funkyreverend έγραψε:Μιλάς όμως για το 500, όχι κάποιο παράγωγο, έτσι δεν είναι;
Μάλιστα. Αν υπήρχε τότε όμως το 500Χ, θα το είχα επιλέξει για τους χώρους και την άνεσή του.
Giuseppe Busso έγραψε:funkyreverend έγραψε:Μιλάς όμως για το 500, όχι κάποιο παράγωγο, έτσι δεν είναι;
Μάλιστα. Αν υπήρχε τότε όμως το 500Χ, θα το είχα επιλέξει για τους χώρους και την άνεσή του.
Ενα 500X Crossplus 120αρι πετρελαιο που ειχα κανει μια βολτα, μου ειχε αφησει εξαιρετικες εντυπωσεις...
Mοτερ εκπληκτικο για diesel, κιβωτιο επισης, πατημα εξαιρετικο για crossover, σχετικα σφιχτη-σπορτιφ αναρτηση (με στανταρ 17αρες η συγκεκριμενη εκδοση) εδειχνε το πιο ενδιαφερον οδηγικα, απ' οσα crossover εχω οδηγησει...
Με μια προωθγτικη ενεργεια που ειχε, θυμαμαι το πολυ καλα εξοπλισμενο Cross plus 1.6 m-jet κοστιζε κατι λιγοτερο απο 23κ με μεταλλικο χρωμα...
Αρκετα υποτιμημενο ως προιον, θεωρω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το αντιστοιχο diesel qashqai...
Mαζι με το Kuga νομιζω ειναι απο τα πλεον ενδιαφεροντα οδηγικα crossover στα 22-24κ ευρω...Απλως το 500X δειχνει συγκριτικα πιο μοντερνο, πιο "φρεσκο" , ενω το Kuga λιγο πιο συντηρητικο και φυσικα ειναι και μεγαλυτερο-βαρυτερο...
Deleted User 1 έγραψε:Και το χακί ματ είναι τούμπανο.Αφήστε το κάτω αυτό! Αυτό είναι για μένανε!
Το δίλημμα θα τανε αυστηρά μεταξύ v40cc και 500χ αλλά εφόσον το v40 της προσφοράς δεν έχει ξενον, έχετε πάρει το 500χ και δεν το ξέρετε!
< Note >
sknipper έγραψε:Δεν είναι πιο μικρά τα 500x-Renegade από τα Kuga και QQ; Αν είναι δεν θα τα σύγκρινα με τα άλλα.
Και γω πιστεύω πως είναι μισό κλίκ πιο μικρά -σε διαθέσιμους χώρους- τα ιταλικά απο τα άλλα 2.
kostis20 έγραψε:Δε μας πειράζουν οι χώροι.Το αντίθετο ,το Kuga μου φαίνεται μεγάλο.Αυτό λέω κι εγώ, ότι Kuga QQ είναι λίγο πιο μεγάλα.
Δεν υπήρχε κι ένα Mocca στην μικρή κατηγορία; Και το Q2 που παίζει;
Το q2 είναι και ακριβό και μικρό.
Mokka νομίζω πολύ ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
< >
kostis20 έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Έχει νόημα το εξής νομίζω: το XV στα 26+ έχει αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ 1.6 χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το Forester για τα ίδια θέλει αρκετά παραπάνω και έρχεται μόνον με 2.0 μοτέρ, άρα για 10 χρόνια θα πληρώνεις και φόρο, που είναι αρκετά λεφτά: 440*5+308*5=2200+1540=3740€.
Άρα η διαφορά τους είναι πολύ πιο μεγάλη. Και αυτό, αν δεν χειροτερέψει η φορολογική επιβάρυνση (πράγμα πάντα πολύ πιθανό σε αυτή τη χώρα...).
Βάλε και το αυξημένο τεκμήριο μέσα, οπότε καταλαβαίνεις...
To CVT XV πάει 28+.Ασε που το 1,6 μάλλον θα σέρνεται.
Αν είναι να φτάσουμε εκει πάνω στα 28+ υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογες...
Χρήστο ναι οσο το σκεφτομαι οτι το V40 βγαίνει 21000 & το capture 20800...
Μου ήρθε μήνυμα απο Subaru. To XV 2.0i CVT 28.500euro.
Άσε που αν θελήσεις να το πουλήσεις νωρίτερα και δύσκολο θα είναι λόγω αυτού, και χρήματα θα χάσεις.
Γνώμη μου, επίλεξε κάτι με λίγα κυβικά και τούρμπο. Κάνω σύγκριση μεταξύ του Golf και της 1 και τα μοτέρ τους δεν έχουν επαφή, του Golf αν και στα χαρτιά πιο αδύναμο, είναι πολύ καλύτερο. Μόνον στην πόλη με πολύ χαμηλές στροφές πλεονεκτεί η 1, αφού στο Golf θα βάλεις πιο συχνά πρώτη. Οπουδήποτε αλλού, είναι πολύ καλύτερο.
kostis20 έγραψε:kostis20 έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Έχει νόημα το εξής νομίζω: το XV στα 26+ έχει αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ 1.6 χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το Forester για τα ίδια θέλει αρκετά παραπάνω και έρχεται μόνον με 2.0 μοτέρ, άρα για 10 χρόνια θα πληρώνεις και φόρο, που είναι αρκετά λεφτά: 440*5+308*5=2200+1540=3740€.
Άρα η διαφορά τους είναι πολύ πιο μεγάλη. Και αυτό, αν δεν χειροτερέψει η φορολογική επιβάρυνση (πράγμα πάντα πολύ πιθανό σε αυτή τη χώρα...).
Βάλε και το αυξημένο τεκμήριο μέσα, οπότε καταλαβαίνεις...
To CVT XV πάει 28+.Ασε που το 1,6 μάλλον θα σέρνεται.
Αν είναι να φτάσουμε εκει πάνω στα 28+ υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογες...
Χρήστο ναι οσο το σκεφτομαι οτι το V40 βγαίνει 21000 & το capture 20800...
Μου ήρθε μήνυμα απο Subaru. To XV 2.0i CVT 28.500euro.
Πολλά είναι. Πάρε το v40.
20 -22 ,παραπάνω δε δίνω για δεύτερο αμάξι.Αν βρω κάτι ενδιαφέρον που να αρέσει στη γυναίκα θα κατέβω και κάτω απο 20-18κ
edit:Θα πάμε να δούμε και το fiesta τελικά.
Anonymous Founder έγραψε:Πολλά είναι πάλι Κώστα και επιπλέον αν το κρατήσεις μια δεκαετία θα πληρώσεις επιπλέον αυτά που έγραψα για φόρο πολυτελείας.
Άσε που αν θελήσεις να το πουλήσεις νωρίτερα και δύσκολο θα είναι λόγω αυτού, και χρήματα θα χάσεις.
Γνώμη μου, επίλεξε κάτι με λίγα κυβικά και τούρμπο. Κάνω σύγκριση μεταξύ του Golf και της 1 και τα μοτέρ τους δεν έχουν επαφή, του Golf αν και στα χαρτιά πιο αδύναμο, είναι πολύ καλύτερο. Μόνον στην πόλη με πολύ χαμηλές στροφές πλεονεκτεί η 1, αφού στο Golf θα βάλεις πιο συχνά πρώτη. Οπουδήποτε αλλού, είναι πολύ καλύτερο.
Δεν ειναι στα χαρτια ποιο αδυναμο το Γκολφ γιατι η μεγιστη ροπη στις χαμηλες στροφες ειναι περισσοτερη απο της 1. Γιαυτο μολις φουσκωσει το τουρμπο εχεις εναν κινητηρα αντιστοιχο με 2.5 λιτρα ατμοσφαιρικο που προφανως πλεονεκτει σε σχεση με το 2λιτρο 1. Απο τις 1200 στροφες μεχρι τις 3500 πχ το 3κυλινδρο 1.5 εχει περισσοτερη ροπη απο τους παλαιοτερους ατμοσφαιρικους κινητηρες νομιζω. Λιγα κυβικα και τουρμπο ειναι μονοδρομος φορολογικα στην Ελλαδα.