Εβγαινε και σε S Diesel η Macan, όχι πια, την έφαγε το VW Dieselgate
Για τους χώρους έχεις δίκιο και κακώς δεν το ανέφερα, είναι ας πούμε και με απόλυτα κριτήρια μέτριοι για το μέγεθος του αυτοκινήτου, για αυτό που λες για τα γόνατα η αιτία είναι ότι τα καθίσματα έχουν μεγάλο πάχος. Ομως σε μια τριμελή οικογένεια όπως η δική μου ή (αν μου επιτρέπεις) η δική σου (αν δεν κάνω λάθος) το να πάρεις XC90 και να είναι οι χώροι #1 προτεραιότητα ίσως είναι υπερβολή. Για 2 ενήλικους και 2 παιδιά (άρα ο χώρος πίσω είναι δευτερεύουσας σημασίας) η Macan είναι μια χαρά από άποψη χώρων όπου το κυριότερο είναι το πορτ-μπαγκαζ, ε μια χαρά είναι αυτό. ΙΜΟ φυσικά και ο καθένας έχει τα δικά του πχ. αν κουβαλάς συχνά 3 ενήλικους και 2 παιδιά (πχ. και τη babysitter) μπορεί να είναι θέμα ή αν κάνεις μετακόμιση κάθε μήνα
Σε κάθε περίπτωση, αν η κατανάλωση είναι σοβαρό κριτήριο μάλλον η Macan δεν είναι σοβαρή επιλογή και ίσως δεν θα έπρεπε καν να είναι στο short list (εννοώ ότι μάλλον και οι άλλες αρετές της θα ήταν άσχετες επίσης).
Αυτό δε σημαίνει ότι μια υπερβολική κατανάλωση δεν θα έπρεπε να αναφερθεί και να προβληματίσει. Εκεί ίσως παίζει ρόλο και το μεγάλο βάρος, το τετρακίνητο με 3 διαφορικά (μεγαλύτερες απώλειες από τη διάταξη της Macan) Evo με ίδιας απόδοσης κινητήρα αλλά 300 κιλά λιγότερα έχει 2 λτ/100 χλμ. λιγότερα μέση (12.5) (εκτός από φουλ γκάζι όπου το Evo ανεβαίνει σε 30άρια ενώ η Macan όχι πάνω από 25).
@EDDIE_147
Ολα τα διπλοσύμπλεκτά της η Porsche τα λέει "PDK" αλλά δεν είναι το ίδιο κιβώτιο από άποψη hardware, πάει ανάλογα με την αρχιτεκτονική (κινητηρας εμπρός/πίσω και μετάδοση) της 911 είναι ειδικής σχεδίασης ZF, της Macan είναι το DL501 της Audi, της Cayman δεν ξέρω (πιθανολογώ ότι είναι το ίδιο της 911 λόγω ίδιας αρχιτεκτονικής απλά "ανάποδα" (κινητήρας κέντρο κίνηση πίσω με ημιαξόνια μεταξύ κινητήρα-κιβωτίου)).
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι που λέμε "μμμμ σιγά Audi κιβώτιο " είναι επιφανειακή προσέγγιση διότι στα αυτόματα/διπλοσύμπλεκτα κιβώτια (και σε μεγαλύτερο βαθμό από τους κινητήρες πιθανότατα) αυτό που έχει σημασία τελικά δεν είναι το hardware τόσο όσο το software και είναι σαφές ότι πίσω από το συγκεκριμένο κιβώτιο και το software του έχει πέσει σοβαρό R&D (που σίγουρα χρησιμοποιεί και τα διδάγματα από το PDK των 911, υποθέτω ότι το software είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιο) και φαίνεται.