Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#420593 Τον τελευταίο καιρό προέκυψε ανάγκη ανανέωσης του επαγγελματικού "στόλου" :tomato:

Το αυτοκίνητο που πρέπει να "ξεκουραστεί" (θα παραμείνει στην δουλειά αλλά σε δευτερεύοντα ρόλο) είναι ένα isuzu dmax 2006 μοντέλο, 4χ4 με απλή καμπίνα. Έχει αισίως περί τις 260 χιλιάδες, που για τα δεδομένα των επαγγελματικών δεν είναι πολλά αλλά είναι βάρβαρα χιλιόμετρα. Τα μισά περίπου εκτός δρόμου, μικρές διαδρομές, φορτώματα αρκετές φορές με πολύ πάνω του ωφέλιμου. Από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είμαι πολύ ευχαριστημένος, λάστιχα, λάδια-φίλτρα (όταν θυμηθούμε), φρένα. Μία φορά συμπλέκτη, ένα σετ ακρόμπαρα και μπαλάκια, μία μίζα και μία αντλία πετρελαίου, που έτσουξε :lol:
Κατά τα άλλα ακόμα και οι βαλβίδες του είναι εντός ορίων από την αρχή, μηχανικά πολύ ανθεκτικό. Να διευκρινίσω ότι πρόκειται για το μοντέλο με την απλή αντλία πετρελαίου, προ common rail, τρίλιτρο 130 άλογα.

Ο αντικαταστάτης θα είναι στην ίδια κατηγορία, μονοκάμπινο 4χ4. Είμαι σε δίλημμα.

i) DMAX το νεότερο μοντέλο. Δοκιμασμένη λύση αλλά έχω έναν ενδοιασμό. Το βγάζουνε με 1,9 μηχανή, με 160 άλογα μεν, πουσαρισμένη δε. Θα αντέξει; Από επιδόσεις καλά πάει, θα το οδηγήσω κιόλας από βδομάδα, αλλά πάει καλά απ'ότι λένε. Στα συν το ότι δεν χρειάζεται adblue
Σε κάτι νοτιοανατολικές ασίες πάντως το βγάζουν ακόμα με (νεότερη) τρίλιτρη μόνο για τα μοντέλα utility, τα μονοκάμπινα που είναι για δουλειά αποκλειστικά. Αυτό με βάζει σε υποψίες μήπως το μικρό δεν είναι τόσο αντοχής.
Το τρέχον μοντέλο "βγήκε" το 2012

ii) Το φρεσκότατο hilux. Καινούρια μηχανή 2,4 με adblue για αυτή τη γενιά. Εγώ για 150 άλογα που λέει δεν το είδα, μου φάνηκε αρκετά ψόφιο. Βέβαια μιλάμε για ίσως βλακωδώς μακρύ σαζμάν, 130 με 2000 στροφές, η 6η είναι μόνο για άδειο σε ισιάδι. Κατά τα άλλα "κούρσα", ωραίο στο δρόμο, ωραίο τιμόνι, σαζμάν σαν mx5 με προέκταση στο λεβιέ :lol:
Πάλι εδώ η Ευρώπη είναι ριγμένη, στο αουστράλια και στη σαρφ άφρικα βγαίνει με 2,8 μηχανή.


2 δοκιμές ελληνικές βρήκα, καλύτερες επιδόσεις και πιο οικονομικό το dmax, καλύτερο σε όλα τα υπόλοιπα το hilux. Μία τετραετία νεότερο μοντέλο το hilux. Πρότερη καλή εμπειρία με isuzu. Η προηγούμενη γενιά hilux ομολογουμένως μάπα. Γύρω στα 1500-2000 € φτηνότερο το dmax με άμεση διαθεσιμότητα, το hilux παίζεται για τώρα, αλλιώς πάμε για τέλος του έτους. Πιό σωστό γρανάζωμα για την δουλειά που το θέλω το dmax, πιο κοντή πρώτη και αξιοποιήσιμη 6η.

Το ένστικτο μου λέει ότι η toyota έκανε καλύτερη δουλειά, μιας και είχε πέσει πίσω στα επαγγελματικά. Στο συν ότι το toyota είναι πιό φρέσκο και το dmax σε 2 χρόνια αλλάζει μάλλον.

Για πείτε, τι προτείνετε;

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#420594 Έχω κι εγώ πολύ καλές εμπειρίες από Isuzu. Μάλλον θα το προτιμούσα έναντι του Toyota, αλλά θα κοιτούσα και τα νέα Navara και Ranger. Ειδικά το Ranger πρέπει να είναι πολύ καλό.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#420595
Ολο διλήμματα είσαι :lol: ελπίζω να μην πάνε και συνδυαστικά π.χ. η Β θέλει toyota :lol: :lol:

Για τη χρήση που περιγράφεις το Isuzu φαίνεται καλύτερο και οικονομικότερο.
Από την άλλη γιατί να μην δώσεις κλάσμα από τα λεφτά του καινούργιου σε συντήρηση σε βάθος χρόνου του κουρασμένου υπάρχοντος; τα επαγγελματικά δεν είναι για να ξεκουράζονται, και αφού σου κάνει ακριβώς τη δουλειά που θέλεις :s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By 224v
#420600 εχει βγαλει και η FIAT τα επαγγελματικα.... και εχει και πικαπ. Τα μοτερ θα ειναι μια χαρα το υπολοιπο οχημα δεν γνωριζω..
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#420607
elvet έγραψε:Ολο διλήμματα είσαι :lol: ελπίζω να μην πάνε και συνδυαστικά π.χ. η Β θέλει toyota :lol: :lol:


:s_laughat
Άβαταρ μέλους
By JBT
#420612 αφού δεν εβαλες τιμή, προτείνω αυτό

Εικόνα

κι ας είναι διπλοκάμπινο

θα το χαρείς

με ευχαριστείς αργότερα :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#420613
Pitt έγραψε:
elvet έγραψε:Ολο διλήμματα είσαι :lol: ελπίζω να μην πάνε και συνδυαστικά π.χ. η Β θέλει toyota :lol: :lol:


:s_laughat


Εγώ φταίω, που ζήτησα μία γνώμη από τον κολοσσό συλλογικής σοφίας που λέγεται petrolheads.gr :shifty:

Για να σοβαρεφτούμε, τα fiat=mitsubishi και δεν βγάζει μονοκάμπινο.



JBT έγραψε:αφού δεν εβαλες τιμή, προτείνω αυτό

Εικόνα

κι ας είναι διπλοκάμπινο

θα το χαρείς

με ευχαριστείς αργότερα :s_howdy


περί τα 25500 το isuzu, περί τα 27500 το toyota. Άμα είναι να ξεφύγουμε, τότε land cruiser 90αρι με καρότσα, ή πιό ανεδαφικά, καναδέζα mercedes gd του στρατού, κανονική όμως με μουσαμά και βαμμένη παραλλαγή, με V8 amg μοτέρ για στιγμές γέλιου :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By dstou
#420624 Θα μου μείνει αξέχαστο το καλοκαίρι του 2012. Έμεινε το Dmax μας από μετάδοση, και περιμέναμε 3,5 μήνες να επισκευαστεί. Να μην αναφέρω το κόστος δε.
Για μένα πρέπει σε επαγγελματικό όχημα να μπαίνουν ΣΟΒΑΡΑ στην εξίσωση και οι παράγοντες : διαθεσιμότητα ανταλλακτικών-συμπεριφορά αντιπροσωπείας-χρόνος ανταπόκρισης σε βλάβη.
Εγώ σε αυτό το δίπολο θα πήγαινα σφαιράτος στο Χάιλουξ.

Ψύχραιμο τιπ : ψάξε και σε άλλες μάρκες.
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#420856 Το dmax πάντως είχε επάρκεια ανταλλακτικών αν και δεν μου έτυχε κάτι να είναι μόνο αντιπροσωπείας. Μόνο η αντλία του ήταν περίεργη, και βρήκα ανακατασκευής. Από αναλώσιμα (αμορτισέρ, φρένα, μπαλάκια κτλ) και ανταλλακτικά φανοποιείας βρωμάει ο τόπος σε ιμιτασιόν. Οπωσδήποτε δεν είναι toyota '99 μοντέλο να συναρμολογήσεις ολόκληρο αμάξι από τα ιμιτασιόν αλλά δεν δυσκολεύτηκα κιόλας.

Για τις άλλες μάρκες, Nissan=μιάμιση καμπίνα και πάνω, mitsubishi=Σ :lol: mazda=ανύπαρκτη, ford=δεν μου αρέσει και σκάνε και κάτι τουρμπίνες διάβασα, για τα fiat έγραψα παραπάνω, οπότε τα δύο του αρχικού ποστ είναι ότι απέμεινε δια της μεθόδου του αποκλεισμού.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#420953 Πάντως, εγώ είδα σήμερα ένα ranger (πολύ προσεγμένο και μάλλον και με εμφανισιακά εξτρά) και μου έπεσε το σαγόνι! Το πιο όμορφο πικαπ που έχω δει ποτέ (εξαιρουμένων των Αμερικανικών στυλ raptor κτλ.).
Άβαταρ μέλους
By postruck
#422677 Lemon,αν μπορείς να βρείς gd 290 με καρότσα,καλορίζικο και ας είναι χωρίς παραλαγή,εχει και κόκκινο η πυροσβεστική!
Mιας και γράφτηκε για τους εισαγωγείς,Π.Π.,εκτος απο isuzu έχει και κάτι πολύ καλό να δείς και να αποκτήσεις αλλο ένα δίλημα,το υπάρχον 164 ή κανα πιο καινούργιο R?? :hmmm:
Απο εμένα dmax,αν και το 1.9 δεν το ξέρουμε καλά ακόμη.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#423848 Υπάρχει περίπτωση να το οδηγήσεις έστω και λίγο φορτωμένο το αυτοκίνητο δοκιμής;; Αν ναι (που δεν νομίζω να έχουν προνοήσει οι αντιπροσωπείες) αποφάσισε με βάση αυτό το κριτήριο.
Από θέμα αντοχής είναι δεδομένο ότι το hilux θα βγάλει πολύ ψωμί. Αλλά και τα ISUZU τα έχω σε εκτίμηση όμως το μοτέρ που αναφέρεις ίσως είναι επίφοβο για πολύ σκληρή χρήση
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#423936
postruck έγραψε:Lemon,αν μπορείς να βρείς gd 290 με καρότσα,καλορίζικο και ας είναι χωρίς παραλαγή,εχει και κόκκινο η πυροσβεστική!
Mιας και γράφτηκε για τους εισαγωγείς,Π.Π.,εκτος απο isuzu έχει και κάτι πολύ καλό να δείς και να αποκτήσεις αλλο ένα δίλημα,το υπάρχον 164 ή κανα πιο καινούργιο R?? :hmmm:
Απο εμένα dmax,αν και το 1.9 δεν το ξέρουμε καλά ακόμη.


Κάτσε να λιώσουμε το παλιό πρώτα, με την αναδουλειά που έπεσε θα πάει πολλλαααα χρόνια ακόμα :lol:
(Βλέπω κάτι R620 βυτία και τα χαζεύω η αλήθεια είναι)

theo13 έγραψε:Υπάρχει περίπτωση να το οδηγήσεις έστω και λίγο φορτωμένο το αυτοκίνητο δοκιμής;; Αν ναι (που δεν νομίζω να έχουν προνοήσει οι αντιπροσωπείες) αποφάσισε με βάση αυτό το κριτήριο.
Από θέμα αντοχής είναι δεδομένο ότι το hilux θα βγάλει πολύ ψωμί. Αλλά και τα ISUZU τα έχω σε εκτίμηση όμως το μοτέρ που αναφέρεις ίσως είναι επίφοβο για πολύ σκληρή χρήση


Φορτωμένο λίγο δύσκολα, εδώ οι μισές δεν έχουν test drive, να φανταστείς, το toyota το οδήγησα σε διπλοκάμπινο. Όπως είπα είχε μία κάποια δύναμη αλλά η 4η του είναι στα ίσα με την 5η του τωρινού isuzu, και έχει και άλλες 2 :dizzy:

Αναλογικά πάντως σε χωράφι μέσα με αυτά τα γραναζώματα δεν πας, ή θα αλλάζεις κάθε χρόνο δίσκο ή θα είσαι συνέχεια με τα αργά, πράγμα που δεν χρειάζεται άμα δεν έχει λάσπη...

Χώρια που με νευρίασε η TOYOTA τουλάχιστον της δυτικής Θεσσαλονίκης, αντιμετώπιση λες και θα μου κάνουν χάρη να μου πουλήσουν αμάξι, μου είπε θα με έπαιρνε τηλέφωνο για διαθεσιμότητα την προηγούμενη εβδομάδα γιατί τάχα μου δεν υπαρχουν αυτοκίνητα, έχει μεγάλη αναμονή και δεν έχει αυτοκίνητα, κι ακόμα παίρνει. Ε δεν θα σας παρακαλάω κιόλας :s_bye
Έχω δει εδώ τοπικά ένα-δυό με πινακίδα αντιπροσώπου κοντινού νομού, θα κάνω και εκεί μια κρούση γιατί στη Σαλονίκη μάλλον δεν καίγονται και ιδιάιτερα να πουλήσουν.

Κορυφαίοι για μένα οι της Isuzu, πήρα στα κεντρικά, μίλησα με την έκθεση της Αθήνας, και αν και εξήγησα στον πωλητή ότι είμαι από 500 χιλιόμετρα μακριά και ΔΕΝ θα αγοράσω προφανώς αυτοκίνητο από την Αθήνα, έφαγε ο άνθρωπος ένα τέταρτο να με κατατοπίσει, με μηδενικό όφελος γι'αυτόν. Πολύ ωραία αντιμετώπιση :thumbsup:

Τώρα το μοτέρ per se είναι μικρό, αλλά από την άλλη δεν θα βάλουν και το κεφάλι τους στον τορβά. Από προηγούμενη εμπειρία, όπως γράφω στο πρώτο ποστ, μιλάμε για κορυφή σε αντοχή. Πραγματικά, να περνάς ΚΤΕΟ και να σου λέει ότι έχει λιγότερο ντουμάνι και από euro 5.

Τα hilux πάντως της προηγούμενης γενιάς, μιλώντας τώρα για εργαλεία δουλειάς, όχι για γυαλισμένα διπλοκάμπινα, δεν βγήκαν και πολύ σόι.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#423990 Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει βέβαια ποιος ο λόγος να σκάσεις τόσα λεφτά για ενα ακομη αμάξι, εφόσον δεν έχεις θέμα με το παλιό :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By postruck
#424287 Lemon, πες την αλήθεια,οταν μίλησες με Πετρόπουλο ρώτησες πρώτα για R και μετα για dmax :lol:
Oπως είδες είχα δίκιο για την Π.Π.,και πιστευω πως αυτό έχει να κάνει κυρίως με τον υπεύθυνο πωλήσεων,τον Πετρο Πλακάκη,άνθρωπος που πούλησε κάμποσα hispano στην ελληνική αγορά καθώς είχαν μηχανικά scania.