Σελίδα 1 από 52

Αμάξι για τη γυναίκα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:04
από kostis20
Παιδιά το Capture 1.5 dci 110ps ,τι λέει?
Το έχει οδηγήσει κάνεις?Από βλάβες?
Έχει βγει το fl αλλά έχουν μείνει κάτι λίγα ,και τα δίνουν 20.000 με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.

< A3003 >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:09
από rocsta
Το έχω οδηγήσει, το EDC κιόλας.
Παίρνεις το EDC και πετάς το υπόλοιπο. NO GO

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:11
από Arrow
Πολύ ακριβό imho

< A3003 >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:32
από kostis20
rocsta έγραψε:Το έχω οδηγήσει, το EDC κιόλας.
Παίρνεις το EDC και πετάς το υπόλοιπο. NO GO
Για λέγε ...

< A3003 >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:37
από rocsta
Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:39
από dimviii
ακριβως τα αντίθετα αποκομησα εγω παντως,μοτερ ανεπαρκες,σασι/συμπεριφορά καλη.

Κωστη στα 21,9κ παιζει και αυτό
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -ksanagine

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:42
από rocsta
Για το 110ps ε!
Θυμάμαι που τα έγραφες και τότε και διαφωνούσα χωρίς να πατάω το πληκτρολόγιο :lol:

Σε κάθε περίπτωση προτιμώ το 1.6 diesel του vag πάντως.

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 18:59
από kostis20
Ναι δε πολυαρεσει στη γυναίκα dim το volvo και ψάχνουμε για δικό της...
Εντωμεταξυ είδα και μερικά 500x 1.4 170 PS 4x4 με το 9αρι αυτόματο γύρω στα 19-18000€ μτχ με λίγα χιλιόμετρα...
Τι λέτε?

< A3003 >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 20:47
από belgarion
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

< >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 20:56
από rocsta
belgarion έγραψε:
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

< >


Noμίζω πως καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα πάντως. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να έχει συνεχίσει την πεπατημένη καθώς πρόκειται για ένα all around αμαξάκι και όχι για gti πυραυλάκι. Ναι, σε στροφιλίκι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο νομίζω. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να βάλεις 2 άτομα πίσω για ταξίδι 2 ωρών και να μην γίνουν σέικερ! Ίσως αυτός είναι και ένας λόγος που το μκ4 έχει πάει σε λάστιχα μεγαλύτερου πλαϊνού.
:s_howdy

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 20:59
από belgarion
rocsta έγραψε:
belgarion έγραψε:
rocsta έγραψε:Aυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι έχει χαθεί το παλιό καλό πάτημα renault. Καμία σχέση με το γλυκούλι clio 2-3, στο captur νιώθεις σαν να είσαι σε γιαπωνέζικο. Και κακό γιαπωνέζικο κιόλας στυλ QQ ή ASX :thumbsdown:
Το μοτόρι συμπαθητικό πάντως. Σε συνδυασμό με το διπλού συμπλέκτη είναι λουκούμι, δε το συζητάμε.
NO GO όπως έγραψα, εκτός και αν μιλάμε για γυναίκα που έχει ερωτευτεί το σχήμα του. Εκεί πάσο.
Αυτό το έχεις ξαναγράψει, και ενώ σίγουρα δεν διαφωνώ για το 2,5 που ήταν φοβερό, έχοντας 3,5 1.2 Tce dynamique στην οικογενεια ( του αδερφού) , το βρίσκω κάπως μαλακό για τα γούστα μου στο στρίψιμο. Ο δε αδερφός μου ακόμη γκρινιάζει που αλλάξαμε το 2,5 με αυτό. Το 4 μας φαίνεται πιο σπορ έστω και αν έχει χάσει σε ποιότητα κύλισης και εγώ τουλαχιστον που κινούμαι σε παλιά Εθνική/επαρχιακό καθημερινά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα του. Εσένα τι είναι αυτό που σε χαλάει? Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης φυσικά , με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σου , όπως με ενδιέφερε και του έτερου συνονοματου .

< >


Noμίζω πως καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα πάντως. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να έχει συνεχίσει την πεπατημένη καθώς πρόκειται για ένα all around αμαξάκι και όχι για gti πυραυλάκι. Ναι, σε στροφιλίκι είναι ωραίο, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο νομίζω. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να βάλεις 2 άτομα πίσω για ταξίδι 2 ωρών και να μην γίνουν σέικερ!
:s_howdy
Αν το θέμα είναι η ποιότητα κύλισης , συμφωνούμε, είναι μεν σταθερότατο για να πας με αρκετά, αλλά από θόρυβο γενικά και κραδασμούς ενίοτε σε κατσαρη άσφαλτο έχει θέμα

< >

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 21:03
από rocsta
Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 21:51
από Asimov
Κωστή ακριβό δεν είναι του κουβαδακι 20 χιλιάρικα;
Με 22 παίρνεις Kuga ξέρω γω...

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 22:07
από belgarion
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;
Το κριτήριο πάει ανάλογα με αυτόν που κρίνει. Και μιλάμε για αυτοκίνητα που δυστυχώς , στην σημερινή Ελλάδα συνήθως δεν είναι δεύτερο-τριτα αλλά τα μοναδικά. Συμφωνώ βέβαια ότι για τον πολύ κόσμο σημασία θα έπρεπε να έχει η άνεση και η ευκολία αλλά καλώς ή κακώς η μεγάλη πλειοψηφία αγοράζει με κριτήρια που ουδεμία σχέση έχουν με οποιοδήποτε δυναμικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Προσωπικά, δεν θα άλλαζα την καθημερινή μου ευχαρίστηση στους δρόμους που κινούμαι, για να έχω περισσότερη άνεση στα 6-7 ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο που κάνω το χρόνο, αν έπρεπε να πηγαίνω πλεοντας στο βουνό

Re: Renault Forum

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2017, 22:15
από REALZEUS
rocsta έγραψε:Μα όταν ψάχνουμε ένα αμαξάκι πόλης (άντε εγώ το λέω all-around) δεν είναι ορθό να βάζουμε σαν πρώτο κριτήριο την άνεση και την ποιότητα κύλισης; - εννοείται αφήνω απ' έξω την παθητική ασφάλεια που είναι σαφώς το Νο1, αλλά το πιο δύσκολα ελέγξιμο -και μετά να κοιτάμε την ενεργητική ασφάλεια και τα στριψίματα;


Εξαρτάται από τις προτεραιότητες του καθενός. Εγώ ας πούμε το πρώτο που θα κοιτούσα θα ήταν επιδόσεις-συμπεριφορά και για αυτό από supermini μόνο Fiesta, Clio και αν υπήρχε στην Ελλάδα και 2. :iconcool: