Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By GTS
#419861 Αisin πρεπει να ειναι πολυ αξιοπιστο κιβωτιο. Απο ολα αυτα που κοιτας Τ3 θα διαλεγα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#419864 Για χώρους έχεις το Α5. Όσο για την ποιότητα κύλισης είναι σιδερώστρα. Άριστη επιλογή για αστικες και off road διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#419865 +1 για το ν40.
Στην τελική είναι αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας από τα άλλα που προτάθηκαν.

Edit. Αν αργήσεις πολύ θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουριο XC40

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#419870 Είναι σαφέστατα αυτοκίνητο άλλου επιπέδου. Κωστή να το οδηγήσεις οπωσδήποτε πριν αποφασίσεις.
Το XC40 υποθέτω ότι θα ξεφεύγει σε τιμή.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#420117 Πέρασα σήμερα απο τη Volvo και είδα το V40CC 1.5T.
Οι χώροι μου φάνηκαν οκ. Μόνο ο χώρος για τα πόδια είναι λιγάκι μικρός ,αλλά και πάλι όχι τίποτα τραγικό.Κάθισα πίσω αφου είχα ρυθμίσει τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου και ήμουν πολύ άνετα (πισω)
Το πορτ μπαγκαζ στο μέσο όρο αλλά με κιτ επισκευής.
Νιώθεις ότι κάθεσαι ελάχιστα ψηλότερα από το συνηθισμένο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η κατασκευή του εσωτερικού.Δε το θυμόμουν τόσο ωραίο πριν το F/L.Πολύ όμορφο και με καλά υλικά.
Επίσης ούτε που θυμάμαι πόσους αερόσακους έχει,εκτός από τους κλασσικούς ,έχει και γονάτων και σύστημα στο καπώ για τους πεζούς,συν όλα τα συστήματα ασφαλείας ,αυτόματο φρενάρισμα κτλ....
Η τιμή είναι 21800 για τα τρία χρώματα ,άσπρο,κόκκινο& μπλέ. Με τα υπόλοιπα ανεβαίνει λόγω του φοβερού συστήματος φορολογίας .Δεν αφορά μόνο ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα ,αλλά και με παραγγελία (περίπου 2 μήνες αναμονή)
Το κακό είναι ότι σε αυτή τη τιμή έχει φώτα αλογόνου και LED μόνο ημέρας και συμβατικό πίνακα οργάνων.
Αυτά σε γενικές γραμμές.Μου άρεσε αρκετά. Όντως το Capture δεν έχει κανένα νόημα .Τα χωρίζει χάος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#420120 Φώτα αλογόνου για αμάξι που δεν θα κάνει ταξίδια, δεν είναι θέμα. Εγώ θα έπαιρνα ένα από τα έτοιμα. Ούτε ο πίνακας οργάνων είναι σημαντικός επίσης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#420122 Δεν είναι λίγο παλιά πλέον η πλατφόρμα των V40? Εγώ θα έπαιρνα Golf ας πούμε σ' αυτά τα χρήματα αν ήθελα κάτι ψευτοπρίμιουμ με χώρους και συμμαζεμένες διαστάσεις.
Άβαταρ μέλους
By fot
#420123
Deleted User 1 έγραψε:Δεν είναι λίγο παλιά πλέον η πλατφόρμα των V40? Εγώ θα έπαιρνα Golf ας πούμε σ' αυτά τα χρήματα αν ήθελα κάτι ψευτοπρίμιουμ με χώρους και συμμαζεμένες διαστάσεις.

Το Volvo για κάποιον λόγο σου δίνει την αίσθηση πως αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο στα ίδια πάνω κάτω χρήματα.

.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#420124
kostis20 έγραψε:
kubiak έγραψε:Παρε GTR τοτε...

; - D
Το λατρευει το GTR!Απλά είναι πολύ ακριβό.
Η γυναίκα να ξέρετε ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητα και ξέρει πολλά.
Subaru επίσης γουσταρει τρελά.
Υπάρχει και το Forester me ton 2.0 ατμ. στα 28000 περίπου.Δε θυμάμαι να εκανε forester τόσο φθηνά ποτέ. :shifty:
Thumbs up και στους δυο!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#420126
Deleted User 1 έγραψε:Δεν είναι λίγο παλιά πλέον η πλατφόρμα των V40? Εγώ θα έπαιρνα Golf ας πούμε σ' αυτά τα χρήματα αν ήθελα κάτι ψευτοπρίμιουμ με χώρους και συμμαζεμένες διαστάσεις.

Ναι ΟΚ,αλλα και το GOLF δεν είναι και τίποτα τρομέρο. Ημιάκαμπτος πίσω ,1.0TSI με σχεδόν βασικό εξοπλισμό στα 22.000...
Ασε που δε μου αρέσει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#420128 Ε ότι και να πάρεις σ' αυτή την κατηγορία μέσες άκρη τα ίδια θα είναι. To Volvo είναι ωραίο vmf αλλά αν το κοίταγα, θα το κοίταγα σε μτχ full extra. Πατέρας καλού φίλου το πήρε D3 μτχ και γυμνό στα 21Κ και πραγματικά το βρήκα εξαιρετικά κακό deal. Στα 16-17Κ full extra και έως 40-50Κ χλμ το βρίσκω ΟΚ.

Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#420130
Deleted User 1 έγραψε:
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.

Μιλάμε για πάνω απο 21500euro :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#420132
Deleted User 1 έγραψε:Ε ότι και να πάρεις σ' αυτή την κατηγορία μέσες άκρη τα ίδια θα είναι. To Volvo είναι ωραίο vmf αλλά αν το κοίταγα, θα το κοίταγα σε μτχ full extra. Πατέρας καλού φίλου το πήρε D3 μτχ και γυμνό στα 21Κ και πραγματικά το βρήκα εξαιρετικά κακό deal. Στα 16-17Κ full extra και έως 40-50Κ χλμ το βρίσκω ΟΚ.

Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.


Mια χαρα ειναι στα 21800 αυτοματο με 150 ιππους. Σε αυτα τα χρηματα τα φωτα αλογονου δεν ειναι θεμα. Ποσα χρονια εγγυηση? Νομιζω ειναι μονοδρομος.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#420134
kostis20 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.

Μιλάμε για πάνω απο 21500euro :hmmm:

Αρχική? Θα υπολόγιζα σίγουρα ένα 2χιλιαρο έκπτωση.