lemon3 έγραψε: Φορτωμένο λίγο δύσκολα, εδώ οι μισές δεν έχουν test drive, να φανταστείς, το toyota το οδήγησα σε διπλοκάμπινο. Όπως είπα είχε μία κάποια δύναμη αλλά η 4η του είναι στα ίσα με την 5η του τωρινού isuzu, και έχει και άλλες 2
Αναλογικά πάντως σε χωράφι μέσα με αυτά τα γραναζώματα δεν πας, ή θα αλλάζεις κάθε χρόνο δίσκο ή θα είσαι συνέχεια με τα αργά, πράγμα που δεν χρειάζεται άμα δεν έχει λάσπη...
Χώρια που με νευρίασε η TOYOTA τουλάχιστον της δυτικής Θεσσαλονίκης, αντιμετώπιση λες και θα μου κάνουν χάρη να μου πουλήσουν αμάξι, μου είπε θα με έπαιρνε τηλέφωνο για διαθεσιμότητα την προηγούμενη εβδομάδα γιατί τάχα μου δεν υπαρχουν αυτοκίνητα, έχει μεγάλη αναμονή και δεν έχει αυτοκίνητα, κι ακόμα παίρνει. Ε δεν θα σας παρακαλάω κιόλας
Έχω δει εδώ τοπικά ένα-δυό με πινακίδα αντιπροσώπου κοντινού νομού, θα κάνω και εκεί μια κρούση γιατί στη Σαλονίκη μάλλον δεν καίγονται και ιδιάιτερα να πουλήσουν.
Κορυφαίοι για μένα οι της Isuzu, πήρα στα κεντρικά, μίλησα με την έκθεση της Αθήνας, και αν και εξήγησα στον πωλητή ότι είμαι από 500 χιλιόμετρα μακριά και ΔΕΝ θα αγοράσω προφανώς αυτοκίνητο από την Αθήνα, έφαγε ο άνθρωπος ένα τέταρτο να με κατατοπίσει, με μηδενικό όφελος γι'αυτόν. Πολύ ωραία αντιμετώπιση
Τώρα το μοτέρ per se είναι μικρό, αλλά από την άλλη δεν θα βάλουν και το κεφάλι τους στον τορβά. Από προηγούμενη εμπειρία, όπως γράφω στο πρώτο ποστ, μιλάμε για κορυφή σε αντοχή. Πραγματικά, να περνάς ΚΤΕΟ και να σου λέει ότι έχει λιγότερο ντουμάνι και από euro 5.
Τα hilux πάντως της προηγούμενης γενιάς, μιλώντας τώρα για εργαλεία δουλειάς, όχι για γυαλισμένα διπλοκάμπινα, δεν βγήκαν και πολύ σόι.
Aυτό το θέμα με την αντιμετώπιση με εκνευρίζει και μένα πολύ. Εννοείται πως αν βρεις κοντινό αντιπρόσωπο που είναι εξυπηρετικός πας εκεί και ησυχάζεις.
Εσύ κινείσαι εκτός δρόμου ή μόνο φορτώματα σε άσφαλτο έχεις;