Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By xenos
#537838
nass έγραψε:(Κατεχάκη) = παιδική χαρά :twisted: (το καθημερινό στοίχημα είναι ταχύτητα στροφής και εξόδου στην παρατεταμένη αριστερή πριν την τελευταία κατηφορική ευθεία)


Εκεί να προσέχεις πολύ. Μου έχει τύχει ακριβώς μετα τη στροφή να έχει σταματημένα αυτοκίνητα (πρέπει να άσπρισαν κάποιες τρίχες).

nass έγραψε:(-) Μετά από 25 χρόνια και 3 Japan μηχανές που δεν έκαναν κιχ, είχα την πρώτη εμπειρία μου από οδική βοήθεια :protest:


Νωρίς άρχισες βρε σατανά. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#537843
georgetz έγραψε:
(-) Σε κίνηση καλοκαίρι βγάζει ζεστό αέρα δεξιά ζεματάει πόδι


Panigale V4 S likes this

Κατ'τ'άλλα , πάντα όρθιος , είναι ωραίο μηχανάκι


Και το VFR δεν πάει πίσω,φέτος ου εκανε καιρο "Ελλαδας" έβγαλα την μπεμπελη, απορώ πως την παλεύουν Ελλαδα με προβλεπε ντύσιμο :help:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#537871
xenos έγραψε:
nass έγραψε:(Κατεχάκη) = παιδική χαρά :twisted: (το καθημερινό στοίχημα είναι ταχύτητα στροφής και εξόδου στην παρατεταμένη αριστερή πριν την τελευταία κατηφορική ευθεία)


Εκεί να προσέχεις πολύ. Μου έχει τύχει ακριβώς μετα τη στροφή να έχει σταματημένα αυτοκίνητα (πρέπει να άσπρισαν κάποιες τρίχες).

nass έγραψε:(-) Μετά από 25 χρόνια και 3 Japan μηχανές που δεν έκαναν κιχ, είχα την πρώτη εμπειρία μου από οδική βοήθεια :protest:


Νωρίς άρχισες βρε σατανά. :shifty:


Έχω αλλάξει και εγώ 2 βρακάκια στην αριστερή της κατεχακη πριν το ΕΜΠ :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#538033 Σε συνέχεια όσων λέγαμε για πλήρως ηλεκτρική Macan το 2022:

CEO Oliver Blume has previously stated that he sees a quarter of Porsche's sales being electric cars by 2025, but Germany's Manager Magazin (subscription required) reported Thursday that revised plans at Porsche sees electric cars potentially accounting for as much as 75 percent of sales by the same date.

In such a scenario Porsche's plan would call for every model line except the 911 to be fully electric by 2027, Manager Magazin reported.

The move is something Blume hinted at in April when he said during Porsche's annual results conference that the 911 will never go fully electric but the option was on the table for Porsche's other sports car line, the 718.

The transition to a mostly electric lineup could start as early as 2022 with the launch of a redesigned Macan as a fully electric model. They have been rumors that the next Macan could based on the PPE (Premium Platform Electric) modular electric platform being developed by Porsche with fellow Volkswagen Group brand Audi.


Από εδώ

Η μορφή των πραγμάτων που θα έλθουν...

Μπορεί το 2030 να έχω μία κλασσική :shifty: Porsche με κινητήρα βενζίνης :omg: που να πωλείται σε τιμές αντίστοιχες με τις αερόψυκτες 911 (993 και πίσω) :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By nass
#540982 Προχτές ζύγισα τη Macan σε ζυγαριά ακριβείας...

2000 κιλά ακριβώς :omg: :protest: :rant: :svivhaha: :dizzy: με 2/3 ρεζερβουάρ


:s_empathy
Άβαταρ μέλους
By nass
#568344 Η επόμενη γενιά της Macan (2022) θα είναι ηλεκτρική και μάλιστα, όπως λένε οι 4Τ "αποκλειστικά ηλεκτρική". Σε άλλα sites πχ. Jalopnik λένε ότι το "αποκλειστικά" δεν είναι σίγουρο, αν και το "αποκλειστικά" μου φαίνεται πιο λογικό εφ΄όσον η Porsche και η μαμά VW θέλουν ο μισός στόλος να είναι ηλεκτρικός το 2025 οπότε αναμενόμενα να ξεκινήσουν από το πιο καλοπουλημένο και λιγότερο "σκληροπυρηνικό" (μαζί με την Cayenne αυτά) μοντέλο.

Οπως και να 'χει: :omg: :protest:

Μάλλον έχω future classic :s_biggrin , με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μάλιστα original Porsche και όχι (πφφφφ :svivhaha: :lol: ) Audi...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#568352 :lipsealed:
Τόσο γρήγορα; :help:

Μου φαίνεται πάρα πολύ σύντομο για να είναι αλήθεια, από την άλλη έχει επενδύσει πλέον το group πάρα πολλά στην ηλεκτροκίνηση οπότε γιατί όχι;
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#568535 Kαι γω, έχω βγάλει ΗΔΗ πρίζα στη βεράντα :rtfm: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#628179
Άβαταρ μέλους
By nass
#658284 Ενα update σε δύο μέρη για το mid-life upgrade του Macan και σχετικές εντυπώσεις.
Εκανα 2 στοχευμένες επεμβάσεις: (α) σε ανάρτηση με εγκατάσταση module χαμηλώματος αερανάρτησης (β) κινητήρα. Για το (α) εδώ, για το (β) όταν βρω άλλο χρόνο.

Εγκατέστησα λοιπόν ένα τέτοιο. Πρόκειται για έναν παράλληλο εγκέφαλο, που διαβάζει τα δεδομένα των αισθητήρων ύψους του αυτοκινήτου, προσθέτει 20 mm (προγραμματιζόμενο, το έχω αφήσει στο default) και τα οδηγεί στην ECU της αερανάρτησης, με αποτέλεσμα να την ξεγελά και να χαμηλώνει επιπλέον 20 mm :ninja: με αποτέλεσμα το κλασσικό του "χαμηλώματος" (εμφάνιση :rtfm: :lol: ) αλλά με ένα διακόπτη στο ντουλαπάκι απενεργοποιείται και το αυτοκίνητο επιστρέφει στο stock ύψος, δίνοντας πάρα πολλές επιλογές:
Module OFF Off-road: +40 mm
Module ON Off-road: +20 mm
Module OFF Normal: 0 mm (185 mm από το έδαφος, ύψος "βάσης" ας πούμε)
Module OFF Low: -10 mm
Module ON normal: -20 mm
Module ON Low: -30 mm

Στην οδήγηση, η επίδραση του Module είναι σαφής: λιγότερο (από το έτσι και αλλιώς αρκετά περιορισμένο για το SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου) body roll, γρηγορότερο σε αίσθηση τιμόνι (βλ. παρακάτω) με αμεσότερες αντιδράσεις και λιγότερη υποστροφή (που έτσι και αλλιώς δεν είχε πολλή). Γενικά πιο σπορ συμπεριφορά αλλά με added bonus ότι οποιαδήποτε στιγμή γυρίζεις πίσω πχ. σε ένα δύσκολο πέρασμα ή για να μπεις στο φέρι-μποτ.

Με την ευκαιρία έκανα και μία δοκιμή ευθυγράμμισης στα διάφορα settings του Module, όπου φαίνεται η επίδραση στο "χαμηλώματος" (ασχέτως τρόπου, συνήθως με διαφορετικά ελατήρια) στις "γωνίες" του αυτοκινήτου και τα ρίχνω εδώ για προβληματισμό και συζήτηση, κυρίως για τις επιδράσεις του υπερβολικού χαμηλώματος (βάζω μόνο τα πιο σημαντικά νούμερα):
Module OFF Off-road: Εμπρός Σύγκλιση +5 Κάμπερ: -0.25 ----- Πίσω Σύγκλιση: +3 Κάμπερ: -1.5
Module OFF Normal: Εμπρός +2.1 Κάμπερ: -0.5 ---- Πίσω Σύγκλιση: +2.1 Κάμπερ: -1.75
Module ON Normal: Εμπρός 0.2 Κάμπερ: -1.5 ---- Πίσω Σύγκλιση: +3 Κάμπερ: -2
Module ON Low: Εμπρός -1.1 Κάμπερ: -1.6 ---- Πίσω Σύγκλιση: +3 Κάμπερ: -2.2

Δηλ. όσο χαμηλώνει μειώνεται η σύγκλιση και μάλιστα στην ακραία τιμή γίνεται απόκλιση, το οποίο εξηγεί το "ζωντανότερο" και πιο άμεσο τιμόνι και αυξάνεται το κάμπερ. Ηθελα μάλιστα να μειώσω το κάμπερ γιατί όσο να 'ναι οι 2 μοίρες σε καθημερινή κυκλοφορία είναι κάπως υπερβολή και θα μου φάει τα λάστιχα αλλά η συμβουλή του ευθυγραμμισά, την οποία ακολούθησα, ήταν, βλέποντας την κατάσταση των ελαστικών μετά από 500 EDIT 700 χλμ. "πλάκωμα" σε ορεινούς δρόμους (βλ. παρακάτω), να μην το μειώσω διότι αν το κάνω, λόγω μεγάλου sidewall, σε γρήγορη οδήγηση θα "τρώει" το πλαϊνό των ελαστικών. Εξάλλου μπροστά δε ρυθμίζεται οπότε τι νόημα θα είχε ? Αρα τα άφησα έτσι και απλά μέσα στην πόλη κυκλοφορώ με Module OFF δηλ. στις εργοστασιακές γωνίες. Υπόψην ότι λόγω διαφορετικών διαστάσεων ελαστικών (265/45/20 εμπρός και 295/40/20 πίσω) δεν "παίζει" εμπρός πίσω, μπορώ βέβαια τα συγκεκριμένα ελαστικά που δεν είναι directional να τα κάνω αριστερά-δεξιά για να μειώσω το όποιο ασύμμετρο φάγωμα λόγω κάμπερ.

Τα ελαστικά τα έχω αλλάξει από το χειμώνα (30000 χλμ.) από Pirelli P-Zero σε Michelin Pilot Sport 4 SUV (με load index 108 μπροστά και 110 πίσω :s_yes εμ βέβαια μιλάμε για 2 τόνους αυτοκίνητο). Εντυπώσεις: δεν είναι βέβαια λάστιχα "για Evo" και θα ήθελα πιο σκληρό πλαϊνό αλλά γενικά είμαι ευχαριστημένος και καλύτερα από τα Pirelli: καλό τιμόνι, προοδευτικά και προειδοποιούν αλλά κρατάνε περισσότερο από τα Pirelli, τα οποία πολύ γρήγορα τα άκουγες να διαμαρτύρονται, υποπτεύομαι λόγω υπερβολικά μαλακού πλαϊνού.
Τελευταία επεξεργασία από nass και 06 Αύγ 2020, 19:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά