρά και επιλογή για όποιον έχει δεύτερο αυτοκίνητο . Αλλά για όποιον θέλει να έχει μόνο ένα όχημα να είναι λύση τα plugin hybrid, τα οποία όμως με μία φόρτιση θα κάνουν περί τα 100 χλμ.... οπότε θα καλύπτουν όλες τις καθημερινές μετακινήσεις και μετά βενζίνη κλπ για ταξίδια.
Αν μείνουν έτσι όπως είναι σήμερα με εμβέλεια 200-400 χλμ τότε μία λύση θα ήταν στα βενζινάδικα να έχουν τρέηλερ με μπαταρία (powerbank) έτοιμα φορτισμένα, τα κοτσάρεις και συνεχίζεις το ταξίδι. Όταν αδειάζει , τα αφήνεις στον επόμενο σταθμό να φορτίσουν ξανά και παίρνεις το επόμενο τρέηλερ :lol: :lol:

Εμάς μας έχει ικανοποιήσει μέχρι σήμερα.
Νομίζω κοντέυουμε τα 1000χλμ, και από την ώρα που πήραμε απόφαση ότι είναι αυτοκίνητο πόλης, άντε και μέχρι Χαλκιδική , μπορούμε να το κρατήσουμε χρόνια αρκετά, αν όλα πάνε καλά !!!
Άβαταρ μέλους
By glf
#505669 Τώρα που ήμουν Κύπρο με 1000αρι βενζίνας νοικιάρικο και την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο από ολους max στα 120-140, σε ένα νησί με τόσο πολύ αυτοκίνητο και ηλιοφάνεια, σκέφτηκα τι καλά ταιριάζει ένας στόλος ηλεκτρικών σε τέτοιο σενάριο με άπλα Φ/Β και powerwalls για φόρτιση.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#505686
glf έγραψε:Τώρα που ήμουν Κύπρο με 1000αρι βενζίνας νοικιάρικο και την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο από ολους max στα 120-140, σε ένα νησί με τόσο πολύ αυτοκίνητο και ηλιοφάνεια, σκέφτηκα τι καλά ταιριάζει ένας στόλος ηλεκτρικών σε τέτοιο σενάριο με άπλα Φ/Β και powerwalls για φόρτιση.
Ειδικά στην Κύπρο που δεν παίζει ταξίδι πάνω από 200χλμ, κάτι τέτοιο θα ήταν ταμαμ

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#505696
vagmag έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Είχες ψάξει καθόλου τι ισχύει για εκτελωνισμό αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου από το εξωτερικό;


ναι είναι 0 το τελωνείο !
Δηλαδή για ένα αυτοκίνητο κι κοστίζει χ ευρώ στον έμπορο/ιδιώτη στας Ευρώπας, τι επιπλέον έξοδα υπολογίζει κανείς; Πέρα από το αεροπορικό του εισιτήριο και 1-2 διανυκτερεύσεις; Βέβαια, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το φέρεις πίσω οδηγώντας.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#505704
belgarion έγραψε:
glf έγραψε:Τώρα που ήμουν Κύπρο με 1000αρι βενζίνας νοικιάρικο και την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο από ολους max στα 120-140, σε ένα νησί με τόσο πολύ αυτοκίνητο και ηλιοφάνεια, σκέφτηκα τι καλά ταιριάζει ένας στόλος ηλεκτρικών σε τέτοιο σενάριο με άπλα Φ/Β και powerwalls για φόρτιση.
Ειδικά στην Κύπρο που δεν παίζει ταξίδι πάνω από 200χλμ, κάτι τέτοιο θα ήταν ταμαμ

< >



Ακριβώς αυτό συζητούσα την Κυριακή με φίλο οικολόγο (στην κυριολεξία μέλος του κόμματος :lol: )

Καταλήξαμε στο ότι ένα μτχ Nissan Leaf από Ιαπωνία σε 2-3 χρονάκια θα είναι το απόλυτο εργαλείο για εδώ.
Ο ίδιος οδηγεί τώρα ένα οικολογικότατο Honda Τorneo 2lt 200 άλογα που θέλει κι ένα λίτρο λάδι σε κάθε γέμισμα :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#506027
Dimsabas έγραψε:
vagmag έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Είχες ψάξει καθόλου τι ισχύει για εκτελωνισμό αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου από το εξωτερικό;


ναι είναι 0 το τελωνείο !
Δηλαδή για ένα αυτοκίνητο κι κοστίζει χ ευρώ στον έμπορο/ιδιώτη στας Ευρώπας, τι επιπλέον έξοδα υπολογίζει κανείς; Πέρα από το αεροπορικό του εισιτήριο και 1-2 διανυκτερεύσεις; Βέβαια, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να το φέρεις πίσω οδηγώντας.



900-1200 άμαξα και άλλα τόσο για τις λοιπές διαδικασίες
Άβαταρ μέλους
By rafi
#506124 @vagmag δες το βιντεάκι στο 6.43.. :ninja:

Τελευταία επεξεργασία από rafi και 02 Μάιος 2018, 20:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#506319
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506342
rafi έγραψε:@vagmag δες το βιντεάκι στο 6.43.. :ninja:



Ίδιο είναι το άτιμο .
Μόνο η πινακίδα αλλάζει !!!

Τελικά είμαστε τουλάχιστο 2 χαχαχα
Σούπα .... γίναμε
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506349
popolaros έγραψε:


Χαχαχαχα
Εντάξει μας κορόιδεψαν

Φαντάσου πόσο μας κοροϊδεύουν στην Ελλάδα .... εκεί το τιμολόγησαν ακριβώς κάτω από τη Μ3 .... εδώ χαχαχαχα ποσό έχει η Μ3 ;;;; Προσφορά το i3
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506394
rafi έγραψε:@vagmag Οπότε να μην νοιώθω άσχημα, γιατί σκεφτόμουν ότι σε ρουφιάνεψα :ninja:


Οχι ντεν ήμουν εγω καρντια μου :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#506567 Καθώς περνάω εξω από βενζινάδικα που βάζαμε βενζίνη - πετρέλαιο ... ρίχνω μια μάτια ασυναίσθητα στο «καντράν» για να δω ποσό καύσιμο έχουμε .... κ διαπιστώνω ότι με αυτό .... δε μπαίνουμε σε βενζινάδικο χαχαχαχα :lol: :lol:

Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση .
Σε όλα τα βενζινοκίνητα κ πετρελαιοκίνητα μέχρι τώρα , μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερη αυτονομία όταν είχε ευθεία ... κ λιγότερη αυτονομία όταν είχε δρόμους με ανηφόρες - κατηφόρες ... Στο i3 ... καταφέρνουμε το ανάποδο .... στην καθημερινή διαδρομή που έχει αρκετή κατηφόρα αλλά κ αρκετή ανηφόρα ... φτάνει συνολικά τα 250 χλμ :dizzy: ( όταν οδηγεί η γυναίκα μου :lipsealed: )!

Το άγχος της αυτονομίας άρχισε να μας φεύγει .... :metalo: