Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#735412 Μου έχει μπει η σκέψη να αγοράσω αυτοκίνητο. Είμαι με το τιμιότατο Dodge Caliber SE 1.8 από τον Ιούλιο του 2006. Το οδήγησα, το χόρτασα, το ξεζούμησα. Με πήγε παντού χωρίς παράπονο, το έχω φορτώσει με ό,τι μπορείτε να φανταστείτε και με έβγαλε ασπροπρόσωπο, αλλά πιστεύω πως ήρθε η ώρα για αλλαγή. Κι αυτό γιατί οικονομικά είμαι ελάχιστα καλύτερα από τα προηγούμενα χρόνια.

Το στυλ δεν αλλάζει, θέλω να είμαι ψηλά, θέλω χώρους, δεν θέλω χειροκίνητο με τίποτα πλέον, βενζίνη ή πετρέλαιο, αδιαφορο. Θα ήθελα πετρέλαιο για οικονομία, αλλά δε ξέρω αν θα βγάλει τίποτα στο μελλον. Το Caliber ήταν σπαρτιάτικο, είχε τα βασικά, δηλαδή air condition και αυτόματα παράθυρα :lol: . Ξεκίνησα να κοιτάζω Duster (ταμπούρα ρε γμτ;; ), Vitara, Captur, Kamiq και το 2008/3008. Ξέρω ξέρω, μεγάλες, τεράστιες διαφορές απο το Duster έως το 3008. Απλά προσπαθούσα να δω τι προσφέρουν, τι δε θα μου λείψει, τι χρειάζομαι και γενικά τι συμφέρει.

Το ψάξιμο συνεχίζεται και έχω καταλήξει στα εξής:
1) Skoda Kamiq με τον 1.5 tsi 150ps (7-DSG)
2) Renault Arkana 1.3 tce 140ps edc hybrid MHEV
3) Hyundai Tucson 1.6T 48V (7-DCT) 2WD

Τι λέτε; Περισσότερο με ενδιαφέρει από θέμα αξιοπιστίας κινητήρα, κιβώτιο, κτλ. Το Arkana δεν έχει κυκλοφορήσει και αυτό με εξιταρει, μια και όταν πήρα το Caliber ήμουν από τους πρώτους και μου βγήκε σε καλό. Αύριο θα πάω να δω το Renault και το Hyundai και συνεχίζουμε..
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#735418 Μέσα σε αυτά θα έβαζα και το KIA Xceed.
Για πολύ καινούριο ίσως και το KIA Sportage ενώ προσωπικά μου αρέσει και το καινούριο C4.

Από τα παραπάνω χωρίς να ξέρω πως είναι σε δρόμο και λοιπά μου αρέσει το Tuscon.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#735425 Ωραίο θέμα...

Νομίζω μέσα στην καρκάνα σου έχει καρφωθεί το Arkana...
Είναι ιδιαίτερο, ακυκλοφόρητο. Νομίζω αντίστοιχη επιλογή με το Κριάρι που έκανες τότε, όπως είπες. Γιατί όχι, λοιπόν;
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#735430
NickTG έγραψε:Μέσα σε αυτά θα έβαζα και το KIA Xceed.
Για πολύ καινούριο ίσως και το KIA Sportage ενώ προσωπικά μου αρέσει και το καινούριο C4.

Από τα παραπάνω χωρίς να ξέρω πως είναι σε δρόμο και λοιπά μου αρέσει το Tuscon.


Το Xceed ωραίο αλλά ο χώρος αποσκευών δεν... Και για μένα μετράει. Το Sportage, αν πάει πίσω η αγορά, θα μπει στο κάδρο. Προς το παρόν, αφού δεν έχει έρθει ακόμη, δε μπορώ να πω κάτι.

Dimsabas έγραψε:Κάνεις τόσο λίγα χιλιόμετρα και δε σε νοιάζει το κόστος κίνησης;


Μέχρι πριν 4-5 χρόνια έκανα πάνω από 20-25,000km το χρόνο, πλέον είμαι στα 15-20,000km. Οπότε δεν θεωρώ πως πρέπει να τα λάβω σοβαρά υπ'όψιν. Σίγουρα δε θα κοιτάξω κάποιο ηλεκτρικό ή LPG/CNG. Βενζίνη ή πετρέλαιο αποκλειστικά.

Giuseppe Busso έγραψε:Ωραίο θέμα...

Νομίζω μέσα στην καρκάνα σου έχει καρφωθεί το Arkana...
Είναι ιδιαίτερο, ακυκλοφόρητο. Νομίζω αντίστοιχη επιλογή με το Κριάρι που έκανες τότε, όπως είπες. Γιατί όχι, λοιπόν;


Nαι, το βρήκα εντελώς τυχαία διαβάζοντας το gocar και το autotriti. Και επειδή είμαι λίγο Ινδιάνος, μου έκανε ωραίο κλικ.Γι'αυτό θέλησα να μάθω για τα τρία αυτά μοντέλα...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#735445
Dodger έγραψε: Περισσότερο με ενδιαφέρει από θέμα αξιοπιστίας κινητήρα, κιβώτιο, κτλ.


Αφού έτσι, τότε

Dodger έγραψε:3) Hyundai Tucson 1.6T 48V (7-DCT) 2WD



Με γεια! 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ, ό,τι κι αν βγάλει, δεν σε πειράζει. Απλά εγώ στο συγκεκριμένο θα κοιτούσα το diesel (με όσους κινδύνους ενδέχεται να έχει), γιατί το βενζίνη πρέπει να καταπίνει αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#735453
markvag έγραψε:
Dodger έγραψε:3) Hyundai Tucson 1.6T 48V (7-DCT) 2WD



Με γεια! 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ, ό,τι κι αν βγάλει, δεν σε πειράζει. Απλά εγώ στο συγκεκριμένο θα κοιτούσα το diesel (με όσους κινδύνους ενδέχεται να έχει), γιατί το βενζίνη πρέπει να καταπίνει αρκετά.

Αυτο!

Συν οτι τα δυο αλλα ειναι Β suv ενω το Tuscon ειναι C και σε χωρους ειναι παρα πολυ καλο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#735454 Εικόνα
Εικόνα

:hmmm: :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#735458 Εγώ περιμένω το Sportage να δω αν θα κάνω κίνηση, νομίζω σε 1-2 μήνες έρχεται, στο ελληνικό site της Βελμαρ το έβαλαν ήδη.

Στην hybrid έκδοση με τα 230 άλογα και καμιά 60χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας για να γλιτώνεις το καύσιμο εντός πόλης.

Επίσης τα 7 χρόνια εγγύηση μετράνε πολύ.


Εναλλακτικά Tucson αλλά όχι το 48v, είναι τζάμπα χρήματα δεν κάνει τόση διαφορά σε ότι reviews έχω δει, είτε full hybrid με τα 230 είτε πετρέλαιο αν σε ενδιαφέρει η οικονομία τόσο πολύ.

Τα Πεζω καλά χρυσά αλλά τα 130 άλογα και το ότι πρέπει να φύγεις αρκετά πάνω από τα 30Κ για αντίστοιχο εξοπλισμό με τους κορεατες είναι μεγάλα μειονεκτηματα.

Τίμιο το Skoda αλλά θα χάσεις μεταπωλητικη αξία συν κόστος συντήρησης DSG.

Επίσης ένα hybrid μοντέλο σε μερικά χρόνια με τον εξηλεκτρισμο πιθανότατα θα γλιτώνει τουλάχιστον μέρος της επιβάρυνσης που αναμένεται να μπει στα συμβατικά και φυσικά θα πουλιέται πιο εύκολα, πόσο μάλλον να είναι εντός εγγύησης ακόμα ή να έχει φήμη ως "αξιόπιστο" όπως οι κορεατες αυτή την στιγμή.

Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ, οικονομία και μικρότερη δυνατή απώλεια χρημάτων τόσο σε αγορά όσο και μεταπώληση με τον περισσότερο εξοπλισμό δυνατόν.

edit: μπες στο ΚΙΑ section του φόρουμ και δες το βίντεο που έχω βάλει με δοκιμή του Sportage στον δρόμο.
< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#735480 Από όσα αναφέρθηκαν, εγώ θα ήμουν ανάμεσα στο KIA XCeed που είναι πανέμορφο μέσα έξω κι εμένα οι χώροι του μου άρεσαν, μην έχουμε και τρελές απαιτήσεις σε αυτό το μέγεθος και φυσικά το Tucson που το βρίσκω πολύ σπορ και όμορφο. Όχι Hybrid, παπάτζα είναι και περιττή περιπλοκότητα και δεν θα κερδίσεις και τίποτε μελλοντικά. Αφού μένεις και δυτικά, αν δεν μπαίνεις κέντρο, μπορείς να δεις και το diesel, αν και με τα χιλιόμετρα που κάνεις, θεωρώ πως μια χαρά είναι η βενζίνη: πληρώνεις λίγο παραπάνω, αλλά απολαμβάνεις ησυχία, άνεση και ευκολότερη μεταπώληση.
Αυτόματο διπλοσύμπλεκτο, πάντα σημαίνει ρίσκο να ξέρεις και μια πιθανή βλάβη, από όπου κι αν αγοράσεις. Αλλά καλύτερα από τους κορεάτες που δίνουν και σοβαρή εγγύηση.
Ποιο είναι το budget σου; γύρω στα 30Κ; Μήπως να δεις τι παίρνεις και μεταχειρισμένο απέξω; Μ'αυτά που λέει ο dimviii εμένα μου άνοιξε η όρεξη να σου πω την αλήθεια...
Ευτυχώς που δεν έχω χρήματα!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#735490 Μόλις είδα τιμές Tucson στην Ελλάδα, πάνε καλά μωρέ ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#735493
EDDIE_147 έγραψε:........


Δε μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό το Compass, στα υπόψιν...

dimik έγραψε:.....................


Για το Sportage μου είπε ένας φίλος χθες, απλά θα πρέπει να περιμένω να το δω από κοντά και να βγουν τιμές. Το Xceed δύσκολα... Το Tucson μόνο σε 48V, γιατί τα άλλα όπως είδες ξεφεύγουν πολύ.


Anonymous Founder έγραψε:................


Δε θέλω με τίποτα να υπερβώ τα 30, η αλήθεια είναι ότι έστειλα ένα pm στον dimviii :lol: αλλά μου αρέσει η μυρωδιά του καινούριου. Καινούριο πήρα το Caliberάκι, καινούριο θέλω και το επόμενο. Δεν είμαι και τόσο ειδικός ώστε να καταλάβω τα καλά κομμάτια ή τα ύποπτα. Πχ dimviii, Busso, και άλλοι από δω μέσα που ξέρετε κωδικούς μηχανών, κιβωτίων, κτλ.

Ακούω από dieselάκηδες (πχ ένας συνάδελφος, ο αδερφός μου) που κάνουν κανά ταξιδάκι και ξεχνούν να βάλουν πετρέλαιο και ζηλεύω, αλλά... είναι πιο τσιμπημένα..
Άβαταρ μέλους
By dimik
#735496 Νομίζω αξίζει να περιμένεις την Σλοβάκα στο βίντεο να τελειώσει την δουλειά της :oops:
Βλέποντας τιμές στην Ελλάδα η ΚΙΑ είναι ένα σκαλί κάτω από Χιουντάι οπότε είναι πολύ πιθανό με τα ίδια χρήματα να παίρνεις περισσότερο εξοπλισμό +2 χρόνια εγγύηση.
Οι κινητήρες είναι ίδιοι έτσι κι αλλιώς



Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#735498 @Dodger
Αν θέλεις diesel, μπορείς στην Ευρώπη να βρεις κάτι καλό σε καλή τιμή. Γι'αυτό στο πρότεινα. Πολλοί τα πουλάνε γιατί φοβούνται απαγορεύσεις κλπ. Μπορεί να βρεις αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας σε καλά λεφτά δηλαδή. Το 3008 για παράδειγμα που έχει κυκλοφορήσει άπειρα σε ένα σωρό εκδόσεις, θα σου βγει το πολύ 20Κ λογικά σε καλή έκδοση και μέχρι 3 ετών, μπορεί να έχεις και εγγύηση ακόμη ακόμη.
Εμένα τα 30Κ μου φαίνονται πολλά γιατί δεν τα έχω, γι'αυτό προτείνω και εναλλακτικές. Από κει και μετά, γι'αυτό και προτείνω και το KIA XCeed που στα 26-27 το παίρνεις full extra λογικά και δεν ακουμπάς τα 30Κ. Και πάλι πολλά λεφτά είναι, αλλά ΟΚ δυστυχώς εκεί έχουν φτάσει οι τιμές για να πάρεις κάτι με καλό εξοπλισμό και χώρους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#735526
Anonymous Founder έγραψε:@Dodger
Αν θέλεις diesel, μπορείς στην Ευρώπη να βρεις κάτι καλό σε καλή τιμή. Γι'αυτό στο πρότεινα. Πολλοί τα πουλάνε γιατί φοβούνται απαγορεύσεις κλπ. Μπορεί να βρεις αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας σε καλά λεφτά δηλαδή. Το 3008 για παράδειγμα που έχει κυκλοφορήσει άπειρα σε ένα σωρό εκδόσεις, θα σου βγει το πολύ 20Κ λογικά σε καλή έκδοση και μέχρι 3 ετών, μπορεί να έχεις και εγγύηση ακόμη ακόμη..


πολυ σωστα.Τωρα με τις απαγορευσεις,πολλοι θα πουλησουν για ηλεκτρικο.
Αυτα τα αυτοκινητα εχουν κυκλοφορησει σε πολλες μοναδες στην Ευρωπη.Και επειδη εδω δεν μιλαμε για κλιο των 10-13κ ευρω,το οφελος θα ειναι μεγαλυτερο σε συγκριση με την αγορα απο την Ελλαδα.
Και εκτος αυτου,θα εχεις να διαλεξεις απο 200-300 αυτοκινητα,και οχι απο 10-20 που ειχα εγω.Πολυ πιο ευκολο δλδ. να βρεις αυτο που θελεις.
Υπαρχει ομως ο αγνωστος Χ που ειναι το τελωνειο,ωστε να ξερεις ακριβως ποσο θα κοστισει.
Οποτε μολις κατασταλαξεις σε καποιο μοντελο,στελνεις μια τυχαια αγγελια στον εκτελωνιστη σου και σου λεει με σχετικη ακριβεια το κοστος εκτελωνισμου.
Ελέγχος για αυτοκινητο στη Γερμανια υπαρχουν εταιριες που με 150 ευρω τα κανουν ολα και στα στελνουν σε φωτο βιντεο κλπ (TUV,DEKRA etc)
Ψωνιζωντας απο επισημο δικτιο hyundai/kia/peugeot/renault etc θα εχεις και εγγυηση που θα λειτουργει στην Ελλαδα.
Δεν χανεις τιποτα να ριξεις μια ματια.Ειναι πολυ ευκολο,απλα φαινεται βουνο επειδη δεν το εχουμε κανει.
Mεταφορα στα 750-800 με αυτοκινηταμαξα στην Αθηνα απο Γερμανια Γαλλια,150 ευρω ο εκτελωνιστης.
Εαν μαθεις και το κοστος εκτελωνισμου,μπορεις να δεις εαν και ποσο συμφερει.
Οτι βοηθεια θελεις μου λες.Και οποιος αλλος χρειαστει.
Ερωτησεις για ηλεκτρικα αποκλειωνται. :shifty: