Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#443931 Ναι γιατί? Η Μερκ πως βάζει? Αφού υπάρχουν γύφτουλες που ψωνίζουν έτσι, καλά κάνουν.

Επίσης μόλις διάβασα ότι το XC60 έχει haldex...και έψαχνα να δω που είναι η φθήνια τόσο καιρό.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443967
nass έγραψε:

Το σπορ από μόνο του δεν είναι αποφασιστικό κριτήριο, αν ήταν θα έπαιρνα Giulia μια και έχουν ίδιους χώρους. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνω σε αυτό το αυτοκίνητο (τη Stelvio), γιατί να μην πάρει κανείς ένα ακόμα πιο σπορ, ακόμα πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, με ίδιους χώρους και φτηνότερο αυτοκίνητο (τη Giulia).
To SUV εγώ τουλάχιστον το καταλαβαίνω σαν επιπλέον του αντίστοιχου αυτοκινήτου δρόμου όταν (συνδυασμός των παρακάτω με διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα) (α) μπορείς να πάς off-road (β) έχεις περισσότερους χώρους (γ) κάθεσαι ψηλότερα :) και από αυτά μόνο το (γ) ισχύει για τη Stelvio, όμως εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το (α) και δευτερευόντως το (β).
Για τους λόγους αυτούς η Stelvio αυτή τη στιγμή είναι τελευταία στη λίστα μου.


α) απ' οτι φαινεται εχει την απαιτουμενη αποσταση απο το εδαφος και μια ικανοποιητικη 4κινηση. Με μικτα ελαστικα μπορεις να πας off-road, πιθανοτατα οχι "camel trophy".
β) Μικρες μεν διαφορες, αλλα υπαρκτες:
https://www.caranddriver.com/reviews/20 ... ver-page-5
https://www.caranddriver.com/alfa-romeo/stelvio/specs
Giulia rear headrom - 95,5cm / rear legroom - 89,1cm
Stelvio rear headroom - 98,8cm / rear legroom - 91,2
Χωρος αποσκευων για Giulia 480 λιτρα, για Stelvio 525 λιτρα

nass έγραψε: Τώρα τα vide-άκια στο Alfa Romeo forum με τις "off-road δυνατότητες" της Stelvio συγνώμη αλλά είναι για πλάκα, οποιοδήποτε SUV-οειδές έχει τέτοια vide-άκια στο YouTube αλλά τα περισσότερα κολλάνε στην πρώτη ανηφόρα με λίγη λάσπη ή σοβαρό νεροφάγωμα (εννοείται δεν μιλάω για κανονικό ¨εκτός δρόμου" όπου κανένα από αυτά δεν πάει, αλλά για διαφορετικής δυσκολίας χωματόδρομους)


Ενταξει, εχει να κανει με το τι εχεις στα υποψιν. Αν θες πραγματικες off road δυνατοτητες, παιρνεις Land rover Diiscovery sport, βαζεις εργατη μπροστα και τελος. Μονο αυτο σου προσφερει στο μεγιστο βαθμο απο τα υπολοιπα, αντε αρκετα κοντα και η GLC με το πακετο και αεραναρτηση. Εαν δεν την λυπηθεις να την ταλαιπωρεις σε πραγματικο offroading.

Aλλα και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο, σε αυτα που κοιτας, νομιζω δεν υπαρχει.
'Η θα ειναι οτι πιο οδηγοκεντρικο και σπορτιφ για Suv (Μacan, F-pace, stelvio) ή "camel trophy" φαση, (Land rover και επειτα Merc GLC). Και τα δυο στο μεγιστο βαθμο σε αυτα τα αυτοκινητα θεωρω οτι δεν θα τα βρεις.
Καπου θα υπερτερει το ενα, καπου το αλλο.

nass έγραψε: @. Κίκιζας
Ποτέ δεν είπα ότι δεν διαβάζω ειδικό τύπο και δεν βλέπω vide-άκια άρα κρούεις ανοικτές θύρες. Η διαφορά μας είναι ότι (α) δεν τα θεωρώ θέσφατα επειδή τα έγραψε ο τάδε και ο δείνα "έγκριτος" αντιθέτως πολλές φορές τα αντιμετωπίζω με επιφύλαξη (β) δεν θεωρώ ότι έχω άποψη χωρίς να έχω οδηγήσει ο ίδιος.


α)Ναι αλλα το εκανες σε ενα βαθμο, που τουλαχιστον εγω δεν εχω ξαναδει σε δημοσιευση σου...
Οσο για την λεξη που σου αρεσει να χρησιμοποιεις, θεσφατο δεν ειναι τιποτε, ουτε να εισαι κατοχος 50 χρονια, να το εχεις κανει βιδες και ξανα "δεσει" ουτε να εχεις κανει 500 Track days και εσυ και δεκα φιλοι σου και να εχετε ιδια αποψη.
Περισσοτερο "θεσφατο" ειναι οταν εχεις ενημερωθει απο καμμια δεκαρια αρθρα της προκοπης ομως (οχι τσικνοπεμπτη, "powerbabes" κτλ :lol: ) απο ξενα και εγχωρια αρθρα, οσο και advertorial υφος να υπαρχει, οσο συγκεκριμενη "γραμμη" να ακολουθει καποιος ομιλος, οσο και καραγκιοζης να ειναι καποιος "εγκριτος".
Το ποσοτικο αλλα και ποιοτικο κομματι στο συνολο του, ειναι πολυ πιο αντικειμενικο απο τις αποψεις ολου του forum, οταν καποιοι δοκιμαζουν χιλιαδες αυτοκινητα (ναι για δυο μερες, αλλα με πολλα σημεια αναφορας σε καθε κατηγορια. Οταν το κανεις αυτο για χρονια, ξεπερναει την oδηγικη εμπειρια στην οποια κατοχη...)
β) Απο προσωπικη εμπειρια σιγουρα οχι, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να διαβασεις-ακουσεις αποψεις πολλων δοκιμαστων, να τις φιλτραρεις, αφαιρωντας τις οποιες προτιμησεις-αδυναμιες καποιων και να τις μεταφερεις ως μια αρκετα ενδεικτικη εικονα.

P.S Τα πραγματα στο Top 4-5 των αυτοκινητων που κοιτας νομιζω ειναι απλα. Φυσικα οπως ειπα και πριν, αναμενω με αρκετο ενδιαφερον μαλιστα, να τα οδηγησεις, εστω σε οτι εκδοση και καυσιμο υπαρχουν διαθεσιμα και να μοιραστεις εντυπωσεις...
Απο την ενημερωση που εχω για αυτα, θεωρω οτι κατηγοριοποιουνται ως εξης

Σπορ Suv: Macan, F-pace, stelvio
οff road suv: Land rover discovery sport, Merc GLC
Με "μπαλαντερ" πιο κοντα στο λουσο, πολυτελεια, ανεση αλλα οχι τοσο σε off roading, το πολυ ομορφο XC-60.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#443979 Εγώ έχω μια ερώτηση, που αφορά εν τέλει και το πόσο εκτός δρόμου μπορεί να πάει ένα τέτοιο όχημα:
-Τι λάστιχα παίζουν, έστω σε 18 ίντσες; Υπάρχει κάτι που μπορεί ν' αντέξει κακοτράχαλο χωματόδρομο;

Θεωρώ πως με κανένα εκ των παραπάνω δεν θα φτάσει κάποιος να κάνει "ταρζανιές" εκτός δρόμου. Αυτό που απαιτείται είναι να μπορεί να κινηθεί σε κακό χωματόδρομο, ώστε να φτάσει σε ένα ορεινό ωραίο τοπίο, σε κάποιο καταφύγιο αν φτάνει ο δρόμος που έχει ανοίξει πρόχειρα κάποιο μηχάνημα, ή έστω σε μια δύσβατη παραλία.
Για τέτοιες περιπτώσεις, το Α και το Ω είναι τα λάστιχα και αν μπορούν ν' αντέξουν ένα όχημα 2 τόνων επάνω τους...

Θείος μου τοπογράφος έχει ένα Cinquecento με απλά λάστιχα. Λόγω μικρών διαστάσεων και μικρού βάρους, το έχει ανεβάσει εκεί που συνάδελφοί του με Forester, Maverick κλπ κλπ δεν τα κατάφεραν λόγω ακατάλληλων ελαστικών και βάρους. Προφανώς, δεν λέω ν' αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο "τενεκεδάκι" για να βγει εκτός, αλλά προσπαθώ να βάλω το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις.

Στην πραγματική χρήση που θα κάνει κάποιος λοιπόν, το Α και το Ω είναι τα λάστιχα, κατόπιν οι ράμπες προσέγγισης-διαφυγής, αλλά και το ύψος από το έδαφος, και στο τέλος έρχεται ο τύπος της τετρακίνησης και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Σε αυτό επίσης πρέπει να σκεφτούμε και το εξής: τι λάστιχα θα έχει επάνω το αυτοκίνητο; Θα έχει τα "χωμάτινα" (ή M+S) μόνιμα; Γιατί αν δεν τα έχει μόνιμα επάνω, τότε χάνεται και η ευκολία "το παίρνω και πάω βόλτα εκτός"...
:s_dunno
Αν πάλι υπάρχουν δύο σετ, ένα "χωμάτινο" ένα ασφάλτινο, δεν βολεύει... Γιατί αν έχεις το ασφάλτινο πάνω το καλοκαίρι, δεν παίζει να προσεγγίσεις εύκολα παραλίες. Οπότε, κατ' εμέ, θέλει τα λάστιχα πάνω μόνιμα, κάτι που σημαίνει πως στην άσφαλτο χάνεται το όποιο σπορ μπορεί να έχει κάποιο εξ αυτών...
:oops:
Κοινώς, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ χρήση, τα πράγματα είναι δύσκολα... Εκτός αν έχεις κάπου την άνεση και την ευκολία να βάζεις τα ελαστικά που σε βολεύουν. Αν πχ μπορείς να τα φυλάξεις σε ένα βουλκανιζατέρ κοντά στο σπίτι σου και λίγο πριν πάρεις τα βουνά και τις παραλίες, μπορείς να περάσεις και να τα βάλεις, τότε ΝΑΙ , έχει νόημα. Αν τα έχεις μόνιμα πάνω, ξεχνάς την όποια σπορ συμπεριφορά, ενώ αν δεν έχεις σωστά λάστιχα, καλύτερα να μην αφήσεις ποτέ την άσφαλτο, γιατί το βάρος δεν αστειεύεται...

Τώρα, για την επιλογή μεταξύ των προαναφερθέντων, δεν μπορώ να πω κάτι άλλο παρά πως τελικά είναι θέμα γούστου και οι προδιαγραφές του καθενός και το πού είναι καλύτερο (άσφαλτο ή χώμα, σπορ συμπεριφορά) έχει μικρή σημασία: θ' αγόραζα αυτό που μου κάνει περισσότερο κλικ και αυτό που μπορώ να πληρώσω. Τα υπόλοιπα (δυνατότητες εντός-εκτός, κλπ) , έχουν μικρότερη σημασία.

Καλές αγορές! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#443987 Το Volvo έρχεται με λάστιχα all terrain ενώ τα υπόλοιπα με δρόμισια...τουλάχιστον ετσι γράφουν σε φόρουμ του εξωτερικού.

Η φτήνια παίζει στην προσπάθεια της εισαγωγικής να έχουν τέτοια τιμή ώστε να βγάλουν αυτοκίνητα στο δρόμο. Το παράδοξο που με παραξένεψε περισσότερο και ρώτησα, ειναι η διαφορά τιμής μεταξύ D5 και Τ8 σε XC60 και XC90..το πρώτο σχεδόν το επιδοτούν.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443994
Κίκιζας . έγραψε:Οσο για την λεξη που σου αρεσει να χρησιμοποιεις, θεσφατο δεν ειναι τιποτε, ουτε να εισαι κατοχος 50 χρονια, να το εχεις κανει βιδες και ξανα "δεσει" ουτε να εχεις κανει 500 Track days και εσυ και δεκα φιλοι σου και να εχετε ιδια αποψη.
Περισσοτερο "θεσφατο" ειναι οταν εχεις ενημερωθει απο καμμια δεκαρια αρθρα της προκοπης ομως (οχι τσικνοπεμπτη, "powerbabes" κτλ :lol: ) απο ξενα και εγχωρια αρθρα, οσο και advertorial υφος να υπαρχει, οσο συγκεκριμενη "γραμμη" να ακολουθει καποιος ομιλος, οσο και καραγκιοζης να ειναι καποιος "εγκριτος".
Το ποσοτικο αλλα και ποιοτικο κομματι στο συνολο του, ειναι πολυ πιο αντικειμενικο απο τις αποψεις ολου του forum, οταν καποιοι δοκιμαζουν χιλιαδες αυτοκινητα (ναι για δυο μερες, αλλα με πολλα σημεια αναφορας σε καθε κατηγορια. Οταν το κανεις αυτο για χρονια, ξεπερναει την oδηγικη εμπειρια στην οποια κατοχη...)
.


+1 εάν θελετε να ρωτήσετε κατι για r5 gt, 306 6, Williams 2,0, evo ,μην ρωτήσετε κανα ιδιοκτητη,κανα δημοσιογραφο να ρωτήσετε.
απιστευτο ότι εξακολουθεις να την επαναλαμβάνεις αυτή τη σαχλαμαρα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#444022 @HF, φετος που πηγαμε στη Μηλο, πργματικα περασαμε απο δρομους που εβγαζαν σε παραλιουλες με 3-5 σπιτια. Αυτοι οι δρομοι ηταν απιστευτα στενοι για ενα αμαξι και απλα ελπιζαμε οτι δεν θα ερχεται καποιο αλλο αντιθετα.... ευτυχως μας εκατσε και παντου πηγαμε χωρις προβημα το αμαξι ηταν μικρα με 90.000χλμ και απλα λαστιχα. ημασταν 4 ατομα και σκεπτομασταν αυτα που εγραψες.... ο,τι ισως με μεγαλο και βαρυ να μπλεκαμε στο ανεβαζμα κατεβασμα.... Τελικα το βαρος εχει σημασια.... οποιος εχει παει ΜΗΛΟ θα καταλαβειεαν προσπαθησε να παει σε βορειες μικρες παραλιες που ουτε ο χαρτης δεν ξεκαθαριζει τι δρομος παει μεχρις εκει....
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#444027
dimviii έγραψε:

+1 εάν θελετε να ρωτήσετε κατι για r5 gt, 306 6, Williams 2,0, evo ,μην ρωτήσετε κανα ιδιοκτητη,κανα δημοσιογραφο να ρωτήσετε.
απιστευτο ότι εξακολουθεις να την επαναλαμβάνεις αυτή τη σαχλαμαρα.


Φυσικα και θα ρωτησουμε πρωτιστως τον εκαστοτε ιδιοκτητη, για την συντηρηση, προβληματα, τυχον κατασκευαστικες αδυναμιες(?) αλλα και δυνατοτητες, οδικη συμπεριφορα.

Δεν θα σταθουμε ομως στον εκαστοτε ιδιοκτητη, που μονο αυτο που εχει επιλεξει εκεινος και οδηγει εκεινος, ειναι "πολυ καλυτερο" και στριβει "και γαμω", γιατι μπηκε "Μεγαρα" ή "Σερρες".
Γιατι για ολα αυτα τα "τζιμανια" (που δυστυχως ειναι η πλειοψηφια γληγορων ΚΑΤΟΧΩΝ) υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι δοκιμαστες που εχουν παρα πολλα, χιλιαδες σημεια αναφορας, σε διαρκεια πολλων ετων για καθε ειδους κατηγορια αυτοκινητων. Σε συνθηκες εντος και εκτος πιστας και με τα καταλληλα οργανα μετρησης επιδοσεων, μεχρι και πλευρικης προσφυσης.

Το απιστευτο τελικα ειναι οτι μερικοι, ως κατοχοι, θαμπωνεστε και νομιζετε οτι η γνωμη σας ειναι ανωτερη, ειναι πιο αντικειμενικη απο τον συνδυασμο των περισσοτερων δοκιμων απο ξενους/εγχωριους σοβαρους δημοσιογραφους που εχουν μεγαλη εμπειρια στο χωρο. Πολλαπλασια απο την δικη σας, -των κατοχων που "ξερουν το αμαξι σαν την δεξια τους τσεπη"...- οσους "φιλους" και εαν εχετε, κατοχους που λενε τα ιδια, οσα γυρολογια και εαν εχετε κανει σε πιστες, Οσο "πληρωμενοι" και εαν ειναι οι δημοσιογραφοι...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#444072
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:

+1 εάν θελετε να ρωτήσετε κατι για r5 gt, 306 6, Williams 2,0, evo ,μην ρωτήσετε κανα ιδιοκτητη,κανα δημοσιογραφο να ρωτήσετε.
απιστευτο ότι εξακολουθεις να την επαναλαμβάνεις αυτή τη σαχλαμαρα.


Φυσικα και θα ρωτησουμε πρωτιστως τον εκαστοτε ιδιοκτητη, για την συντηρηση, προβληματα, τυχον κατασκευαστικες αδυναμιες(?) αλλα και δυνατοτητες, οδικη συμπεριφορα.

Δεν θα σταθουμε ομως στον εκαστοτε ιδιοκτητη, που μονο αυτο που εχει επιλεξει εκεινος και οδηγει εκεινος, ειναι "πολυ καλυτερο" και στριβει "και γαμω", γιατι μπηκε "Μεγαρα" ή "Σερρες".
Γιατι για ολα αυτα τα "τζιμανια" (που δυστυχως ειναι η πλειοψηφια γληγορων ΚΑΤΟΧΩΝ) υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι δοκιμαστες που εχουν παρα πολλα, χιλιαδες σημεια αναφορας, σε διαρκεια πολλων ετων για καθε ειδους κατηγορια αυτοκινητων. Σε συνθηκες εντος και εκτος πιστας και με τα καταλληλα οργανα μετρησης επιδοσεων, μεχρι και πλευρικης προσφυσης.

Το απιστευτο τελικα ειναι οτι μερικοι, ως κατοχοι, θαμπωνεστε και νομιζετε οτι η γνωμη σας ειναι ανωτερη, ειναι πιο αντικειμενικη απο τον συνδυασμο των περισσοτερων δοκιμων απο ξενους/εγχωριους σοβαρους δημοσιογραφους που εχουν μεγαλη εμπειρια στο χωρο. Πολλαπλασια απο την δικη σας, -των κατοχων που "ξερουν το αμαξι σαν την δεξια τους τσεπη"...- οσους "φιλους" και εαν εχετε, κατοχους που λενε τα ιδια, οσα γυρολογια και εαν εχετε κανει σε πιστες, Οσο "πληρωμενοι" και εαν ειναι οι δημοσιογραφοι...


https://twitter.com/wrcthegame/status/9 ... 2504896513
Άβαταρ μέλους
By nass
#444247
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω μια ερώτηση, που αφορά εν τέλει και το πόσο εκτός δρόμου μπορεί να πάει ένα τέτοιο όχημα:
-Τι λάστιχα παίζουν, έστω σε 18 ίντσες; Υπάρχει κάτι που μπορεί ν' αντέξει κακοτράχαλο χωματόδρομο;

Θεωρώ πως με κανένα εκ των παραπάνω δεν θα φτάσει κάποιος να κάνει "ταρζανιές" εκτός δρόμου. Αυτό που απαιτείται είναι να μπορεί να κινηθεί σε κακό χωματόδρομο, ώστε να φτάσει σε ένα ορεινό ωραίο τοπίο, σε κάποιο καταφύγιο αν φτάνει ο δρόμος που έχει ανοίξει πρόχειρα κάποιο μηχάνημα, ή έστω σε μια δύσβατη παραλία.
Για τέτοιες περιπτώσεις, το Α και το Ω είναι τα λάστιχα και αν μπορούν ν' αντέξουν ένα όχημα 2 τόνων επάνω τους...


Δεν υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, υπάρχουν ένα σωρό λάστιχα (πχ. Michelin Lattitude, Pirelli Scorpio) για μεγάλα SUV, απευθείας από το WRC :s_yes
Εδώ εγώ έχω πάει σε κάτι κουφούς χωματόδρομους με το Evo και τα σχεδόν ημισλικ ασφάλτινα λάστιχά του (Dunlop SP600). Αρκεί να έχουν σκληρά πλαϊνά.
Το βασικό πρόβλημα που σχετίζεται με τα λάστιχα είναι σε χειμερινές συνθήκες πχ. λάσπη, χιόνι.
Η συνήθης αντιμετώπιση είναι να έχεις 2 σετ, ένα με 18άρες ζάντες M+S και ένα με 18άρες ή 19άρες θερινά.
Αν το καλοκαίρι πας σε κάποια παραλία, μια χαρά θα φτάσεις, γιατί δεν έχει λάσπη, εκεί μεγαλύτερη σημασία έχει η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες (που για αυτά κάνει θεαματική διαφορά η αερανάρτηση).
Και αν δεν πηγαίνεις το χειμώνα σε λάσπες - χιόνια (που σκοπεύω να πηγαίνω) τότε δεν θες καν 2 σετ (αρκεί να προσέχεις αν κάνει κρύο γιατί τότε τα θερινά δεν...)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#444258 ^^^
Αυτο το θεμα σε πολυ μεγαλο βαθμο φαινεται μεχρι στιγμης να το εχει λυση η Michelin:

Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#444260
nass έγραψε:
Δεν υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, υπάρχουν ένα σωρό λάστιχα (πχ. Michelin Lattitude, Pirelli Scorpio) για μεγάλα SUV, απευθείας από το WRC :s_yes
Εδώ εγώ έχω πάει σε κάτι κουφούς χωματόδρομους με το Evo και τα σχεδόν ημισλικ ασφάλτινα λάστιχά του (Dunlop SP600). Αρκεί να έχουν σκληρά πλαϊνά.
Το βασικό πρόβλημα που σχετίζεται με τα λάστιχα είναι σε χειμερινές συνθήκες πχ. λάσπη, χιόνι.
Η συνήθης αντιμετώπιση είναι να έχεις 2 σετ, ένα με 18άρες ζάντες M+S και ένα με 18άρες ή 19άρες θερινά.
Αν το καλοκαίρι πας σε κάποια παραλία, μια χαρά θα φτάσεις, γιατί δεν έχει λάσπη, εκεί μεγαλύτερη σημασία έχει η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες (που για αυτά κάνει θεαματική διαφορά η αερανάρτηση).
Και αν δεν πηγαίνεις το χειμώνα σε λάσπες - χιόνια (που σκοπεύω να πηγαίνω) τότε δεν θες καν 2 σετ (αρκεί να προσέχεις αν κάνει κρύο γιατί τότε τα θερινά δεν...)


Σωστα όλα αυτά αλλά θέλει πολύ μελέτη και πως λειτουργεί η 4κίνηση του καθενός. Πχ το δικό μου αν βρεθεί με ένα τροχό στον αέρα τελείωσε το πανηγύρι. Κόλλησες ή τέλος πάντων θα χαροπαλέψεις σε σημείο που εξ' όψεως φαίνεται βατό (πχ με το Land Rover παλιοτερα και 80αρι προφίλ συν 70-30 λάστιχο πέρναγες χαβαλέ). Αυτά χωρίς λάσπες, χιόνια. Αρκεί ανισόπεδο γαρμπίλι-πέτρα και κάνα νεροφάγωμα. Παθών τις λίγες φορές που το δοκίμασα...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#444261 Δεν κάνουν κάτι τα ηλεκτρονικά; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nass
#444263
Deleted User 1 έγραψε:
nass έγραψε:
Δεν υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, υπάρχουν ένα σωρό λάστιχα (πχ. Michelin Lattitude, Pirelli Scorpio) για μεγάλα SUV, απευθείας από το WRC :s_yes
Εδώ εγώ έχω πάει σε κάτι κουφούς χωματόδρομους με το Evo και τα σχεδόν ημισλικ ασφάλτινα λάστιχά του (Dunlop SP600). Αρκεί να έχουν σκληρά πλαϊνά.
Το βασικό πρόβλημα που σχετίζεται με τα λάστιχα είναι σε χειμερινές συνθήκες πχ. λάσπη, χιόνι.
Η συνήθης αντιμετώπιση είναι να έχεις 2 σετ, ένα με 18άρες ζάντες M+S και ένα με 18άρες ή 19άρες θερινά.
Αν το καλοκαίρι πας σε κάποια παραλία, μια χαρά θα φτάσεις, γιατί δεν έχει λάσπη, εκεί μεγαλύτερη σημασία έχει η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες (που για αυτά κάνει θεαματική διαφορά η αερανάρτηση).
Και αν δεν πηγαίνεις το χειμώνα σε λάσπες - χιόνια (που σκοπεύω να πηγαίνω) τότε δεν θες καν 2 σετ (αρκεί να προσέχεις αν κάνει κρύο γιατί τότε τα θερινά δεν...)


Σωστα όλα αυτά αλλά θέλει πολύ μελέτη και πως λειτουργεί η 4κίνηση του καθενός. Πχ το δικό μου αν βρεθεί με ένα τροχό στον αέρα τελείωσε το πανηγύρι. Κόλλησες ή τέλος πάντων θα χαροπαλέψεις σε σημείο που εξ' όψεως φαίνεται βατό (πχ με το Land Rover παλιοτερα και 80αρι προφίλ συν 70-30 λάστιχο πέρναγες χαβαλέ). Αυτά χωρίς λάσπες, χιόνια. Αρκεί ανισόπεδο γαρμπίλι-πέτρα και κάνα νεροφάγωμα. Παθών τις λίγες φορές που το δοκίμασα...


Από αυτά της λίστας μου έχω δει βιντεάκια με Macan και GLC που περνάνε ωραιότατα με 1 τροχό στον αέρα. Αν βέβαια πάμε να το δυσκολέψουμε πχ. 1 τροχό στον αέρα συν λάσπη δεν ξέρω τι θα γίνει. Εκεί θέλεις δυνατότητα χειροκίνητου κλειδώματος που νομίζω κανένα δεν έχει.
Πάντως σίγουρα και η 4κίνηση (περιλαμβανομένων ή μάλλον τα τελευταία χρόνια κυρίως τα ηλεκτρονικά) παίζει σημαντικό ρόλο αν και μικρότερο ΙΜΟ από λάστιχα (#1) και απόσταση/γωνίες (#2).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#444264 Βάζεις το ESP σε off road mode και επιτρέπει παραπάνω σπινάρισμα αλλά θέλει πολύ επιμονή μέχρι να βρει πρόσφυση. Μέχρι να γίνουν όλα αυτά όμως έχει σκυλοβρωμίσει το s-tronic κι εσύ έχεις χεστεί απάνω σου μην πάρεις τίποτα στο χέρι.