Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#565822 Κι εγω δεν το καταλαβαινω!
Πεντε μπουλονια λυνεις - δενεις!
Εδω αλλαξε η αδερφη μου που δεν ειχε ιδεα, με τηλεφωνικες οδηγιες! :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#565824
Anonymous Founder έγραψε:Κιτ επισκευής, πολύ καλύτερο από την ρεζέρβα.


Μέχρι να σου σκιστεί το πλαϊνό...
Ρεζέρβα for the win!!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565825 Καταρχήν, να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση τους:
-Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν TPMS. Επομένως αν κάποιο λάστιχο χάνει αέρα θα το καταλάβεις και δεν θα καταστραφεί εύκολα το λάστιχο.
-Εγώ όταν λέω κιτ επισκευής εννοώ και σαν το Conti Comfort Kit που έχω εγώ, που είτε το χρησιμοποιείς σαν απλή τρόμπα αν απλά έχεις πατήσει ένα καρφί και το βουλκανιζατέρ είναι κοντά, είτε χρησιμοποιείς και την συγκολλητική ουσία που έχει για να σου κολλήσει το λάστιχο.
https://www.conticomfortkit.co.uk
-Το να συνδέσεις το κιτ θα σου πάρει ένα λεπτό το πάρα πολύ, απλώς το βάζεις στον αναπτήρα για ρεύμα και στην βαλβίδα για να φουσκώνει το λάστιχο.
-O πατέρας μου που με είχε πρήξει να πάρω μια ρεζέρβα για την 1, τελικά αγόρασε κι αυτός το ίδιο κιτ.
-Ο καθένας αποφασίζει ελεύθερα, αλλά καλό είναι να ξέρουμε γιατί μιλάμε.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#565826 Αν πατήσεις καρφί στην εθνική με 130 ούτε θα καταλάβεις για το πότε άναψε το τιπιεμες και πότε έγινε κομμάτια το λάστιχο.

Κάτσε μετά στην άκρη και περίμενε οδική. Να έχεις και κανένα παιδί μέσα να σου πω τι όμορφα που θα είναι.

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#565830 Επειδή καλό είναι να ξέρουμε γιατί μιλάμε, το κιτ επισκευής επιβλήθηκε ως λύση ανάγκης μπας και πουλήσουν περισσότερο χώρο αποσκευών \ γλυτώσουν κάνα φράγκο τα τσιφουτια. :iconcool:

Ποιο tpms , τώρα, αυτό πού γράφεις στα παπάρια σου την 6η φορά πού ανάψει επειδή έχασε 1 bar το εμπρός δεξιά; :lol:

Κάτσε να έχεις φουιτ εσυ ,να μην το καταλάβεις παρα μετά από μισή ώρα σε ταχύτητες ταξιδιού και βάλε κιτακι μετά να σώσεις λάστιχο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565833
NickTG έγραψε:. από KIA είδατε τίποτα?
Βλέπω έχουν αυτά που ψάχνετε.
Αν και θεωρώ ένα μεταχειρισμένο υβριδικό από Toyota θα σας καλύψει φθηνότερα.
Είδαμε μόνον το Picanto. Θα πάμε να δούμε και τα Rio και Stonic, αλλά το βλέπω χλωμό έως απίθανο να μας αρέσουν παραπάνω από τα Citroen.
Όταν είχαμε πάει για το Picanto, τα προσπέρασε χωρίς δεύτερη ματιά η καλή μου...
Τα 7 χρόνια εγγύηση όμως είναι τεράστιο δέλεαρ όταν δίνεις τόσα χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#565841 Το μένος εναντίον των διπλοσύμπλεκτων ξεκίνησαν από την μετριότητα του DSG της VAG στο σπουδαιότερο ατού των αυτόματων, ομαλό ξεκίνημα και την αναξιοπιστία τους. Και επειδή ήταν τα πρώτα μαζικά διπλοσύμπλεκτα αποκτήσαν όνομα.

Σαφώς και έχουν λόγο ύπαρξης τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη. Μειονέκτημα πολυπλοκότητα και αδοκίμαστα αλλά συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα και των 2 τύπων, το ομαλό ξεκίνημα και σωστό crawling και τις μειωμένες απώλειες, μειωμένη κατανάλωση και γρήγορες αλλαγές.
Νομίζω ότι και κάποιοι Ιάπωνες εξελίσσαν τέτοιο κιβώτιο.

Το πιο σωστό για τον HF θα ήταν κάτι όχι μεγάλο για καθημερινό. Αλλά μια και πότε πότε ξεφεύγουμε γιατί όχι κάτι σχετικά μικρό (καλό για πόλη) και ψηλό (φόρτωση εκφόρτωση παιδιού) και με χώρους και με παραδοσιακό αυτόματο και με ιαπωνική αξιοπιστία: Daihatsu Terios 1,5 με 105 άλογα και καλή τετρακίνηση. Δεν είναι γρήγορο αλλά είναι αλεξίσφαιρο και πάει και σχεδόν παντού.
Πάντως και η 1 μια χαρά είναι και με παιδί έστω και τρίπορτη. Η περίπτωση μτχ BMW αντίστοιχης αλλά αυτόματης και 4-5πορτης παίζει; Και αν όχι γιατί όχι;
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#565842
Anonymous Founder έγραψε:
NickTG έγραψε:. από KIA είδατε τίποτα?
Βλέπω έχουν αυτά που ψάχνετε.
Αν και θεωρώ ένα μεταχειρισμένο υβριδικό από Toyota θα σας καλύψει φθηνότερα.
Είδαμε μόνον το Picanto. Θα πάμε να δούμε και τα Rio και Stonic, αλλά το βλέπω χλωμό έως απίθανο να μας αρέσουν παραπάνω από τα Citroen.
Όταν είχαμε πάει για το Picanto, τα προσπέρασε χωρίς δεύτερη ματιά η καλή μου...
Τα 7 χρόνια εγγύηση όμως είναι τεράστιο δέλεαρ όταν δίνεις τόσα χρήματα.


Κυρίως για την εγγύηση το λέω και εγώ. Αν και προσωπικά μου αρέσουν ως σχέδια.
Ίσως γλιτώσετε και κανά χιλιάρικο!

Αλλιώς πας εδώ:

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/18899173/

Αυτόματο
Σβέλτο
Πεντάθυρο
Ευρύχωρο
Μπόνους τετρακίνηση

:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565843 Το Opel χωρίς πλάκα, είναι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση!
:lipsealed:
Αυτό εννοούσα σαν εναλλακτική πρόταση! Εμένα μου αρέσει το συγκεκριμένο, στα λεφτά του δίνει πολλά πράγματα.
Στο ερώτημα για παρόμοια BMW αλλά αυτόματη και 4/5θυρη έχω πει πως είναι και αυτό στις σκέψεις μας... Στις δικές μου τουλάχιστον!
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#565849 Σε ελαφρώς μικρότερο μπορείς να δεις και κάτι τέτοιο:

https://www.car.gr/17306336-opel-astra-140ps-aytomato

Χωρίς να ξέρω αν είχαν κάποιο θέμα με τα κιβώτια. Αν θυμάμαι πάντως πρόκειται για απλό αυτόματο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#565856 Περι διπλοσύμπλεκτων ο λόγος, ο κορεατικός όμιλος έχει εξελίξει in house το δικό του, δεν του το έχει δώσει δλδ κάποιος προμηθευτής όπως στο λα'ι'κό γκρούπ. Και btw, το 7άρι των τελευταίων, έγινε νομίζω υγρού τύπου πλέον.