Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#461652
Deleted User 1 έγραψε:Ε για τον ίδιο λόγο που παίρνεις Χ3 αντί για 3αρα, Q5 αντί για Α4 κτλ. Μόδα είναι και γυρίζει.


Μόνο που η X3/GLC/Q5 έχουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά σαν αυτοκίνητα από την 3/C/A4 απ΄ό,τι η Stelvio από τη Giulia.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#461655 Θα αστειεύεσαι προφανώς ε? :lol:

Το δικό μου (και άρα και η Macan σε πολλά σημεία :iconcool: ) είναι καρμπόν Α4. Ίδια μοτέρ, ίδια κιβώτια, ίδια ψαλίδια-αναρτήσεις, μέσα ίδια κτλ κτλ. Κατί αντίστοιχο ισχύει και για τα BMW και Merc. Γενικά σ' αυτή την κατηγορία τα suv είναι μία ακόμα έκδοση των αντίστοιχων σεντάν όπως είναι πχ τα station.

Έτσι όπως πάει το πράμα σε λίγο υποθέτω θα συμβαίνει το αντίστροφο. Δηλαδή τα σεντάν θα είναι μία ακόμα έκδοση των suv.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#461669
nass έγραψε:...


Κατανοητά όσα λες και φυσικά σεβαστό το ότι δεν ταίριαξε στην δική σου φιλοσοφία οδήγησης, δεν θα σου πούμε εμείς τι πρέπει να σου αρέσει. Μπορείς όμως απλά να το σκεφτείς σαν ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο που "τελειώνει" τις σχέσεις του ταχύτητα και πρέπει να περνάς στην επόμενη ακαριαία, όπως στα αγωνιστικά. :roll: :lol: Έχω την εντύπωση όμως ότι ακόμα και έτσι στην πράξη η Stelvio είναι ταχύτερη στις ενδιάμεσες σε σχέση με το XC60. Μένει να φανεί όταν δοκιμάσουν το Volvo οι 4Τ ή/και το Drive.

Σε βλέπω πάντως με τρίλιτρη Macan. Μόνο κακό δεν είναι αυτό φυσικά! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#461683 οταν τα λεγαμε για Πορσε δεν μας ακουγε κανεις.
:x :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#461688 To μολυβί Στέλβιο πρέπει να είναι αυτό που είχαν στην έκθεση αυτοκινήτου με τιμή 71.000 περίπου.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#461908
pik. έγραψε:οταν τα λεγαμε για Πορσε δεν μας ακουγε κανεις.
:x :lol:
Υπάρχει και πραγματικός λόγος πέραν της μάρκας που οι Porsche μπορούν και πουλάνε ακριβότερα.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#461909
sknipper έγραψε:
pik. έγραψε:οταν τα λεγαμε για Πορσε δεν μας ακουγε κανεις.
:x :lol:
Υπάρχει και πραγματικός λόγος πέραν της μάρκας που οι Porsche μπορούν και πουλάνε ακριβότερα.

μηχανολογικη αρτιοτητα.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#461948 Υπάρχουν 2 απαντήσεις αγαπητέ Nass. Mercedes-Benz GLC 400 4MATIC ή Porsche Macan :inlove: , ιδανικό θα ήταν η Cayenne.
Πάντως Γερμανία στα test drive αν είναι διάρκειας μερικών ωρών τα καύσιμα είναι τζάμπα, αν είναι 2-3 μέρες (συνήθως) σου λένε να βάλεις μόνο το καύσιμο που έκαψες αλλά όχι πάντα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#461953 Από τα 6 αυτοκίνητα της λίστας μου δεν κατάφερα να οδηγήσω το Land Rover Discovery Sport, το οποίο όμως υποπτεύομαι έτσι και αλλιώς ότι θα μου έπεφτε πολύ "μαλακό" και "χωμάτνο" για τα γούστα μου. Αρα απορρίπτεται.
Επίσης απορρίπτονται:
- H Mercedes GLC λόγω μαλακής-υποστροφικής και εν γένει υπερβολικά "SUV" συμπεριφοράς και ανεπαρκούς κινητήρα (έστω και ως GLC 300 250 αλόγων, κρίνοντας από τα υπόλοιπα αντίστοιχης ιπποδύναμης πχ. Macan).
- Η Alfa Romeo Stelvio λόγω της απουσίας οποιουδήποτε χαρακτήρα off-road και διαφόρων μικρολεπτομερειών, που δείχνουν ένα αυτοκίνητο λιγότερο ολοκληρωμένο και μελετημένο από τα υπόλοιπα, παρά τα σαφή χαρίσματά της, και επειδή το κύριο πλεονέκτημά της, που επί της ουσίας είναι το εξαιρετικό VfM, δεν είναι βασικό μου κριτήριο. Last but not least λόγω της γενικής παρουσίας της μάρκας σε εθνικό αλλά κυρίως παγκόσμιο επίπεδο.

Οπότε η τελική μου λίστα περιλαμβάνει, σε μια προκαταρκτική αξιολογική σειρά (τα συνοπτικά πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα είναι προφανώς για μένα, αυστηρά συγκριτικά με τα υπόλοιπα της τελικής λίστας και με βάση το επιλεχθέν configuration):

(1) Την Jaguar F-Pace 2.0T 300 ps R-Sport με αρχικό κόστος €88.5Κ με μεταλλικό χρώμα, τα driving modes / adaptive dynamics (ήδη περιλαμβάνονται δερμάτινα σπορ καθίσματα, 19'' ζάντες και σπορ ανάρτηση), ηλεκτρική πόρτα αποσκευών, συναγερμό.

Τα τυπικά ανελαστικά λειτουργικά κόστη (φόροι, τέλη, μικτή ασφάλεια) σε βάθος 5ετίας είναι €16.8Κ και σε βάθος 10ετίας είναι €24.5Κ (εννοείται με βάση τη σημερινή κατάσταση).

(+) Κινητήρας (υποθέτω διότι δεν τον έχω δοκιμάσει αλλά με βάση τις προδιαγραφές) και χωρίς απαίτηση αναβάθμισης
(+) Καλή αν και όχι η κορυφαία οδική συμπεριφορά
(+) Τιμόνι
(+) Κορυφαίοι χώροι
(+) Στην Ελλάδα κάπως ιδιαίτερη επιλογή (ας πούμε "σπανιότητα" βέβαια έχει και τα κακά της)

(-) Ελλειψη αερανάρτησης και εν γένει "ασφάλτινος" χαρακτήρας και το λιγότερο off-road απ΄όλα της λίστας
(-) Εξωτερική όψη κάπως ογκώδες και υπερβολικά επιβλητικό για τα γούστα μου προτιμώ κάτι πιο διακριτικό (ΟΚ στα μέτρα της κατηγορίας)
(-) Μέτρια καθίσματα
(-) Παρουσία μάρκας στην Ελλάδα
(-) Μηδενική δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης (ας πούμε "sustainability")

(2) Την Porsche Macan 2.0Τ με αρχικό κόστος €97Κ με όλα τα οδηγικά καλούδια (PASM, PTV, Sport+ retrofit), αερανάρτηση, 19'' ζάντες, Bi-Xenon προβολείς, πίσω αερόσακους, μεταλλικό χρώμα, συναγερμό, σπορ καθίσματα και εσωτερικό πακέτο αλουμινίου (ας κάνουμε και μια μικρή παραχώρηση "άνεσης"). Στο αρχικό κόστος περιλαμβάνεται και "day 0" αναβάθμιση (ECU reflash) στους ~280-300 ίππους (απαραίτητη προϋπόθεση) κόστους ~€1.5Κ.

Τα τυπικά ανελαστικά λειτουργικά κόστη σε βάθος 5ετίας είναι €16.8Κ και σε βάθος 10ετίας είναι €24.6Κ.

(+) Το πιο άρτιο μηχανολογικά απ΄όλα - Porsche
(+) Η καλύτερη οδική συμπεριφορά και η μόνη που κάπως πλησιάζει το Evo και κρύβει κιλά και όγκο
(+) Αερανάρτηση και επαρκείς off-road δυνατότητες
(+) Εξωτερική όψη (το μοναδικό "κουπέ SUV" που μου αρέσει, τα περισσότερα πχ. GLC Coupe, X4 είναι εκτρώματα) και δείχνει και αρκετά compact
(+) Κιβώτιο (PDK)
(+) Θέση οδήγησης (με τα sport καθίσματα)

(-) Ανεπαρκής κινητήρας και άρα απαραίτητη η (μη εργοστασιακή) αναβάθμιση του κινητήρα (με πιθανά προβλήματα σε σχέση με εγγύηση αλλά και σχετικά αβέβαιο αποτέλεσμα)
(-) Υπερβολικά ελαφρύ (αν και ακριβές και πληροφοριακό) τιμόνι (περιμένω να οδηγήσω για "100 μέτρα" αυτήν με το απλό τιμόνι χωρίς μεταβλητή υποβοήθηση)
(-) Οι χειρότεροι χώροι στη λίστα (αλλά και πάλι επαρκείς για την οικογένειά μου)
(-) Εσωτερικό με χιλιάδες κουμπάκια (αν και λένε ότι είναι αρκετά εργονομικό στο τέλος της ημέρας)
(-) Πανάκριβη με άθλιο VfM φάση "σας τα παίρνουμε κορόιδα και γουστάρετε" και εν γένει μη ορθολογική επιλογή
(-) Προκλητική κοινωνικά - Porsche
(-) Μηδενική δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης

(3) Το Volvo XC60 T6 R-Design με αρχικό κόστος €67.7Κ με δερμάτινο σαλόνι και πανοραμική ενώ ήδη περιλαμβάνονται στο R-Design ζάντες 19'' και driving modes. Περιλαμβάνεται (€1Κ) και day 0 αναβάθμιση polestar που δίνει +15 ίππους αλλά κυρίως καλύτερη απόκριση στο κιβώτιο και τον κινητήρα.

Τα τυπικά ανελαστικά λειτουργικά κόστη σε βάθος 5ετίας είναι €14.3Κ και σε βάθος 10ετίας είναι €21.1Κ. Ωστόσο σε αυτά τα κόστη πρέπει να περιληφθούν και επιπλέον λειτουργικά κόστη για το Evo δηλ. €8.5Κ σε βάθος 5ετίας και €13.3Κ σε βάθος 10ετίας, οπότε τα ολικά λειτουργικά κόστη ανέρχονται σε €22.8Κ και €34.4Κ αντίστοιχα. Επίσης πρέπει να περιληφθούν στο αρχικό κόστος και άλλα €3.5Κ για αναβάθμιση-φρεσκάρισμα του Evo (εξάτμιση+reflash+λάστιχα).

(+) Κινητήρας ο καλύτερος από όλους της λίστας
(+) Αερανάρτηση -αποφάσισα να την περιλάβω σε όφελος του off-road χαρακτήρα
(+) Εικόνα και λειτουργικότητα εσωτερικού
(+) Εξαιρετικός εξοπλισμός πχ. πανοραμική για να γουστάρουν και τα παιδιά
(+) Το καλύτερο VfM και σαφώς η πιο ορθολογική επιλογή
(+) Χώροι (αν και όχι σαν της F-Pace)

(-) Η χειρότερη (ασφαλής μεν αλλά βαρετή, μονοδιάστατη και με κλίσεις) οδική συμπεριφορά απ΄όλα της λίστας (με αερανάρτηση, χωρίς αερανάρτηση αλλά με το sport chassis της R-Design θα την έβαζα ισοπαλία με την F-Pace)
(-) Κιβώτιο -απαιτείται αναβάθμιση αν και εργοστασιακή άρα χωρίς πρόβλημα εγγύησης
(-) Κάπως ανέμπνευστο εξωτερικό, σαν κόπια του XC90
(-) Με υποχρεώνει να κρατήσω το Evo για να έχω κάτι για προσωπικό παιχνίδι -τελικά το θεωρώ μειονέκτημα διότι επιμένω ότι δεν θα ήθελα δεύτερο αυτοκίνητο
(-) Λειτουργικά κόστη αυξημένα (επιπέδου τρίλιτρου) λόγω 2 αυτοκινήτων
(-) Μηδενική δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης

Απόφαση εντός του ΣΚ. Ακούω απόψεις :rtfm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#461954 Και τους 3 φιναλίστ τους βρίσκω άσχημους. Ειδικά το F-Pace θεωρώ δε βλέπεται. Οπότε rebadged Q5 για να κάνεις και το κομμάτι σου με Πορsh. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#461957 Όπως τα γράφεις, ουσιαστικά πας για την Macan πάντως... :iconcool:
Χαίρομαι που φίλοι συμφορουμίτες έχουν την επιλογή να δώσουν 100Κ για αμάξι, αλλά δυσκολεύομαι να πω την γνώμη μου όταν μιλάμε για τόσα λεφτά...
:lipsealed:
Εννοώ, πόσο εύκολα μπορείς να πεις "nass , πάρε την Macan, είναι η καλύτερη"; Φυσικά και είναι, το ξέραμε από την αρχή, αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο καλύτερη που να αξίζει τα 100Κ. :help:
Εγώ θα σου πω το εξής: είτε δάγκωσε την σφαίρα (sic) και αγόρασε την Macan, γιατί αυτή σου άρεσε και μια ζωή την έχουμε...
Ή, πάρε το Volvo , το οποίο μάλλον θα το χαρούν περισσότερο και τα παιδιά λόγω του εξοπλισμού του και πούλησε το Evo (αυτό πίστεψέ με το λέω με... πόνο! :lipsealed: :( ).
Κατόπιν, πούλα και την V-strom. :ninja:
Πάρε γι' αρχή ένα άλλο μηχανάκι, θα σου κοστίσει κάνα 10Κ (το πολύ) και θα πάρεις κάτι πολύ καλό. Με 15Κ και τα λεφτά της V-strom παίρνεις και Multistrada ή κάποιο GS αν σου αρέσουν ή ένα ΚΤΜ ή ... καταλαβαίνεις! :lol:
Αν δεν είσαι ικανοποιημένος, τότε πάρε και ένα αμάξι παιχνίδι, το οποίο δεν θα έχει τα κόστη του Evo. Υπάρχουν κάμποσα εκεί έξω, πχ ένα ΜΧ5:
https://www.car.gr/10875806-mazda-mx-5-mk2-5-nbfl-turbo
Εικόνα
Με turbo, 200 άλογα και δικό σου με 5500€ (πριν τα παζάρια... :ninja: ).

Δεν έχω παιδιά, αλλά γνώμη μου είναι πως με τα παιδιά δεν μπορείς να χαρείς πολλές από τις χάρες της Macan, αλλά μπορείς να χαρείς όλες τις χάρες του XC60. Σκέψου να κάνεις την ίδια στροφοδιαδρομή ΚΑΙ με τα δύο αυτοκίνητα, αλλά όχι μόνος, αλλά με τα παιδιά σου μέσα: θα πας πολύ διαφορετικά με την Macan;
Η γνώμη μου είναι πως όχι, αλλά είναι απλώς μια γνώμη, καθώς εγώ δεν έχω παιδιά. :lol:

Με την καμία λοιπόν δεν βγαίνει η Macan με ορθολογικά κριτήρια. Αλλά μπορεί να βγαίνει με συναισθηματικά, καθότι μια ζωή την έχουμε και YOLO.
:eat:

Ό,τι και ν' αποφασίσεις, με το καλό να έρθει και να το χαρείς. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#461958 Nass η γνώμη μου είναι να πάρεις το Volvo και να κρατήσεις το evo.

Θα σου έλεγα για τη macan αλλά σε βλέπω ότι δε σε ικανοποιεί η απόδοση του κινητήρα.

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#461959 Ετσι που τα γραφεις Μακαν αλλα ειναι ακριβο...βεβαια ετσι που το παρουσιαζεις τα χρηματα ερχονται σε δευτερη/τριτη θεση στις επιλογες σου οποτε Μακαν.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#461960 Μacan και ξερό ψωμί, άλλωστε αν προσθέσεις και τα λειτουργικά κόστη συν αυτά του Evo το XC60 παύει να είναι VFM και η Jaguar έχει τα ίδια κόστη αλλά ανύπαρκτη παρουσία, πράγμα που είναι και το πλεον επίφοβο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#461961 Macan και από μένα. Και εγώ που βρέθηκα το καλοκαίρι στο ίδιο δίλημμα, κάπως έτσι σκέφτηκα.

Έχει ειπωθεί ότι το φόρουμ είναι πλέον πολύ YOLO για VOLVO.

Το οποίο VOLVO και θα έπαιρνα αν ήμουν στη θέση σου, πουλώντας το EVO - η ιδέα για ένα πολύ πιο φθηνό χαρωπό αυτοκίνητο του Anonymous Founder δεν είναι κακή.

Με σκοτώνετε καθημερινά με αυτά τα "κόστη" πάντως. Αφού δεν το έχουμε δει και σε γενική (εδώ σας θέλω), μας θεωρώ ευλογημένους. :lol: