- 08 Ιαν 2017, 04:24
#348546
dimviii έγραψε: [
αρχισες παλι τις σαλτσες με τσιτατα τυπου '' επιπεδο-ποιοτητα πληροφορησης'' που διαβαζεις στους αχρηστους δημσιογραφους?
για να σου φυγει η απορια cayman και boxster s εχει ο ξάδελφος που κανουμε διακοπες κάθε χρονο μαζι,και παμε πολλες φορες και στριβουμε μαζι,ενιοτε και αλλαζωντας αυτοκίνητα.
και για να τελειωνουμε με τις σαχλαμάρες,οσο και φιλικη να εχει γινει μια καυμαν/μποξτερ για κεντρομηχανο,δεν είναι σε καμια περιπτωση φιλικη οσο ένα ΕΒΟ χ.
Το να είναι φιλικο δεν είναι αν θα κανεις κωλιες με 1η και 2η στο κιβωτιο,ειναι αν θα είναι φιλικο όταν θα ξεκολησει με 4 και 5η στο κιβωτιο,η όταν θα πιεζεις σε δυσκολο τερεν(βρεγμενο/γλυστερο) με σοβαρα χλμ και όχι αυτά που βλέπεις στα τεστ μεσα σε πιστες και σε φουρκέτες σε σαγρε οδοστρώματα με πλανα που εχουν γυριστει 10 φορες ώστε να είναι ωραια η κωλια που βλέπεις.
Με 1η και 2η και η Λαμπο των 700 ιππων φιλικη είναι.
Eιναι προφανες το κολλημα σου και η ταση να προκαλεις συνηθως για το "ποιος την εχει πιο μεγαλη", επειδη κυκλοφορεις με γαργαλημενο 4κινητο κοντα στα 400ps...Oπως επισης και να μειωνεις την συζητηση και συνομιλητη, σε οτι δεν αντιλαμβανεσαι, ή δεν εχεις πληροφορηθει...
Aυτα που λεω, τα εχω βιωσει πλεον ηδη εδω και 17 χρονια τουλαχιστον σε οτι αφορα τις Porsche. Τωρα εαν δεν σου αρεσει ο τροπος που τα λεω, τι να κανουμε, δεν μπορουν να μεινουν ολοι ικανοποιημενοι.
Και επειδη τα γραφομενα μας ειναι σε δημοσια θεα, δεν θεωρω σωστο να γραφω με πεζοδρομιακους ορους, παροτι ετσι μπορει να ειναι πιο αρεστα και κατανοητα σε εσενα.
Εξαλλου φαινεται και στην συνεχεια, μιλας για φιλικοτητα ενω εγω μιλησα για πληροφορηση...Ουτε για διαφορα συμπεριφορας στα λιγα και στα πολλα χλμ ειπα κατι. Εσυ το ανεπτυξες αυτο.
Κοντολογις ειναι αυτο που ειπα πριν, οτι δεν νιωθεις (οχι τις επιδοσεις, αδρεναλινη, ξεκολλημα, διορθωση κτλ...)