Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#444275 Πάντως ρε παιδια, υπάρχουν άπειρα βιντεάκια στο νετ που δείχνουν περάσματα αυτών των ντεμεκ off-roaders σε δύσκολα σημεία. Θεωρώ επιπλεον καθοριστικό παράγοντα, πέραν των δυο που αναφέρει ο νασς, την ικανότητα του οδηγού. Εγώ πχ που ειμαι άσχετος θεωρώ ότι και με Land Rover χαλαρά θα κολλούσα


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#444279 Το πιο καθοριστικό είναι το πόση άγνοια κινδύνου έχεις όταν βγαίνεις off road. Αυτό έχει να κάνει είτε με το βάθος της τσέπης είτε με κάλο στον εγκέφαλο. Παλιά που πλήρωνε άλλος έπαιρνα το LR και έκανα αυτά που έβλεπα στα βιντεάκια. Τώρα άντε να πάω 500μ στρωμένο χώμα για να πάω σε καμιά παραλία το καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#444291 Η τετρακίνηση και τα λάστιχα παίζουν ρόλο στην πρόσφυση (duh...) αλλά είναι αλληλοσυμπληρούμενα, δεν υποκαθιστά το ένα το άλλο. Για παράδειγμα με τα καλύτερα off ελαστικά και δικίνηση (με ανοικτό διαφορικό προφανώς) το όχημα θα σταματήσει αν σηκωθεί ένας κινητήριος τροχός στον αέρα, ενώ στο τετρακίνητο θα εξασφαλίσουν την πορεία οι κινητήριοι του άλλου άξονα ακόμα και με ελαστικά δρόμου. Αντιστρόφως η τετρακίνηση σε πολύ γλιστερά εδάφη χωρίς κατάλληλα ελαστικά θα έχει ως αποτέλεσμα να σπινάρεις με τα τέσσερα. Σε αυτό το τελευταίο βέβαια δίνουν λύση ως έναν βαθμό τα πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά που έχουν τα πιο χωμάτινα SUVs. Προφανώς η καλύτερη λύση είναι εξελιγμένη τετρακίνηση με κατάλληλα ελαστικά. Οι γωνίες και το clearance προφανώς παίζουν ρόλο στην υπερπήδηση εμποδίων, αρκεί να υπάρχει και η απαιτούμενη πρόσφυση. Οπότε δεν υπάρχει ένας κυρίαρχος παράγοντας στο off roading και αν υπήρχε αυτός θα ήταν ο οδηγός και η γνώση του για το που μπορεί να πάει το όχημά του και που όχι. Βέβαια με trial and error (φυσικά με 2ο όχημα μαζί) μπορείς να περάσεις από μέρη που δεν θα το πίστευες στην αρχή.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#445859 Νομίζω ότι έχουμε εμβαθύνει στο θέμα πακέτα, εξοπλισμούς, κριτικές, δοκιμές σε περιοδικά, βίντεο κλπ. Για μένα όμως το πιο σπουδαίο είναι να το οδηγήσεις. Να δεις αν σου αρέσει, πως σου κάθεται, πως κάθεσαι, πως βλέπεις, τοποθεσία και αίσθηση χειριστηρίων, χώροι-αέρας γύρω σου και άλλα πολλά μικρά που κανένας δεν τα λέει και μόνο μόνος σου μπορείς να καταλάβεις. Μάλιστα πιστεύω ότι αυτό έπρεπε να είχε γίνει αρκετά νωρίτερα. Τώρα υπάρχει και κάποια προκατάληψη πχ περιμένεις να είναι πιο σπορτίφ το ένα ή πιο πλαδαρό το άλλο κλπ και το μυαλό σου δεν θα είναι ελεύθερο να νιώσει. Αν δεν σου πάει το πως παίρνει τις στροφές ή πως αντιδρά το κιβώτιο ή ότι δε βλέπεις το καπώ ή ή ή.... δεν θα το πάρεις όσα καλά κι αν λένε όλοι οι άλλοι.

Αναφέρθηκε η περίπτωση οικονομικής μτχ Cayenne με διατήρηση του άλλου και απορρίφθηκε. Αν όμως μιλάγαμε για καλή Cayenne 4-6 ετών με αερανάρτηση κλπ σαν μοναδικό όχημα παίζει; Γιατί ίσως είναι καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By nass
#446235 Δεν με ενδιαφέρει η Cayenne διότι είναι τεράστια (5 μ) και πολύ βαριά (2+ τόνοι), οι "καλές" Cayenne έχουν κινητήρες 4 λίτρα (Τσακαλώτος :inlove: ), θα την πάρω μεταχειρισμένη αναγκαστικά και εν γένει δεν έχει (για μένα) κάτι παραπάνω από τη Macan, αντιθέτως μόνο αρνητικά.

Ωστόσο στο πρώτο που λες έχεις δίκιο, ξεκίνησα λοιπόν τη σειρά των test drive από το Volvo XC60 D5 R-Design με την ευγενική χορηγία του (Volvo)Zeus τον οποίο και ευχαριστώ :s_howdy

Πράγματι λοιπόν πήγαμε μια βόλτα στο γνωστό Ring των ΝΠ με ταχύτητες που δε νομίζω να είναι πολύ χμμμμ συνηθισμένες :whistlink: για το 99% των οχηματοχιλιομέτρων που θα διανύσουν τα XC60 παγκοσμίως :superman: :lol:

Συνοπτικά, το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο απ΄ό,τι περίμενα :s_yes και σταχυολογώ ορισμένα (+) και (-) παρακάτω:

(+) Μαζεύει πολλά χιλιόμετρα (150-160 αβασάνιστα) με συμπαγή αίσθηση και χωρίς να φοβίζει οδηγό ή επιβάτες (ας πούμε σκανδιναβικός συνδυασμός ασφάλειας και αποτελεσματικότητας)
(+) Εξαιρετικό μινιμαλιστικό "σκανδιναβικό" design από μέσα (αν σας αρέσουν πχ. τα έπιπλα Bo Concept)
(+) Πολύ καλά καθίσματα για σβέλτη οδήγηση, κάπως σφιχτά άρα δεν ξέρω σε ταξίδι αν θα βγαίνεις πιασμένος
(+) Δεν είναι βάρκα-γυαλό στο δρόμο, ούτε γέρνει πολύ (*), έχει καλό έλεγχο του αμαξώματος και μια γενικά σφιχτή αίσθηση (με την R-Design ανάρτηση) και αρκετά ευέλικτο για τα κιλά και τον όγκο του
(+) Γενικα ουδέτερη συμπεριφορά (το βάζω στα (+) διότι δεν θεωρώ ότι πχ. τα εύκολα παντιλίκια είναι η πρέπουσα ρύθμιση ενός SUV 2 τόνων και μόλις (για αυτό που λέμε) ~250 ίππων) στο όριο πάει να βγάλει μούτρα όπου το κόβει το ESP αλλά και η 4κίνηση φαίνεται καλά ρυθμισμένη, αισθάνεσαι και τους 4 τροχούς να "σπρώχνουν" χωρίς δράματα και καθυστερήσεις
(+) Δεν έχω να πω κάτι για τα φρένα, επαρκή μου φάνηκαν, ας το βάλουμε στα θετικά

(*) Πρέπει βέβαια να το δεις με διαφορετική οπτική γωνία και mindset (που λεν στου χουριό μ') από ένα σπορ αυτοκίνητο, δεν το συγκρίνεις με Evo ή Cayman ή BMW "κανονικό" M αλλά σε σύγκριση με κανονικά δρομίσια αυτοκίνητα ακόμα και σπορτιφ-και-καλά (στυλ BMW M-Pack) στέκεται αρκετά καλά πόσο δε μάλλον για SUV.

(-) Δεν με εντυπωσίασαν ούτε οι 235 ίπποι ούτε τα 48 κιλά ροπή του D5 και μου φάνηκε να έχει και turbo lag παρά το ειδικό σύστημα για μείωσή του. Ισως όμως να φταίει το κιβώτιο για αυτό.
(-) Το κράτημα ορίζεται κατά κύριο από τους περιορισμούς των ελαστικών τόσο ως προς τη διάσταση (235/55/19) όσο και ως προς τον τύπο (Conti SportContact SUV ή κάπως έτσι, νομίζω ήταν αυτά, γενικά τα Conti δεν τα έχω σε υπόληψη και μάλλον δικαίως, προτιμώ λάστιχα με σκληρότερα πλαϊνά) και σε 2η φάση του ESP, αισθάνεσαι τα λάστιχα να ζορίζονται (και τα ακούς :roll: )
(-) Μη απενεργοποιούμενο (επί της ουσίας) ESP, ΟΚ λέει "off" στη ρύθμιση αλλά όχι τελείως :whistlink:
(-) Δεν γυρίζει με τίποτα :protest: , μόνη περίπτωση που τα κατάφερα ήταν με άτσαλο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, που είναι βέβαια ο τελείως λάθος τρόπος
(-) Ψιλοαδιάφορο τιμόνι, ακριβές αλλά όχι ιδιαίτερα πληροφοριακό (ίσως τα λάστιχα φταίνε ?)
(-) Το κιβώτιο είναι το μεγάλο μείον του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστική καθυστέρηση στις αλλαγές, αλλαγές στον κόφτη ακόμα και στη χειροκίνητη λειτουργία, άρνηση να πάρει εντολές από τα paddles, γενικά δεν είναι ούτε για γρήγορη οδήγηση ούτε για χειροκίνητη λειτουργία, είναι σαφές ότι θέλει να το αφήσεις στην ησυχία του (αυτά στη "Dynamic" ρύθμιση εννοείται, δε φαντάζομαι τι θα γίνεται στις πιο ήπιες)
(-) All black σαλόνι που με χαλάει προσωπικά (εκτός από κάτι trims στο ταμπλό βουρτσισμένο αλουμίνιο)
(-) Μη ρυθμιζόμενης σκληρότητας ανάρτηση (στο R-Design, χωρίς αερανάρτηση)
(-) Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (12.3'' TFT) ωραίος είναι αλλά μάλλον ανούσιο gadget θα τον χαρακτήριζα τελικά

Θα ήθελα να οδηγήσω ένα με αερανάρτηση και κινητήρα βενζίνης, να δούμε τι θα βρούμε από TD.

Πάντως σαφώς και παραμένει στις επιλογές μου.
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#446267 το D5 που οδηγησατε ειχε και πανοραμικη,αν δεν κανω λαθος.
Μπορεις να μου πεις αν ο ηλιος και γενικα η θερμοκρασια σε ενοχλησε στο εσωτερικο?το σκιαδιο που εχει κανει δουλεια στο να κρατα τον ηλιο "εξω" ..?
Άβαταρ μέλους
By nass
#446275 Ναι είχε. Αλλά η βόλτα μας ήταν αργά το απόγευμα και βράδυ, οπότε δεν έχω άποψη. Υποθέτω επειδή η ανοχή καθενός στον ήλιο και το φως είναι διαφορετική, θα πρέπει να το δοκιμάσεις ο ίδιος.
Άβαταρ μέλους
By RXristos
#446299 Γνώμες στα πλαίσια του θέματος:

Έχεις 50k στο χέρι και θες να βάλεις άλλα 11-13k max για SUV. Σύνολο 61-63k.

1) X3 2.0d (190ps) Μpack και full σε εξοπλισμό με 4.000χλμ. Αξία καινούργιου με εξοπλισμό 76.000€ τελική τιμή 62.000€.
Τον Ιανουάριο βγαίνει το νέο Χ3
ή
2) Χ1 2.5d (235ps) καινούργια 61.000€ πλούσιο εξοπλισμό
ή
3) GLC 250d με 24.000χλμ γεμάτο από εξοπλισμό, γερμανικό αλλά βρίσκεται μακριά και δεν μπορεί να γίνει έλεγχος.

Τι λέτε;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#446301 Θα προσπαθούσα ιδιαιτέρως για το 3... :ninja:
Αν δεν, τότε το 1 (αν και το ότι αλλάζει τόσο σύντομα, δεν μου αρέσει). Το 2 για κανένα λόγο.
:oops:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#446302 Αφού σ' αυτά τα χρήματα παίζει ολοκαίνουριο XC60 με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, γιατί να μπλέξει κανείς με μεταχείρα αμφισβητούμενης αξιοπιστίας? Ειδικά το X3 είναι αρχαιολογία πλέον, εξ' ου και η τιμή, ενώ το Χ1 είναι μία κατηγορία κάτω.

ΟΚ το Volvo στα μάτια πολλών δεν είναι αρκούντως premium, δεν παύει όμως να είναι ένα καινούριο αμάξι, με τις εγγυήσεις του κτλ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#446304 @nass
Αν και εχεις αλλα κριτήρια, όσο το εχεις ακόμα φρέσκο μπορείς να σχολιάσεις τα παρακάτω;

Ηχομόνωση στα 140: κινητήρας, αεροδυναμικοι ήχοι, ελαστικά
Άνεση και απομωνοση απο το περιβάλλον, συμπεριφορά σε σαμαράκια λακούβες κτλ. Καλό να έλεγες και με τι το συγκρίνεις ως σημείο αναφοράς σε αυτό τον τομέα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#446308
RXristos έγραψε:Γνώμες στα πλαίσια του θέματος:

Έχεις 50k στο χέρι και θες να βάλεις άλλα 11-13k max για SUV. Σύνολο 61-63k.

1) X3 2.0d (190ps) Μpack και full σε εξοπλισμό με 4.000χλμ. Αξία καινούργιου με εξοπλισμό 76.000€ τελική τιμή 62.000€.
Τον Ιανουάριο βγαίνει το νέο Χ3
ή
2) Χ1 2.5d (235ps) καινούργια 61.000€ πλούσιο εξοπλισμό
ή
3) GLC 250d με 24.000χλμ γεμάτο από εξοπλισμό, γερμανικό αλλά βρίσκεται μακριά και δεν μπορεί να γίνει έλεγχος.

Τι λέτε;;; :hmmm:


Σιγουρα οχι Χ1. Σε Χ1 μονο μεχρι 2.0δ ειναι πολυ καλο. Μην πληρωσεις ομως 60κ. Μεχρι 45κ.

Το GLC μου αρεσει πολυ αλλα πρεπει να δεις πως θα το ελενξεις κλπ

Χ3 βγηκε ηδη το καινουριο. Μην ασχολεισαι με το παλιο..
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#446380 Αρχισανε τα Test drive! :yahoo:

@nass
Εννοεις οτι το XC60 δεν μπορουσε να κανει αυτο? :shifty:

Εικόνα

Εικόνα

Αν θες ενιοτε να εισαι "ατακτος" με crossover/suv, νομιζω οτι το απο πανω μαλλον θα προκειται για την καλυτερη επιλογη...

Αναμενω βεβαια να οδηγησεις μεταξυ αλλων και αυτη και να μας πεις εντυπωσεις. :thumbsup: