Στην τελική είναι αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας από τα άλλα που προτάθηκαν.
Edit. Αν αργήσεις πολύ θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουριο XC40
Από το Redmi Note 4
Fiat Panda 7,6l/100km
Το XC40 υποθέτω ότι θα ξεφεύγει σε τιμή.
Από το Redmi Note 4
Fiat Panda 7,6l/100km
Οι χώροι μου φάνηκαν οκ. Μόνο ο χώρος για τα πόδια είναι λιγάκι μικρός ,αλλά και πάλι όχι τίποτα τραγικό.Κάθισα πίσω αφου είχα ρυθμίσει τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου και ήμουν πολύ άνετα (πισω)
Το πορτ μπαγκαζ στο μέσο όρο αλλά με κιτ επισκευής.
Νιώθεις ότι κάθεσαι ελάχιστα ψηλότερα από το συνηθισμένο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η κατασκευή του εσωτερικού.Δε το θυμόμουν τόσο ωραίο πριν το F/L.Πολύ όμορφο και με καλά υλικά.
Επίσης ούτε που θυμάμαι πόσους αερόσακους έχει,εκτός από τους κλασσικούς ,έχει και γονάτων και σύστημα στο καπώ για τους πεζούς,συν όλα τα συστήματα ασφαλείας ,αυτόματο φρενάρισμα κτλ....
Η τιμή είναι 21800 για τα τρία χρώματα ,άσπρο,κόκκινο& μπλέ. Με τα υπόλοιπα ανεβαίνει λόγω του φοβερού συστήματος φορολογίας .Δεν αφορά μόνο ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα ,αλλά και με παραγγελία (περίπου 2 μήνες αναμονή)
Το κακό είναι ότι σε αυτή τη τιμή έχει φώτα αλογόνου και LED μόνο ημέρας και συμβατικό πίνακα οργάνων.
Αυτά σε γενικές γραμμές.Μου άρεσε αρκετά. Όντως το Capture δεν έχει κανένα νόημα .Τα χωρίζει χάος.
Deleted User 1 έγραψε:Δεν είναι λίγο παλιά πλέον η πλατφόρμα των V40? Εγώ θα έπαιρνα Golf ας πούμε σ' αυτά τα χρήματα αν ήθελα κάτι ψευτοπρίμιουμ με χώρους και συμμαζεμένες διαστάσεις.
Το Volvo για κάποιον λόγο σου δίνει την αίσθηση πως αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο στα ίδια πάνω κάτω χρήματα.
.
kostis20 έγραψε:Thumbs up και στους δυο!kubiak έγραψε:Παρε GTR τοτε...Το λατρευει το GTR!Απλά είναι πολύ ακριβό.
; - D
Η γυναίκα να ξέρετε ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητα και ξέρει πολλά.
Subaru επίσης γουσταρει τρελά.
Υπάρχει και το Forester me ton 2.0 ατμ. στα 28000 περίπου.Δε θυμάμαι να εκανε forester τόσο φθηνά ποτέ.
Deleted User 1 έγραψε:Δεν είναι λίγο παλιά πλέον η πλατφόρμα των V40? Εγώ θα έπαιρνα Golf ας πούμε σ' αυτά τα χρήματα αν ήθελα κάτι ψευτοπρίμιουμ με χώρους και συμμαζεμένες διαστάσεις.
Ναι ΟΚ,αλλα και το GOLF δεν είναι και τίποτα τρομέρο. Ημιάκαμπτος πίσω ,1.0TSI με σχεδόν βασικό εξοπλισμό στα 22.000...
Ασε που δε μου αρέσει.
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.
Deleted User 1 έγραψε:
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.
Μιλάμε για πάνω απο 21500euro
Deleted User 1 έγραψε:Ε ότι και να πάρεις σ' αυτή την κατηγορία μέσες άκρη τα ίδια θα είναι. To Volvo είναι ωραίο vmf αλλά αν το κοίταγα, θα το κοίταγα σε μτχ full extra. Πατέρας καλού φίλου το πήρε D3 μτχ και γυμνό στα 21Κ και πραγματικά το βρήκα εξαιρετικά κακό deal. Στα 16-17Κ full extra και έως 40-50Κ χλμ το βρίσκω ΟΚ.
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.
Mια χαρα ειναι στα 21800 αυτοματο με 150 ιππους. Σε αυτα τα χρηματα τα φωτα αλογονου δεν ειναι θεμα. Ποσα χρονια εγγυηση? Νομιζω ειναι μονοδρομος.
kostis20 έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:
Προσωπικά θα κοίταγα και 2008 Allure με Grip Control, μάλλον σε diesel γιατί ο Puretech θα θέλει στροφάρισμα και θα καίει δυσανάλογα πολύ.
Μιλάμε για πάνω απο 21500euro
Αρχική? Θα υπολόγιζα σίγουρα ένα 2χιλιαρο έκπτωση.