GTS έγραψε:... Λιγα κυβικα και τουρμπο ειναι μονοδρομος φορολογικα στην Ελλαδα.Χμ, μέχρι να προσαρμοστεί η σχετική νομοθεσία για να τους πιάσει κι αυτούς που πάνε να κοροϊδέψουν το σύστημα.
Anonymous Founder έγραψε:Κάνω σύγκριση μεταξύ του Golf και της 1 (..) είναι πολύ καλύτερο.
τα συμπερασματα δικα σας
< >
mirage έγραψε:Marriage material ο δικος σου.
< >
Έχει ήδη παντρευτεί, απλά δεν το ξέρει ακόμα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Anonymous Founder έγραψε:Γνώμη μου, επίλεξε κάτι με λίγα κυβικά και τούρμπο. Κάνω σύγκριση μεταξύ του Golf και της 1 και τα μοτέρ τους δεν έχουν επαφή, του Golf αν και στα χαρτιά πιο αδύναμο, είναι πολύ καλύτερο. Μόνον στην πόλη με πολύ χαμηλές στροφές πλεονεκτεί η 1, αφού στο Golf θα βάλεις πιο συχνά πρώτη. Οπουδήποτε αλλού, είναι πολύ καλύτερο.
Το τούρμπο λογικό είναι να δίνει την δύναμή του στις μεσαίες. Ψηλά όμως δεν πλεονεκτεί.
Η καλύτερη επιλογή είναι πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά, αλλά στην Ελλάδα του 2017, αυτό είναι έγκλημα...
REALZEUS έγραψε:
Το τούρμπο λογικό είναι να δίνει την δύναμή του στις μεσαίες. Ψηλά όμως δεν πλεονεκτεί....
Εντάξει, ανάμεικτες εντυπώσεις .
Ο κινητήρας δε μου έμοιαζε με τίποτα να έχει 170 ps θέλει αρκετό γκάζι για να δώσει και δυστυχώς το κιβώτιο δε βοηθάει .Με την sport ρύθμιση βελτιώνονται λίγο τα πράγματα αλλά και πάλι το ένιωθα αρκετα βαρύ σα σύνολο.Επίσης το κιβώτιο έκανε κατι περίεργα κατεβάσματα και με φρέναρε χωρίς να χρειάζεται.Περίεργη λίγο η λειτουργία του.'Ισως βέβαια να μη το είχα συνηθήσει και εγω.
Οι αναρτήσεις αρκετά σφικτές ,ειδικά οι πίσω Άλλο ένα περίεργο .Δεν μου έχει ξανατύχει να έχω οδηγήσει αμάξι με τέτοια διαφορά ανάμεσα στο πίσω και το μπροστά άξονα.Πάντως σου εμπνέει πολύ μεγάλη ασφάλεια στις στροφές και στρίβει πολύ άνετα και στρωτά.Η τετρακίνηση δουλεύει ακαριαία σπινάρισμα δεν υφίσταται. Στρίβει ωραία .H άνεση βέβαια επιεικώς μέτρια,αναρωτιέμαι τι θα γίνετε σε κάποιο χωματόδρομο πχ
Κατα τα λοιπά πολύ όμορφο μέσα έξω.Μου άρεσε πολύ.Χώροι αρκετοί & ωραίο design.Πλούσιος εξοπλισμός.
Καποιους μικροτριγμούς τους εντόπισα βέβαια.
Η κατανάλωση βεβαια μου είπε ο φίλος είναι πολύ υψηλή .Παίζει πάνω απο 11.5 lt/100km μέση
Δε ξέρω ...
Για τη γυναίκα σε καλή τιμή μτχ ίσως να το επέλεγα μια και της αρέσει .
Καινούριο 28Κ που κάνει με τίποτα.Δε τα αξίζει....
Τέλος πάντων ....
Επίσης δε ξέρω αν θα μπορεί έστω και στο ελάχιστο να βγει εκτός , ασφάλτινου , δρόμου με τόσο σφικτές αναρτήσεις και τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα.
Αναρωτιέμαι αν έχει νόημα...
kostis20 έγραψε:Στο τσακ είμαι με τη φόρα που έχουμε πάρει όλοι...
< A3003 >
Sure?
Γιατί δε κοιτάς κανένα Kuga ή έστω Karoq που σου αρέσουν οι Τσέχες.
< >
kostis20 έγραψε:Στο τσακ είμαι με τη φόρα που έχουμε πάρει όλοι...Μια δεύτερη σκέψη την θέλει όμως!
< A3003 >
Πρόσφατα το περιεργαστηκα αρκετά διότι μ'άρεσε η εμφάνιση του. Δύο τα φάουλ του εξαρχής για μένα. Πολύ υπερτιμημενο (βασικά το βρήκα παράλογα ακριβό για αυτό που είναι) και όχι ιδιαίτερα ποιοτικό τουλάχιστον στην όψη ιδίως για τα λεφτά του. Φταίει βέβαια οτι πέρασα πρώτα και από το Stelvio και μετά το 500Χ με απογοήτευσε. Με ξενέρωσε λίγο και ο πωλητής που στα 9/10 αναφερόταν στο diesel (που είχαν ετοιμοπαραδοτα ...)
ΥΓ. Εκείνο που μου έκατσε καλά για "γυναικείο" οδηγικα είναι το υβριδικό CHR. Με 26 χιλιάρικα μια γυναίκα θα χαιρόταν την οδήγηση του. Πολύ εύκολο αυτοκίνητο.
Kuga & karoq είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις. Θελουμε κάτι που να κινείται άνετα στη πόλη.
Το εσωτερικό μου άρεσε .Πολύ καλύτερο απο το Kuga πχ.
Βασικά αρέσει και στη γυναίκα...Θα δούμε .
Μέσα στο καινούριο χρόνο μάλλον θα προχωρήσουμε .
Άλλες προτάσεις εκεί γύρω στα 20Κ?