REALZEUS έγραψε:Δεν μιλάμε για 107 vs Discovery βρε Σάξονά μου. Μιλάμε για το αν θα σηκώσουμε την αεροανάρτηση ενός ήδη πολύ ψηλού αυτοκινήτου. Θαρρείς και θέλεις 23 cm ground clearance και γωνία προσβολής 30 μοιρών για τα στενά της Κυψέλης...Δεν είναι "πολύ ψηλό αυτοκίνητο" η Macan στο 1,62, το Touran ή το Mocca είναι ψηλότερα. Και η επιπλέον ground clearance δίνει έναν πιο επιθετικό-απειλητικό αέρα. Δεν αναφέρθηκα σε γωνίες για χρήση σε πόλη οπότε μην τις μπλέκεις. Αν είναι μπορούμε να μιλήσουμε για τη χρήση 3λιτρων στην πόλη....
saxon_747 έγραψε:Η πραγματικότητα είναι. Όταν οδηγάω το 107, οι υπόλοιποι οδηγοί είναι πιο επιθετικοί (πχ σε διασταύρωση που λέει ο sknipper) σε αντίθεση με το όταν οδηγάω το Grand Vitara.Εκ του αποτελέσματος και μόνο είναι ξεκάθαρο ότι κάνει διαφορά οπότε τυχόν δικά μας ή άλλων συμπλέγματα λίγη σχέση έχουν. Αν-όταν ξεπεραστούν τα συμπλέγματα όλων τότε το ξανασυζητάμε.
Ειδικά τότε που οδηγούσα χαμηλό roadster η μετάβαση σε Land Cruiser στην ίδια διασταύρωση τύπου ανάποδου Τ που 2 αντίθετα ερχόμενες λωρίδες μπαίνουν σε μία ήταν συγκλονιστική. Εγώ ήμουν το ίδιο αμυντικός όπως με το roadster, και ψαρωμένος γιατί ήταν η πρώτη μου φορά που οδηγούσα αυτόματο αυτοκίνητο οι άλλοι όμως σταματάγαν και μου κάναν δρόμο. Ο ιδιοκτήτης μου επιβεβαίωσε ότι έτσι είναι. Δεν είναι σύμπλεγμα είναι θέμα κοινής λογικής και επιβίωσης (σκέφτεται ότι αν αυτός δεν με έχει δει θα με κάνει λιώμα ενώ αν είσαι με το μικρό ο άλλος δεν βλεφαρίζει).
Τέλος πάντων το παρατραβάμε και δεν αξίζει. Ας το βάζει όσο ψηλά ή χαμηλά τον βολεύει.
Θέλω κι άλλες περιγραφές από διαδρομές, συμπεριφορά, επιδόσεις, εντυπώσεις παιδιών κλπ.