Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Βέβαια μετά από αυτό τι να κουβεντιάσεις για Macan & GLC...
Deleted User 1 έγραψε:https://www.car.gr/10797973-land-rover-range-rover-velar-first-edition-d300
Βέβαια μετά από αυτό τι να κουβεντιάσεις για Macan & GLC...
Πληροί 1 στα 3 όμως από αυτά που ζητάει ο nass (μόνο εκτός δρόμου δυνατότητες).
Η μεγάλη έκθεση στον ειδικό τύπο βλάπτει σοβαρά την αντίληψη..
< >
kostis20 έγραψε:http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volvo-xc60-d5-awd
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... onic-190ps
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... to-r-sport
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -20d-180ps
Βολβαρα! Ερωτας!
δεν θα επεκταθω γιατι εσυ ξερεις και εσυ θα δοκιμασεις οταν τα καταφερεις και τα βρεις, εδω η στο εξωτερικο.
Προσωπικα θα διαλεγα το Macan πρωτα, και το Στελβιο για τις σπορ επιδοσεις του, οπως λενε οσοι το εχουν οδηγησει.
Όμως , αν όντως τα χρήματα δεν ειναι θέμα , θα επέλεγα τη Macan . Μου αρεσει το σουλούπι , τα φώτα πίσω ειδικά , το εσωτερικό .... γενικά μου αρεσει . Δέν έχω οδηγήσει κανένα .
Και η Stelvio όμορφη , κ ίσως κ Καλη επιλογή αλλα σε εκείνα τα χρήματα δύσκολα .
Zeus έγραψε:Πόσα ακόμα στερεότυπα θα αναπαραχθούν;
Η μεγάλη έκθεση στον ειδικό τύπο βλάπτει σοβαρά την αντίληψη..
< >
Με δεδομένη το οικονομικό κλίμα, την τάση για on time ανταλλακτικά και τους ελάχιστους ειδικευμένους τεχνίτες εν Ελαδι επιμένεις ότι είναι ορθή επιλογή το φρέσκο στελβιο;
Οι κατσαπλιάδες είχαν το multiair Mito ένα μήνα και πήγαιναν ψάχνοντας (που πέρα από τον κινητήρα φοράει πολλούς κοινούς κωδικούς με punto, Corsa, mito tb) στο φρέσκο stelvio θα κολωσουν;
XC60 R-Design T5 έχει βασική 57297. Σε αυτά πρόσθεσα
Smartphone integration 497
Πρίζα 12V στο χώρο των αποσκευών 66 (δεν τη χρειάζομαι αλλά έμπαινε υποχρεωτικά με την αερανάρτηση, κανείς δεν ξέρει γιατί )
Ηλεκτρική πόρτα αποσκευών 704
Συναγερμός 740
Κλειδαριά στο ντουλαπάκι συνοδηγού 33
Μεταλλικό χρώμα Bursting Blue 1589 (πολύ ωραίο )
Αερανάρτηση 3146
Σύνολο 64079
Πινακίδες 225
Τέλη κυκλοφορίας 414
Μείον έκπτωση 2000 "για αυτό το μήνα ισχύει για τον επόμενο δεν ξέρω" ---> 62717
Επιπλέον 2486 για το Τ6
Προσπάθησα να πετύχω το ίδιο με ένα Momentum για να γλυτώσω το κατάμαυρο σαλόνι και τις 19άρες
XC60 T5 Momentum έχει βασική 53488 και πρόσθεσα τα ίδια με το R-Design με ίδιες τιμές συν τα επιπλέον που τα έχει το R-Design αλλά όχι το Momentum:
Ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 12.3'' 621
Επιλογή Drive modes 132
Σπορ δερμάτινο τιμόνι 165 (αλλά χωρίς paddles, μόνο το R-Design βγαίνει με paddles )
Δερμάτινα 2235 (αλλά με τα βασικά καθίσματα και πάλι τα ωραία σπορ καθίσματα είναι αποκλειστικά του R-Design )
Χειροκίνητη επέκταση έδρας καθίσματος 157 (είναι υποχρεωτικό με τα δερμάτινα αλλά δεν μπαίνει από μόνο του )
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες 372
Μεταλλικό Denim Blue 1142 (το Bursting Blue είναι και πάλι μόνο για το R-Design )
σύνολο 63507 συν πινακίδες-τέλη μείον έκπτωση 62146 δηλ. 600 ευρώ μόνο φτηνότερο απο το R-Design και χωρίς 2-3 ωραία κόλπα αποκλειστικότητα του R-Design
(Υπόψην ότι το R-Design έχει 19άρες ενώ το παραπάνω 18άρες οι 19άρες πάνε 990 άρα αν θέλει κανείς 19άρες βγαίνει και πιο ακριβό το Momentum)
Ομως προσοχή, για T6 Momentum η διαφορά είναι 1500 και όχι 2486 άρα συμφέρει
Να προσθέσω στα όσα είχα γράψει πριν 2-3 σχόλια ακόμα:
- Ο καλύτερος με διαφορά configurator είναι της Mercedes και ο μόνος που δίνει τιμές . Ακολουθούν Porsche, Jaguar και Land Rover αλλά χωρίς τιμές ενώ της Volvo και της Alfa Romeo είναι άθλιοι (ρε παιδιά της Volvo είναι δυνατόν να έχετε configurator που να μην λέει τα έξτρα ? ρε παιδιά της Alfa Romeo είναι δυνατόν να έχετε configurator που έχει μόνο τα "διαθέσιμα" μοντέλα δηλ. ό,τι είναι σε στοκ πχ. Stelvio Super 280 δεν έχει )
- To πακέτο της Jaguar λέγεται R-Sport και όχι R-Design, μπερδεύτηκα με το Volvo
- H Jaguar περιλαμβάνει ένα βασικό λογισμικό off-road που το λέει AdSR ή κάπως έτσι και έχει hill decent και κίνηση σε ολισθηρά εδάφη
Τέλος, ως απάντηση σε κάποια προηγούμενα:
Focusman91 έγραψε:Η E-Pace, που είναι?
Δεν ξέρω, πάντως όχι στις εκθέσεις ή τους τιμοκαταλόγους
Σοβαρά όμως, είναι μικρότερης κατηγορίας μοντέλο.
224v έγραψε:και το Στελβιο για τις σπορ επιδοσεις του, οπως λενε οσοι το εχουν οδηγησει.
Το σπορ από μόνο του δεν είναι αποφασιστικό κριτήριο, αν ήταν θα έπαιρνα Giulia μια και έχουν ίδιους χώρους. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνω σε αυτό το αυτοκίνητο (τη Stelvio), γιατί να μην πάρει κανείς ένα ακόμα πιο σπορ, ακόμα πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, με ίδιους χώρους και φτηνότερο αυτοκίνητο (τη Giulia).
To SUV εγώ τουλάχιστον το καταλαβαίνω σαν επιπλέον του αντίστοιχου αυτοκινήτου δρόμου όταν (συνδυασμός των παρακάτω με διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα) (α) μπορείς να πάς off-road (β) έχεις περισσότερους χώρους (γ) κάθεσαι ψηλότερα και από αυτά μόνο το (γ) ισχύει για τη Stelvio, όμως εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το (α) και δευτερευόντως το (β).
Για τους λόγους αυτούς η Stelvio αυτή τη στιγμή είναι τελευταία στη λίστα μου.
Τώρα τα vide-άκια στο Alfa Romeo forum με τις "off-road δυνατότητες" της Stelvio συγνώμη αλλά είναι για πλάκα, οποιοδήποτε SUV-οειδές έχει τέτοια vide-άκια στο YouTube αλλά τα περισσότερα κολλάνε στην πρώτη ανηφόρα με λίγη λάσπη ή σοβαρό νεροφάγωμα (εννοείται δεν μιλάω για κανονικό ¨εκτός δρόμου" όπου κανένα από αυτά δεν πάει, αλλά για διαφορετικής δυσκολίας χωματόδρομους)
mousatos έγραψε:πάρε μια μεταχειρισμένη καγιέν και κράτα τον τελευταίο των Μοϊκανών
Ακόμα καλύτερα δεν παίρνω τίποτα Δεύτερο αυτοκίνητο δεν έχει νόημα να έχω. Και αν ήταν να το κάνω αυτό, θα έπαιρνα κανα αποκλειστικά off-road στυλ παλιό Vitara ή έστω Forester να πηγαίνω σε κανένα (κοντινό) κατσάβραχο. Τελείως διαφορετικό από αυτό που συζητάμε.
@Deleted User 1 & @pik. @kyr80
Το Velar και η Levante πάνε αρκετά πάνω από 100Κ ε νταξ basta!
Επιπλέον τα Range είναι σοβαρά προσανατολισμένα στην άνεση και την πολυτέλεια και εντός δρόμου είναι πολύ βάρκα-γυαλό, καθόλου αυτό που έχω στο μυαλό μου
@. Κίκιζας
Ποτέ δεν είπα ότι δεν διαβάζω ειδικό τύπο και δεν βλέπω vide-άκια άρα κρούεις ανοικτές θύρες. Η διαφορά μας είναι ότι (α) δεν τα θεωρώ θέσφατα επειδή τα έγραψε ο τάδε και ο δείνα "έγκριτος" αντιθέτως πολλές φορές τα αντιμετωπίζω με επιφύλαξη (β) δεν θεωρώ ότι έχω άποψη χωρίς να έχω οδηγήσει ο ίδιος.