g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;
Όχι βέβαια. Με το προϊόν! Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα.
g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;
REALZEUS έγραψε:g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;
Όχι βέβαια. Με το προϊόν! Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα.
REALZEUS έγραψε:g8777 έγραψε:Μόνο με το βιβλίο ιστορίας;
Όχι βέβαια. Με το προϊόν! Ακόμα δεν μου είπες που υστερεί μια Giulia σε σχέση με μια 3άρα.
REALZEUS έγραψε:belgarion έγραψε:REALZEUS έγραψε:bibendum έγραψε:Μια λεξη, κυρος.
Περισσοτερες λεξεις, να πετας το κλειδι στο τραπεζι και να μην ντρεπεσαι.
Γιατί να ντρέπεσαι για οποιοδήποτε αυτοκίνητο;
Για τον ίδιο λόγο που είσαι περήφανος που ειναι premium...
Και γιατί να είσαι περήφανος για ένα αυτοκίνητο;
Ο Τζις λέει πρίμιουμ την Βόλβο και όχι την Άλφα. Ήδη πλακώθηκε στα τσίπρα από ότι φαίνεται.
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο τι πιστευουν αυτοι που τις βλεπουν Αλεξανδρε.
Μπορει μια AR να ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο μια BMW, ο κοσμος * ομως θα δειξει ως premium την δευτερη, οχι την πρωτη.
Θελει καιρο η AR για να γινει premium.
REALZEUS έγραψε:Στα ίδια είναι και τα έχω δει και τα δύο. Μη σου πω για τους τριγμούς της δικής μου 3άρας...
Και επειδή μίλησες για περιοδικά:
Ωστόσο, αυτό που περισσότερο σε εντυπωσιάζει είναι η αίσθηση απτής ποιότητας. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης θα αναφέρουμε ότι δεν κοντράρει στις λεπτομέρειες ένα A4, όμως πλέον το αντιμετωπίζει χωρίς συμπλέγματα κατωτερότητας. Πίσω αυτή την αίσθηση βρίσκεται ένα ταμπλό όχι μόνο υψηλής αισθητικής αλλά που ταυτόχρονα θεσπίζει νέα ποιοτικά δεδομένα για την ιταλική σημαία. Τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με μαζική παραγωγή. Το αφράτο υλικό του έχει εξαιρετική υφή, η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι ανώτερη των προσδοκιών ακόμα και στα κρυφά σημεία, ενώ η κονσόλα δαπέδου έχει εντυπωσιακή στιβαρότητα και οι αρμοί περνάνε τις εξετάσεις με καλό βαθμό. Μόνο ένα κομμάτι σκληρού πλαστικού στο πάνελ της πόρτας δεν είναι εξίσου προσεγμένο, όντας κατά βάση το μόνο για το οποίο καλείσαι να κάνεις τα στραβά μάτια.
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... meo-giulia
REALZEUS έγραψε:Το άρθρο λέει ότι δεν είναι καλύτερο από Α4, που θεωρείται ίσως το καλύτερο. Όχι ότι είναι χειρότερο όμως από 3άρα. Και στην τελική είναι αστείο να μιλάμε για πλαστικούλια θαρρείς και είναι το σημαντικότερο πράγμα ενός αυτοκινήτου. Το ότι είναι στο επίπεδο των άλλων "premium" αρκεί.
belgarion έγραψε:Ναι Αλεξανδρε, την εποχή του 850 πχ η Βολβο έπαιζε απέναντι σε Μερσεντες και BMW , και στα συγκριτικά της εποχής.
REALZEUS έγραψε:. Και στην τελική είναι αστείο να μιλάμε για πλαστικούλια θαρρείς και είναι το σημαντικότερο πράγμα ενός αυτοκινήτου..
REALZEUS έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Στο τι πιστευουν αυτοι που τις βλεπουν Αλεξανδρε.
Μπορει μια AR να ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο μια BMW, ο κοσμος * ομως θα δειξει ως premium την δευτερη, οχι την πρωτη.
Θελει καιρο η AR για να γινει premium.
Να δεχτώ αυτό που λες, αλλά εξαρτάται από τον απέναντι. Αν είναι αυτοκινητόφιλος και αρχίζει και σου λέει για Alfetta 159 του 1951 και για Quadrigoflio Oro, θα θεωρήσει την Alfa πιο premium από την BMW. Όπως επίσης μη ξεχνάμε το γέλιο που έπεφτε πριν 20 χρόνια με τους βλαχο-βιοτέχνες με τις Ε34 518. Αν μιλάμε για κύρος καθαρά, πάμε σε Jaguar F Type ή Porsche Macan και τελειώνει το πανηγύρι. Η Maserati είναι ακόμα πιο πάνω, αλλά εκεί ξεφεύγουμε σε τιμή.
@ belgarion my friend: Η Volvo premium? Με τις νεκροφόρες που έβγαζε;
https://www.youtube.com/shorts/RYILPoju2bw?feature[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]