Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#347629 Μπίχλα, αν το θες για αμάξι και όχι για γκομενοπαγίδα, ψάχνεις μόνο cosmo 231ps. Το άλλο είναι ψοφίμι τηρουμένων των αναλογιών και των specs του.
Επιπλέον από τα όσα χρήσιμα σου έγραψαν παραπάνω, έχε κατά νου ότι σε περίπτωση βλάβης στο μοτέρ θέλεις κανα 2-3 χιλιάδες για επισκευή.
Συμπέρασμα: ΟΡΜΑΣ και αφήνεις στην άκρη mx5, 207, swift, panda100 κτλ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#347631 Ρε μπίχλα, έχουμε μόνο τέσσερα χρόνια διαφορά ρε κούκλε μου... μην μου πεις ότι εκεί κοντά στα πρώτα άντα θα αρχίσουν οι τάβλες για ρξ-8, μπρέρα κτλ. :lipsealed:

Συμφωνώ με τον εδουάρδο πάντως. Εάν, όντως, πραγματικά με το χέρι στην καρδιά το ήθελες, θα το 'χες χτυπήσει αλύπητα. Κάτι πιο συμβατικό θα σε καλύψει λογικά.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#347632 Bhxla έχεις το ιδανικό προφίλ για RX-8 : λίγα χλμ χρήσης, εργένης, συνειδητοποιημένη επιλογή και στη τελική αν δεν σου κάνει το σπρώχνεις και το πολύ-πολύ να χάσεις 2000 από τη τιμή που το
πήρες.Το Challenge το ξεχνάς, επειδή έχω οδηγήσει και τα 2 είναι η μέρα με τη νύχτα όταν στροφάρουν. Σε τεχνικά θέματα στην Αθήνα υπάρχουν 2 συνεργεία πολύ καλά στο θέμα των Wankel και τα κόστη συντήρησης που θα σου βγάλει στη 3ετια πιστεύω πως θα είναι χαμηλότερα από τις ζημιές που θα σου βγάλει ενα γερμανικό ψοφίμι ή το 207 GT για το οποίο έχω ακούσει ιστορίες τρόμου με άλυτα προβλήματα
Άβαταρ μέλους
By elteo
#347634
mmarkom έγραψε:Bhxla έχεις το ιδανικό προφίλ για RX-8 : λίγα χλμ χρήσης, εργένης, συνειδητοποιημένη επιλογή και στη τελική αν δεν σου κάνει το σπρώχνεις και το πολύ-πολύ να χάσεις 2000 από τη τιμή που το
πήρες.Το Challenge το ξεχνάς, επειδή έχω οδηγήσει και τα 2 είναι η μέρα με τη νύχτα όταν στροφάρουν. Σε τεχνικά θέματα στην Αθήνα υπάρχουν 2 συνεργεία πολύ καλά στο θέμα των Wankel και τα κόστη συντήρησης που θα σου βγάλει στη 3ετια πιστεύω πως θα είναι χαμηλότερα από τις ζημιές που θα σου βγάλει ενα γερμανικό ψοφίμι ή το 207 GT για το οποίο έχω ακούσει ιστορίες τρόμου με άλυτα προβλήματα


1ο σχόλιο: το πολύ πολύ να χάσεις 2 χιλιάρικα;; Χαρτί υγείας είναι και το απαξιώνεις έτσι; :svivhaha: :omg:
2ο σχόλιο: ο bihlas ζει Κομοτηνή. Οπότε μια χαρά λύση η Αθήνα και τα 2 συνεργεία της. :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By g8777
#347636 Κατσε τωρα: Ο Μπιχλας εχει οριο τα 6κ, θελει χρονο (που δεν εχει) και υπομονη (ουτε αυτη εχει, απ οτι καταλαβα μιλαμε για παρορμητικη αγορα) για να βρει ενα ασκιστο :s_airkiss . Και αντε πες οτι το βρηκε αυριο ( φαρδος lvl : Bayern-M.United 1-2), θα χρειαστει να διαθεσει +50% του budget του σε ρεκτιφιε κατα πασα πιθανοτητα. Και το συμπερασμα ειναι ΟΡΜΑ; :hmmm: :hmmm:

Αν θελει ΞΕΣΚΙΣΜΑΤΑ------------------->

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/9324900/ or smthing
(Και οι φραπεδες δωρο. :s_laughat )


Και τα ρεστα WACKEN 2017. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#347641 Τώρα τι σχέση έχουν τα κουβαδάκια (είχα δύο 106 rallye 1600cc 8v-16v 145ps με εκκεντροφόρους κοντό ημισλικ κ.τ.λ.) με το rx8 που είναι ο ορισμός του προσιτού πισωκίνητου ΣΠΟΡ αυτοκινήτου της προηγούμενης δεκαετίας, δεν το καταλαβαίνω, ακόμη και το mx5 (είχα το ΜΚ2.5 sporty με 146ps εξάρι κιβώτιο, φρένα μεγάλα, δεσίματα κ.τ.λ) μοιάζει φτωχός μακρινός συγγενής,η τιμή του σαν καινούργιου λόγο κυβικών στην Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη από αντίστοιχα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα όπως π,χ το nissan 350z, σαν πρώην ιδιοκτήτης έγραψα για την κατανάλωση και την συντήρηση , αν κάνει κάποιος ως 5-6000 κμ τον χρόνο και έχει σώας τα φρένα του (γιατί είναι πολύ δύσκολο στα όριά του ειδικά αν βγάλεις τελείως τα βοηθήματα) ένα καθαρό cosmo 6-8000Ε είναι μονόδρομος.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#347643
106s16 έγραψε:Τώρα τι σχέση έχουν τα κουβαδάκια (είχα δύο 106 rallye 1600cc 8v-16v 145ps με εκκεντροφόρους κοντό ημισλικ κ.τ.λ.) με το rx8 που είναι ο ορισμός του προσιτού πισωκίνητου ΣΠΟΡ αυτοκινήτου της προηγούμενης δεκαετίας, δεν το καταλαβαίνω, ακόμη και το mx5 (είχα το ΜΚ2.5 sporty με 146ps εξάρι κιβώτιο, φρένα μεγάλα, δεσίματα κ.τ.λ) μοιάζει φτωχός μακρινός συγγενής,η τιμή του σαν καινούργιου λόγο κυβικών στην Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη από αντίστοιχα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα όπως π,χ το nissan 350z, σαν πρώην ιδιοκτήτης έγραψα για την κατανάλωση και την συντήρηση , αν κάνει κάποιος ως 5-6000 κμ τον χρόνο και έχει σώας τα φρένα του (γιατί είναι πολύ δύσκολο στα όριά του ειδικά αν βγάλεις τελείως τα βοηθήματα) ένα καθαρό cosmo 6-8000Ε είναι μονόδρομος.


γιατί πρέπει να έχουν σχέση δηλ; :hmmm: προτάσεις κάνει το φόρουμ, επιλογές του δίνει.
σώνει και καλά ΡοΧι8;
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#347644 Δίκαιο έχεις, παρασύρθηκα, αλλά ρε γαμώτο στα 54μου τώρα που χώρισα, αν δε έκανα τόσα ΚΜ γιατί άλλαξα σπίτι θα έδινα την κολο mercedes και θα έπαιρνα ένα cosmo γαλάζιο
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#347646 Έχει πλάκα πάντως να σκέφτεσαι την αγορά αυτοκινήτου επιπέδου Porsche και να θέλεις συντήρηση επιπέδου Accent, προσωπικά μετάνιωσα που δεν έκανα αντίστοιχη επιλογή όταν μπορούσα και όταν πλέον θα έχει οικογένεια με νορμάλ οικονομικά δεδομένα θα είναι αδύνατον τέτοιες επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#347650 Όλοι συμφωνούμε ότι το rx8, σαν σπορ αμάξι (όχι σπορτιφ, όχι απλά γρηγορο, όχι απλά fun to drive) , είναι γαμάτο.

Από εκεί και πέρα είναι θέμα €. Αν τα έχει (6000€ άμεσα για τα αμάξι* + 3000-4000€ σε βάθος χρόνου για συντήρηση ) που είναι το πρόβλημα;


* Με την προϋπόθεση ότι θα είναι σχετικά προσεγμένο και τουλάχιστον θα μετρηθεί συμπίεση.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#347652 Εννοείται ρε παιδιά, αν σκέφτεται πριν πατήσει το γκάζι ότι θα κάψει τον άμπακο καλύτερα να πάρει κάτι άλλο
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#347654 Ας αποφασίσει τότε ο bihlas αν θέλει σπορ αυτοκίνητο, ένα vfv fun to drive ή ένα αμάξι απλά για μετακινήσεις. Δεν τον βλέπω να γράφει όμως...