Επίσης μόλις διάβασα ότι το XC60 έχει haldex...και έψαχνα να δω που είναι η φθήνια τόσο καιρό.
Επίσης μόλις διάβασα ότι το XC60 έχει haldex...και έψαχνα να δω που είναι η φθήνια τόσο καιρό.
nass έγραψε:
Το σπορ από μόνο του δεν είναι αποφασιστικό κριτήριο, αν ήταν θα έπαιρνα Giulia μια και έχουν ίδιους χώρους. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνω σε αυτό το αυτοκίνητο (τη Stelvio), γιατί να μην πάρει κανείς ένα ακόμα πιο σπορ, ακόμα πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, με ίδιους χώρους και φτηνότερο αυτοκίνητο (τη Giulia).
To SUV εγώ τουλάχιστον το καταλαβαίνω σαν επιπλέον του αντίστοιχου αυτοκινήτου δρόμου όταν (συνδυασμός των παρακάτω με διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα) (α) μπορείς να πάς off-road (β) έχεις περισσότερους χώρους (γ) κάθεσαι ψηλότερα και από αυτά μόνο το (γ) ισχύει για τη Stelvio, όμως εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το (α) και δευτερευόντως το (β).
Για τους λόγους αυτούς η Stelvio αυτή τη στιγμή είναι τελευταία στη λίστα μου.
nass έγραψε: Τώρα τα vide-άκια στο Alfa Romeo forum με τις "off-road δυνατότητες" της Stelvio συγνώμη αλλά είναι για πλάκα, οποιοδήποτε SUV-οειδές έχει τέτοια vide-άκια στο YouTube αλλά τα περισσότερα κολλάνε στην πρώτη ανηφόρα με λίγη λάσπη ή σοβαρό νεροφάγωμα (εννοείται δεν μιλάω για κανονικό ¨εκτός δρόμου" όπου κανένα από αυτά δεν πάει, αλλά για διαφορετικής δυσκολίας χωματόδρομους)
nass έγραψε: @. Κίκιζας
Ποτέ δεν είπα ότι δεν διαβάζω ειδικό τύπο και δεν βλέπω vide-άκια άρα κρούεις ανοικτές θύρες. Η διαφορά μας είναι ότι (α) δεν τα θεωρώ θέσφατα επειδή τα έγραψε ο τάδε και ο δείνα "έγκριτος" αντιθέτως πολλές φορές τα αντιμετωπίζω με επιφύλαξη (β) δεν θεωρώ ότι έχω άποψη χωρίς να έχω οδηγήσει ο ίδιος.
Κίκιζας . έγραψε:Οσο για την λεξη που σου αρεσει να χρησιμοποιεις, θεσφατο δεν ειναι τιποτε, ουτε να εισαι κατοχος 50 χρονια, να το εχεις κανει βιδες και ξανα "δεσει" ουτε να εχεις κανει 500 Track days και εσυ και δεκα φιλοι σου και να εχετε ιδια αποψη.
Περισσοτερο "θεσφατο" ειναι οταν εχεις ενημερωθει απο καμμια δεκαρια αρθρα της προκοπης ομως (οχι τσικνοπεμπτη, "powerbabes" κτλ ) απο ξενα και εγχωρια αρθρα, οσο και advertorial υφος να υπαρχει, οσο συγκεκριμενη "γραμμη" να ακολουθει καποιος ομιλος, οσο και καραγκιοζης να ειναι καποιος "εγκριτος".
Το ποσοτικο αλλα και ποιοτικο κομματι στο συνολο του, ειναι πολυ πιο αντικειμενικο απο τις αποψεις ολου του forum, οταν καποιοι δοκιμαζουν χιλιαδες αυτοκινητα (ναι για δυο μερες, αλλα με πολλα σημεια αναφορας σε καθε κατηγορια. Οταν το κανεις αυτο για χρονια, ξεπερναει την oδηγικη εμπειρια στην οποια κατοχη...)
.
dimviii έγραψε:
+1 εάν θελετε να ρωτήσετε κατι για r5 gt, 306 6, Williams 2,0, evo ,μην ρωτήσετε κανα ιδιοκτητη,κανα δημοσιογραφο να ρωτήσετε.
απιστευτο ότι εξακολουθεις να την επαναλαμβάνεις αυτή τη σαχλαμαρα.
Κίκιζας . έγραψε:dimviii έγραψε:
+1 εάν θελετε να ρωτήσετε κατι για r5 gt, 306 6, Williams 2,0, evo ,μην ρωτήσετε κανα ιδιοκτητη,κανα δημοσιογραφο να ρωτήσετε.
απιστευτο ότι εξακολουθεις να την επαναλαμβάνεις αυτή τη σαχλαμαρα.
Φυσικα και θα ρωτησουμε πρωτιστως τον εκαστοτε ιδιοκτητη, για την συντηρηση, προβληματα, τυχον κατασκευαστικες αδυναμιες(?) αλλα και δυνατοτητες, οδικη συμπεριφορα.
Δεν θα σταθουμε ομως στον εκαστοτε ιδιοκτητη, που μονο αυτο που εχει επιλεξει εκεινος και οδηγει εκεινος, ειναι "πολυ καλυτερο" και στριβει "και γαμω", γιατι μπηκε "Μεγαρα" ή "Σερρες".
Γιατι για ολα αυτα τα "τζιμανια" (που δυστυχως ειναι η πλειοψηφια γληγορων ΚΑΤΟΧΩΝ) υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι δοκιμαστες που εχουν παρα πολλα, χιλιαδες σημεια αναφορας, σε διαρκεια πολλων ετων για καθε ειδους κατηγορια αυτοκινητων. Σε συνθηκες εντος και εκτος πιστας και με τα καταλληλα οργανα μετρησης επιδοσεων, μεχρι και πλευρικης προσφυσης.
Το απιστευτο τελικα ειναι οτι μερικοι, ως κατοχοι, θαμπωνεστε και νομιζετε οτι η γνωμη σας ειναι ανωτερη, ειναι πιο αντικειμενικη απο τον συνδυασμο των περισσοτερων δοκιμων απο ξενους/εγχωριους σοβαρους δημοσιογραφους που εχουν μεγαλη εμπειρια στο χωρο. Πολλαπλασια απο την δικη σας, -των κατοχων που "ξερουν το αμαξι σαν την δεξια τους τσεπη"...- οσους "φιλους" και εαν εχετε, κατοχους που λενε τα ιδια, οσα γυρολογια και εαν εχετε κανει σε πιστες, Οσο "πληρωμενοι" και εαν ειναι οι δημοσιογραφοι...
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έχω μια ερώτηση, που αφορά εν τέλει και το πόσο εκτός δρόμου μπορεί να πάει ένα τέτοιο όχημα:
-Τι λάστιχα παίζουν, έστω σε 18 ίντσες; Υπάρχει κάτι που μπορεί ν' αντέξει κακοτράχαλο χωματόδρομο;
Θεωρώ πως με κανένα εκ των παραπάνω δεν θα φτάσει κάποιος να κάνει "ταρζανιές" εκτός δρόμου. Αυτό που απαιτείται είναι να μπορεί να κινηθεί σε κακό χωματόδρομο, ώστε να φτάσει σε ένα ορεινό ωραίο τοπίο, σε κάποιο καταφύγιο αν φτάνει ο δρόμος που έχει ανοίξει πρόχειρα κάποιο μηχάνημα, ή έστω σε μια δύσβατη παραλία.
Για τέτοιες περιπτώσεις, το Α και το Ω είναι τα λάστιχα και αν μπορούν ν' αντέξουν ένα όχημα 2 τόνων επάνω τους...
nass έγραψε:
Δεν υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, υπάρχουν ένα σωρό λάστιχα (πχ. Michelin Lattitude, Pirelli Scorpio) για μεγάλα SUV, απευθείας από το WRC
Εδώ εγώ έχω πάει σε κάτι κουφούς χωματόδρομους με το Evo και τα σχεδόν ημισλικ ασφάλτινα λάστιχά του (Dunlop SP600). Αρκεί να έχουν σκληρά πλαϊνά.
Το βασικό πρόβλημα που σχετίζεται με τα λάστιχα είναι σε χειμερινές συνθήκες πχ. λάσπη, χιόνι.
Η συνήθης αντιμετώπιση είναι να έχεις 2 σετ, ένα με 18άρες ζάντες M+S και ένα με 18άρες ή 19άρες θερινά.
Αν το καλοκαίρι πας σε κάποια παραλία, μια χαρά θα φτάσεις, γιατί δεν έχει λάσπη, εκεί μεγαλύτερη σημασία έχει η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες (που για αυτά κάνει θεαματική διαφορά η αερανάρτηση).
Και αν δεν πηγαίνεις το χειμώνα σε λάσπες - χιόνια (που σκοπεύω να πηγαίνω) τότε δεν θες καν 2 σετ (αρκεί να προσέχεις αν κάνει κρύο γιατί τότε τα θερινά δεν...)
Deleted User 1 έγραψε:nass έγραψε:
Δεν υπάρχει πρόβλημα σε τέτοιες συνθήκες, υπάρχουν ένα σωρό λάστιχα (πχ. Michelin Lattitude, Pirelli Scorpio) για μεγάλα SUV, απευθείας από το WRC
Εδώ εγώ έχω πάει σε κάτι κουφούς χωματόδρομους με το Evo και τα σχεδόν ημισλικ ασφάλτινα λάστιχά του (Dunlop SP600). Αρκεί να έχουν σκληρά πλαϊνά.
Το βασικό πρόβλημα που σχετίζεται με τα λάστιχα είναι σε χειμερινές συνθήκες πχ. λάσπη, χιόνι.
Η συνήθης αντιμετώπιση είναι να έχεις 2 σετ, ένα με 18άρες ζάντες M+S και ένα με 18άρες ή 19άρες θερινά.
Αν το καλοκαίρι πας σε κάποια παραλία, μια χαρά θα φτάσεις, γιατί δεν έχει λάσπη, εκεί μεγαλύτερη σημασία έχει η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες (που για αυτά κάνει θεαματική διαφορά η αερανάρτηση).
Και αν δεν πηγαίνεις το χειμώνα σε λάσπες - χιόνια (που σκοπεύω να πηγαίνω) τότε δεν θες καν 2 σετ (αρκεί να προσέχεις αν κάνει κρύο γιατί τότε τα θερινά δεν...)
Σωστα όλα αυτά αλλά θέλει πολύ μελέτη και πως λειτουργεί η 4κίνηση του καθενός. Πχ το δικό μου αν βρεθεί με ένα τροχό στον αέρα τελείωσε το πανηγύρι. Κόλλησες ή τέλος πάντων θα χαροπαλέψεις σε σημείο που εξ' όψεως φαίνεται βατό (πχ με το Land Rover παλιοτερα και 80αρι προφίλ συν 70-30 λάστιχο πέρναγες χαβαλέ). Αυτά χωρίς λάσπες, χιόνια. Αρκεί ανισόπεδο γαρμπίλι-πέτρα και κάνα νεροφάγωμα. Παθών τις λίγες φορές που το δοκίμασα...
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Ρε σεις, προφανως το καταλαβαινω πως ειναι πολυ βα[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Έλα στη γειτονιά μου (όχι μόνο στο δρόμο μου, αλλά[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]