Deleted User 1 έγραψε:Μόνο καθίσματα έχει καλύτερα γιατί ειναι τα S-Line και άντε να πούμε και ότι ο ψηφιακός πίνακας φαίνεται πιο σύγχρονος αλλά εγώ προτιμώ τα ρετρό όργανα + οθόνη της Alfa.
και τιμόνι και λεβιέ
- Ποιότητα κάποιων επιμέρους υλικών
- Καντράν αλλά δεν γνωρίζω αν είναι standard αυτό. Αν δεν είναι τότε φεύγει από τα ΥΠΕΡ του
- Ίσως στα καθίσματα αλλά θα ήθελα να κάτσω και στα δύο εν ώρα οδήγησης
Στα υπόλοιπα δεν τίθεται θέμα. Μόνο και μόνο λόγω πατώματος Giorgio, έχει γκολ από τα αποδυτήρια η Stelvio.
Η δε σχεδίαση του ταμπλό της είναι φανταστική. Τιμόνι, paddles και πάλι προτιμώ της Ιταλίδας.
Και όπως σωστά τόνισε ο Νίκος, εγώ σε αυτή την κατηγορία θα κοιτούσα πρώτα πρώτα πρώτα πρώτα των πρώτων ω πρώτα, την Mercedes Benz GLC.
Μετά μάλλον τη Stelvio.
Εκαναν και το Q5...μπαμπουσκα τα Γερμανα...
Μπροστα και στο πλαι, προφιλ, σαν να το κανανε λιγο πιο ενδιαφερον αισθητικα, κατι λιγο απο το νεο Q7 (το οποιο παρεπιπτοντως μου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο απο καθε αλλο SUV της Audi πλεον. Καμμια σχεση με το προηγουμενο...αδιαφορο λεωφορειο)
Πισω ομως σωνει και καλα να θυμιζει το προηγουμενο Q5, σαν κλαμμενο νιμου...
Τεχνολογικα και κατω απο το "καπακι" λενε οτι ειναι εντελως νεο αυτοκινητο, με ελαφρυτερη και στιβαροτερη πλατφορμα, καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα και παει λεγοντας.
Ολα αυτα βεβαια για τους περισσοτερους που θελουν και μια αξιοπρεπη εμφανιση δεν λενε και πολλα, οταν το "νεο" θυμιζει εντονα το προηγουμενο.
Παντως απ' οτι φαινεται μεχρι στιγμης, ο αρχηγος της οδηγοκεντρικοτητας στα μεσαια premium suv, -πλεον και με 2λιτρο βενζινης- μαλλον ειναι αυτος:
http://www.autoexpress.co.uk/jaguar/f-p ... rol-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/ja ... 017-review
MONMAN έγραψε:Περιμένω πως και πως τη στιγμή που κάποιος κατασκευαστής θα ¨ανακαλύψει" ότι καταργώντας την ΓΑΙΔΟΥΡΟ κεντρική ΜΑΜΟΥΘ κονσόλα θα μπορούν να κάθονται τρείς μπροστά , η Mercedes είναι κοντά αφού ξαναβάζει τον μοχλό ταχυτήτων στο τιμόνι! Πόσος χώρος χαμένος !
+ Fiat Multipla.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FR-V
Zeus έγραψε:Υπηρξε αναβιωση αλλα δεν επιασε...
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FR-V
Είπαμε η κονσόλα πρέπει να είναι όσο πιο φαρδιά και ψηλή γίνεται ,αφού πια δε θα πάρουμε panamera (ούτε τέταρτο χέρι) τουλάχιστον να τη θυμίζει η κονσόλα ! Δυστυχώς μόνο οι κλούβες μείνανε με φαρδύ κάθισμα συνοδηγού (-ων)! Ούτε τα αγροτικά πια!
Αφού πια δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση των μοχλών του σασμάν πχ δε μπορώ να καταλάβω τι στο διάολο έχει από κάτω και πρέπει να είναι τόσο μεγάλη ,να πω ότι είχε καμια οπλοθήκη το καταλαβαίνω άντε ένα ψυγείο bar για τους πιο ειρηνόφιλους ,εκεί στη θήκη που είναι κάτω από το υποβραχιόνιο αν σου πέσει το κινητό άντε να το βρεις!
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc60 ... 017-review
https://www.autocar.co.uk/car-review/vo ... c60-review
http://www.motortrend.com/cars/volvo/xc ... ve-review/
http://www.4troxoi.gr/blog/2017/05/volvo-xc60
Υπενθυμίζω ότι οι αδιαπραγμάτευτες προδιαγραφές μου ήταν:
(α) Premium SUV
(β) Καινούργιο
(γ) Δϊλτρο βενζίνης > 250 άλογα. Θεωρητικά θα με ενδιέφερε κανά 3λιτρο turbo 350-380 άλογα αλλά οι καιροί καλούν σε χαμηλό προφίλ όσο για τα diesel, ούτε που τα συζητάω
(δ) Αυξημένες δυνατότητες στο χώμα
Σε αυτές, λόγω της δραματικής αλλαγής στην οικογενειακή μου κατάσταση έχει προστεθεί άλλη μία αδιαπραγμάτευτη προδιαγραφή:
(ε) Μοναδικό αυτοκίνητο της (τριμελούς) οικογένειας, δεν έχει νόημα ένας άνθρωπος να διατηρώ και να οδηγώ 2 διαφορετικά αυτοκίνητα (με daily drive μοτοσυκλέττα στο μεταξύ...), θα τα απαξιώσω χωρίς λόγο και τα δύο. Οπότε το Evo πωλείται... Που σημαίνει ότι το νέο αυτοκίνητο πρέπει να έχει αυξημένες δυνατότητες και στην άσφαλτο και εν γένει προσαρμοστικότητα και ευελιξία σε πολλαπλές χρήσεις. Σημαίνει επίσης (ουδέν κακόν αμιγές καλού) και αυξημένο διαθέσιμο budget.
Και τέλος ορισμένες άλλες σημαντικές αν και όχι "αδιαπραγμάτευτες" προδιαγραφές:
(στ) Συναγερμός
(ζ) Φώτα Xenon ή LED
(η) Δερμάτινα καθίσματα (όχι ολόκληρο σαλόνι). Κανονικά από τα δερμάτινα καθίσματα προτιμώ τα υφασμάτινα. Ωστόσο σε όλα τα αυτοκίνητα, που είδα (πλήν Volvo XC60), αν δεν είχαν δερμάτινα καθίσματα είχαν κάποια άθλια δερματίνη (ίσως σε συνδυασμό με Alcantara) και όχι ύφασμα. Χώρια που σε ένα αυτοκίνητο €60Κ+ περιμένει κάποιος δερμάτινα άρα διαφορετικά επηρεάζεται σοβαρά η τιμή μεταπώλησης. Οπότε δερμάτινα καθίσματα
Πήγα λοιπόν τις προηγούμενες μέρες και έκανα έρευνα αγοράς σε όλα τα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν και πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές και παραθέτω εδώ τα αποτελέσματα σε ό,τι αφορά καταρχήν τις τιμές:
Porsche Macan 252 hp αερανάρτηση με έκπτωση €2500 ---> €92223
Porsche Macan 252 hp με έκπτωση €2500 ---> €89910
Jaguar F-Pace 300 hp R-Sport με έκπτωση €1000 ---> €88643
Jaguar F-Pace 250 hp R-Sport με έκπτωση €1000 ---> €83943
Land Rover Discovery Sport 300 hp με έκπτωση €1000 ---> 86542
Land Rover Discovery Sport 240 hp με έκπτωση €1000 ---> 77569
Mercedes GLC 300 245 hp αερανάρτηση με έκπτωση €2870 ---> €72600
Mercedes GLC 300 245 hp με έκπτωση €2686 ---> €69500
Alfa Romeio Stelvio 280 hp Super με έκπτωση €2000 ---> 67614
Volvo XC60 T6 310 hp R-Design αερανάρτηση με έκπτωση €2000 ---> €65203
Volvo XC60 T6 310 hp R-Design με έκπτωση €2000 ---> €62057
Volvo XC60 T5 250 hp R-Design αερανάρτηση με έκπτωση €2000 ---> €62717
Volvo XC60 T5 250 hp R-Design με έκπτωση €2000 ---> €59571
Αυτά προς το παρόν, πρέπει να φύγω, θα ακολουθήσει άλλο μήνυμα με το configuration και τη δική μου σχετική αξιολόγηση.