Scotch έγραψε:Αυτό, αλλά μάλλον ξεφεύγει πολύ.
Και ξεφεύγει πολύ και είναι υβριδικό (ΟΚ λεπτομέρεια αυτό) και δεν μου αρέσει και είναι υπερβολικά μεγάλη/βαριά η Cayenne.
Scotch έγραψε:Από τα τρία που αναφέρθηκαν, με μόνο κριτήριο την εμφάνιση (ή τουλάχιστον, ποιο από τα τρία γυρνάω να ξανακοιτάξω), θα έλεγα την Jag
Σαφώς και έχει την πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, απλά προσωπικά τη θεωρώ too much.
Scotch έγραψε:Η Macan δε με τρελαίνει. Μου φέρνει μάλιστα περισσότερο σε rebadged Q3 παρά σε Q5
θα μας πιάσει ο Deleted User 1 στο στόμα του ότι θα αγοράσω Golf
dimik έγραψε:Το τελικό κόστος της Macan νομίζω είναι - Evo που κανένα 25-30ρι θα πιάσει.
Από χρηματορροϊκή άποψη εννοείς ? Γιατί το κόστος είναι αυτό που είναι...
sargus έγραψε:Διαβάζντας τα σχόλια όλων των προηγούμενων, παρατηρώ ότι όλοι έχουν δίκιο διότι όλοι λένε πολύ λογικά πράγματα.
Αρα πρέπει να πάρω και τα 3 αυτοκίνητα (και να κρατήσω και το Evo... ή να το πουλήσω ? )
sargus έγραψε:Και αφού με βάση τη λογική, και οι 3 επιλογές είναι σωστές, τότε θα σου έλεγα να πάρεις αυτό που "σου μιλάει πιο πολύ"!
Ε καλά στο τέλος της ημέρας αυτό θα γίνει... οπότε το
drdino έγραψε:Θέλω sophisticated excel με πόντους, κατηγορίες, βαρύτητες κλπ.
δεν το πολυβλέπω
sargus έγραψε:Μια παρατήρηση μόνο από εμένα: Διακρίνω μια "παλαιότητα" στο σχέδιο της Macan. Δεν ξέρω πόσο καιρο έχεις σκοπό να το κρατήσεις, αλά θεωρώ ότι σε 5-10 χρόνια θα φαίνεται άσχημα παλιό (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον). Όσο άσχημη μου φαίνεται σήμερα η πρώτη Cayenne.
Μπορεί... αλλά σήμερα που πρέπει να αποφασίσω μου φαίνεται πολύ ελκυστικότερη η Macan από την όποια Cayenne... και πιο ελκυστική από τα άλλα 2.