- 13 Φεβ 2019, 18:59
#565983
Anonymous Founder έγραψε:Όχι δεν υπάρχει. Μιλώ για το κανονικό Golf, όχι για τα υπόλοιπα που αγνοώ και την ύπαρξή τους. Προφανώς στο δρόμο το Golf (το απλό, αγαπημένο, όχι ψηλό, όχι μακρύ, όχι Van, όχι Sportsvan, όχι Tourer, ή δεν ξέρω κι εγώ πώς αλλιώς θα ονομάσει τα μοντέλα της η VW... ), θα είναι πολύ καλύτερο από μια Χ1.
Πώς το ξέρω; Απλή φυσική είναι.
Για να θέσω και το ερώτημα ξανά, πρέπει να οδηγήσει κάποιος την Χ1, το 3008 και το XC60 για να καταλάβει πως το τελευταίο είναι σε άλλη κλάση;
Μια απλή παρατήρηση των προδιαγραφών φτάνει.
Δε γίνεται να συγκρίνεις το απλό Golf με ένα MPV ή ένα SUV
Το ότι αγνοείς την ύπαρξή τους δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και δε σημαίνει πως η φυσική σου είναι η σωστή.
Τελικά είναι καλύτερο ένα Focus ή ένα CITROEN C4 GRAND SPACETOURER ? Που συγκρίνονται αυτά τα 2 εκτός του ότι μπορεί να έχουν παραπλήσια τιμή απόκτησης?
Σου έδωσα ένα σωρό στοιχεία που δείχνουν που υπερτερεί η Active Tourer σε σχέση με τον ανταγωνισμό και υπάρχουν άλλα τόσα ανάλογα που δείχνουν που υπερτερεί και που όχι η Χ1 σε σχέση με τον ανταγωνισμό και όχι σε σχέση με μία Alfa Romeo Giulia.
Σου έδωσα τη προσωπική μου εμπειρία και μου πετάς τη δική σου θεωρία..
Σίγουρα κανένας μας δεν έχει δίκιο, αλλά ας αποφασίσουν
οι ακροατές με τα στοιχεία που τους δίνονται.
Με ποια κριτήρια X1, 3008 και XC60 συγκρίνονται μεταξύ τους? Εκτός του ότι κάποιος έχει γκ@ύλα για αυτά τα τρία, έχει κάνει την έρευνά του με βάση τα θέλω του και πάει να τα δοκιμάσει?
Αν κάποιος θέσει ένα ερώτημα σε ένα φόρουμ όπως εδώ για αυτά τα τρία ευχαρίστως να του δώσουμε τις εμπειρίες-συμβουλές μας. Επίσης καλές θα ήταν γνώμες του στυλ:
¨Μα το ΧC60 δεν είναι ίδια κατηγορία με το X1¨....αφού ρωτά για αυτά , για αυτά θα ήταν πρέπων να επισημάνουμε, αλλά και διαφορετικές γνώμες σωστά τεκμηριωμένες.
Αν αυτός που ρωτά έχει προτεραιότητες την κατανάλωση, την ορατότητα πίσω, τις πιο μακριές σχέσεις, στάνταρ HUD, το μικρότερο δυνατό πλάτος και Apple Car Play 8.7 πάει περίπατο η παρατήρηση προδιαγραφών και χρήζει ανάγκης ένα test drive. Θα μέναμε στην ανάγνωση περιοδικών αν θέλαμε απλή παρατήρηση των προδιαγραφών.
Στη δική σου έρευνα τώρα νομίζω πως η Χ1 ήταν παρατραβηγμένο παράδειγμα. Τα κριτήριά σου τα έδωσες και οι συμφορουμίτες προτείνουν. Δε χρειάζεται νομίζω αυτός ο τόνος για τα αξιόλογα και υπερτιμημένα €€€€€€€ Active Tourer και X1.
Όπως δε σου αρέσει το Doblo έτσι και αυτά.
Έλα όμως εμένα που μου αρέσουν, όπως και: Alfa Romeo Guilia, Honda Civic Sport Tourer, Porsche Panamera Sport Tourismo, Toyota Avensis SW, Range Rover Velar, Opel Zafira, Mazda MX-5, Mitsubishi Lancer EVO. Δε γίνεται όμως σε κάθε ευκαιρία να πετάω τη πικρία μου ενάντια σε όλα τα παραπάνω αγαπημένα.
Στο 99,9% των περιπτώσεων η παραπάνω λίστα δε μπορεί να συγκριθεί αυτούσια. Ανάλογα τις ανάγκες λοιπόν βγαίνει και μία υποψήφια λίστα αγοράς. Μέσα στις ανάγκες είναι σίγουρα και το ¨δεν αξίζει τα λεφτά του¨....ένα μοτίβο που χρησιμοποιείς πολύ...επέτρεψε μου λοιπόν να είμαι αντίθετος σε αυτό καθώς αποτελεί δική σου ανάγκη-άποψη ενώ δική μου ανάγκη είναι το ¨ότι πληρώνεις παίρνεις¨.
Ένας συμφορουμίτης άφησε την 147 για ένα Leon. Πολλοί ακόμα θα αφήσουν τα απλά, γοητευτικά και φτιαγμένα γερά αμάξια τους για να στραφούν στη τάση της εποχής. Κουμπάκια και Software που για να κάνεις Service θα θες απλά ένα CTRL+alt+f7+ VIN NUMBER. Παλιά βάζαμε ένα Tom Tom στο παρμπρίζ και μας πήγαινε παντού. Τώρα θέλουμε 11΄ οθόνη για να ρυθμίσουμε το καλοριφέρ.
Υ.Γ 1) Η πρόταση για Jazz ήταν για πλάκα ..................................................................αλλά δεν είδα να απαντάς.
Υ.Γ 2) Μη πέσετε να με φάτε για την Active Tourer. Έπεσα στην ανάγκη. Αλλά χαίρομαι να οδηγώ αυτό που έχω.
Υ.Γ 3) Κράτα την 1