Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#564834 Ε τι το φυσικό αέριο; Αφού δε βολεύει καθόλου, εκτός αν μένεις δίπλα σε πρατήριο και το έχεις για καθημερινό commute και φουλάρεις κάθε μέρα.
Εν τω μεταξύ, πρέπει να υπάρχει μηδενική τεχνογνωσία στη χώρα μας οπότε δεν μπλέκεις.
Εντάξει, ας μην είμαστε πλεονέκτες, το να κοστίζει σε καύσιμο το 8άρι όσο το Fiesta 1.4 του 2006 που είχε η σύζυγος μέχρι πέρσι είναι μια χαρά.
Υγραέριο και πάλι υγραέριο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#564835 Ενω υγραεριο σε βανκελ ειναι κατι σαν βολτα στο παρκο ασουμε.

Μονμαν μην ασχοληθεις καν με περιπτωσεις υγραεριου και ανω των 100 κ χλμ. Ο χρονος ειναι χρημα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#564837 Αν ήμουν στη θέση σου, θα κοιτούσα οπωσδήποτε το παρακάτω. Πανέμορφο καρασπάνιο χρώμα, η αγαπημένη μου διχρωμία στο εσωτερικό, τιμή σκότωμα. Θα πρέπει βέβαια να γίνει σούπερ έλεγχος.

https://www.car.gr/20008924-mazda-rx-8- ... full-extra
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#564848 To RX-8 είναι ο ορισμός της προληπτικής συντήρησης , μπουζί -πολλαπλασιαστές- μπουζοκαλώδια -μίζες , γενικά όλο το ηλεκτρικό σύστημα πρέπει να είναι σε τοπ κατάσταση αλλιώς αρχίζουν τα παρατράγουδα με άκαφτες στους καταλύτες και ανέβασμα της θερμοκρασίας στο μοτέρ και μπαι -μπαι η συμπίεση , δεν θα φοβόμουν ενα μοτέρ με αναλυτικό βιβλίο σέρβις (όχι απλώς σφραγίδες) αλλα όπως λέει και ο g 8777 απο τα 100000 χλμ η αντίστροφη μέτρηση εχει αρχίσει :(

Πάντως είναι όμορφο το άτιμο και άντεξε στην δοκιμασία του χρόνου ακόμα γυρνάω να τα δω όταν περνάνε, πράγματι ακόμη και τα γκαγκουρεμένα εχουν την γοητεία τους αν εχουν γνήσια κομμάτια επάνω πχ mazda speed , veilside κλπ , δικαιολογώ ακόμα και αυτούς που του βάζουν lampodoors :s_biggrin
https://www.car.gr/19794871-mazda-rx-8
και βάψιμο αλλά Tron τολμηρούς σας βλέπω στο Σιδηρόκαστρο
https://www.google.gr/search?hl=el&biw= ... RaOWPB1yDI
Τελευταία επεξεργασία από MONMAN και 07 Φεβ 2019, 17:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#564849 Στο YouTube του Car Throttle υπάρχει σειρά που ένας αγόρασε ένα rx 8 και προσπαθεί να το φέρει στα συγκαλα του.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#564851
Focusman91 έγραψε:Στο YouTube του Car Throttle υπάρχει σειρά που ένας αγόρασε ένα rx 8 και προσπαθεί να το φέρει στα συγκαλα του.

< Note >


πολύ καλή σειρά και δείχνει ακριβώς τα σημεία που πάσχει το αυτοκίνητο και οτι όταν υπάρχει γνώση , που τώρα υπάρχει και στην Ελλάδα , όλα γίνονται … αρκεί να το πάρεις φθηνά ο Άγγλος το πήρε κάτω απο 1000 € και ήταν cosmo !
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#564855 Τα περισσότερα αυτοκίνητα αν δεν έχουν σκουριές και χοντρά τρακαρίσματα μπορούν να επανέλθουν. (οι σοβαροί κατασκευαστές στα repair manual που στέλνουν στις αντιπροσωπείες υποδεικνύουν τα σημεία ελέγχου για επαναφορά τρακαρισμένου). Το θέμα είναι ποιος μπορεί να το κάνει και αν τον συμφέρει να εμφανίσει την ανάλογη υπευθυνότητα
Άβαταρ μέλους
By boomer
#564883 Γεια σας, πρώτο post αν και διαβάζω το φόρουμ από την ίδρυση του.

MONMAN επειδή και εγώ αγόρασα πρόσφατα 8αρι, 2 πραγματάκια που δεν θα διαβάσεις και για να γλιτώσεις χρόνο και χρήμα:
- Συνήθως όσες αγγελίες δεν αναφέρουν συμπίεση αφορούν αυτοκίνητα που απαιτούν rebuild. Αρκετές που αναφέρουν συμπίεση ψεύδονται.
- Στο troubleshooting, βρέθηκα προ εκπλήξεως στο πόσα καύσιμα πλήρωσα απλά για να δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο. Εκατοντάδες ευρώ και ακόμα έχουμε δρόμο...
- ΜΗΝ πας για έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή συνεργείο που δεν είναι εξειδικευμένο Rotary. Αφού καταλήξεις με το καλό σε κάποιο αμάξι για αγορά πήγαινε το και σε 2ο Rotary συνεργείο για έλεγχο.

Βρες με την άνεση σου κάτι καλό, είναι υπέροχο στο δρόμο και είναι κρίμα αντί να το χαίρεσαι να μπαινοβγαίνεις συνεργείο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#564884 Και κατι ακομα πανω στο θεμα lpg.

Δεν ειναι λυση γιατι πολυ απλα ΔΕΝ αποτελεσε προβλημα.

Εκτος αν θεωρει κανεις οτι ενα οχημα ειδικου σκοπου οπως αυτο (τα ξαναγραψαμε σε αυτο το τοπικο περι ενδεικνυομενης χρησης του για την μακροζωια του κινητηρα) θα βαλει υγραεριο και

θα πεσει η καταναλωση λαδιου

θα το κινει σπιτι-περιπτερο-σπιτι

θα ειναι commuter.

Απλα ΔΕΝ ασχολεισαι.

Monman βρες καποιο με καυσιμο βενζινη.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#564889 Τα λάδια του είναι ορυκτέλαιο, σιγά το κόστος τα 100- 150 ml που θα κάψει στην βόλτα.

Από την άλλη το 50ρικο ανά 200 χιλιόμετρα γρήγορης βόλτας, δεν το λες αμελητέο

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564893 Μιλάμε για ειδικό αυτοκίνητο. Με ευαίσθητο μοτέρ. Και η ευαισθησία του μοτέρ έγκειται στο ότι κάποια σημεία δεν λιπαίνονται σωστά. Και το lpg είναι ένα καύσιμο που δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες. Σκέφτομαι δηλαδή πως αν υπάρχει μία φορά θέμα με τη βενζίνη (που έχει κάποιες λιπαντικές ιδιότητες) θα υπάρχει 5 φορές με το lpg.

Είναι ένα αμάξι που θα το έπαιρνα με τα χίλια, αλλά δεν θα το πείραζα στο παραμικρό. Γνώμη μου είναι πως όποιος το πάρει θα πρέπει να υπολογίσει το κόστος χρήσης (που προφανώς μόνο αμελητέο δεν είναι) και αν δεν μπορεί να το αντέξει, ας μην το πάρει το αμάξι.

Εάν μιλάμε για 100 ευρώ το μήνα βενζίνες και κέρδος 50 ευρώ το μήνα με το αέριο, με κόστος εγκατάστασης 2500 χιλιάρικα, θέλεις 4 χρόνια για να κάνεις απόσβεση. Αν σου βγάλει και καμιά βλάβη το αέριο ή χρειαστεί νωρίτερα rebuild το μοτέρ λόγω της μειωμένης λίπανσης, το κέρδος θα είναι μηδενικό ή και αρνητικό.


Να μου πεις για αμάξι εργάτη που το φορτώνεις χιλιόμετρα κάθε μέρα, να το δεχτώ. Για τέτοιο ειδικό αμάξι που εκ των πραγμάτων δεν θα είναι ο καθημερινός χαμάλης, το θεωρώ λάθος - υπερβολή.