Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565489 Εχοντας οδηγησει 118 αυτοματο δεν βλεπω ακριβως ποσο μεγαλο ειναι το πλεονεκτημα για να μην εχεις καθολου εξοπλισμο. Λιγο ποιο ευκολο να ξεκινησεις ειναι μονο, μολις παρει ταχυτητα το ιδιο αμαξι ειναι. Αλλο να εχεις αυτοματο αλλα και καλα εξοπλισμενο αμαξι. Σε καθε περιπτωση η BMW θα βολεψει καλυτερα αν κανει διαδρομες καθε μερα σε Εθνικη/Αττικη οδο. Και θα ειναι και ποιο ασφαλες αμαξι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565491
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν διαλέγω εγώ, και αν πάμε σε καινούριο, δεν ξέρουμε τελικά τι θα πάρουμε. Εμένα και τα 22Κ μου φαίνονται πάρα πολλά για το Aircross, αλλά και τα 18 για το C3 επίσης πάρα πολλά. Προφανώς, υπάρχουν C3 με 5Κ λιγότερα, αν κάποιος είναι ΟΚ με τον βασικό εξοπλισμό, με χειροκίνητο και με βασικό μοτέρ...
:lipsealed:
Το μέγεθος δεν μας είναι απαραίτητο προφανώς, μεταξύ των δύο το C3 είναι πιο ψηλά λόγω τιμής. Αλλά όπως είπα, πάλι συζητάμε για ένα μεγάλο κεφάλαιο...
Φαντάζομαι θυμάσαι πόσο χρειάστηκα κάποια στιγμή 15Κ (ακόμη...) και δεν τα είχα.
:lipsealed: :s_hang :s_blush

C3 Shine EAT6 είχα πάρει προσφορά 16k με το κλειδί στο χέρι. LED και πανοραμική δεν είχε, αλλά ο υπόλοιπος εξοπλισμός ήταν ΟΚ. Όχι ότι δεν είναι πολλά τα 16 για δεύτερο, αλλά για αυτόματο καινούργιο δικαιολογούνται νομίζω. LED και πανοραμική είναι αδιαπραγμάτευτα;

Τώρα, προφανώς και είναι πιο χρήσιμα τα λεφτά στην τράπεζα από το να τα δώσεις για λαμαρίνες, κι εγώ μάλλον γι' αυτό το λόγο θα κράταγα (αυτήν) την BMW και δεν θα έμπαινα στην διαδικασία αλλαγής. Αν όμως θες οπωσδήποτε να αλλάξεις και θες και αυτόματο (που σου περιορίζει πολύ τις επιλογές και σε καινούργια και σε μεταχειρισμένα), φοβάμαι πως το 15αρι τουλάχιστον δεν το γλυτώνεις. Αν θες μάλιστα και τον επιπλέον εξοπλισμό, sky is the limit.

Δεν έχει ούτε Full LED (δεν διατίθενται καν δυστυχώς), ούτε πανοραμική στα 18Κ. Αυτό που έχει είναι μεταλλικό και το safety pack (αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση εμποδίου).
Κι εγώ θα κράταγα την BMW, αλλά εγώ κάνω 20 λεπτά για να πάω στην δουλειά και μποτιλιάρω το πολύ 5 λεπτά συνήθως, ενώ η καλή μου διπλάσιο χρόνο και τον μισό σε μποτιλιάρισμα.
Ουσιαστικά, η BMW υπάρχει όσο δεν υπάρχει παιδί στον ορίζοντα, αν έρθει, θα την φάει μαύρο φίδι! :ninja:

Ξαναλέω, το αυτόματο, η βενζίνη και οι 4 πόρτες είναι εντελώς και απολύτως αδιαπραγμάτευτα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#565494 Εγώ βλέπω και άλλα πράγματα αδιαπραγματευτα βέβαια. Έτσι καταλήγεις σε αδιέξοδο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#565495 Με ένα παιδί μια χαρά θα είναι η BMW.
Απλά όσο περνάει ο καιρός νομίζω ότι τα λεφτά που θα πάρεις από τη πώληση της θα μειώνονται συνεχώς...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565496 Δεν αξίζει πάντως το αυτόματο φρενάρισμα τα 2k που ζητάνε επιπλέον (προφανώς το σύστημα δεν κοστίζει τόσο από μόνο του, αλλά χάνεις και την έκπτωση επειδή πας σε ειδική παραγγελία).
Πρέπει να πας σε τύπου Focus και i30 για να τα έχεις στάνταρ αυτά τα συστήματα. Τα μικρά δεν τα έχουν...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565497
kostis20 έγραψε:Με ένα παιδί μια χαρά θα είναι η BMW.
Απλά όσο περνάει ο καιρός νομίζω ότι τα λεφτά που θα πάρεις από τη πώληση της θα μειώνονται συνεχώς...

H ΒΜW ό,τι ήταν να χάσει το έχασε. Πλέον ως 10ετίας+, η τιμή δεν θα μειωθεί πάρα πολύ. Το πρόβλημά της είναι πως είναι δίλιτρη και τρίπορτη. Το τελευταίο είναι και το πρόβλημα αν έρθει κάνα μικρό, όπως φυσικά και πως είναι τόσο χαμηλή που και σε μια εγκυμοσύνη κάνει το μπες βγες δύσκολο.
g8777 έγραψε:Εγώ βλέπω και άλλα πράγματα αδιαπραγματευτα βέβαια. Έτσι καταλήγεις σε αδιέξοδο.

:hmmm:
Asimov έγραψε:Δεν αξίζει πάντως το αυτόματο φρενάρισμα τα 2k που ζητάνε επιπλέον (προφανώς το σύστημα δεν κοστίζει τόσο από μόνο του, αλλά χάνεις και την έκπτωση επειδή πας σε ειδική παραγγελία).
Πρέπει να πας σε τύπου Focus και i30 για να τα έχεις στάνταρ αυτά τα συστήματα. Τα μικρά δεν τα έχουν...

Δεν κάνει 2Κ, κάνει κάπου 800€ αν θυμάμαι, τα υπόλοιπα είναι το μεταλλικό και οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες αν θυμάμαι.
Ναι, η έκπτωση χάνεται γιατί πας σε παραγγελία. Προφανώς αν τελικά καταλήξουμε εκεί, ίσως το καταπιούμε αυτό το μειονέκτημα. Το Aircross το έχει standard πάντως στην Shine.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565498 Πάτε να δείτε το i30. Με 21+ παίρνεις αυτόματο, καλό μοτέρ και καλό εξοπλισμό που περιλαμβάνει και όλα τα συστήματα ασφαλείας.
Αντίστοιχα και το Focus που έχει και αυτόματο παρκάρισμα (αλλά λογικά θα περιοριστείς στον χιλιάρη με τον ημιάκαμπτο για αυτόματο σε αυτά τα λεφτά)
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565502 Πιο εύκολο είναι να δεις γυναίκα να σκαρφαλώνει στα Ιμαλάια πάρα να τη ρωτήσουν και να πεί οτι οδηγεί Χιουντάϊ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565503
Asimov έγραψε:Πάτε να δείτε το i30. Με 21+ παίρνεις αυτόματο, καλό μοτέρ και καλό εξοπλισμό που περιλαμβάνει και όλα τα συστήματα ασφαλείας.
Αντίστοιχα και το Focus που έχει και αυτόματο παρκάρισμα (αλλά λογικά θα περιοριστείς στον χιλιάρη με τον ημιάκαμπτο για αυτόματο σε αυτά τα λεφτά)

To Hyundai έχει το DCT, αλλά τα 5 χρόνια εγγύησης είναι μια παρηγοριά... Το Focus τελικά ποιο έχει;
Το Focus πάντως δύσκολο σε αυτά τα λεφτά να παίρνεις αυτά που λες, μάλλον θα μιλάμε για μεσαία έκδοση εξοπλισμού το πολύ...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565508 Λογικά έκδοση titanium, που όμως έχει μια χαρά εξοπλισμό. Έχουν και έξτρα πακέτα εξοπλισμού δώρο για τα ετοιμοπαράδοτα.
Με την Ford όμως δεν βγάζεις άκρη, αν δεν πας από εκεί, να σου υπολογίσουν εκπτώσεις, έξτρα εξοπλισμό κλπ. Οι τιμοκατάλογοι που έχουν αναρτήσει κι οι configurators είναι της πλάκας.
Σίγουρα το Focus έχει εντελώς καινούργιο αυτόματο, 8 σχέσεων.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#565512 ΑΝ έχουν ετοιμοπαραδοτο ή on the way αυτόματο Focus με τα 125, κάτι γίνεται, διαφορετικά μιλάμε για παραγγελία που σημαίνει 21.121€ για το business συν χρώμα και λοιπά έξοδα και 21.519€ για το Τιτανιουμ ( και κρίνοντας από την πολύ μικρή διαφορά τιμής, αν έχουν φέρει κάτι θα είναι Titanium). Φώτα LED και πανοραμική τα ξεχνάς, σαν έξτρα έχουν 2.000€ και τα 2 μαζί προ φόρων... Που σημαίνει ότι το αμάξι θα πάει 25.000€+ (ενδεικτικά, διαμόρφωση Titanium 125 auto, λευκό με μόνα έξτρα ηλιοροφή και τα απλά led, έχει ΛΤΠΦ 18.299€)

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565513
Asimov έγραψε:Λογικά έκδοση titanium, που όμως έχει μια χαρά εξοπλισμό. Έχουν και έξτρα πακέτα εξοπλισμού δώρο για τα ετοιμοπαράδοτα.
Με την Ford όμως δεν βγάζεις άκρη, αν δεν πας από εκεί, να σου υπολογίσουν εκπτώσεις, έξτρα εξοπλισμό κλπ. Οι τιμοκατάλογοι που έχουν αναρτήσει κι οι configurators είναι της πλάκας.
Σίγουρα το Focus έχει εντελώς καινούργιο αυτόματο, 8 σχέσεων.

Κάτι τέτοιο εννοείς.
https://www.ford.gr/shop/next-steps/bui ... CMAA_VS-D4
Είναι κάτω από 17 ΛΤΠΦ, άρα γύρω στα 21Κ, χωρίς να του λείπει κάτι σημαντικό μεν, αν και δεν είμαι σίγουρος, πρέπει να πάω να το δω από εκεί.
Δεν νομίζω να το δει θετικά η :inlove: βέβαια, πάλι θα πει πως προτιμάει κάτι σαν το Aircross! :tomato:
Τα θέματα με το μοτέρ τα διόρθωσε η Ford ή ακόμη άραγε; Το σασμάν λογικά είναι της Aisin, σαν αυτό που βάζει και η PSA στο 308.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565514
belgarion έγραψε:ΑΝ έχουν ετοιμοπαραδοτο ή on the way αυτόματο Focus με τα 125, κάτι γίνεται, διαφορετικά μιλάμε για παραγγελία που σημαίνει 21.121€ για το business συν χρώμα και λοιπά έξοδα και 21.519€ για το Τιτανιουμ ( και κρίνοντας από την πολύ μικρή διαφορά τιμής, αν έχουν φέρει κάτι θα είναι Titanium). Φώτα LED και πανοραμική τα ξεχνάς, σαν έξτρα έχουν 2.000€ και τα 2 μαζί προ φόρων... Που σημαίνει ότι το αμάξι θα πάει 25.000€+ (ενδεικτικά, διαμόρφωση Titanium 125 auto, λευκό με μόνα έξτρα ηλιοροφή και τα απλά led, έχει ΛΤΠΦ 18.299€)

< Note >

Τα LED και την πανοραμική τα έχω ξεχάσει, δεν με ενδιαφέρει ειδικά η δεύτερη, ενώ τα πρώτα δεν έχουν αξία γιατί το αυτοκίνητο θα κινείται στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#565515
Anonymous Founder έγραψε:
belgarion έγραψε:ΑΝ έχουν ετοιμοπαραδοτο ή on the way αυτόματο Focus με τα 125, κάτι γίνεται, διαφορετικά μιλάμε για παραγγελία που σημαίνει 21.121€ για το business συν χρώμα και λοιπά έξοδα και 21.519€ για το Τιτανιουμ ( και κρίνοντας από την πολύ μικρή διαφορά τιμής, αν έχουν φέρει κάτι θα είναι Titanium). Φώτα LED και πανοραμική τα ξεχνάς, σαν έξτρα έχουν 2.000€ και τα 2 μαζί προ φόρων... Που σημαίνει ότι το αμάξι θα πάει 25.000€+ (ενδεικτικά, διαμόρφωση Titanium 125 auto, λευκό με μόνα έξτρα ηλιοροφή και τα απλά led, έχει ΛΤΠΦ 18.299€)

< Note >

Τα LED και την πανοραμική τα έχω ξεχάσει, δεν με ενδιαφέρει ειδικά η δεύτερη, ενώ τα πρώτα δεν έχουν αξία γιατί το αυτοκίνητο θα κινείται στην πόλη.
Ok τότε, αν αυτά βγαίνουν από την κουβέντα το Φοκους δεν είναι άσχημη επιλογή. Ειδικά το Titanium, το μόνο που θα σκεφτόμουν να του βάλω από έξτρα αν φυσικά μένει κάτω από 17.000€ ΛΤΠΦ είναι το b&o ηχοσυστήμα.

< Note >