Thomas_C200K έγραψε:Mercedes-Benz GLC 400 4MATIC
Deleted User 1 έγραψε:Και τους 3 φιναλίστ τους βρίσκω άσχημους. Ειδικά το F-Pace θεωρώ δε βλέπεται. Οπότε rebadged Q5 για να κάνεις και το κομμάτι σου με Πορsh.
Εσύ μόνο αν έπαιρνα Stelvio θα συμφωνούσες μου φαίνεται
Τώρα για το rebadged τι να σου πω, είτε diesel είτε βενζίνη, είτε Q5 είτε Macan, όλα ίσιωμα
Anonymous Founder έγραψε:Όπως τα γράφεις, ουσιαστικά πας για την Macan πάντως...
Γιατί το λες αυτό ? Jaguar είναι στο (1)
Anonymous Founder έγραψε:δεν ξέρω αν είναι τόσο καλύτερη που να αξίζει τα 100Κ.
Κοίτα, σε αυτό, που το είχες πει και από την αρχή, έχεις δίκιο: ΔΕΝ είναι 42% καλύτερη η Macan και άρα ΔΕΝ είναι ορθολογική επιλογή. Ωστόσο ούτε είναι απαραίτητο να είναι
ούτε μπορούν να αποτιμηθούν όλα, πχ. το να έχω ένα Evo να κάθεται επί της ουσίας είναι ένα πρόβλημα, που δεν αποτιμάται μόνο χρηματικά (φόροι κτλ.) αλλά και συναισθηματικά.
Anonymous Founder έγραψε:Ή, πάρε το Volvo , το οποίο μάλλον θα το χαρούν περισσότερο και τα παιδιά λόγω του εξοπλισμού του και πούλησε το Evo (αυτό πίστεψέ με το λέω με... πόνο! ).
Καλά βασικά τα παιδιά την πανοραμική γουστάρουν και αν πάω σε Macan μπορώ να τη βάλω (€2.6Κ αν θυμάμαι καλά) αλλά έχει το πρόβλημα ότι μειώνει το εσωτερικό ύψος. Πρέπει να βρω μία να δω αν χωράω.
Πέραν αυτού, τα παιδιά δεν πολυενδιαφέρονται πχ. το τάμπλετ στο ταμπλό πλάκα έχει αλλά αφού δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και είναι μόνο για το μπαμπά, τους είναι αδιάφορο
Anonymous Founder έγραψε:Κατόπιν, πούλα και την V-strom.
Πάρε γι' αρχή ένα άλλο μηχανάκι, θα σου κοστίσει κάνα 10Κ (το πολύ) και θα πάρεις κάτι πολύ καλό. Με 15Κ και τα λεφτά της V-strom παίρνεις και Multistrada ή κάποιο GS αν σου αρέσουν ή ένα ΚΤΜ ή ... καταλαβαίνεις!
Φαγώθηκες με τη V-Strom
αλλά είσαι άδικος, είναι ένα εξαιρετικό all-around μηχανάκι, τα κάνει όλα καλά έως πολύ καλά (μόνο μέτρια φρένα έχει). Ναι δεν είναι και τόσο exciting αλλά ούτε το Volvo είναι, όμως μου το προτείνεις
Πάντως για μένα η μηχανή ΔΕΝ είναι υποκατάστατο ενός petrolhead αυτοκινήτου. Για μένα η μηχανή είναι καθημερινό commuting (όταν είμαι Ελλάδα κάνω 50 χλμ. ημερησίως) και κοντινές βόλτες το καλοκαίρι (πχ. για μπάνιο) συν 3-4 ταξιδάκια > 100 χλμ. το χρόνο, ας πούμε ότι κάνω 1500 χλμ. το χρόνο εκτός συνηθισμένων αστικών διαδρομών (αλήθεια εσύ πόσα κάνεις ?). Αρα είναι σημαντική για μένα ιδίως λόγω του καθημερινού της χαρακτήρα.
Ομως ΔΕΝ μπορώ να πάω εξίσου γρήγορα με τη μηχανή (και κακά τα ψέμματα, όποιος πει ότι θα πάει Λουτρό Ελένης-Πόρτο Χέλι ταχύτερα με μια καλή μηχανή παρά με ένα Evo μάλλον λέγεται Συνιώρης, και δεν λέγομαι Συνιώρης
και έχω και παιδιά...) ούτε τόσο μακριά με τη μηχανή (πχ. πριν 1.5 μήνα ήμουν στον Ολυμπο... μέσω Μπράλλου και Καρπενησίου
) Συνεπώς δεν είναι παραπληρωματικά (sic) αλλά συμπληρωματικά...
Having said that, τη V-Strom την έχω 10 χρόνια και την έχω βαρεθεί οπότε μόλις γύρισα από TD Ducati Multi 950, αυτό όμως είναι άλλη ιστορία
Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν είσαι ικανοποιημένος, τότε πάρε και ένα αμάξι παιχνίδι, το οποίο δεν θα έχει τα κόστη του Evo. Υπάρχουν κάμποσα εκεί έξω, πχ ένα ΜΧ5:
Εδώ διαφωνούμε 100%. Πρώτον δεν είναι το κόστος (@funkyreverend don't be a grammar nazi
) του Evo το πρόβλημα αλλά το να κάθεται. Δεύτερον το ΜΧ-5 είναι για μένα τρελλό downgrade, από ένα "WRC replica" σε ένα συγκριτικά κουβαδάκι, όπου δεν χωράω καν, για να κάνω τι, παντιλίκια ? Δεν θέλω να το υποτιμήσω, γιατί είναι ένα άριστο αυτοκίνητο για άλλες χρήσεις και άλλες ηλικίες, όμως φιλοσοφία μου είναι να αναβαθμίζομαι και να διαφοροποιούμαι από τα τρέχοντα όπου μπορώ και το ΜΧ-5 δεν είναι ακριβώς η ιδέα μου για αναβάθμιση (το ίδιο θα έλεγα και με αντίστοιχες επιλογές πχ. κανά σαξόραλλο ή κάτι που θα ήταν μόνο για μία συγκεκριμένη δουλειά πχ. καμιά Elise = πίστα).
Anonymous Founder έγραψε:Σκέψου να κάνεις την ίδια στροφοδιαδρομή ΚΑΙ με τα δύο αυτοκίνητα, αλλά όχι μόνος, αλλά με τα παιδιά σου μέσα: θα πας πολύ διαφορετικά με την Macan;
Ναι. Τα παιδιά είναι σε μια ηλικία πια που δεν λένε όχι σε γρήγορες βόλτες και γουστάρουν στο Evo όταν πάμε κανά στροφιλίκι (σε ρυθμούς 5/10 εννοείται αλλά και πάλι μια χαρά).
Anonymous Founder έγραψε:Με την καμία λοιπόν δεν βγαίνει η Macan με ορθολογικά κριτήρια. Αλλά μπορεί να βγαίνει με συναισθηματικά, καθότι μια ζωή την έχουμε και YOLO.
Σαφώς και συμφωνούμε σε αυτό.
Νίκος Παππάς έγραψε:Οποτε θες να οδηγησεις κατι γρηγορο, νοικιασε το! Ουτως η αλλως δεν νομιζω να το κανεις πανω απο 6-7 φορες τον χρονο, αλλιως δεν θα εμπαινε διλημμα ενος μονο αυτοκινητου.
Δε νομίζω ότι αυτή είναι μια ρεαλιστική εναλλακτική. Κάθε φορά που θέλω να πάω μια γρήγορη βόλτα να ψάχνω καμιά 911 νοικιάρικη, που έχουν βιάσει άλλοι κανίβαλοι σαν εμένα και θα την εμπιστευτώ να ξυρίζω τα παραπέτα στον παλιό Μπράλλο
? Ασε που όλα τα ΣΚ θα είναι κλεισμένα για γάμους
Γενικά ό,τι δεν είναι δικό σου είναι σημαντικά αποθαρρυντικό λόγω απαιτούμενων διαδικασιών, θα το κάνω 2-3 φορές, μετά θα βαρεθώ και θα μείνω με το Volvo.
dstou έγραψε:Ότι και να πάρει συμβιβασμός είναι.
cmarin έγραψε:Δύσκολη απόφαση επειδή υπάρχουν παντού συμβιβασμοί.
Γιαυτό και θεώρησα ενδιαφέρον να το φέρω εδώ να το συζητήσουμε, έχουν πλάκα οι διαφορετικές προσεγγίσεις.
Το βλέπω πάντως σαν κλασσικό πρόβλημα μηχανικού: συμβιβασμοί και μεγιστοποίηση του λόγου τιμή/απόδοση.