- 11 Φεβ 2019, 12:02
#565467
rocsta έγραψε:Eπ' ουδενί δεν είναι χειρότερο από άλλα αυτόματα, απλά το ανέφερα για να μην έχεις στο νου σου ότι "θα πάρω Forester και θα είναι αλεξίσφαιρο παντού". Ειδικά τα turbo SG που ψάχνεις να ξέρεις ότι μετά τα 200-250κ χλμ είναι κινητές βόμβες όσον αφορά πιστόνια, μπιέλες, φλάντζες. Ως τρελός subarάκιας θα σου έλεγα και εγώ ότι κάνεις λάθος που το κοιτάς λαμβάνοντας υπ' όψιν τους λόγους που γράφεις ότι το κοιτάς.
Καλά, δεν είμαι ανόητος να περιμένω να είναι αλεξίσφαιρο παντού ένα αμάξι 10ετών... Το ατμοσφαιρικό υποθέτω θα είναι πιο αξιόπιστο, αλλά δεν ξέρω πώς θα είναι στο δρόμο...
Καμιά εναλλακτική με την εμπειρία σου λοιπόν, αν αποκλείσουμε το Subaru;
Deleted User 1 έγραψε:Το νο1 είναι να καταλήξει κανείς στην κατηγορία. Δεν γίνεται στην ίδια κουβέντα να παίζει Forester και i30. Δε θα βγει ποτέ άκρη έτσι. Το budget το έχουμε άρα είμαστε ΟΚ από εκεί.
Εγώ είμαι ξεκάθαρα φαν του 308 ειδικά μετά τη 10ημερη συμβίωσή μας. Εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά δε φτάνουν τα 20Κ για να το πάρεις όπως πρέπει. Golf υπάρχει ήδη άρα δε βλέπω το λόγο. Επομένως με αυτά τα δεδομένα που ακούγεται πολύ ελκυστική η λύση i30. Προσωπικά κοιτώντας το N μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Έχει κάποιες φθήνιες μέσα αλλά αν συνυπολογίσεις εγγύηση και εξοπλισμό είναι σούπερ.
Επίσης θέλει ψάξιμο και το θέμα αντικαταστάτης του υπάρχοντος Golf. Πότε αλλάζει και με τι? Αυτό δεν πρέπει να συνυπολογιστεί? Σε ότι αφορά τα εταιρικά πάντως, μην έχετε θέμα οδηγών. Οι ασφαλισή τους είναι τέτοια που είναι πρακτικά αδιάφορο ποιος οδηγάει, είτε έχει δηλωθεί είτε όχι.
Μα ακριβώς το αντίθετο λέω. Το budget ΔΕΝ είναι 20Κ, γιατί δεν θέλουμε να δώσουμε τόσα. Εκεί, θα πάρουμε το C3 Aircross που αρέσει στην γυναίκα και κάνει αυτά που πρέπει, δεν χρειάζεται περαιτέρω ψάξιμο. Ούτε 308 (που δεν της άρεσε κιόλας...), ούτε i30.
Το δύσκολο είναι να βρούμε κάτι φθηνότερο που να κάνει την δουλειά μας. Το αμάξι θα οδηγείται μόνον για το δικό της commuting, για τα υπόλοιπα θα υπάρχει πάντα το εταιρικό.
Σκέφτομαι και ανταλλαγή της 1 με 1 (αυτόματη και τετράθυρη, αλλά θα με κοπανήσει η καλή μου σίγουρα!
)...
Για το θέμα του εταιρικού και του δεύτερου οδηγού, εξήγησα ήδη ποιο είναι το πρόβλημα και ΔΕΝ είναι η ασφάλεια.