Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#443806 δεν θα πηγαινα για κατι λιγοτερο απο Inscription.

συναγερμο για 740 ευρω;;;; μονο εγω τα θεωρω πεταμενα χρηματα;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443824
nass έγραψε:
Το σπορ από μόνο του δεν είναι αποφασιστικό κριτήριο, αν ήταν θα έπαιρνα Giulia μια και έχουν ίδιους χώρους. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνω σε αυτό το αυτοκίνητο (τη Stelvio), γιατί να μην πάρει κανείς ένα ακόμα πιο σπορ, ακόμα πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, με ίδιους χώρους και φτηνότερο αυτοκίνητο (τη Giulia).
To SUV εγώ τουλάχιστον το καταλαβαίνω σαν επιπλέον του αντίστοιχου αυτοκινήτου δρόμου όταν (συνδυασμός των παρακάτω με διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα) (α) μπορείς να πάς off-road (β) έχεις περισσότερους χώρους (γ) κάθεσαι ψηλότερα :) και από αυτά μόνο το (γ) ισχύει για τη Stelvio, όμως εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το (α) και δευτερευόντως το (β).

Όλα τα suv που κοιτάς διαφοροποιούνται από τα σεντάν στα οποία βασίζονται, όσο και η Stelvio από τη Giulia. Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5. Βάρκα η C-Class --> βάρκα το GLC. Αδιάφορο το Volvo --> αδιάφορο (στο δρόμο) το XC60. Σπορ η Τσούλια --> σπορ ο Στέλιος. Το γιατί να προτιμήσεις το suv έναντι του αντίστοιχου σεντάν είναι αποκλειστικά θέμα γούστου, λίγο μεγαλύτερης πρακτικότητας, ψηλής θέσης οδήγησης και ΚΥΡΙΩΣ μόδας.

Επιμένω και ίσως να έχω λάθος, αλλά όλα τα προαναφερθέντα έχουν πολύ πολύ περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες και η διαφορές μεταξύ τους είναι απειροελάχιστες. Με ελαστικά επιδόσεων και 19" δε γάμησε ποτέ κανείς στα βράχια όσες αεραναρτήσεις και HDC να είχε.

* στο configurator της Alfa που λες, οι άμπαλοι έχουν βάλει δύο φορές τη 200αρα Super. Αυτή που ξεκινάει από 62.800€ είναι η 280αρα στην ουσία. Βέβαια όσο υπάρχει η Launch Edition που την παίρνεις στα 68Κ δεν έχει νόημα να κοιτάξει κανείς άλλη έκδοση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#443825
nass έγραψε:Πρίζα 12V στο χώρο των αποσκευών 66 (δεν τη χρειάζομαι αλλά έμπαινε υποχρεωτικά με την αερανάρτηση, κανείς δεν ξέρει γιατί :hmmm: )


Αν η αερανάρτηση τραβάει κάποιο εξάρτημα πίσω (πχ συμπιεστή, μπλοκ βαλβίδων κλπ) το οποίο με τη σειρά του τραβάει άλλη πλεξούδα (είτε κεντρική, είτε διακλάδωση στην περιοχή) τότε η πρίζα είναι giveaway/freebie γιατί το μεγάλο κόστος ήδη υπάρχει. Αποκλείεται να δώσουν ειδική πλεξούδα για ένα 12βολτο πριζάκι, το harness complexity θα είναι αστρονομικό.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#443863 Αδιάφορο το XC60 στο δρόμο...μάλιστα. Αυτη ειναι προσωπική άποψη ή απο review? Γιατί για όσα review το γράφουν υπάρχουν αλλα τόσα που λένε το αντίθετο..με λίγα λόγια αχταρμάς αλλα εδώ έχει επικρατήσει το αδιάφορο για κάποιο λόγο. Αντίστοιχα για όσα διθυραμβικά review για την οδηγική συμπεριφορά της Stelvio, υπάρχουν αλλα τόσα που λένε το αντίθετο..
https://www.topgear.com/car-reviews/alfa-romeo/stelvio

...αλλα εδώ επιμένουμε για το απόλυτα σπορ SUV


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443866 Σιγά μωρέ σου θίξαμε την Κινεζιά. :shifty:

Εδώ πέρα να πούμε μιλάμε για παράδοση, pedigree, ιστορία, συναίσθημα. Όταν κερδίζαμε πρωταθλήματα F1, στη Volvo φτιάχνανε χτυπητήρια του φραπέ! :rtfm: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#443868 Τα οποία ομως χαλάνε και σκουριάζουν...υστερούν και σε ποιότητα ;)

Γι αυτό έγραψα πριν μερικές μέρες για τα στερεότυπα..


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443873 Πέρα από την πλάκα...επειδή για sportiness μιλάγαμε και όχι γενικά και αόριστα, κάποια στερεότυπα καλώς ή κακώς ισχύουν. Και ισχύουν γιατί πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να διατηρήσει την ταυτότητά του ώστε να ικανοποιήσει το κοινό του και ιδανικά να κλέψει και κοινό από αλλού.

Δείξε μου λοιπόν ένα πιο σπορ Volvo, να σου δείξω μία πιο καλοφτιαγμένη Alfa. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#443876
popolaros έγραψε:δεν θα πηγαινα για κατι λιγοτερο απο Inscription.

συναγερμο για 740 ευρω;;;; μονο εγω τα θεωρω πεταμενα χρηματα;

Η ανάλυση του κόστους ειναι
450+108ΦΠΑ+172.80ΕΤΤ....
Συνέταιροι με όλους τους κατασκευαστές το κράτος..



< >
Άβαταρ μέλους
By nass
#443895
Deleted User 1 έγραψε:Όλα τα suv που κοιτάς διαφοροποιούνται από τα σεντάν στα οποία βασίζονται, όσο και η Stelvio από τη Giulia. Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5. Βάρκα η C-Class --> βάρκα το GLC.


Συμπληρώνω: Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5 --> βαρετό το Macan. Σωστά ? :s_cool
Επίσης δεν ξέρω τι κάνει η C-Class αλλά η GLC δεν είναι βάρκα (και αυτό και από προσωπική εμπειρία).
Με άλλα λόγια, γενικεύεις και μιλάς περισσότερο για τις συνολικές επιλογές του κάθε κατασκευαστή παρά για τα συγκεκριμένα μοντέλα, η πλατφόρμα των οποίων καθορίζει πολύ γενικά χαρακτηριστικά (μεταξόνιο, κατανομή βάρους, διάταξη κινητήρα και αναρτήσεων) και σε καμία περίπτωση τον ακριβή χαρακτήρα.

Deleted User 1 έγραψε:Επιμένω και ίσως να έχω λάθος, αλλά όλα τα προαναφερθέντα έχουν πολύ πολύ περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες και η διαφορές μεταξύ τους είναι απειροελάχιστες. Με ελαστικά επιδόσεων και 19" δε γάμησε ποτέ κανείς στα βράχια όσες αεραναρτήσεις και HDC να είχε.


Αν με "εκτός δρόμου" εννοείς rock climbing και τέτοια τότε συμφωνούμε (δεν με ενδιαφέρει όμως) αλλά αν εννοείς "χωματόδρομο κυμαινόμενης ποιότητας" τότε νομίζω κάνεις λάθος (έχεις βέβαια δίκιο στο ό,τι τα ελαστικά παίζουν βασικό ρόλο, έτσι και αλλιώς με βλέπω με 2ο σετ με χειμερινά/M+S έτσι και αλλιώς).

Deleted User 1 έγραψε:* στο configurator της Alfa που λες, οι άμπαλοι έχουν βάλει δύο φορές τη 200αρα Super. Αυτή που ξεκινάει από 62.800€ είναι η 280αρα στην ουσία. Βέβαια όσο υπάρχει η Launch Edition που την παίρνεις στα 68Κ δεν έχει νόημα να κοιτάξει κανείς άλλη έκδοση.


Με 20άρες ζάντες ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω (Και δεν την παίρνεις στα 68Κ)

@Zeus
Σε ό,τι με αφορά έχω ξεκαθαρίσει ότι πλην μιας σύντομης επαφής με τη GLC, δεν έχω προσωπική άποψη για κανένα της λίστας μου. Ομως όλα όσα έχω διαβάσει και δει λένε ότι είναι ψιλο-άχρωμο (θες να το πεις "βαρετό" ? Ισως) στο δρόμο και επίσης κανείς δεν αναφέρθηκε σε εκτός δρόμου δυνατότητες (που το έκαναν πχ. για τη GLC)
Περιμένω να οδηγήσω και θα επανέλθω.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#443900 To lancer σε τι τιμή περίπου θα φύγει; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nass
#443905 Κάπου στις 25Κ πιστεύω.

Να και μια δοκιμή του XC60 D5 από το Drive

EDIT:

Και μια δοκιμή της δίλιτρης Macan

Και της Mercedes GLC 250

Και της Diesel Alfa Romeo Stelvio

Και της Diesl Jaguar F-Pace
Τελευταία επεξεργασία από nass και 16 Οκτ 2017, 12:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443907
nass έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Όλα τα suv που κοιτάς διαφοροποιούνται από τα σεντάν στα οποία βασίζονται, όσο και η Stelvio από τη Giulia. Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5. Βάρκα η C-Class --> βάρκα το GLC.


Συμπληρώνω: Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5 --> βαρετό το Macan. Σωστά ? :s_cool
Επίσης δεν ξέρω τι κάνει η C-Class αλλά η GLC δεν είναι βάρκα (και αυτό και από προσωπική εμπειρία).
Με άλλα λόγια, γενικεύεις και μιλάς περισσότερο για τις συνολικές επιλογές του κάθε κατασκευαστή παρά για τα συγκεκριμένα μοντέλα, η πλατφόρμα των οποίων καθορίζει πολύ γενικά χαρακτηριστικά (μεταξόνιο, κατανομή βάρους, διάταξη κινητήρα και αναρτήσεων) και σε καμία περίπτωση τον ακριβή χαρακτήρα.

To Macan βαρετό δε θα είναι γιατί έχει δική του 4κίνηση (και κρεμαγιέρα νομίζω) και δε δανείζεται αυτή του Q5, η οποία και πάλι βέβαια είναι αρκετά rear biased. Βέβαια έχει πολλά κοινά μέρη σε ότι αφορά την ανάρτηση οπότε μην περιμένεις θαύματα σε σχέση με τις off road δυνατότητες ενός Q5.

Γενικεύω γιατί αν ψάξεις σε βάθος, κομμάτι κομμάτι, θα δεις ότι πχ ένα A4 των 30Κ και των 120 ατίθασων, έχει ολόιδια μηχανικά μέρη με ένα Macan των 90Κ. Και μιλάω για κρίσιμα μηχανικά μέρη και όχι κουμπάκια στα ηλεκτρικά παράθυρα, που όσο και να ρυθμίσει διαφορετικά ο κατασκευαστής, έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δεν καμουφλάρονται.

nass έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Επιμένω και ίσως να έχω λάθος, αλλά όλα τα προαναφερθέντα έχουν πολύ πολύ περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες και η διαφορές μεταξύ τους είναι απειροελάχιστες. Με ελαστικά επιδόσεων και 19" δε γάμησε ποτέ κανείς στα βράχια όσες αεραναρτήσεις και HDC να είχε.


Αν με "εκτός δρόμου" εννοείς rock climbing και τέτοια τότε συμφωνούμε (δεν με ενδιαφέρει όμως) αλλά αν εννοείς "χωματόδρομο κυμαινόμενης ποιότητας" τότε νομίζω κάνεις λάθος (έχεις βέβαια δίκιο στο ό,τι τα ελαστικά παίζουν βασικό ρόλο, έτσι και αλλιώς με βλέπω με 2ο σετ με χειμερινά/M+S έτσι και αλλιώς).

Έχω κολλήσει ή σχεδόν κολλήσει σε εντελώς αστείες συνθήκες. Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι σε rock climbing.

nass έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:* στο configurator της Alfa που λες, οι άμπαλοι έχουν βάλει δύο φορές τη 200αρα Super. Αυτή που ξεκινάει από 62.800€ είναι η 280αρα στην ουσία. Βέβαια όσο υπάρχει η Launch Edition που την παίρνεις στα 68Κ δεν έχει νόημα να κοιτάξει κανείς άλλη έκδοση.


Με 20άρες ζάντες ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω (Και δεν την παίρνεις στα 68Κ)


Πριν δύο μήνες έτρεχε προωθητικό και η τιμή πήγαινε στα 68Κ για Stelvio 280 launch edition. Λογικά για να λες έτσι, μάλλον δεν υπάρχει πλέον. Επίσης αν κάνεις ανταλλαγή κάποιο ανταγωνιστικό, πχ το δικό μου, δίνουν επιπλέον bonus. Για το δικό μου μου δώσανε τιμή ανταλλαγής στα 25Κ! Σχεδόν 5Κ πάνω από την εμπορική του αξία. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#443915 GLC θα ηταν η επιλογη μου απο τα παραπανω. Χenon σταματησαν να βαζουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες (εκτος απο Αλφα βεβαια που δεν τα βρηκε ακομα με προμηθευτες) και βαζουν LED που εχουν πλεονεκτηματα (πχ διαρκεια ζωης).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443928 Δεν τα βρήκε η Alfa με προμηθευτές που είναι συγγενική εταιρία με την Automotive Lighting? :hmmm: Επιλογή για θέμα κόστους είναι. Τουλάχιστον στη Stelvio είναι στάνταρ και δεν είναι αυτός ο εμετός με τα αλογόνου της Giulia.