Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#341788 Μια και έρχονται γιορτές, ας "ζωντανέψω" λίγο το θέμα με παραλλαγή των αρχικών προδιαγραφών :)

Η βασική προδιαγραφή (α) της αρχικής δημοσίευσης παραμένει: οικογενειακό, με χώρους, premium SUV με καλές εκτός δρόμου ικανότητες, βενζίνης απαραιτήτως, ως βασικό αυτοκίνητο. Υποψήφιοι στην αρένα: Mercedes GLC 250, Land Rover Discovery Sport 2.0Τ και το επερχόμενο Volvo XC60 Τ6 (ή Τ5 αν δεν βγει σε Τ6) για αγορά το καλοκαίρι του 2017.

Ομως υπάρχει και η ανεξάρτητη προδιαγραφή (β) του fun to drive, προσωπικού (άρα και διθέσιο παίζει) αυτοκινήτου για "γούστα" σε βουνά και πίστες, το οποίο επίσης παραμένει.

Αυτή τη στιγμή και τις 2 προδιαγραφές εκπληρώνει (αρκετά καλά αλλά με συμβιβασμούς σε διάφορους τομείς) το Mitsubishi Evo X SST.

Ας πούμε λοιπόν ότι μπαίνουν άλλα €15-20Κ στο αρχικό budget για εκπλήρωση και των 2 προδιαγραφών σε βάθος 2-3ετίας και με το added bonus (όχι κρίσιμο αλλά nice to have) του "να πάρω στα γεράματα κάτι πραγματικά καλό στυλ Porsche". Και οι γενικές κατευθυντήριες γραμμές προκύπτουν:

1α. Οικογενειακό Porsche Macan (απλή ή S αναλόγως budget) απαραιτήτως PDK στα €75-80Κ
1β. Παραμένει το Evo

2α. Αρχικές επιλογές στα €60Κ
2β. Πωλείται το Evo και αγορά προσωπικού όπως Porsche Cayman (απλή ή S) PDK μεταχείρω φυσικά στα €35-40Κ, ιδιαίτερα η 2.0T :twisted: :lol:

Απόψεις και προτάσεις ?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#341809 Τα γερμανικά χαλάνε, Daihatsu Terios και Copen να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε αφήσουν πουθενά....

Πέρα από την πλάκα η Β φαντάζει καλύτερη, οικογενειακό θηριακι Volvo και προσωπικό Cayman.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#341866 Μπορείς επίσης να πάρεις το suv των 60.000 € και να "αλλάξεις τα φώτα΄΄ στο evo πχ. προγράμματα, semi, ohlins, ζώνες τεσσάρων σημείων κτλ.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#341886 Η μπορεί να πάρει ένα Tiguan στα 35Κ και μία 4C! :inlove:

Η Stelvio γιατί είναι εκτός διεκδίκησης? Δεν προκρίθηκε στους τελικούς? Έχασε στα νοκ άουτ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nass
#341893
Stefan147 έγραψε:Macan του κουτιού με 75-80Κ χλωμό. :hmmm:


73500 2.0T + PDK

NiTSe έγραψε:Μπορείς επίσης να πάρεις το suv των 60.000 € και να "αλλάξεις τα φώτα΄΄ στο evo πχ. προγράμματα, semi, ohlins, ζώνες τεσσάρων σημείων κτλ.


Αν παραμείνει το Evo θα γίνουν 1-2 αναγκαίες :shifty: αναβαθμίσεις στα 380-400 άλογα, Ohlins έχει ήδη, semi-slick κάπου στο υπόγειο του λαστιχά ζανταρισμένα :( οπότε 2-3 χιλιάρικα το πολύ. Αρα είμαστε ήδη εκεί. Σφυρήλατα και τέτοια πανάκριβα και πανάχρηστα δεν με ενδιαφέρουν.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#341895
nass έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Macan του κουτιού με 75-80Κ χλωμό. :hmmm:


73500 2.0T + PDK

Oh really? :x Τα 15Κ σε έξτρας που είναι? Και μην ακούσω καμιά ιστορία τύπου "δεν τα χρειάζομαι, δεν τα θέλω κτλ"!

Αλλιώς πάρτο με 17αρες να γελάει και το τελευταίο Χ1 στο δρόμο! :svivhaha:

Πχ: https://www.car.gr/8515723-porsche-macan-2-000cc

Οκ από αυτόν βγάλε και την έκπτωση που η Πορς δεν ξέρω αν και κατά πόσο κάμει. Πες ένα 1000αρικο θα το κόψει.

Ωραία καθίσματα btw με την αλκαντάρα στο κέντρο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#341899 No prestige huh?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By nass
#341904
Stefan147 έγραψε:
nass έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Macan του κουτιού με 75-80Κ χλωμό. :hmmm:


73500 2.0T + PDK

Oh really? :x Τα 15Κ σε έξτρας που είναι? Και μην ακούσω καμιά ιστορία τύπου "δεν τα χρειάζομαι, δεν τα θέλω κτλ"!


Με βάση το budget μου έχω περιθώριο για 6500 για extras. Τα παραπάνω δεν τα χρειάζομαι, δεν τα θέλω :rtfm: :)

EDIT:
Από την αγγελία άσε μέσα: Bi-Xenon, PASM, μεταβλητή υποβοήθηση, άντε και Sport Chrono = 6368
Ασε έξω: Πανοραμική, Navigation, Parc Assist :svivhaha: και γενικά όλα τα άλλα.

Stefan147 έγραψε:Αλλιώς πάρτο με 17αρες να γελάει και το τελευταίο Χ1 στο δρόμο! :svivhaha:


Μα εννοείται με 18άρες θα το έπαρνα δεδομένου ότι θέλω να πηγαίνω και χώμα.
Ας γελάει και το τελευταίο Tiguan. Παρκαρισμένο. Οχι στο δρόμο :rtfm: :superman:
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#341909
Άβαταρ μέλους
By xenos
#341917
nass έγραψε:Αν παραμείνει το Evo θα γίνουν 1-2 αναγκαίες :shifty: αναβαθμίσεις στα 380-400 άλογα,


Δεν έχει ήδη εγκέφαλο; :lipsealed: :help: :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#341920 πρόγραμμα στην μαμα ecu εχει.
Άβαταρ μέλους
By nass
#341932
dimviii έγραψε:πρόγραμμα στην μαμα ecu εχει.


Ακριβώς. 345-350 άλογα. Μόνο "Π" και θα προστεθεί "Ε" (turbo-back + καταλύτης) συν remap --> Κάπου 380-400 τελικά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#342102
nass έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Macan του κουτιού με 75-80Κ χλωμό. :hmmm:


73500 2.0T + PDK

NiTSe έγραψε:Μπορείς επίσης να πάρεις το suv των 60.000 € και να "αλλάξεις τα φώτα΄΄ στο evo πχ. προγράμματα, semi, ohlins, ζώνες τεσσάρων σημείων κτλ.


Αν παραμείνει το Evo θα γίνουν 1-2 αναγκαίες :shifty: αναβαθμίσεις στα 380-400 άλογα, Ohlins έχει ήδη, semi-slick κάπου στο υπόγειο του λαστιχά ζανταρισμένα :( οπότε 2-3 χιλιάρικα το πολύ. Αρα είμαστε ήδη εκεί. Σφυρήλατα και τέτοια πανάκριβα και πανάχρηστα δεν με ενδιαφέρουν.


Εικόνα



Προσωπικά το εβο θα το έδινα μόνο αν το βαριόμουν, πράγμα που δεν νομίζω να συμβεί ποτέ, οπότε θα σου έλεγα να το κρατήσεις και πάρε ότι θέλεις μετά για τις "αγγαρείες"... :iconcool:

Με γεια λοιπόν! :s_wink :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By nass
#342981
Stefan147 έγραψε:Η Stelvio γιατί είναι εκτός διεκδίκησης? Δεν προκρίθηκε στους τελικούς? Έχασε στα νοκ άουτ? :hmmm:


Καταρχήν διότι βγήκε πολύ πρόσφατα.
Κατά δεύτερον και κυριότερον διότι δεν μου αρέσει η "είδα φως και μπήκα" προσέγγιση της AR στα SUV, προτιμώ κατασκευαστές με κάποια μεγαλύτερη παράδοση στο off-road -καθένας με τα δυνατά σημεία του. Κάπως αντίστοιχα θα έπαιρνα ευχαρίστως Giulia και δεν θα έπαιρνα πχ. Mercedes C για το δρόμο.