συναγερμο για 740 ευρω;;;; μονο εγω τα θεωρω πεταμενα χρηματα;
συναγερμο για 740 ευρω;;;; μονο εγω τα θεωρω πεταμενα χρηματα;
nass έγραψε:
Το σπορ από μόνο του δεν είναι αποφασιστικό κριτήριο, αν ήταν θα έπαιρνα Giulia μια και έχουν ίδιους χώρους. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνω σε αυτό το αυτοκίνητο (τη Stelvio), γιατί να μην πάρει κανείς ένα ακόμα πιο σπορ, ακόμα πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, με ίδιους χώρους και φτηνότερο αυτοκίνητο (τη Giulia).
To SUV εγώ τουλάχιστον το καταλαβαίνω σαν επιπλέον του αντίστοιχου αυτοκινήτου δρόμου όταν (συνδυασμός των παρακάτω με διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα) (α) μπορείς να πάς off-road (β) έχεις περισσότερους χώρους (γ) κάθεσαι ψηλότερα και από αυτά μόνο το (γ) ισχύει για τη Stelvio, όμως εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το (α) και δευτερευόντως το (β).
nass έγραψε:Πρίζα 12V στο χώρο των αποσκευών 66 (δεν τη χρειάζομαι αλλά έμπαινε υποχρεωτικά με την αερανάρτηση, κανείς δεν ξέρει γιατί )
popolaros έγραψε:δεν θα πηγαινα για κατι λιγοτερο απο Inscription.
συναγερμο για 740 ευρω;;;; μονο εγω τα θεωρω πεταμενα χρηματα;
Deleted User 1 έγραψε:Όλα τα suv που κοιτάς διαφοροποιούνται από τα σεντάν στα οποία βασίζονται, όσο και η Stelvio από τη Giulia. Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5. Βάρκα η C-Class --> βάρκα το GLC.
Deleted User 1 έγραψε:Επιμένω και ίσως να έχω λάθος, αλλά όλα τα προαναφερθέντα έχουν πολύ πολύ περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες και η διαφορές μεταξύ τους είναι απειροελάχιστες. Με ελαστικά επιδόσεων και 19" δε γάμησε ποτέ κανείς στα βράχια όσες αεραναρτήσεις και HDC να είχε.
Deleted User 1 έγραψε:* στο configurator της Alfa που λες, οι άμπαλοι έχουν βάλει δύο φορές τη 200αρα Super. Αυτή που ξεκινάει από 62.800€ είναι η 280αρα στην ουσία. Βέβαια όσο υπάρχει η Launch Edition που την παίρνεις στα 68Κ δεν έχει νόημα να κοιτάξει κανείς άλλη έκδοση.
nass έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Όλα τα suv που κοιτάς διαφοροποιούνται από τα σεντάν στα οποία βασίζονται, όσο και η Stelvio από τη Giulia. Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5. Βάρκα η C-Class --> βάρκα το GLC.
Συμπληρώνω: Βαρετό το Α4 --> βαρετό το Q5 --> βαρετό το Macan. Σωστά ?
Επίσης δεν ξέρω τι κάνει η C-Class αλλά η GLC δεν είναι βάρκα (και αυτό και από προσωπική εμπειρία).
Με άλλα λόγια, γενικεύεις και μιλάς περισσότερο για τις συνολικές επιλογές του κάθε κατασκευαστή παρά για τα συγκεκριμένα μοντέλα, η πλατφόρμα των οποίων καθορίζει πολύ γενικά χαρακτηριστικά (μεταξόνιο, κατανομή βάρους, διάταξη κινητήρα και αναρτήσεων) και σε καμία περίπτωση τον ακριβή χαρακτήρα.
nass έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Επιμένω και ίσως να έχω λάθος, αλλά όλα τα προαναφερθέντα έχουν πολύ πολύ περιορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες και η διαφορές μεταξύ τους είναι απειροελάχιστες. Με ελαστικά επιδόσεων και 19" δε γάμησε ποτέ κανείς στα βράχια όσες αεραναρτήσεις και HDC να είχε.
Αν με "εκτός δρόμου" εννοείς rock climbing και τέτοια τότε συμφωνούμε (δεν με ενδιαφέρει όμως) αλλά αν εννοείς "χωματόδρομο κυμαινόμενης ποιότητας" τότε νομίζω κάνεις λάθος (έχεις βέβαια δίκιο στο ό,τι τα ελαστικά παίζουν βασικό ρόλο, έτσι και αλλιώς με βλέπω με 2ο σετ με χειμερινά/M+S έτσι και αλλιώς).
nass έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:* στο configurator της Alfa που λες, οι άμπαλοι έχουν βάλει δύο φορές τη 200αρα Super. Αυτή που ξεκινάει από 62.800€ είναι η 280αρα στην ουσία. Βέβαια όσο υπάρχει η Launch Edition που την παίρνεις στα 68Κ δεν έχει νόημα να κοιτάξει κανείς άλλη έκδοση.
Με 20άρες ζάντες ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω (Και δεν την παίρνεις στα 68Κ)
Ποιός άλλος οδηγός πήρε προαγωγή στη μέση του πρωτ[…]
Ξέρουμε κάποια επιχείρηση στα ΝΠ κατά προτίμηση πο[…]
είμαι στο 3ο επεισόδιο... το οποίο απαιτεί "[…]
ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ https://[…]
Σε ρωτώ ευθέως, αν ήσουν ο John Elkann και είχες […]
Ο μικρός μου πάλι (11 χρονών) έχει λίγο καιρό που […]