Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#565462 Το νο1 είναι να καταλήξει κανείς στην κατηγορία. Δεν γίνεται στην ίδια κουβέντα να παίζει Forester και i30. Δε θα βγει ποτέ άκρη έτσι. Το budget το έχουμε άρα είμαστε ΟΚ από εκεί.

Εγώ είμαι ξεκάθαρα φαν του 308 ειδικά μετά τη 10ημερη συμβίωσή μας. Εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά δε φτάνουν τα 20Κ για να το πάρεις όπως πρέπει. Golf υπάρχει ήδη άρα δε βλέπω το λόγο. Επομένως με αυτά τα δεδομένα που ακούγεται πολύ ελκυστική η λύση i30. Προσωπικά κοιτώντας το N μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Έχει κάποιες φθήνιες μέσα αλλά αν συνυπολογίσεις εγγύηση και εξοπλισμό είναι σούπερ.

Επίσης θέλει ψάξιμο και το θέμα αντικαταστάτης του υπάρχοντος Golf. Πότε αλλάζει και με τι? Αυτό δεν πρέπει να συνυπολογιστεί? Σε ότι αφορά τα εταιρικά πάντως, μην έχετε θέμα οδηγών. Οι ασφαλισή τους είναι τέτοια που είναι πρακτικά αδιάφορο ποιος οδηγάει, είτε έχει δηλωθεί είτε όχι.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#565464 Eπ' ουδενί δεν είναι χειρότερο από άλλα αυτόματα, απλά το ανέφερα για να μην έχεις στο νου σου ότι "θα πάρω Forester και θα είναι αλεξίσφαιρο παντού". Ειδικά τα turbo SG που ψάχνεις να ξέρεις ότι μετά τα 200-250κ χλμ είναι κινητές βόμβες όσον αφορά πιστόνια, μπιέλες, φλάντζες. Ως τρελός subarάκιας θα σου έλεγα και εγώ ότι κάνεις λάθος που το κοιτάς λαμβάνοντας υπ' όψιν τους λόγους που γράφεις ότι το κοιτάς.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#565465 Εγώ όταν σκεφτόμουν Forester έλεγα να το κρατήσω εγώ και να κινείται η γυναίκα με το Α5.
Αλλά αυτό το σενάριο έχει αποκλειστεί.
Είχα βρει αυτο με λίγα χμ...
https://www.car.gr/14519653-subaru-forester-2-0-158ps
@rocsta :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565467
rocsta έγραψε:Eπ' ουδενί δεν είναι χειρότερο από άλλα αυτόματα, απλά το ανέφερα για να μην έχεις στο νου σου ότι "θα πάρω Forester και θα είναι αλεξίσφαιρο παντού". Ειδικά τα turbo SG που ψάχνεις να ξέρεις ότι μετά τα 200-250κ χλμ είναι κινητές βόμβες όσον αφορά πιστόνια, μπιέλες, φλάντζες. Ως τρελός subarάκιας θα σου έλεγα και εγώ ότι κάνεις λάθος που το κοιτάς λαμβάνοντας υπ' όψιν τους λόγους που γράφεις ότι το κοιτάς.

Καλά, δεν είμαι ανόητος να περιμένω να είναι αλεξίσφαιρο παντού ένα αμάξι 10ετών... Το ατμοσφαιρικό υποθέτω θα είναι πιο αξιόπιστο, αλλά δεν ξέρω πώς θα είναι στο δρόμο...
Καμιά εναλλακτική με την εμπειρία σου λοιπόν, αν αποκλείσουμε το Subaru;
Deleted User 1 έγραψε:Το νο1 είναι να καταλήξει κανείς στην κατηγορία. Δεν γίνεται στην ίδια κουβέντα να παίζει Forester και i30. Δε θα βγει ποτέ άκρη έτσι. Το budget το έχουμε άρα είμαστε ΟΚ από εκεί.

Εγώ είμαι ξεκάθαρα φαν του 308 ειδικά μετά τη 10ημερη συμβίωσή μας. Εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά δε φτάνουν τα 20Κ για να το πάρεις όπως πρέπει. Golf υπάρχει ήδη άρα δε βλέπω το λόγο. Επομένως με αυτά τα δεδομένα που ακούγεται πολύ ελκυστική η λύση i30. Προσωπικά κοιτώντας το N μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Έχει κάποιες φθήνιες μέσα αλλά αν συνυπολογίσεις εγγύηση και εξοπλισμό είναι σούπερ.

Επίσης θέλει ψάξιμο και το θέμα αντικαταστάτης του υπάρχοντος Golf. Πότε αλλάζει και με τι? Αυτό δεν πρέπει να συνυπολογιστεί? Σε ότι αφορά τα εταιρικά πάντως, μην έχετε θέμα οδηγών. Οι ασφαλισή τους είναι τέτοια που είναι πρακτικά αδιάφορο ποιος οδηγάει, είτε έχει δηλωθεί είτε όχι.

Μα ακριβώς το αντίθετο λέω. Το budget ΔΕΝ είναι 20Κ, γιατί δεν θέλουμε να δώσουμε τόσα. Εκεί, θα πάρουμε το C3 Aircross που αρέσει στην γυναίκα και κάνει αυτά που πρέπει, δεν χρειάζεται περαιτέρω ψάξιμο. Ούτε 308 (που δεν της άρεσε κιόλας...), ούτε i30.
Το δύσκολο είναι να βρούμε κάτι φθηνότερο που να κάνει την δουλειά μας. Το αμάξι θα οδηγείται μόνον για το δικό της commuting, για τα υπόλοιπα θα υπάρχει πάντα το εταιρικό.
Σκέφτομαι και ανταλλαγή της 1 με 1 (αυτόματη και τετράθυρη, αλλά θα με κοπανήσει η καλή μου σίγουρα! :inlove: )...
:s_cry :tomato:
Για το θέμα του εταιρικού και του δεύτερου οδηγού, εξήγησα ήδη ποιο είναι το πρόβλημα και ΔΕΝ είναι η ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#565470 Καλά δε χρειάζεται να δίνεις λογαριασμό στην εταιρία ποιος οδηγάει το αμάξι. Οπότε εφόσον το budget δεν είναι 20Κ τότε μάλλον πρέπει να κοιτάς μόνο super mini. Θα ικανοποιήσουν και με το παραπάνω. Και το Aircross είναι μια χαρά αμαξάκι και αρκετά vmf.

Επίσης: https://www.car.gr/19506964-renault-clio-1200-tce-120hp-dynamic-auto
Τελευταία επεξεργασία από Deleted user 1 και 11 Φεβ 2019, 12:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#565471
kostis20 έγραψε:Εγώ όταν σκεφτόμουν Forester έλεγα να το κρατήσω εγώ και να κινείται η γυναίκα με το Α5.
Αλλά αυτό το σενάριο έχει αποκλειστεί.
Είχα βρει αυτο με λίγα χμ...
https://www.car.gr/14519653-subaru-forester-2-0-158ps
@rocsta :inlove:

Η αγάπη δεν ξέρω αν πάει σε εμένα ή στο αμάξι :lol: , πάντως το συγκεκριμένο είναι πολύ ωραίο. Αν πάει σε εμένα, ανταποδίδω. Απούλητο για καιρό βέβαια, αλλά πολύ ωραίο. Από βδομάδα θα σας βάλω και το δικό μου στο οποίο κατέληξα τελικά γιατί κουράστηκα να ψάχνω για turbo SG. Tέλος το off topic.

Anonymous Founder έγραψε:Το ατμοσφαιρικό υποθέτω θα είναι πιο αξιόπιστο, αλλά δεν ξέρω πώς θα είναι στο δρόμο...

Aργό :lol:
Anonymous Founder έγραψε:Καμιά εναλλακτική με την εμπειρία σου λοιπόν, αν αποκλείσουμε το Subaru;

Εγώ βλέπω ότι θέλετε ξεκάθαρα πάντως ένα <B-seg αυτοκίνητο. Αυτόματο εκ των ουκ άνευ όπως λες, αλλά όχι ρομποτικό ή 2πλοσύμπλεκτο. Άρα μένουν τα CVT. Άρα Honda Jazz. Άρα περίπου 8.000€. Τα αξίζει με τη δική σου λογική; Περισσότερο απ΄ότι αξίζουν για ένα καινούργιο υβριδικό μικρό τα 10κ παραπάνω; :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#565474
rocsta έγραψε:Εγώ βλέπω ότι θέλετε ξεκάθαρα πάντως ένα <B-seg αυτοκίνητο. Αυτόματο εκ των ουκ άνευ όπως λες, αλλά όχι ρομποτικό ή 2πλοσύμπλεκτο. Άρα μένουν τα CVT. Άρα Honda Jazz. Άρα περίπου 8.000€. Τα αξίζει με τη δική σου λογική; Περισσότερο απ΄ότι αξίζουν για ένα καινούργιο υβριδικό μικρό τα 10κ παραπάνω; :s_whiteflag

Kάτι ενδιάμεσο απ΄ τα 8k του Jazz και τα 18k του υβριδικού yaris, είναι και το swift 1.2 cvt που απεχθάνεσαι! Δεν το είπα πρωτύτερα γιατί σε φοβήθηκα, αλλά μήπως είναι μια πολύ σωστή, ορθολογική επιλογή;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565475
rocsta έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Καμιά εναλλακτική με την εμπειρία σου λοιπόν, αν αποκλείσουμε το Subaru;

Εγώ βλέπω ότι θέλετε ξεκάθαρα πάντως ένα <B-seg αυτοκίνητο. Αυτόματο εκ των ουκ άνευ όπως λες, αλλά όχι ρομποτικό ή 2πλοσύμπλεκτο. Άρα μένουν τα CVT. Άρα Honda Jazz. Άρα περίπου 8.000€. Τα αξίζει με τη δική σου λογική; Περισσότερο απ΄ότι αξίζουν για ένα καινούργιο υβριδικό μικρό τα 10κ παραπάνω; :s_whiteflag

Όχι, δεν τ' αξίζει. :tomato: :s_cry
Επίσης, είμαι βέβαιος πως η γυναίκα μου δεν θα θέλει ούτε να το βλέπει το Jazz... :s_hang
Asimov έγραψε:Κάτι τέτοιο;

Ωραίο, αν και με πολλές ελλείψεις στον εξοπλισμό. Είναι μια τελευταία γραμμή άμυνας, αλλά ξέρω τι θ' ακούσω: "χαμηλό και δεν έχει χώρους, καλύτερο το Aircross!"
:tomato: :s_shout
rocsta έγραψε:
rocsta έγραψε:Εγώ βλέπω ότι θέλετε ξεκάθαρα πάντως ένα <B-seg αυτοκίνητο. Αυτόματο εκ των ουκ άνευ όπως λες, αλλά όχι ρομποτικό ή 2πλοσύμπλεκτο. Άρα μένουν τα CVT. Άρα Honda Jazz. Άρα περίπου 8.000€. Τα αξίζει με τη δική σου λογική; Περισσότερο απ΄ότι αξίζουν για ένα καινούργιο υβριδικό μικρό τα 10κ παραπάνω; :s_whiteflag

Kάτι ενδιάμεσο απ΄ τα 8k του Jazz και τα 18k του υβριδικού yaris, είναι και το swift 1.2 cvt που απεχθάνεσαι! Δεν το είπα πρωτύτερα γιατί σε φοβήθηκα, αλλά μήπως είναι μια πολύ σωστή, ορθολογική επιλογή;

Α, το απεχθανόμαστε και οι δύο, στην γυναίκα μου δεν αρέσει ούτε εμφανισιακά (εμένα τουλάχιστον μου αρέσει εμφανισιακά). Επίσης, επειδή το συγκεκριμένο σέρνεται, μόνον το turbo συζητάει η καλή μου!
:inlove:
Πραγματικά όμως, σε σχέση με το Swift, το απλό C3 είναι Rolls Royce! Νομίζω πως τα τζαπόνια δεν έχουν βάλει ηχομόνωση καθόλου!
:help:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565477
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:Κάτι τέτοιο;

Ωραίο, αν και με πολλές ελλείψεις στον εξοπλισμό. Είναι μια τελευταία γραμμή άμυνας, αλλά ξέρω τι θ' ακούσω: "χαμηλό και δεν έχει χώρους, καλύτερο το Aircross!"
:tomato: :s_shout

Δεν έχω καταλάβει πάντως γιατί Aircross κι όχι απλό C3 που είναι 10 φορές πιο εμφανίσιμο και που το παίρνεις με 16k (έστω χωρίς LED και οροφή), αφού υπάρχει το Golf (ή αντίστοιχο) για να έχεις χώρους και τεχνολογία.
Τώρα, αν είναι να φτάσεις και να περάσεις τα 20 και πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις μεγάλο, προσωπικά, ή την BMW (ή σαν την BMW της αγγελίας) ή κάνα τύπου Focus θα έπαιρνα που με εκπτώσεις κλπ δεν πρέπει να περνάει τα 22. Πολλά δεν είναι όμως τόσα λεφτά για δεύτερο;
Fiesta δεν ενδιαφέρει;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565478 Το C3 Aircross είναι καλύτερο στο εσωτερικό και μοιάζει να έχει καλύτερη ηχομόνωση. Από εμφάνιση εμένα και τα δύο το ίδιο μου κάνουν. Μεγάλο πλεονέκτημα επίσης είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα, που σε περίπτωση που έρθει κάνα μικρό, σου αυξάνει πάρα πολύ το χώρο αποσκευών. Γενικώς, είναι πολύ πιο άνετο μέσα, όπως και να το δεις.
Το Fiesta έχει το κακό σασμάν με το διπλό συμπλέκτη και είναι και κάνα 2Κ ακριβότερο. Έφαγε πανηγυρικά άκυρο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565479
Anonymous Founder έγραψε:Το C3 Aircross είναι καλύτερο στο εσωτερικό και μοιάζει να έχει καλύτερη ηχομόνωση. Από εμφάνιση εμένα και τα δύο το ίδιο μου κάνουν. Μεγάλο πλεονέκτημα επίσης είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα, που σε περίπτωση που έρθει κάνα μικρό, σου αυξάνει πάρα πολύ το χώρο αποσκευών. Γενικώς, είναι πολύ πιο άνετο μέσα, όπως και να το δεις.

Λίγο που τα είδα πάντως, δεν πιστεύω ότι Aircross και απλό C3 έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά σε υλικά, ηχομόνωση κλπ. Μάλλον ψυχολογικό είναι.
Επίσης δεν έχω πειστεί ότι χρειάζεστε τους περίφημους παραπάνω χώρους, αφού υπάρχει το Golf (και αύριο κάτι αντίστοιχο).
Σε κάθε περίπτωση αν είναι να δώσεις 20+ για το Aircross, δώσε 22 για τη BMW που είναι 2 κλάσεις ανώτερο αμάξι. Αλλά, όπως ξαναείπα, αυτά τα λεφτά μου φαίνονται εξωφρενικά για δεύτερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565481 Δεν διαλέγω εγώ, και αν πάμε σε καινούριο, δεν ξέρουμε τελικά τι θα πάρουμε. Εμένα και τα 22Κ μου φαίνονται πάρα πολλά για το Aircross, αλλά και τα 18 για το C3 επίσης πάρα πολλά. Προφανώς, υπάρχουν C3 με 5Κ λιγότερα, αν κάποιος είναι ΟΚ με τον βασικό εξοπλισμό, με χειροκίνητο και με βασικό μοτέρ...
:lipsealed:
Το μέγεθος δεν μας είναι απαραίτητο προφανώς, μεταξύ των δύο το C3 είναι πιο ψηλά λόγω τιμής. Αλλά όπως είπα, πάλι συζητάμε για ένα μεγάλο κεφάλαιο...
Φαντάζομαι θυμάσαι πόσο χρειάστηκα κάποια στιγμή 15Κ (ακόμη...) και δεν τα είχα.
:lipsealed: :s_hang :s_blush
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565483
Anonymous Founder έγραψε:Δεν διαλέγω εγώ, και αν πάμε σε καινούριο, δεν ξέρουμε τελικά τι θα πάρουμε. Εμένα και τα 22Κ μου φαίνονται πάρα πολλά για το Aircross, αλλά και τα 18 για το C3 επίσης πάρα πολλά. Προφανώς, υπάρχουν C3 με 5Κ λιγότερα, αν κάποιος είναι ΟΚ με τον βασικό εξοπλισμό, με χειροκίνητο και με βασικό μοτέρ...
:lipsealed:
Το μέγεθος δεν μας είναι απαραίτητο προφανώς, μεταξύ των δύο το C3 είναι πιο ψηλά λόγω τιμής. Αλλά όπως είπα, πάλι συζητάμε για ένα μεγάλο κεφάλαιο...
Φαντάζομαι θυμάσαι πόσο χρειάστηκα κάποια στιγμή 15Κ (ακόμη...) και δεν τα είχα.
:lipsealed: :s_hang :s_blush

C3 Shine EAT6 είχα πάρει προσφορά 16k με το κλειδί στο χέρι. LED και πανοραμική δεν είχε, αλλά ο υπόλοιπος εξοπλισμός ήταν ΟΚ. Όχι ότι δεν είναι πολλά τα 16 για δεύτερο, αλλά για αυτόματο καινούργιο δικαιολογούνται νομίζω. LED και πανοραμική είναι αδιαπραγμάτευτα;

Τώρα, προφανώς και είναι πιο χρήσιμα τα λεφτά στην τράπεζα από το να τα δώσεις για λαμαρίνες, κι εγώ μάλλον γι' αυτό το λόγο θα κράταγα (αυτήν) την BMW και δεν θα έμπαινα στην διαδικασία αλλαγής. Αν όμως θες οπωσδήποτε να αλλάξεις και θες και αυτόματο (που σου περιορίζει πολύ τις επιλογές και σε καινούργια και σε μεταχειρισμένα), φοβάμαι πως το 15αρι τουλάχιστον δεν το γλυτώνεις. Αν θες μάλιστα και τον επιπλέον εξοπλισμό, sky is the limit.