Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#370031 Μου φαίνεται πως μια χειροκίνητη Cayman S/911 θα ήταν το επόμενο βήμα μετά το S2K. Περισσότερα ατμοσφαιρικά κυβικά, πολύ καλό handling, ίδιο σουλούπι αυτοκινήτου με το Χόντα. Αλλά πέφτουμε πάνω σε πολλούς περιορισμούς του πρώτου ποστ..
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημσάββα εδώ:
Dimsabas έγραψε:Κάπου λοιπόν πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου:
1) στα κυβικά, ώστε να μπει η Boxster S, το 350Ζ κι η Μ3 στο παιχνίδι.
2) στη χρονολογία, ώστε να μπει το RX7 και κάποια πισωκίνητα Nissan που είναι του 97-98.
3) στο κουπέ της υπόθεσης, ώστε να χωρέσουν οι φτερούγες, που όντως θα σου ταίριαζαν πολύ για να δεις κάτι διαφορετικό.
4) να πας να δοκιμάσεις το μπες βγες σε μια Λίζα, μήπως και δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζεις.
5) να το χωνέψεις ότι έχασες αμάξι κι όχι γυναίκα/μάνα/παιδί και να πάρεις ένα ίδιο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#370111
Alexkid έγραψε:Εμπειρία με E92 320 έχει κάποιος; Θυμάμαι στην αρχή υπήρχαν θέματα με πολλαπλασιαστές, ρεταρίσματα και λοιπά.

Δικαιολογεί άραγε το έξτρα κόστος κτήσης και συντήρησης η 325;

Πολύ καλύτερο μοτέρ η 325 και χωρίς τα προβλήματα των μικρότερων. Αλλά σε σχέση με το S2000, θα νιώθεις ριγμένος σε πολλά φοβάμαι...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#373353 Η περίπτωση του Honda Civic R παίζει; Κυρίως λόγω μάρκας-αξιοπιστίας-σπορτίφ προσανατολισμού και αντίστοιχου ύφους κινητήρα.
Αλλά το πιο σωστό είναι ένα S2000, κανένα άλλο δεν είναι σαν κι αυτό. Κάνε την καρδιά σου πέτρα κι αφέσου να ερωτευτείς ξανά!
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#373558
sknipper έγραψε:Η περίπτωση του Honda Civic R παίζει; Κυρίως λόγω μάρκας-αξιοπιστίας-σπορτίφ προσανατολισμού και αντίστοιχου ύφους κινητήρα.
Αλλά το πιο σωστό είναι ένα S2000, κανένα άλλο δεν είναι σαν κι αυτό. Κάνε την καρδιά σου πέτρα κι αφέσου να ερωτευτείς ξανά!

Όχι χατσμπακ κ σεντάν δεν παίζουν, η ζωή είναι μικρή ΚΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ για να έχεις ως μη καθημερινό όχημα το ίδιο με την κυρά Κούλα με άλλο μοτέρ /ανάρτηση.

Αρχίζω και σκέφτομαι να βρω κάποιο παραμελημένο S2000 και να το επαναφέρω. Το Σαββατοκύριακο που έβγαλε ήλιο, μου έλλειψε απίστευτα η βόλτα με την τέντα κάτω και το μοτέρ να στροφάρει ανελέητα στις 9000...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#373568 Ετσι οπως τα λεει ειναι.

Υπογραφη,
Κυρα Κουλα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373576
Alexkid έγραψε:Όχι χατσμπακ κ σεντάν δεν παίζουν, η ζωή είναι μικρή ΚΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ για να έχεις ως μη καθημερινό όχημα το ίδιο με την κυρά Κούλα με άλλο μοτέρ /ανάρτηση.


δλδ ΕΒΟ/μ3/μ5/στι/κλιο σπορτ/μεγκανε ρς/ταπερ, για τον μπεουλα? Γιατι και αυτά εχουν απλες εκδοσεις που τα οδηγει η κυρα Κουλα..
Άβαταρ μέλους
By JBT
#373579 ή θα πάρεις ένα ίδιο ή θα αλλάξεις κατηγορία. εννοείται σε ανοιχτό πάλι, μην λέμε ό,τι θέμε.

ένα βράγκλερ πχ θα ήταν καλή φάση.

εγώ τουλάστιχο επειδή βρήκα το δικό μου τότε σε καλή κατάσταση/τιμή δεν πήρα τελικά το βράγκλερ :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#373771 https://www.car.gr/9634061-bmw-m3-3
https://www.car.gr/9062538-bmw-m3-smg-ii
https://www.car.gr/9440098-bmw-m3

Έχουμε και ένα χρέος να πληρώσουμε ε;
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#373841
dimviii έγραψε:
Alexkid έγραψε:Όχι χατσμπακ κ σεντάν δεν παίζουν, η ζωή είναι μικρή ΚΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ για να έχεις ως μη καθημερινό όχημα το ίδιο με την κυρά Κούλα με άλλο μοτέρ /ανάρτηση.


δλδ ΕΒΟ/μ3/μ5/στι/κλιο σπορτ/μεγκανε ρς/ταπερ, για τον μπεουλα? Γιατι και αυτά εχουν απλες εκδοσεις που τα οδηγει η κυρα Κουλα..

Ε προφανώς θέλει αυτοκίνητο που υπάρχει μόνο σε εκδόσεις take it or leave it κάτι που νομίζω μπορεί να τον οδηγήσει μόνο σε διθέσια roadster ή coupe.
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#379464 Αποφάσισα να μην κάνω κάποια βιαστική κίνηση τελικά εν θερμώ. Μόλις τελειώσει το Quattro θα δούμε.

Επειδή όμως τελευταία έχω τα υπαρξιακά μου θέματα και επιπλέον ταυτίστηκα υπερβολικά με τα περί κυρίας Κούλας που ο ίδιος έγραψα σε μια στιγμή έντονης συναισθηματικής φόρτισης...

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Έστειλα στο καλό το επί 13 χρόνια καθημερινό μου μίζερο χατσμπακ και αναβαθμιστηκα με ένα σπάνιας κατάστασης εντελώς μαμά Celica 7ης γενιάς με 90κ στο κοντέρ. Σε καμία περίπτωση δεν είναι σπορ, αλλά δίνει έναν πιο ευχάριστο τόνο στην διαδρομή προς και από τα εκλεπτυσμένα σύγχρονα κάτεργα = γραφείο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#379470 καλοταξιδο να είναι.Μοτερ?
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#379472 Ευχαριστώ πολύ! 1.8 143 άλογα. Αρκετά πρόθυμο και σε συνδυασμό με το καλό σασμάν...

< 6P >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#379474
Alexkid έγραψε:Αποφάσισα να μην κάνω κάποια βιαστική κίνηση τελικά εν θερμώ. Μόλις τελειώσει το Quattro θα δούμε.

Επειδή όμως τελευταία έχω τα υπαρξιακά μου θέματα και επιπλέον ταυτίστηκα υπερβολικά με τα περί κυρίας Κούλας που ο ίδιος έγραψα σε μια στιγμή έντονης συναισθηματικής φόρτισης...

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Έστειλα στο καλό το επί 13 χρόνια καθημερινό μου μίζερο χατσμπακ και αναβαθμιστηκα με ένα σπάνιας κατάστασης εντελώς μαμά Celica 7ης γενιάς με 90κ στο κοντέρ. Σε καμία περίπτωση δεν είναι σπορ, αλλά δίνει έναν πιο ευχάριστο τόνο στην διαδρομή προς και από τα εκλεπτυσμένα σύγχρονα κάτεργα = γραφείο.


Καλοτάξιδος , πολύ όμορφο αυτοκίνητο , πολύ μπροστά σχεδιαστικά απο την εποχή του!

Καταλαβαίνω οτι ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει διαφορετικό βάψιμο ?