Ε ρε και να την ειχε κανει αυτη τη μαγκια κανας αλλος κατασκευστης...στα μαυρα κατάστιχα...
< >
< >
Deleted User 1 έγραψε:
Ε ρε και να την ειχε κανει αυτη τη μαγκια κανας αλλος κατασκευστης...στα μαυρα κατάστιχα...
< >
Σου 'ρχεται κάποιος συγκεκριμένος στο μυαλό;
< >
mirage έγραψε:Δεν ειναι κατι καινουργιο. Βλεπε Lexus και PSA
< >
Δε φαντάστηκα ότι θα έκανε και η Volvo τέτοια υλοποίηση...
Οι υβριδικές προτάσεις του ανταγωνισμού δεν έχουν ακολουθήσει αυτή τη λύση.
Το θέμα είναι να μάθουμε τι συμβαίνει με τις μπαταρίες αποφορτισμένες.Μήπως το έχουν προβλέψει και δίνει ο βενζινοκινητήρας ρεύμα και πίσω?
Γιατί σκέψου να είσαι σε απαιτητική διαδρομή πχ χιονοδρομικό και να μείνεις προσθιοκίνητος με τους 2 τόνους...
Zeus για πες μας τι ισχύει?
Το θέμα με τα φρένα έχει λυθεί?
φορτιζονται και με το φρενο και με το αφημα του γκαζιου.Ομως να γεμισουν ,δεν γεμιζουν.
taxidiwtis έγραψε:Στο 90, ναι στέλνει απευθείας πίσω, το έχω δει σε βίντεο του autogefuhl...
στο 6:22
kostis20 έγραψε:Δηλαδή άμα αποφορτιστούν οι μπαταρίες μένει προσθιοκίνητο ???
Μερικες σελιδες πισω..
Zeus έγραψε:Θεωρητικα ο ηλεκτροκινητηρας μπορει να λειτουργει ακομα κι οταν η μπαταρια εχει αποφορτιστει. Αυτο συμβαινει για δυο λογους, πρωτον γιατι δεν αποφορτιζεται πληρως και δευτερον επειδη υπαρχει μια γεννητρια μεταξυ κινητηρα και κιβωτιου (CISG), 34kW η οποια μπορει να στελνει συνεχως ρευμα στον ηλεκτροκινητηρα ακομα κι αν δεν υπηρχε η μπαταρια. Προφανως αυτο συμβαινει σε βαρος της καταναλωσης, και λαμβανοντας υποψην τη μεγιστη ισχυ του ηλεκτροκινητρα (60kW) και των απωλειων στο ολο συστημα, η αποδοση δεν θα ειναι η ιδια.
Επισης εχει, save mode οπου μπορεις να κρατησεις τη φορτιση της μπαταριας για μετεπειτα χρηση, το Brake mode στο κιβωτιο οπου φρεναρεις με τον κινητηρα και επαναφορτιζεις τις μπαταριες και το awd mode οπου παντα ειναι διαθεσιμη 4κινηση (προφανως απο τη γεννητρια). Γενικα η ιδεα ειναι οτι δεν μενεις ποτε χωρις 4κινηση εφοσον τη χρειαζεσαι..
Ολα αυτα στην πραξη δεν ξερω πως λειτουργουν γιατι δεν εχω οδηγησει το αυτοκινητο, οπως και δεν ξερω αν εχει βελτιωθει η αισθηση του φρενου. Απο οτι διαβαζω απο κατοχους στο εξωτερικο παντως, ειναι ενθουσιασμενοι με την οικονομια και την αποδοση του συνολου.
Έλεγα να γράψω ένα update σχετικά με το Peugeot μου γιατί το έχω καθημερινά 1.5 μήνα τώρα και μπήκα από περιέργεια να δω τι είχα γράψει όταν το πρωτοπήρα. Εάν έγραφα το ίδιο review τώρα θα ήταν σίγουρα διαφοροποιημένο. Όχι απαραίτητα προς το χειρότερο αλλά με πολύ περισσότερη λεπτομέρεια ως προς τα ενοχλητικά παρά τα θετικά, που με τον καιρό συνηθίζονται και γινονται αυτονόητα.
αληθεια ,οι μπαταριες ποσα χρονια εχουν εγγυηση..?καμια 10ετια..?
φανταζομαι θα ειναι πανακριβες ..
Εχω μπει στον πειρασμο για Τ8, και πλεον βγαινω ευκολα...1- το βαρος, 2- καταναλωση/αυτονομια εκτος πολης, 3-ανυπαρκτες υποδομες στη χωρα, 4- χρηση 5ετιας α) γιατι το κοστος με αντικατασταση μπαταριων θα ειναι στο θεο επομενως και η μεταπωληση δυσκολη και β) γιατι θα εχει εξελιχθει η τεχνολογια και το Τ8 θα ειναι αρχαιολογια...Α, και το XC60 Τ8 δεν εχει τετραζωνικο κλιματισμο