Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#348492
nass έγραψε:
Η κοινωνική πρόκληση μιας Cayman είναι ΙΜΗΟ πολύ μικρότερη από μιας Cayenne. Η τελευταία, καλώς ή κακώς, συμβολίζει (πάντα ΙΜΗΟ) ένα κακό ελληνικό παρελθόν, συνδυασμός Cayenne + Μύκονος + Cohiba με το οποίο δεν είχα σχέση και δεν θέλω, εν έτει 2017, να με μπερδεύουν ότι είχα. Μαλακία-ξεμαλακία, πες ότι είναι βίτσιο... πως λένε "δεν ντρέπεσαι να ρίχνεις τα κλειδιά στο τραπέζι" ε από την ανάποδη :lol:


παρε ντατσουν που δεν θα εχεις τετοια ψυχολογικα θεματα :rtfm: :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#348497
kyr80 έγραψε:Δεν είναι κρίμα να μην αγοράζεις αυτό που θέλεις και μπορείς, για το τι θα πει ο περίγυρος;


Μα δεν το θέλω, λόγω μεγέθους είπαμε.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#348502 Πάσο. :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#348546
dimviii έγραψε: [

αρχισες παλι τις σαλτσες με τσιτατα τυπου '' επιπεδο-ποιοτητα πληροφορησης'' που διαβαζεις στους αχρηστους δημσιογραφους?
για να σου φυγει η απορια cayman και boxster s εχει ο ξάδελφος που κανουμε διακοπες κάθε χρονο μαζι,και παμε πολλες φορες και στριβουμε μαζι,ενιοτε και αλλαζωντας αυτοκίνητα.
και για να τελειωνουμε με τις σαχλαμάρες,οσο και φιλικη να εχει γινει μια καυμαν/μποξτερ για κεντρομηχανο,δεν είναι σε καμια περιπτωση φιλικη οσο ένα ΕΒΟ χ.
Το να είναι φιλικο δεν είναι αν θα κανεις κωλιες με 1η και 2η στο κιβωτιο,ειναι αν θα είναι φιλικο όταν θα ξεκολησει με 4 και 5η στο κιβωτιο,η όταν θα πιεζεις σε δυσκολο τερεν(βρεγμενο/γλυστερο) με σοβαρα χλμ και όχι αυτά που βλέπεις στα τεστ μεσα σε πιστες και σε φουρκέτες σε σαγρε οδοστρώματα με πλανα που εχουν γυριστει 10 φορες ώστε να είναι ωραια η κωλια που βλέπεις.
Με 1η και 2η και η Λαμπο των 700 ιππων φιλικη είναι.


Eιναι προφανες το κολλημα σου και η ταση να προκαλεις συνηθως για το "ποιος την εχει πιο μεγαλη", επειδη κυκλοφορεις με γαργαλημενο 4κινητο κοντα στα 400ps...Oπως επισης και να μειωνεις την συζητηση και συνομιλητη, σε οτι δεν αντιλαμβανεσαι, ή δεν εχεις πληροφορηθει...

Aυτα που λεω, τα εχω βιωσει πλεον ηδη εδω και 17 χρονια τουλαχιστον σε οτι αφορα τις Porsche. Τωρα εαν δεν σου αρεσει ο τροπος που τα λεω, τι να κανουμε, δεν μπορουν να μεινουν ολοι ικανοποιημενοι.
Και επειδη τα γραφομενα μας ειναι σε δημοσια θεα, δεν θεωρω σωστο να γραφω με πεζοδρομιακους ορους, παροτι ετσι μπορει να ειναι πιο αρεστα και κατανοητα σε εσενα.

Εξαλλου φαινεται και στην συνεχεια, μιλας για φιλικοτητα ενω εγω μιλησα για πληροφορηση...Ουτε για διαφορα συμπεριφορας στα λιγα και στα πολλα χλμ ειπα κατι. Εσυ το ανεπτυξες αυτο.
Κοντολογις ειναι αυτο που ειπα πριν, οτι δεν νιωθεις (οχι τις επιδοσεις, αδρεναλινη, ξεκολλημα, διορθωση κτλ...)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#348548
kyr80 έγραψε:
nass έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Κατάλαβα πάντως τους δρόμους που εννοείς και τότε όντως θέλεις κάτι καλύτερο εκτός από μια Χ3 ή κάτι αντίστοιχο.


Α γειά σου :)

Πολλοί εδώ μέσα με "εκτός δρόμου" εννοούν απλά να περάσεις από ένα χωματόδρομο καλοκαίρι άρα (ίσως δικαιολογημένα) λένε "πάρε X3 με 15 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, Q5 με 10 εκατοστά διαδρομή ανάρτησης, Stelvio με 20άρες, F-Pace με 40άρι λάστιχο".
Ομως, έχοντας περάσει από τις μισές ειδικές του ράλι Ακρόπολις επί 25 χρόνια με "ΙΧ" (και το Evo), ξέρω ότι δεν χρειάζεσαι "SUV" για κάτι τέτοιο, όταν λέω "SUV" εννοώ κάτι που μπορεί να κάνει περισσότερα από τόσα.

Είδες πχ. στο άλλο θέμα τη διαδρομή στη Σιθωνία που έλεγε ο kyr80 ε με το Evo πέρασα από εκεί χωρίς πρόβλημα, χαλαρά. ΔΕΝ εννοώ κάτι τέτοιο :) Ή ίσως εννοώ κάτι τέτοιο τέτοια εποχή που πέρασε ο kyr80 με το Jeep.


Τότε nass, μάλλον κοιτάς εντελώς λάθος. Ή μάλλον θέλεις να συνδυάσεις πολλά. Δεν μπορείς να θέλεις τέτοιου είδους off-roading, ΚΑΙ καλό στην άσφαλτο. Ακόμα και πάρεις ένα cayenne, θα χρειάζεται να αλλάζεις λάστιχα.
Βασικά νομίζω ότι εδώ και κάποιες σελίδες, περιγράφεις τις δυνατότητες του Cayenne. Και δεν κατάλαβα το λόγο που δεν αγοράζεις ένα, όταν σκέφτεσαι την αγορά μιας cayman. Εννοώ, σε σχέση με την κοινωνική πρόκληση που δεν θες να προκαλέσεις, για δικούς σου λόγους.


Η απάντηση σε όλα αυτά λέγεται Land Rover ή Jeep, αλλά επειδή το έχω ήδη πει 1000 φορές, ας μην κουράζω άλλο...
Άβαταρ μέλους
By nass
#348556 Δε νομίζω ότι για το on-road κομμάτι η απάντηση είναι Jeep :)

Βρήκα από τους 4Τ τις τιμές, που εξηγούν το λόγο που απορρίφθηκε το Evoque:
Discovery Sport 2.0 240 hp SE: 61900
Evoque 2.0 240hp SE: 71200

(υποθέτω ότι θα μπουν οι νέοι κινητήρες)
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#348584 Ενώ το discovery.... Δεν έχω ιδέα για το evoque, αλλά το discovery είναι τα ίδια χάλια με το grand Cherokee στην άσφαλτο. Το είχε ένας Ρουμάνος το καλοκαίρι. ΠΟΛΥ ωραίο, αλλά δεν το αγοράζει κάποιος με τις ανησυχίες που περιγράφει ο nass.
To evoque μέσα πάντως, φαίνεται πολύ μικρό.
Τo range rover sport είναι και τεράστιο και βαρύ, άρα αποκλείεται σύμφωνα με την αποκρυπτογράφηση. + ότι βγαίνει και εκτός budget.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#348727
Κίκιζας . έγραψε:
Eιναι προφανες το κολλημα σου και η ταση να προκαλεις συνηθως για το "ποιος την εχει πιο μεγαλη", επειδη κυκλοφορεις με γαργαλημενο 4κινητο κοντα στα 400ps...Oπως επισης και να μειωνεις την συζητηση και συνομιλητη, σε οτι δεν αντιλαμβανεσαι, ή δεν εχεις πληροφορηθει......)

αυτά ολα είναι δικοι σου συνηρμοι,που ουδέποτε αναφερθηκαν ή υπονοηθηκαν στη συζητηση.Κλασικη περιπτωση όταν πετας κοτσανες να στρεφεις αλλου την συζητηση.

Κίκιζας . έγραψε:Aυτα που λεω, τα εχω βιωσει πλεον ηδη εδω και 17 χρονια τουλαχιστον σε οτι αφορα τις Porsche. Τωρα εαν δεν σου αρεσει ο τροπος που τα λεω, τι να κανουμε, δεν μπορουν να μεινουν ολοι ικανοποιημενοι.
Και επειδη τα γραφομενα μας ειναι σε δημοσια θεα, δεν θεωρω σωστο να γραφω με πεζοδρομιακους ορους, παροτι ετσι μπορει να ειναι πιο αρεστα και κατανοητα σε εσενα.......)


το διάβασμα τεστ ασχετων δημοσιογραφων, δεν είναι βιωμα,ειναι παπαγαλια.

Κίκιζας . έγραψε: Εξαλλου φαινεται και στην συνεχεια, μιλας για φιλικοτητα ενω εγω μιλησα για πληροφορηση...Ουτε για διαφορα συμπεριφορας στα λιγα και στα πολλα χλμ ειπα κατι. Εσυ το ανεπτυξες αυτο.
Κοντολογις ειναι αυτο που ειπα πριν, οτι δεν νιωθεις (οχι τις επιδοσεις, αδρεναλινη, ξεκολλημα, διορθωση κτλ...)

Κοντολογίς μολις καταλαβες ότι αυτό που ελεγες δεν ισχυει,το γυρισαμε στη πληροφορηση,κατι για το οποιο δεν συζητάγαμε εδώ,αλλα για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικο.
Και διασκεδαστικο δεν είναι περισσοτερο ένα κεντρομηχανο σε συγκριση με το Χ.
δεν μπορεις να χαρακτηρίσεις σε τέτοιες κατασκευες ΄΄διασκεδαση'' ποια κανει καλυτερες κωλιες με 1η και 2η στο κιβωτιο.Αυτα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να διασκεδαζεις με πολύ παραπανω χλμ,και εκει ένα κεντρομηχανο δεν είναι ΄΄διασκεδαστικο''
Είναι σαν να παρεις τον σουπερ ντουπερ υπολογιστη για να τον χρησιμοποιείς μονο για ριξιμο πιασεντζας.
Τι να κανουμε τωρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#348781
nass έγραψε:Δε νομίζω ότι για το on-road κομμάτι η απάντηση είναι Jeep


Σαφώς και όχι. Αναφερόμουν στο off road.


nass έγραψε:Βρήκα από τους 4Τ τις τιμές, που εξηγούν το λόγο που απορρίφθηκε το Evoque:
Discovery Sport 2.0 240 hp SE: 61900
Evoque 2.0 240hp SE: 71200


Οι τιμές αυτές πρέπει να είναι οι παλιές. Ο νέος τιμοκατάλογος είναι αυτός: http://cdn.drive.gr/sites/default/files ... -06.16.pdf

Η διαφορά ανάμεσα σε Disco Sport και Evoque είναι €2400. Βέβαια το Disco είναι πολύ καλύτερο VfM, όντας μεγαλύτερο και ικανότερο εκτός.


kyr80 έγραψε:το discovery είναι τα ίδια χάλια με το grand Cherokee στην άσφαλτο


Μιλάμε για το Sport, έτσι;


Γενικά πάντως δεν γίνεται να έχεις και συμπεριφορά Macan στην άσφαλτο και δυνατότητες Disco (όχι Sport, το κανονικό, το τέρας!) εκτός. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και αυτό πρέπει να το αποφασίσει ο nass.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#348999
nass έγραψε:Bασικά είναι ένα μακρύτερο Evoque, η σχέση με το Freelander mk2 είναι αρκετά μακρινή https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform


Ελπίζω να έπιασες το παρασύνθημα όμως. :shifty:

Άστο να πάει στην ευχή της Παναγιάς μωρέ. :)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#349017 Το παρασυνθημα; Εγω απλα ειπα πιο αυτοκινητο αντικαθιστα στην γκαμα.

< >