- 30 Δεκ 2016, 23:56
#344817
Κίκιζας . έγραψε:....Οποτε θελεις να ενεργοποιησω το Mode : απειρα σεντονια αντιπαραθεσης, σε καποιο τοπικο, μου λες...
Σε παρακαλώ μην το κάνεις. Όσο ευανάγνωστος είσαι κανονικά τόσο βαρετός και καταστροφέας θεμάτων γίνεσαι όταν μπεις σε αυτό το mode. Ακόμα κι αν κάποιος σου την πει λιγάκι άστο να πέσει κάτω.
REALZEUS έγραψε:...Στην τελική αυτό που καθορίζει το market positioning ενός προιόντος είναι οι προδιαγραφές του και η τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Left field or not.
Όχι, τη θέση του την καθορίζει το ίδιο το market, η αγορά, αυτοί που πληρώνουν και που θεωρούν ότι δικαιολογείται να πληρώσουν αυτό το κάτι παραπάνω που δεν έχει απόλυτη σχέση με τις κοινές μετρήσιμες προδιαφραφές
Και για να ξαναμπούμε στο θέμα. Τη Macan τη βρίσκω πολύ μικρή σε σχέση με τα άλλα. Και δεν ξέρω τι πιάνει εκτός δρόμου αλλά η Cayenne/Touareg έκανε πολλά περισσότερα από όσο περιμένει κανείς. Όπου τελικά μετράει το ελαστικό μάλλον περισσότερο από όλα τα άλλα. Range Rover ίσως αλλά LandRover, Alfa Romeo, Jaguar και Maserati, δεν τις βάζω στην ίδια κατηγορία με τα άλλα που λέμε.
Και όλα καλά είναι αλλά δίνουμε μεγάλη σημασία στις προδιαγραφές. Τι κι αν πάει 2-3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα ή πιο αργά στο ring; Νομίζω πιο σημαντική είναι η όλη αίσθηση του εσωτερικού, των καθισμάτων, χειριστηρίων, οδήγησης, χαρά του να ζεις με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και μικρά πράματα όπως ορατότητα, πρακτικότητα, οικονομία. Γιατί αυτά θα σε κερδίσουν όταν δοκιμάσεις σωστά ένα αυτοκίνητο και για αυτά θα δώσεις τα λεφτά σου και όχι για το 0-100 κλπ.
O ενδιαφερόμενος πρέπει να αρχίσει να δοκιμάζει και να εκθέτει εμπειρίες και εντυπώσεις που θα σχολιαστούν, συγκριθούν, απορριφθούν, καταδικαστούν, παρεξηγηθούν και αναλυθούν μέχρι αηδίας ώστε το θέμα αυτό να τα κατοστήσει μέχρι των 3ών Ιεραρχών!
aka onyx !