Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#462211 Νass, αφου την απαντηση την ξερεις....Macan S! Οτιδηποτε αλλο ειναι (μεγαλυτερος) συμβιβασμος σε αυτη την κατηγορια...αλλιως την κουρτινα τρια*...κι αν το 'βαρεθηκες' το evo, ανταλλαγη με σωστο πορσικο :iconcool:



*Αφου ειδες το χάλι της αερανάρτησης γιατι επιμένεις? Μια χαρα clearances εχει και η μεταλλικη (R-Design) για "off-roading"
Τελευταία επεξεργασία από Zeus και 07 Δεκ 2017, 22:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By alexm
#462212 Ξέρω ότι μπορεί να ακουστεί χαζό, αλλά γιατί δεν κοιτάς κάποια μεταχειρισμένη macan s η turbo?
Έχει και μια καινούργια macan gts στο car αλλά φαντάζομαι ότι θα ναι πανάκριβη.
Αφού δεν μπορείς με τα 250 άλογα της μικρης κάνε την υπέρβαση.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462222
Zeus έγραψε:Νass, αφου την απαντηση την ξερεις....Macan S! Οτιδηποτε αλλο ειναι (μεγαλυτερος) συμβιβασμος σε αυτη την κατηγορια...αλλιως την κουρτινα τρια*...κι αν το 'βαρεθηκες' το evo, ανταλλαγη με σωστο πορσικο :iconcool:


τα χρηματα μιας μεταχειρω μακαν ς,ειναι κοντα σε αυτό της καινούριας 2λιτρης μακαν που κοιταει ο Νασος?
Εάν ναι, δεν υπηρχε περιπτωση να αγοραζα την 2λιτρη καινουρια.
Στα ματια μου είναι πολύ λιγη για τα χρηματα της.Να τα δωσω τα χρηματα,να πουλησω και το ΕΒΟ,αλλα όχι ένα βαγονι χρηματα για βασικη 2λιτρη μακαν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462223 Άλλη φάση η καινουργίλα πάντως!!! :inlove:
Ρώτησα και πριν αν υπάρχει περίπτωση για τρίλιτρη αλλά δεν πήρα απάντηση. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#462226
REALZEUS έγραψε:Άλλη φάση η καινουργίλα πάντως!!! :inlove:


και τα 100 αλογα πανω παρεα με τα 10 κιλα ροπης να δεις ποσο πιο ωραια φαση θα είναι,ειδικα σε αυτοκινητο που όταν το οδηγας ξεπερνα τους 2 τονους. Η καινουργιλα φευγει,τα 100 παραπανω αλογα ποτε.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#462254 Nass μπερδεύτηκα και έγραψα GLC400 που δεν υπάρχει. Υπάρχει η μικρή όμως GLC 300 (2lt, 245ps)
Ξανα επιμένω ποιό οικονομική λύση βγαίνει η Porsche σε σχέση με volvo & evo.
Κρατήσου μια βδομάδα να έρθω να σε σώσω :shifty: :shifty: :shifty: , θα επιστρατεύσω την μισή Μερκ Ελλάς από τα κεντρικά :innocent:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462256
dimviii έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Άλλη φάση η καινουργίλα πάντως!!! :inlove:


και τα 100 αλογα πανω παρεα με τα 10 κιλα ροπης να δεις ποσο πιο ωραια φαση θα είναι,ειδικα σε αυτοκινητο που όταν το οδηγας ξεπερνα τους 2 τονους. Η καινουργιλα φευγει,τα 100 παραπανω αλογα ποτε.


Ο άνθρωπος θέλει καινούριο και τον συμμερίζομαι απόλυτα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#462273 Βέβαια ο 2.οΤ 252 έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Εδω βλέπω video που ένα Β9 2.οΤ της Revo με πρώτο σταδιο φτάνει 333ps :lol: ρίχνει στο 3.0 T S4...
Tο video είναι της revo βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By nass
#462281 Ναι μεν αλλά δεν είναι "κάπως" να αγοράζεις ένα αυτοκίνητο γνωρίζοντας ότι δεν σε ικανοποιεί και θέλει αναβάθμιση από την πρώτη μέρα ρισκάροντας την εγγύηση ?
Το ίδιο ισχύει και για το XC60 αλλά τουλάχιστον εκείνη είναι "εργοστασιακή" αναβάθμιση και άρα το ρίσκο είναι μικρό.

Οσο για τα μεταχειρισμένα: δεν είχα πολλά οχήματα στη ζωή μου αλλά ποτέ δεν αγόρασα μεταχειρισμένο. Μπορεί να 'μαι κορόιδο, συμφωνώ, αλλά προτιμώ το αυτοκίνητο ακριβώς όπως το θέλω και με γνωστή προϊστορία. Πόσο δε μάλλον να δώσω 100Κ για μεταχειρισμένο (μιλάω για την άριστη Macan Turbo), μου φαίνεται αδιανόητο.

@Thomas_C200K
Ευχαριστώ για την καλή διάθεση :) αλλά αν η Macan μου φάνηκε αργή, γιατί να με ικανοποιήσει η ίδιας πάνω-κάτω ιπποδύναμης και βάρους GLC 300 ?
Εξέτασα την AMG43 για ένα διάστημα και φαινόταν καλή φάση αλλά ο αποκλειστικά ασφάλτινος χαρακτήρας της ήταν λόγος απόρριψης (σε ένα μικρότερο βαθμό το ίδιο συνέβη και με τη Stelvio). Οπότε τι υπάρχει στη βιτρίνα της Mercedes Benz για μένα ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462309
Zeus έγραψε:...κι αν το 'βαρεθηκες' το evo, ανταλλαγη με σωστο πορσικο :iconcool:


Καινούρια cayman πόσο βγαίνει;
Υφίσταται αυτό σαν σκέψη nass;
Άβαταρ μέλους
By nass
#462333 Κάπου €87Κ βλ. εδώ

Μπα, το ολικό αρχικό κόστος εκτοξεύεται εκτός και αν πάω σε τελείως άλλη λογική πχ. ένα κανονικό φτηνό οικογενειακό (πχ. Skoda για να :rant: ο Anonymous Founder :lol: ) και μια Cayman δική μου, που δε νομίζω ότι είναι σωστό.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#462346 Γιατί όχι;;; Πάρε ένα Kuga που τα χαρίζουν στα 22.000 € και μια Cayman και θα έχεις δύο καινούρια του κουτιού :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462348 Αυτή η Cayman του '09 πάντως με τα λιγότερα από 30k ακούγεται πολύ τέμπτινγκ (ή κάποια αντίστοιχη εναλλακτική).
Θα κάνεις την καύλα (sic) σου με κλάσμα του ποσού που θέλει το καινούριο, το οποίο καινούριο δεν σε ικανοποιεί 100% και δεν είναι καν 6κύλινδρο (Kikizas mode ON :rtfm: ).

Και εννοείται παίρνεις όποιο premium SUV θέλεις με ακόμα καλύτερες off-road δυνατότητες από το shortlist σου (αλλά χωρίς να κάνει τικ το κουτάκι των επιδόσεων).

Προσωπικά θα προτιμούσα να ξεψαχνίσω όσο καλύτερα μπορώ και να κάνω επιπλέον παζάρι στη μτχ Macan παρά να πάρω μια καινούρια 2λιτρη (που ξέρω ότι μου φαίνεται αργή) και να τρέξω κατευθείαν να της ρίξω νυστέρι για να πάρει άλογα.

Αλλά σίγουρα 100k για μτχ είναι μεγάλη υπόθεση (μιλάει αυτός που έπρηξε τα συκώτια 2 χρηστών και άλλων τόσων νοματαίων εκτός forum για να ξοδέψει το 1/10 :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl )
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#462352
EDDIE_147 έγραψε:Αυτή η Cayman του '09 πάντως με τα λιγότερα από 30k ακούγεται πολύ τέμπτινγκ (ή κάποια αντίστοιχη εναλλακτική).

https://www.car.gr/8415494-porsche-cayman-pdk
:inlove: