Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#462125
Scotch έγραψε:Αυτό, αλλά μάλλον ξεφεύγει πολύ.


Και ξεφεύγει πολύ και είναι υβριδικό (ΟΚ λεπτομέρεια αυτό) και δεν μου αρέσει και είναι υπερβολικά μεγάλη/βαριά η Cayenne.

Scotch έγραψε:Από τα τρία που αναφέρθηκαν, με μόνο κριτήριο την εμφάνιση (ή τουλάχιστον, ποιο από τα τρία γυρνάω να ξανακοιτάξω), θα έλεγα την Jag :lipsealed:


Σαφώς και έχει την πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, απλά προσωπικά τη θεωρώ too much.

Scotch έγραψε:Η Macan δε με τρελαίνει. Μου φέρνει μάλιστα περισσότερο σε rebadged Q3 παρά σε Q5 :ninja:


:lipsealed: θα μας πιάσει ο Deleted User 1 στο στόμα του ότι θα αγοράσω Golf :sorry: :svivhaha:

dimik έγραψε:Το τελικό κόστος της Macan νομίζω είναι - Evo που κανένα 25-30ρι θα πιάσει.


Από χρηματορροϊκή άποψη εννοείς ? Γιατί το κόστος είναι αυτό που είναι...

sargus έγραψε:Διαβάζντας τα σχόλια όλων των προηγούμενων, παρατηρώ ότι όλοι έχουν δίκιο διότι όλοι λένε πολύ λογικά πράγματα.


Αρα πρέπει να πάρω και τα 3 αυτοκίνητα :rtfm: :lol: (και να κρατήσω και το Evo... ή να το πουλήσω ? :hmmm: )

sargus έγραψε:Και αφού με βάση τη λογική, και οι 3 επιλογές είναι σωστές, τότε θα σου έλεγα να πάρεις αυτό που "σου μιλάει πιο πολύ"!


Ε καλά στο τέλος της ημέρας αυτό θα γίνει... οπότε το

drdino έγραψε:Θέλω sophisticated excel με πόντους, κατηγορίες, βαρύτητες κλπ. :rtfm:


δεν το πολυβλέπω :whistlink:

sargus έγραψε:Μια παρατήρηση μόνο από εμένα: Διακρίνω μια "παλαιότητα" στο σχέδιο της Macan. Δεν ξέρω πόσο καιρο έχεις σκοπό να το κρατήσεις, αλά θεωρώ ότι σε 5-10 χρόνια θα φαίνεται άσχημα παλιό (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον). Όσο άσχημη μου φαίνεται σήμερα η πρώτη Cayenne.


Μπορεί... αλλά σήμερα που πρέπει να αποφασίσω μου φαίνεται πολύ ελκυστικότερη η Macan από την όποια Cayenne... και πιο ελκυστική από τα άλλα 2.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#462127 Δεν κατάλαβα αρχικά πως η σειρά ήταν και σειρά καταρχήν προτίμησης, αλλά νομίζω πως μεταξύ Jaguar και Porsche και με την διαφορά στα 15Κ περίπου, θα επέλεγα την δεύτερη.
:help:
Για τον απλούστατο λόγο πως πέραν της δύναμης του μοτέρ, σου "μίλησε" περισσότερο στα υπόλοιπα και το θέμα της δύναμης είναι κάτι που θα λυθεί τουλάχιστον μερικώς με τον επαναπρογραμματισμό, μιας και το συγκεκριμένο μοτέρ έχει τα φόντα να πάει αρκετά παραπάνω, ενώ στο μέλλον και εκτός εγγύησης, ίσως και λίγο ακόμη...
:ninja:
Τώρα για το μηχανάκι, και Ducati αν είχες 10 χρόνια, θα σου έλεγα πως ήρθε η ώρα της αλλαγής. Μια καινούρια μηχανή, θα σε κάνει να θες να την οδηγήσεις παραπάνω, ενώ τώρα είναι ένα απλό commuter. :s_dunno
Γι' αυτό και λέω πως ίσως η λύση είναι μια μηχανή, γιατί στην Ελλάδα και με το κλίμα που έχουμε, είναι πολύ εύκολο να την χαίρεσαι τουλάχιστον 8 μήνες.
Εγώ μέχρι πρότινος έκανα περίπου 5Κ το χρόνο. Ξέρω, λίγα και τα περισσότερα μέσα ή και κοντά στην Αθήνα. Πλέον, επειδή βενζίνες και διόδια είναι πληρωμένα με το αυτοκίνητο και επειδή το ντύσιμο είναι "σοβαρό" στις περισσότερες φορές, δεν βολεύει (δυστυχώς! :( ). Οπότε, έχω μειώσει τις μετακινήσεις μου και την έχω μόνον για κάνα ΣΚ και μια στο τόσο την παίρνω και στην δουλειά για να δουλέψει λίγο...
:help: :s_blush
Θα ήθελα κι εγώ μια αλλαγή, με ένα πιο καινούριο και πιο προχωρημένο μηχανάκι (με ABS και καλύτερη προστασία από τον αέρα γι' αρχή! :lol: ), αλλά ειλικρινά θα ήταν σαν να ταϊζω τα τριαντάφυλλά μου στα γουρούνια στην παρούσα φάση: γιατί δεν έχω τα λεφτά για να το κάνω και ακόμη και να τα είχα, από την στιγμή που ούτε commuting δεν κάνω, είναι... λάθος όπως και να το κάνουμε!
:s_sorry

Από την άλλη, να ξέρεις πως πάλι με πόνο ψυχής προτείνω το Volvo, ειδικά σε κάποιον με προηγούμενο αυτοκίνητο το Evo, απλώς τα άλλα μου φαίνονται ΤΟΣΟ ακριβά, που... παραλύω λίγο!
:s_wacko
Αλλά αυτό είναι δικό μου πρόβλημα, γιατί δεν έχω τόσα λεφτά για αμάξι, και ακόμη και να τα είχα, θ' αγόραζα πρώτα ένα σπίτι μάλλον, αλλά και αυτό πάλι είναι δικό μου πρόβλημα, όχι δικό σου, εσύ καλά κάνεις! :lol:

Μετά από το τελευταίο σου ποστ όμως, θα ξαναπώ πως μάλλον η Macan είναι πιο κοντά σ' αυτό που ψάχνεις. Απλά είναι σχεδόν...ανήθικα ακριβή γι' αυτό που τελικά προσφέρει. Το οποίο είναι σίγουρα καλύτερο από τα υπόλοιπα, αναμφισβήτητα.
Και η ερώτηση που ίσως έχει απαντηθεί, αλλά δεν θυμάμαι: το Range Rover Velar είναι ακόμη πιο ακριβό; :ninja:
Βέβαια δεν θα είναι όσο σπορ η Macan, αλλά έχει και άλλες χάρες υποθέτω, δεν είναι τυχαία η Range Rover.
:s_yes
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#462130 H Πόρσε με ποιον συνεργάζεται για ecu tuning?
Άβαταρ μέλους
By nass
#462131
Deleted User 1 έγραψε:το πλέον ολοκληρωμένο για πολλούς :shifty: , και δεν μου προκαλεί κανένα ενθουσιασμό η όλη φάση.


Μήπως φταίει το αυτοκίνητο ? :s_bored

Deleted User 1 έγραψε:Stelvio ναι θα ήμουν ευχαριστημένος γιατί προσφέρει πράγματι κάτι ξεχωριστό


Συγνώμη αλλά τι το ξεχωριστό προσφέρει η Stelvio ? :hmmm:
Από εμφανισιακής πλευράς δεν την βρίσκω τόσο πετυχημένη όσο τη Giulia, νομίζω από τη μέση και πίσω είναι χειρότερη και από την F-Pace.

Deleted User 1 έγραψε:αλλά και πάλι θεωρώ ότι το αμάξι θα είναι πολύ βελτιωμένο σε μία 2ετια που θα έχουν γίνει προσθήκες εξοπλισμού και μικροβελτιώσεις.


Αρα να περιμένω μπας και κερδίσω το Joker ?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#462133
nass έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:το πλέον ολοκληρωμένο για πολλούς :shifty: , και δεν μου προκαλεί κανένα ενθουσιασμό η όλη φάση.


Μήπως φταίει το αυτοκίνητο ? :s_bored

Αφού είπαμε είναι το πιο ολοκληρωμένο. Πως γίνεται να φταίει αυτό? :shifty:

nass έγραψε:Συγνώμη αλλά τι το ξεχωριστό προσφέρει η Stelvio ? :hmmm:
Από εμφανισιακής πλευράς δεν την βρίσκω τόσο πετυχημένη όσο τη Giulia, νομίζω από τη μέση και πίσω είναι χειρότερη και από την F-Pace.

Την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην καλύτερη τιμή. Ή αλλιώς είναι απλά Alfa Romeo. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.


nass έγραψε:Αρα να περιμένω μπας και κερδίσω το Joker ?

Σωστά. Να παιζεις συχνά. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462134 Να πούμε και μια |λογοκρισία| να περάσει η ώρα;

https://www.car.gr/10919393-porsche-911-turbo-cabrio

nass η μόνη παρατήρηση που θα πρόσθετα είναι ότι για να σκάσεις ένα τέτοιο σεβαστό ποσό θα πρέπει να σου έχει ήδη κάνει κλικ το όχημα.

Πιστεύω ότι είναι η Macan αλλά δεν ξέρω αν το πρόβλημα σου είναι ότι έχεις ψηθεί για Porsche γενικά και ο συνδυασμός 'συγκεκριμένη Macan στα συγκεκριμένα γκαφρά' σε χαλάει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462135 Θεωρώ ότι το πρώτο που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι αν τελικά το Evo θα πουληθεί ή όχι.

Αν δεν πωληθεί η επιλογή του Volvo φαίνεται μονόδρομος οικονομικά, αν και προσωπικά θα έκανα την υπέρβαση (αν μπορούσα φυσικά) για την F Pace σε αυτή την περίπτωση, ώστε να μην χαθεί εντελώς το οδηγικό ενδιαφέρον.

Αν το Evo πουληθεί, από το shortlist η Macan είναι η μόνη που μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση που να καλύπτει έστω και εν μέρει το κενό που θα αφήσει ο Ιάπωνας. Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να γίνει αξιόπιστη και αξιόλογη αναβάθμιση στο μοτέρ της ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του nass. Να φανταστώ ότι η τρίλιτρη είναι εκτός συζήτησης; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By nass
#462139
REALZEUS έγραψε:Θεωρώ ότι το πρώτο που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι αν τελικά το Evo θα πουληθεί ή όχι.


Θα πωληθεί αν αγοραστεί Macan ή F-Pace, δεν θα πωληθεί αν αγοραστεί Volvo.
Άβαταρ μέλους
By nass
#462151 Γιατί ? Απλά δεν ισχύει αυτό που λες:

REALZEUS έγραψε:Θεωρώ ότι το πρώτο που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι αν τελικά το Evo θα πουληθεί ή όχι.


Το πρώτο που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι τι SUV θα αγοραστεί, και ανάλογα με την απάντηση σε αυτό, πωλείται το Evo ή όχι.
Με άλλα λόγια, οι λύσεις είναι οι 3 που έγραψα:
(1) Jaguar
(2) Porsche
(3) Volvo + Evo

Από άποψη ολικού κόστους όλες οι λύσεις είναι στα ~90Κ απλά η (3) τα 25Κ τα έχει σε αυτοκίνητο και όχι σε μετρητά. Κάπως σαν αυτό που είπε παραπάνω ο dimik, μην ξεγελιόμαστε ότι το Volvo είναι φτηνότερο, είναι από μόνο του, αλλά το ολικό κόστος είναι παρόμοιο σε όλες τις επιλογές.

Το Volvo θα ήταν πραγματικά φτηνότερο ΑΝ επωλείτο το Evo.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#462153 Με όλα αυτά που ανέφερες και την πανάκριβη macan,εγώ προτείνω το 3ο σενάριο.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#462180 Μετά τα τελευταία ποστ και τις προτεινόμενες εναλλακτικές, κι εγώ δίνω ψήφο στο Volvo. Tα έχει σχεδόν όλα, γουστάρουνε και τα παιδιά και κάθεται το EVO στο γκαράζ για όποτε χρειαστεί. Έχει το θετικό ότι κάνεις αυτό που πραγματικά θες με 2 αυτοκίνητα και βέβαια το αρνητικό ότι έχεις 2 αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Έτσι κι αλλιώς δεν έχει βρεθεί ακόμη αυτοκίνητο να κάνει τα πάντα. Ίσως κανένα RS6 avant αλλά ξεφεύγει σε κόστος.
Την κουρτίνα 3 λοιπόν! Την κρίνω σαν την πλέον ορθολογική.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#462186 Επ' ουδενί δεν είναι συνολικά φθηνότερο το σετ Βόλβο + Έβο από το Μακάν μόνο του, ακριβώς το αντίθετο ισχύει, οποιοδήποτε σετ με Έβο και να βάλουμε . Μιλάμε για συνολικό κόστος 5ετίας ή 10ετίας, ήγουν εκτός από τα κλασικά τέλη, ασφάλεια, σέρβις, καταναλώσεις, λάστιχα κ.α. να μπει μέσα (όπως πρέπει άλλωστε) και το κεφαλαιουχικό κόστος (απαξίωση, διαφυγόντες τόκοι).

Χέβινγκ σεντ δατ -> το Πορς από μένα. Οι μικρότεροι δυνατοί συμβιβασμοί, με το χαμηλότερο κόστος από οποιαδήποτε δυάδα. Γουίν γουίν συνδυασμός. :superman:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#462199 Αυτο το ΣΚ θα αποφασίσεις ;;;

Ωχ πονοκέφαλος προβλέπεται !!!

Ως άνθρωπος πάντα θέλεις το καλύτερο δυνατό !
Κ εδώ το καλύτερο δυνατό θα ήταν η Macan μαζί με το evo !

Με όλα τα αλλα θα ξενερώσεις , όποτε η Macan καταλήγει μονόδρομος . Προσφέρει πολλά , τόσο σε θέμα ποιότητας , όσο κ θέμα σπορ συμπεριφοράς .
Φοβάμαι οτι ακομα και με αυτή , που απο τη μια αποτελει το καλύτερο δυνατό συμβιβασμό αλλα παράλληλα γεμίζει τόσο το "εγώ" , η να το πω καλύτερα το "κατάφερα" , αλλα κ την καθημερινότητα .... θα έρθει η ώρα που θα λείψει το evo ....

Όποτε προτείνω είτε συνειδητά macan και evo , είτε αφού πουλάς το evo και παρεις τη macan και σε 2 χρονια ψιλό ψάχνεσαι παλι για κατι για προσωπική ευχαρίστηση ... ξανά καταλήγεις να παρεις evo ή κατι παρόμοιο :yahoo:

Ναι ξέρω ειναι εκτός επιλογών κ εκτός budget.... αλλα προτείνω να μην επιλέξεις κατι μη οδηγοκεντρικο , να μην ξενερώνεις κάθε φορά που Ίαν μπαίνεις μεσα ! Όποτε macan ....μετα ... καλα να είμαστε , θα εχεις εξοικονομήσει κ κάποια λειτουργικά απο τη μη χρήση του evo , θα έχει έρθει κ η ανάπτυξη κλπ κλπ κ αφήνεις ανοιχτό το παράθυρο ... επιστροφής ενός evo .

Όποτε καταλήγεις σε macan και evo ... αργά ή γρήγορα !!!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462202
vagmag έγραψε:επιστροφής ενός evo


Νομίζω ότι το Evo έκανε τον κύκλο του στα χέρια του nass. Αν ήταν να πάρει πάλι παιχνίδι φαντάζομαι ότι θα ήθελε αλλαγή και όχι πάλι το ίδιο.


Προσωπικά και αφού απορρίφθηκε το αρχικό σκεπτικό μου :lol: , είμαι υπέρ των ξεχωριστών αυτοκινήτων για κάθε σκοπό καθώς το "ένα για όλα" είναι συμβιβασμός παντού. Με αυτήν την λογική θα κρατούσα το Evo για μένα και θα έπαιρνα το Volvo για τις οικογενειακές ανάγκες. Αυτό όμως προϋποθέτει ότι το Evo α) με εξιτάρει ακόμα και β) δεν ετοιμάζεται για μεγάλες ζημίες-έξοδα. Αν ήθελα μια αλλαγή για την αλλαγή θα κοιτούσα να αντικαταστήσω το Evo με άλλο παιχνίδι (καμιά μτχ Cayman ίσως), κρατώντας παράλληλα το Volvo. Αν όμως το σενάριο με τα δύο αυτοκίνητα δεν παίζει, τότε Macan. Τα δύο αυτοκίνητα πάντως έχουν και άλλα πλεονεκτήματα πέραν από την εξειδίκευση (π.χ. δεν ξεμένεις σε περίπτωση βλάβης κλπ).