Το έχει οδηγήσει κάνεις?Από βλάβες?
Έχει βγει το fl αλλά έχουν μείνει κάτι λίγα ,και τα δίνουν 20.000 με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.
< A3003 >
rocsta έγραψε:Το έχω οδηγήσει, το EDC κιόλας.Για λέγε ...
Παίρνεις το EDC και πετάς το υπόλοιπο. NO GO
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASXΑυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
belgarion έγραψε:rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASXΑυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
< >
rocsta έγραψε:Αν το θέμα είναι η ποιότητα κύλισης , συμφωνούμε, είναι μεν σταθερότατο για να πας με αρκετά, αλλά από θόρυβο γενικά και κραδασμούς ενίοτε σε κατσαρη άσφαλτο έχει θέμαbelgarion έγραψε:rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASXΑυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
< >
Noμίζω πως καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα πάντως. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να έχει συνεχίσει την πεπατημένη καθώς πρόκειται για ένα all around αμαξάκι και όχι για gti πυραυλάκι. Ναι, σε στροφιλίκι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο νομίζω. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να βάλεις 2 άτομα πίσω για ταξίδι 2 ωρών και να μην γίνουν σέικερ!
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;Το κριτήριο πάει ανάλογα με αυτόν που κρίνει. Και μιλάμε για αυτοκίνητα που δυστυχώς , στην σημερινή Ελλάδα συνήθως δεν είναι δεύτερο-τριτα αλλά τα μοναδικά. Συμφωνώ βέβαια ότι για τον πολύ κόσμο σημασία θα έπρεπε να έχει η άνεση και η ευκολία αλλά καλώς ή κακώς η μεγάλη πλειοψηφία αγοράζει με κριτήρια που ουδεμία σχέση έχουν με οποιοδήποτε δυναμικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Προσωπικά, δεν θα άλλαζα την καθημερινή μου ευχαρίστηση στους δρόμους που κινούμαι, για να έχω περισσότερη άνεση στα 6-7 ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο που κάνω το χρόνο, αν έπρεπε να πηγαίνω πλεοντας στο βουνό
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]