Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mirage
#342983 Για Maserati Levante υπαρχει θέμα; Δεν εχω ιδεα απο τιμες βεβαια καθοτι δεν κοιτω για κατι τετοιο

< >
Άβαταρ μέλους
By nass
#342995 Λοιπόν λέω σαχλαμάρες, άκυρο. Παίζουν όλα :)
(ΟΚ δεν είχε βγει η Stelvio όταν έκανα το shortlist αλλά ούτε και το νέο XC60)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#344322 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#344332 ...σχετικο-ασχετο με τις αναζητησεις σπορτιφ SUV που να μην ξεπερνα τα 2λιτρα και να μην ειναι diesel, αλλα για την Ελληνικη αγορα τουλαχιστον, -απο πλευρας κοστους ολων των προτασεων της κατηγοριας- η περιπτωση μιας F-pace με τον ισχυρο 3λιτρο V6 diesel στα 300ps/700NM , (ακουγεται και στροφαρει πολυ καλα για...λαδιερα) απο 71,600 ευρω στην εξοπλιστικη εκδοση Prestige -με δερματινα και xenon, σε σχεση με την αρχικη εκδοση Pure- δειχνει εξαιρετικη για το κοστος.



Στα των συγκεκριμενων αναζητησεων, (2λιτρο, βενζινη) θεωρω οτι η 2λιτρη Macan ειναι μονοδρομος, για την πλεον σπορτιφ προταση στην κατηγορια, αφηνοντας μια μικρη πιθανοτητα -για προτιμηση μεγαλυτερων χωρων- και παλι στην F-pace με τον αναμενομενο 2λιτρο βενζινης 245ps, πιθανοτατα να κανει την εμφανιση του στις αγορες, στις αρχες του 2017...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#344334 Όπου θα βγάζει αμάξι η Alfa Romeo, θα πέφτει ΦΑΠΑ, όταν η συζήτηση θα γίνεται γύρω από σπορτίφ και δυναμικά χαρακτηριστικά.

Η F-Pace είναι όμορφη μόνο από φωτογραφίες. Από κοντά δε βλέπετε.
Το Audi Q5 είναι σταθερή αξία στην κατηγορία.
Μου αρέσει πάρα πολύ η Mercedes GLC. Ίσως να ήταν η επιλογή μου μαζί με την Alfa Romeo Stelvio.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#344338 ...καλα ολα αυτα, αλλα, το πρωτο θεμα ειναι ποτε θα βγει η Stelvio με τον 2λιτρο 280αρη και το δευτερο ειναι σε τι τιμη. Εκει ειναι η ουσια και ολα αυτα εφοσον η Stelvio πεισει ως προς το -απαιτητο στην κατηγορια/λεφτα- ποιοτικο και premium xαρακτηρα που το group JLR εχει ηδη με το καλημερα.

Κατα τα αλλα και η Porsche οτι βγαζει σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων πεφτει οχι φαπα, αλλα βρομοξυλο.

P.S Εμενα η F-Pace μου αρεσει και απο κοντα...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#344342
Κίκιζας . έγραψε:...καλα ολα αυτα, αλλα, το πρωτο θεμα ειναι ποτε θα βγει η Stelvio με τον 2λιτρο 280αρη και το δευτερο ειναι σε τι τιμη. Εκει ειναι η ουσια και ολα αυτα εφοσον η Stelvio πεισει ως προς το -απαιτητο στην κατηγορια/λεφτα- ποιοτικο και premium xαρακτηρα που το group JLR εχει ηδη με το καλημερα.

Κατα τα αλλα και η Porsche οτι βγαζει σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων πεφτει οχι φαπα, αλλα βρομοξυλο.

P.S Εμενα η F-Pace μου αρεσει και απο κοντα...


Δεν κατάλαβα τι εννοείς πότε θα βγει η Stelvio με τον 2λτ 280άρη βενζίνης;
Η βασική έκδοση βενζίνης είναι αυτή. Δεν έχει πιο κάτω.

Από τις πρώτες Stelvio που ταξινομήθηκαν στο Τορίνο.
Εικόνα

Όσο για τα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Stelvio έγραψε καλύτερο χρόνο στο εξοχικό μας από τo ανώτερης κατηγορίας SUV Porsche Cayenne Turbo και Turbo S. Τη Macan απλά την καταπίνει. Έτσι απλά, γιατί μπορεί. Δύσπεπτο ε;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nass
#344363 Diesel είπαμε το ξεχνάμε :rtfm:

Stelvio δεν έχει τιμή ακόμα, οπότε περιμένουμε (έχω την αίσθηση ότι θα πηγαίνει κανά 70άρι για παρόμοιο configuration με την GLC στα 60). Επίσης με ενδιαφέρει το θέμα της απόδοσης στο χώμα (ακόμα και αν χρειαστεί να θυσιάσω λιγάκι την απόδοση στην άσφαλτο... στο κάτω-κάτω θα υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο για ασφάλτινα γούστα) και εκεί είναι που αναμένω να πονάει η Stelvio (φάση χοροπηδηχτό κατσίκι, το συνηθισμένο πρόβλημα όσων SUV πάνε καλά στην άσφαλτο).

Για ένα τέτοιο αυτοκίνητο ο γύρος του Ring μου είναι τελείως αδιάφορος, πόσο δε μάλλον που μιλάμε για κινητήρα 500 ίππων, που είναι στο Ring αργότερο από τα μοντέρνα hot hatch των 300 ίππων (πχ. Megane RS 275 άλογα 7:54) οπότε σιγά το κατόρθωμα.

Επίσης υπενθυμίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι Premium SUV και δεν είμαι σίγουρος ότι η Stelvio είναι Premium στο επίπεδο των υπολοίπων προτάσεων, που έχουν αναφερθεί (Mercedes, JLR, Volvo, Jaguar μέχρι και Maserati έπεσε στο τραπέζι).

Βέβαια "παίζει" η Stelvio αλλά με τα παραπάνω ερωτηματικά.

Για να μην περιορίσουμε πολύ τη συζήτηση ας ανεβάσουμε το όριο των κυβικών στα 3000 (πάντα βενζίνη) αν και σαφώς προτιμώ 2000 για προφανείς λόγους. Ομως η Stelvio QV δεν παίζει λόγω budget.

Βλέπω πάντως ότι όλοι πάτε στη λογική "ακριβότερο SUV και μείνε με το Evo" :hmmm: κανείς δεν ενδιαφέρεται για κανα Cayman ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#344377
nass έγραψε:
Βλέπω πάντως ότι όλοι πάτε στη λογική "ακριβότερο SUV και μείνε με το Evo" :hmmm: κανείς δεν ενδιαφέρεται για κανα Cayman ? :hmmm:

Κοίταξε χωρίς να ξέρω τι αυτοκίνητα κατείχες μέχρι τώρα και η φάση με το διθέσιο σπορ πισωκίνητο είναι ωραία και αξίζει να την περάσεις. Εγώ πάντως αν είχα τη δυνατότητα να συντηρήσω δύο αυτοκίνητα ένα πιο οικογενειακό και ένα πιο σπορ και δεν πουλούσα το mx5 νομίζω θα κατέληγα να το χρησιμοποιώ ελάχιστα και αυτό θα με ξενέρωνε και θα με έκανε να το βαρεθώ γρήγορα. Δηλαδή όσο είχα μόνο το μξ μου άρεσε που χρησιμοποιούσα μόνο αυτό για τα πάντα. Βέβαια αυτή η νοοτροπία μου μπορεί να προέρχεται από το γεγονός ότι ούτε είχα ούτε προβλέπεται να έχω άμεσα τη δυνατότητα για δύο αυτοκίνητα με το ένα να είναι πιο ειδικό. Αν είχα πράγματι την οικονομική δυνατότητα ίσως να τα έβλεπα αλλιώς. Από την άλλη το evo είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο αν σου περάσει σε καμιά διετία η κάβλα με την cayman να μετανιώσεις που το έδωσες.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#344414
nass έγραψε:Diesel είπαμε το ξεχνάμε :rtfm:

Και diesel διαθέτει το κατάστημα. 2.2 με 180 και 210hp. Σύμφωνα με τα reviews εξαιρετικά μοτόρια στη Giulia.

nass έγραψε:Stelvio δεν έχει τιμή ακόμα, οπότε περιμένουμε (έχω την αίσθηση ότι θα πηγαίνει κανά 70άρι για παρόμοιο configuration με την GLC στα 60). Επίσης με ενδιαφέρει το θέμα της απόδοσης στο χώμα (ακόμα και αν χρειαστεί να θυσιάσω λιγάκι την απόδοση στην άσφαλτο... στο κάτω-κάτω θα υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο για ασφάλτινα γούστα) και εκεί είναι που αναμένω να πονάει η Stelvio (φάση χοροπηδηχτό κατσίκι, το συνηθισμένο πρόβλημα όσων SUV πάνε καλά στην άσφαλτο).

Δε χρειάζεται να έχεις μαντικές ικανότητες για να προβλέψεις τιμή. Πρωτόν δεν υπάρχει ούτε μία στο μύριο να είναι πιο ακριβή από Merc. Δεύτερον πάλι με μπούσουλα την τιμολογιακή πολιτική της Giulia μπορείς να προβλέψεις με σχετική ακρίβεια ότι θα είναι ελαφρώς φθηνότερη με (ελαφρώς) καλύτερα νούμερα όπως φαίνεται και στον πίνακα από πάνω. Αυτό είναι το τυράκι που φαίνεται να πουλάει η Alfa με την τελευταία γενιά της. Τρίτον οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι από ελάχιστες (GLC) έως ανύπαρκτες (X3, Q5) πλην φυσικά του Land Rover που όμως με τη σειρά του έχει αλλού παραχωρήσεις.

nass έγραψε:Επίσης υπενθυμίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι Premium SUV και δεν είμαι σίγουρος ότι η Stelvio είναι Premium στο επίπεδο των υπολοίπων προτάσεων, που έχουν αναφερθεί (Mercedes, JLR, Volvo, Jaguar μέχρι και Maserati έπεσε στο τραπέζι).

Ξανά μπούσουλας η Giulia. Αν έχεις σχηματίσει την εικόνα ότι η Giulia δεν είναι αρκετά premium σε σχέση με A4/3series/C-Class, τότε δεν θα σου κάνει και η Stelvio. Προσωπικά δεν βρίσκω διαφορά. Με την ίδια άνεση θα πέταγα το κλειδί της στο τραπέζι όπως και του Q5.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#344472 @GB
Eννοω ποτε θα ειναι διαθεσιμη, ποτε θα ανοιξουν οι παραγγελιες, οι κωδικοι...Ειναι ηδη διαθεσιμη? Και αν ναι, ακομα και τοτε, καλο θα ηταν να υπαρχει μια πρωτη εστω εντυπωση απο δοκιμαστικα.
Μεχρι στιγμης, δεν εχω βρει κατι για αυτην. Υπο αυτη την εννοια το αναφερω, κατα τις αναζητησεις του nass πχ, ή σε αντιστοιχη αναζητηση, καποιος που μπορει θελει να προβει σε παραγγελια εντος 3μηνου, θα εχει τις απαραιτητες πληροφοριες για την Stelvio, ωστε να μπορεσει να καταληξει σε αυτο που τελικα επιθυμει?

Στα των δυναμικων χαρακτηριστικων, προφανως μετραει το αποτελεσμα, οι χρονοι, αλλο τοσο ομως μετραει ο τροπος, η αισθηση που αποκομμιζει κανεις πισω απο το τιμονι. Πιθανοτατα η Stelvio ανταποκρινεται και σε αυτο τον τομεα, προσωπικα το ευχομαι, θα ηθελα ομως πρωτα να εχουμε δει καποια πρωτα reviews, πριν βιαστουμε να βγαλουμε συμπερασματα.

Οι συγκεκριμενοι χρονοι βεβαια -χωρις να μειωνω την αξια της συγκεκριμενης...νικης- δεν αποτελουν και καμμια ιδιαιτερη απειλη, στα 0.74sec για ενα σιρκουι 21χλμ, σιγουρα δειχνουν οτι ειναι τουλαχιστον ισαξιο σε αποτελεσματικοτητα με την Turbo S, oxι ομως απαραιτητα κατι παραπανω.
(Εξαλλου ειναι γνωστη η Γερμανικη εμμονη, αφου δεν περασε και πολυς καιρος, μεχρι η M4 GTS να ξαναπαρει τα σκηπτρα απο την Giulia QV, με 7:27.88, εναντι 7:32 για τις μετρησεις του 2016...)
Kαλη και ευπροσδεκτη λοιπον η απειλη της AR, στα των χρονων, αποτελει ομως μια καλη στιγμη, απεναντι στις περισσοτερες του Γερμανικου ανταγωνισμου.

Η Macan περα απο λιγο λιγοτερη δυναμη συγκριτικα, αλλα και λιγο μεγαλυτερο βαρος, δεν εχει χρονομετρηθει με το Performance Pack. O ατυπος χρονος της πριν 2 χρονια λεγεται οτι ηταν στο 8:15, σιγουρα μια ξεκαθαρα κατωτερη επιδοση, αλλα μαλλον οχι και η τελευταια προσπαθεια επιτευξης χρονου, για το συγκεκριμενο μοντελο.

Το παιχνιδι οπως ειπα και πριν πιστευω οτι θα κριθει περισσοτερο στην προσλαμβανουσα ανεση με την οποια θα μπορει να κινειται ταχυτατα αλλα και Premium αισθηση που θα αφηνει σε οδηγο και επιβατες, η Stelvio, τουλαχιστον σε αυτη την κατηγορια αυτοκινητου-τιμης, αφου απεναντι της θα εχει απο Χ4, GLC, Q5 μεχρι και Macan, μοντελα που ηδη εχουν δωσει τα διαπιστευτηρια τους σε αυτους τους τομεις...

@Stefan
Οι εκτος δρομου ικανοτητες της GLC με τo -εξτρα- off road pack, που διαθετει μεταξυ αλλων αεραναρτηση, με αυξημενη αποσταση απο το εδαφος κατα 20mm, μονο ελαχιστες δεν ειναι. Το οτι δεν θα εχει τοσο σπορτιφ αισθηση οσο η Stelvio, αυτο ναι...
Καλως/κακως, με μπουσουλα την Giulia, υπαρχει μια μικρη μεν αλλα υπαρκτη διαφορα στην συνολικη εικονα ποιοτητας, ισως οχι ξεκαθαρα υπερ της 3-series, σιγουρα ομως υπερ των νεων C-class και A4.
Kατα την ιδια εννοια, μαλλον η ιδια αισθηση θα επικρατησει στην SUV κατηγορια...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344520
nass έγραψε:Επίσης υπενθυμίζω ότι ο τίτλος του θέματος είναι Premium SUV και δεν είμαι σίγουρος ότι η Stelvio είναι Premium στο επίπεδο των υπολοίπων προτάσεων, που έχουν αναφερθεί (Mercedes, JLR, Volvo, Jaguar μέχρι και Maserati έπεσε στο τραπέζι)


Γιατί; Τι παραπάνω έχει ένα Volvo? Μόνο η Maserati είναι ξεκάθαρα ανώτερο όνομα κι αυτό γιατί δεν είναι premium, αλλά luxury.

Καταλαβαίνω βέβαια ότι ρόλο παίζει και το off roading, οπότε η Stelvio η οποία μάλλον είναι η καλύτερη από όλα στην άσφαλτο ίσως υστερεί. Σε αυτή την περίπτωση ---> Disco Sport. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#344598 Μαλιστα. Τι παραπανω εχει η Volvo απο την Ιερη Αγελαδα;
MΕΛΛΟΝ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#344602 Επιχείρημα, όχι αστεία... :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By g8777
#344614 Δια χαιρετίσματα. ΧΑΙΡΕΤΊΣΜΑΤΑ. :s_bye :s_bye :s_bye
Θα δεις πολύ Άλφα Ρομεο στο δρόμο. Πάρε καρεκλιτσα, πασατεμπο και κυαλια για τρελό carspotting.

Ξέρεις τι έχει η Άλφα Ρομεο που δεν έχει κανείς άλλος; Συνδεσμιτες. Χατζηχρηστους, Τσουκαλαδες και Σαουρηδιδες.


Δια θα την αγοράσεις; Καμιά Τζούλια τότε; Κάποιος ρε παιδιά; Κανείς; :s_dunno

Ο Γ. Κ. Σετραιτ το είχε γράψει :Όταν έρθει η ώρα για πληρωμή, όλοι προς Αλεμανια ανεβαινετε, ούτε για εσπρεσσο δεν σταματάτε στους τιφοζι. :s_airkiss