- 07 Φεβ 2019, 22:57
#564893
Μιλάμε για ειδικό αυτοκίνητο. Με ευαίσθητο μοτέρ. Και η ευαισθησία του μοτέρ έγκειται στο ότι κάποια σημεία δεν λιπαίνονται σωστά. Και το lpg είναι ένα καύσιμο που δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες. Σκέφτομαι δηλαδή πως αν υπάρχει μία φορά θέμα με τη βενζίνη (που έχει κάποιες λιπαντικές ιδιότητες) θα υπάρχει 5 φορές με το lpg.
Είναι ένα αμάξι που θα το έπαιρνα με τα χίλια, αλλά δεν θα το πείραζα στο παραμικρό. Γνώμη μου είναι πως όποιος το πάρει θα πρέπει να υπολογίσει το κόστος χρήσης (που προφανώς μόνο αμελητέο δεν είναι) και αν δεν μπορεί να το αντέξει, ας μην το πάρει το αμάξι.
Εάν μιλάμε για 100 ευρώ το μήνα βενζίνες και κέρδος 50 ευρώ το μήνα με το αέριο, με κόστος εγκατάστασης 2500 χιλιάρικα, θέλεις 4 χρόνια για να κάνεις απόσβεση. Αν σου βγάλει και καμιά βλάβη το αέριο ή χρειαστεί νωρίτερα rebuild το μοτέρ λόγω της μειωμένης λίπανσης, το κέρδος θα είναι μηδενικό ή και αρνητικό.
Να μου πεις για αμάξι εργάτη που το φορτώνεις χιλιόμετρα κάθε μέρα, να το δεχτώ. Για τέτοιο ειδικό αμάξι που εκ των πραγμάτων δεν θα είναι ο καθημερινός χαμάλης, το θεωρώ λάθος - υπερβολή.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα