Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#565746
red_monster έγραψε:
Η αρχική μου τοποθέτηση ήταν υπό το πρισμα του πρώτου αγοραστή. Αυτός δικαίως νιώθει άσχημα για τα πολλά € που «επένδυσε»


ο αγοραστης του cherokee,της 330 ε46,της cayenne,της 997,του χ5 4,4 λιτ etc εχασαν λιγοτερα?
Το ρχ8 δεν ειναι οικονομικο στη συντηρηση/ζημιες του,αλλα οπως σου ξαναειπα υπρχουν ΠΑΡΑ πολλα παραδειγματα εκει εξω,απο αυτοκινητα που εχασαν πολλα περισσοτερα.
Με τις τιμες που πωλουνται σημερα,και για καποιον που νιωθει τι αγοραζει,και πως πρεπει να χρησιμοποιηθει,μια χαρα αγορα ειναι.
Αντιστοιχη ευχαριστηση με το ρχ8 σημερα, μπορουν να προσφερουν ,πολυ λιγα αυτοκινητα,και ολα τους ειναι πανακριβα με πολλα κυβικα/εξοδα συντηρησης.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#565883 Ανακάλυψα οτι υπάρχει συνεργείο ΜΟΝΟ για βανκελ αυτοκίνητα /κινητήρες 1,5 χλμ απο το σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη, έβαλα αθλητικό παπούτσι και σε 10 λεπτά ήμουν εκεί , μικρό συνεργείο γεμάτο όμως ανταλλακτικά για βάνκελ αλλα κυρίως πολύ γνώση .
Τι έμαθα λοιπόν θα φανούν χρήσιμα σε όποιον ενδιαφέρεται για RX-8 .

-Καινούργιος κινητήρας στοιχίζει 5000 € τοποθετημένος με εγγύηση 1 χρόνο απο mazda Αυστρίας , για όσους ψάχνουν καθαρή καρότσα* με καπούτ κινητήρα .

-Αν ο κινητήρας εχει απλά χαμηλή συμπίεση χωρίς να εχει σπάσει κάτι μέσα με 2500€ γίνεται ανακατασκευή και είσαι έτοιμος και καλλίτερος απο μαμά γιατί θα εχει αναβαθμίσεις , βλέπε κάτω παράγραφο.

-Αν κάποιος βρει ρο χι με καλό κινητήρα **με ενα χιλιάρικο γίνεται αλεξίσφαιρος , πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια, πλεξούδα, όλα καλλίτερης ποιότητας με απεριόριστη εγγύηση ,αλλαγή βαλβίδας πίεσης λαδιού ,πρόγραμμα για τους ανεμιστήρες ,θερμοστάτες . Με ενα 500άρικο ακόμα βάζεις και καταλύτη μεταλλικό .

-Τέλος είδα επιστολές πελατών με ανακλήσεις απο mazda και όταν ρώτησα μου είπαν οτι κανονικά γίνονται οι ανακλήσεις και πολλά εξαρτήματα πχ αντλία βενζίνης, ψαλίδια αλλάζονται έτσι, υπάρχει συνεχής επικοινωνία με την Αυστρία και με ενα τηλ με αρ πλαισίου και πινακίδα μαθαίνεις τα πάντα για εκκρεμότητες και εργασίες που εχουν γίνει .

*καθαρή καρότσα(ατρακάριστο) βρίσκεις αλλα όσα είδα τελευταία θέλαν βάψιμο ,υπάρχει πολύ κακία στον κόσμο μην εχει κάποιος στην γειτονιά όμορφο σπόρ αυτοκίνητο :( γρατσουνιές, χαρακιές, κόλλες όλα τα είδα! Το πιο φθηνό χρώμα το μαύρο τα κόκκινα είναι τριπλής επίστρωσης , διπλή τιμή το βάψιμο.

**καλή συμπίεση:
βγάζεις φωτο απο το μηχάνημα αν είσαι μακριά, την στέλνεις στο συνεργείο να κάνουν εκτίμηση δεν βγαίνει απλά συμπέρασμα απο τις απόλυτες τιμές μετράνε και οι διαφορές ανάμεσα στους θαλάμους του ρότορα , ανάμεσα στους δυο ρότορες (πολύ σημαντικό) , οι σαλ και η βαρομετρική πίεση , συνολικά πρέπει να εχεις 3 νούμερα συμπίεσης και ενα νούμερο με σαλ ανα ρότορα, για την βαρομετρική πίεση τους λες που μετράς πχ Λάρισα και εχουν πρόγραμμα για τις αναγωγές ,κάποιοι λοιπόν που λένε ενα νούμερο πχ 7,5 στην αγγελία δεν λένε τίποτα.

Η αναζήτηση συνεχίζεται...
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565893
MONMAN έγραψε:Η αναζήτηση συνεχίζεται...

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά! Κράτα μας ενήμερους. Θεωρώ πως το καλύτερο είναι να βρεις κάποιο με original μοτέρ σε καλή κατάσταση και ας είναι το χρώμα όχι τέλειο. Αυτό το φτιάχνεις πιο οικονομικά από το μοτέρ, όταν θα έχεις τα χρήματα.
Κάποια στιγμή θα είναι συλλεκτικά και καλό είναι να έχει το δικό του μοτέρ.
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565894 Συλλεκτικα δυσκολο το βλεπω αν κρινω ποσα ειναι παρατημενα σε διαφορα οικοπεδα. Εκτος και αν εννοεις ενα συλλεκτικο σε καθε γειτονια.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565896 Η Mustung του 67' γέμιζε σαφώς περισσότερα οικόπεδα και γειτονιές, αλλά εδώ και μπόλικα χρόνια είναι απόλυτα συλλεκτική.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#565901
MONMAN έγραψε:Ανακάλυψα οτι υπάρχει συνεργείο ΜΟΝΟ για βανκελ αυτοκίνητα /κινητήρες 1,5 χλμ απο το σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη, έβαλα αθλητικό παπούτσι και σε 10 λεπτά ήμουν εκεί , μικρό συνεργείο γεμάτο όμως ανταλλακτικά για βάνκελ αλλα κυρίως πολύ γνώση .

Αμανατίδης;
Άβαταρ μέλους
By boomer
#565988 Το κόστος για το rebuild είναι σε αυτά τα επίπεδα αν είναι και τα δύο housings σε καλή κατάσταση. Αλλιώς ξεφεύγει. Επίσης δεν συμπεριλαμβάνεται κόστος για πολλαπλασιαστές κλπ.

Λογικά είδες και το δικό μου μπελά εκεί. Ένα ανθρακί.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#565998
cosneo έγραψε:Θα ξεκινούσε το facelift το 2009 που νομίζω δεν ήρθε ποτέ.


Όντως έτσι πρέπει να έγινε αν και εχθές για πρώτη φορά είδα ένα ασημί στην Κομοτηνή.

MONMAN έγραψε:Ανακάλυψα οτι υπάρχει συνεργείο ΜΟΝΟ για βανκελ αυτοκίνητα /κινητήρες 1,5 χλμ απο το σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη,


Περιοχή Μαρτίου;
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#566167 Ήρθε κανονικά το facelift του 2009 .
Απλώς , είχε περάσει η μπογιά του Rx8 , είχαν γίνει γνωστά κάποια θέματα και πούλησε λίγο .

Πολλές οι βελτιώσεις από τη Μαζντα , περισσότερα άλογα στην μικρή έκδοση (205 αντί 192) , πιο κοντό κιβώτιο , πιο δεμένο ακόμη (πόσο περισσότερο .....).
Παρα πολύ καλό , αλλά πούλησε λίγο γενικώς στην Ευρώπη . Όταν έφθασαν οι ρύποι στην Ελλάδα , έπεσε η ταφόπλακα και εδώ .

Μακάρι να έβρισκες f/l.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#566207
tsilis έγραψε:Ήρθε κανονικά το facelift του 2009...Μακάρι να έβρισκες f/l.


αυτά είναι μάλλον παρκαρισμένα σε υπόγεια γκαράζ για συλλεκτικά , τουλάχιστον να είναι περασμένα τα καλώδια με σπρέι κατά των τρωκτικών

Εικόνα

εχουν που εχουν ζημιάρικα μοτέρ μη μπλέκεις και με πλεξούδες :lol:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#566211
MONMAN έγραψε:Ανακάλυψα οτι υπάρχει συνεργείο ΜΟΝΟ για βανκελ αυτοκίνητα /κινητήρες 1,5 χλμ απο το σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη, έβαλα αθλητικό παπούτσι και σε 10 λεπτά ήμουν εκεί

rocsta έγραψε:Αμανατίδης;

panos2171 έγραψε:Περιοχή Μαρτίου;

Περπατούσες με 9km/h; :s_omg
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#566214 Δυο συγκεκριμένα, Αμανατίδης mazda Παπάφη, Βrainstormtuning κάτω απο την Καραμανλή στο ύψος της Μάρκου Μπότσαρη ,τώρα καλό είναι τα δυο συνεργεία τόσο κοντά στο σπίτι μου ή κακός οιωνός :hmmm:

...περπατάω και γρήγορα :iconcool: