Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#419701
fot έγραψε:Χρειάζεται πραγματικά η τετρακίνηση ;


< >


Φυσικά.
Μακάρι όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα δρόμου να ήταν 4κίνητα.
Ξεκάθαρα μονάχα λόγω κόστους δε συμβαίνει αυτό.

Realzeus σε 3, 2, 1... να μου πει για σωστά στησίματα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By fot
#419706 Γιάννη το λες σοβαρά ; ποιος ο λόγος να γυρνάς επιπλέον διαφορικά και άξονες ;

Μονο αύξηση κατανάλωσης μπορεί να επιφέρει όλη η παραπάνω αδράνεια ..


< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419730
kubiak έγραψε:Παρε GTR τοτε...

; - D

Το λατρευει το GTR!Απλά είναι πολύ ακριβό.
Η γυναίκα να ξέρετε ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητα και ξέρει πολλά.
Subaru επίσης γουσταρει τρελά.
Υπάρχει και το Forester me ton 2.0 ατμ. στα 28000 περίπου.Δε θυμάμαι να εκανε forester τόσο φθηνά ποτέ. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#419753 το XV που είναι και 1,6 πόσο έχει τώρα;;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#419759 Η καλύτερη πρόταση πάντως ήταν του g: Volvo V40 1.5 T3 CC. 21 χιλιάρικα το δίνουν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#419760 Έχει νόημα το εξής νομίζω: το XV στα 26+ έχει αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ 1.6 χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το Forester για τα ίδια θέλει αρκετά παραπάνω και έρχεται μόνον με 2.0 μοτέρ, άρα για 10 χρόνια θα πληρώνεις και φόρο, που είναι αρκετά λεφτά: 440*5+308*5=2200+1540=3740€.
Άρα η διαφορά τους είναι πολύ πιο μεγάλη. Και αυτό, αν δεν χειροτερέψει η φορολογική επιβάρυνση (πράγμα πάντα πολύ πιθανό σε αυτή τη χώρα...).
Βάλε και το αυξημένο τεκμήριο μέσα, οπότε καταλαβαίνεις...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#419766 Μεγιά είπαμε? :rtfm:

17μιση χιλιάρικα το αυτόματο με την πλούσια έκδοση και τα ρέστα στην μπάνκα. :rtfm:

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419768
Anonymous Founder έγραψε:Έχει νόημα το εξής νομίζω: το XV στα 26+ έχει αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ 1.6 χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το Forester για τα ίδια θέλει αρκετά παραπάνω και έρχεται μόνον με 2.0 μοτέρ, άρα για 10 χρόνια θα πληρώνεις και φόρο, που είναι αρκετά λεφτά: 440*5+308*5=2200+1540=3740€.
Άρα η διαφορά τους είναι πολύ πιο μεγάλη. Και αυτό, αν δεν χειροτερέψει η φορολογική επιβάρυνση (πράγμα πάντα πολύ πιθανό σε αυτή τη χώρα...).
Βάλε και το αυξημένο τεκμήριο μέσα, οπότε καταλαβαίνεις...

To CVT XV πάει 28+.Ασε που το 1,6 μάλλον θα σέρνεται.
Αν είναι να φτάσουμε εκει πάνω στα 28+ υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογες...
Χρήστο ναι οσο το σκεφτομαι οτι το V40 βγαίνει 21000 & το capture 20800... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#419772 Είχα νοικιάσει το captur 1,5dci.

Αν εξαιρέσεις το infotainment, δε μου άρεσε τίποτε άλλο. Ούτε το μοτέρ, ούτε η θέση οδήγησης, ούτε το κάθισμα, ούτε οι χώροι.

Το ford ecosport πόσο κάνει?

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#419778
kostis20 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Έχει νόημα το εξής νομίζω: το XV στα 26+ έχει αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ 1.6 χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το Forester για τα ίδια θέλει αρκετά παραπάνω και έρχεται μόνον με 2.0 μοτέρ, άρα για 10 χρόνια θα πληρώνεις και φόρο, που είναι αρκετά λεφτά: 440*5+308*5=2200+1540=3740€.
Άρα η διαφορά τους είναι πολύ πιο μεγάλη. Και αυτό, αν δεν χειροτερέψει η φορολογική επιβάρυνση (πράγμα πάντα πολύ πιθανό σε αυτή τη χώρα...).
Βάλε και το αυξημένο τεκμήριο μέσα, οπότε καταλαβαίνεις...

To CVT XV πάει 28+.Ασε που το 1,6 μάλλον θα σέρνεται.
Αν είναι να φτάσουμε εκει πάνω στα 28+ υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογες...
Χρήστο ναι οσο το σκεφτομαι οτι το V40 βγαίνει 21000 & το capture 20800... :hmmm:
Βάλε και ότι το V40 έχει standard το αυτόματο κιβώτιο και 150+ άλογα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#419782 Αν η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη, τότε το V40 είναι μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά.
Το ecosport μόνον ως κακό χιούμορ από την πλευρά της Ford μπορώ να το σκεφτώ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#419850 Διάβασα μερικα test για το v40..Για την ανάρτηση λένε ότι δεν είναι και πολύ άνετη συν το πρόβλημα των χώρων...Το κιβώτιο aisin...

< A3003 >