Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#565034
boomer έγραψε:Γεια σας, πρώτο post αν και διαβάζω το φόρουμ από την ίδρυση του.

MONMAN επειδή και εγώ αγόρασα πρόσφατα 8αρι, 2 πραγματάκια που δεν θα διαβάσεις και για να γλιτώσεις χρόνο και χρήμα:
- Συνήθως όσες αγγελίες δεν αναφέρουν συμπίεση αφορούν αυτοκίνητα που απαιτούν rebuild. Αρκετές που αναφέρουν συμπίεση ψεύδονται.
- Στο troubleshooting, βρέθηκα προ εκπλήξεως στο πόσα καύσιμα πλήρωσα απλά για να δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο. Εκατοντάδες ευρώ και ακόμα έχουμε δρόμο...
- ΜΗΝ πας για έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή συνεργείο που δεν είναι εξειδικευμένο Rotary. Αφού καταλήξεις με το καλό σε κάποιο αμάξι για αγορά πήγαινε το και σε 2ο Rotary συνεργείο για έλεγχο.

Βρες με την άνεση σου κάτι καλό, είναι υπέροχο στο δρόμο και είναι κρίμα αντί να το χαίρεσαι να μπαινοβγαίνεις συνεργείο.

< Note >


ΜΠΡΑΒΟ Φίλε ! είσαι με ενα μόνο ποστ η προσωποποίηση του petrolhead 2019 , τα RX θα εχουν πάντα οπαδούς , όσο και να καίνε θα τα αγαπάμε!
Ανέβασε φωτο του ρο χι και κάνε μας μια περιγραφή του ταξιδιού σου μέχρι την αγορά και οτι άλλο θέλεις.
Οι επισημάνσεις σου πολύ σωστές θα ληφθούν υπόψη !
Η Ελλάδα πρέπει (φυσικά λόγω φορολογίας) να είναι μια απο τις μεγαλύτερες αγορές RX-8 ,στο car.gr σχεδόν 300 αγγελίες , στο mobile.de μόνο 100 !

ΥΓ σου έστειλα pm
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565038 +1
Είναι ευκαιρία να γραφτεί ένας αναλυτικός οδηγός γιατί πραγματικά υπό προϋποθέσεις είναι ευκαιρία: αν δεν θέλεις να κάνεις χιλιόμετρα και δεν θέλεις μπροστοκίνητο. Το RX8 είναι ιδανική περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By boomer
#565064
MONMAN έγραψε:Ανέβασε φωτο του ρο χι και κάνε μας μια περιγραφή του ταξιδιού σου μέχρι την αγορά και οτι άλλο θέλεις.

ΥΓ σου έστειλα pm


Δεν θα σου κάνω περιγραφή τι έχει γίνει γιατί θα απογοητευτείς :help:
Έπεσα σε αμάξι με πρόβλημα στα ηλεκτρικά το οποίο μας έχει ταλαιπωρήσει απίστευτα. Ακόμα δεν έχει επισκευαστεί πλήρως αλλά είμαστε κοντά θέλω να πιστεύω (μετά από πολλούς μήνες..).

Θέλει πολύ διάβασμα η αγορά RX-8. Τα βασικά σημεία ελέγχου είναι:
- Συμπίεση μετρημένο ζεστό, με ειδικό όργανο και αναγωγή στις 250rpm.
- Πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλώδια. Είναι αναλώσιμα, θέλει προσοχή γιατί κυκλοφορούν πολλά δήθεν γνήσια σετ.
- Αντλία βενζίνης.
- Καταλύτης.
- Ψυγείο

Εκλύεται πολύ θερμότητα από τον κινητήρα οπότε το μποτιλιάρισμα, ο καύσωνας κλπ φθείρουν υπερβολικά τα παραπάνω.

Γενικά στα μεταχειρισμένα την αξία την καθορίζει ο κινητήρας.

ΥΓ1: Δεν είμαι γνώστης του αυτοκινήτου, περισσότερες ώρες έχω διαβάσει για αυτό παρά το έχω οδηγήσει :(
ΥΓ2:@ΜΟΝΜΑΝ Για κάποιο λόγο δεν μου έχει έρθει pm.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#565135 Τα φυλλάδια που κοσμούν το παραπάνω ποστ μου τα έδωσαν οταν το ολοκαίνουργιο ρο χι παρουσιάστηκε το μακρινό 2004 στην Ρόδο , τα είχαν φέρει σε όλα τα χρώματα και τις εκδόσεις :thumbsup: και τα είχαν απλώσει σαν βεντάλια στην έκθεση της mazda ...ωραίες εποχές !
Φυσικά αν δεν κάνω λάθος ήταν τέλη της χρονιάς , ολοι είχαν τις τσέπες γεμάτες απο την τουριστική σεζόν ,πρέπει να πουλήθηκαν πολλά στο νησί , να και ο τιμοκατάλογος του 2004
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565225 Αναλόγως: αν τελικώς εκταμίευσε ό,τι είχε αποταμιεύσει ή όχι.
Όπως και να 'χει, είμαι βέβαιος πως αν το έκανε, σίγουρα το καταευχαριστήθηκε.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#565228
red_monster έγραψε:Πως να νιώθει ένας νοικοκυραιος :shifty: που το μακρινό 2006 αποταμιεύσεις 40k € για ένα cosmo? :hmmm:
Εκ των υστέρων και βλέποντας τις τωρινές τιμές τους μπορούμε να ονομάσουμε το θέμα "Πόσο ηλίθιος είμαι που πήρα RX-8 εν έτει 2006?" :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#565236
MONMAN έγραψε:Πρωινή, ανεξάρτητη ,ανεπηρέαστη ,αδέσμευτη αναζήτηση για RX-8...

Εικόνα


:omg:

:yahoo: :yahoo:

Εγκρίνω RX8!!

Βασικά παίρνεις την πιο καθαρή καρότσα με ένα αξιοπρεπές εσωτερικό χωρίς να σε νοιάζει η συμπίεση του γιατί πολύ απλά το καλύτερο είναι να κάνεις εσύ το rebuild σε αυτόν που θα εμπιστευτείς και με τα εξαρτήματα που θα επιλέξεις.
Θεωρώ πως με ένα 5χίλιαρο συνολικά μπορείς να έχεις ένα αξιοπρεπές εμφανισιακά RX8 με ένα σωστά ανακατασκευασμένο μοτέρ.Στα τόσα χρόνια έχουν ανακαλυφθεί πολλές τροποποιήσεις που βελτιώνουν τη λειτουργία του. Θυμάμαι διάβαζα για άλλου τύπου τρόμπες λαδιού και κάποιες επεμβάσεις στον κορμό του βάνκελ. Γενικά τα ξένα φόρα του RX8 είναι εγκυκλοπαίδιες οπότε είσαι σε φάση αν έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό να τον φτιάξεις και μόνος σου diy :lol:
Παρακολουθούσα στο car throttle το μοντάρισμα του βάνκελ και γενικά δεν είναι κάτι δύσκολο αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις γραμμένα κάποια tips που χρειάζονται.

Πάντως σαν αυτοκίνητο δε χρειάζεται να πούμε και πολλά. Μπορεί να τα 200 άλογά του να είναι λίγο βαριεστημένα αλλά το στήσιμό του, το ζύγισμα, το μπλοκέ και το σαφέστατο τιμόνι του το κάνουν το πιο vfm σπορ αυτοκίνητο.
Αν δεν υπήρχε το θέμα του flooded θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ σοβαρά να αποκτήσει νέα παρέα το ξαδερφάκι του...
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#565262
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#565269 Δεν είναι μόνο η φιλοσοφία του rotary υπεύθυνη για την υψηλή κατανάλωση , είναι και το οτι είναι βαρύ σχεδόν 1400 κιλά, για σύγκριση το Mondeo st-220 που είχα ήταν 100 κιλά βαρύτερο αλλα με ενα V6 και μεγαλύτερες όλες τις διαστάσεις.
Υποθέτω πως η σχεδίαση με τις πόρτες και η έλλειψη κεντρικής κολόνας (που είναι βέβαια γ@μ@το χαρακτηριστικό :metalo: ) θέλει εξτρά ενισχύσεις όπως τα κάμπριο αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#565270
panos2171 έγραψε:Βασικά παίρνεις την πιο καθαρή καρότσα με ένα αξιοπρεπές εσωτερικό χωρίς να σε νοιάζει η συμπίεση του γιατί πολύ απλά το καλύτερο είναι να κάνεις εσύ το rebuild σε αυτόν που θα εμπιστευτείς και με τα εξαρτήματα που θα επιλέξεις...


Εκεί εχω καταλήξει και εγω και ψάχνω τα φθηνότερα...αν βρεθεί κάτι καλώς αλλιώς τι είχαμε τι χάσαμε.

Εντωμεταξύ και ο bihlas που ξεκίνησε το θέμα εκει την είχε πατήσει αν θυμάμαι καλά , το ρο χι του ήταν καλό μηχανικά αλλα είχε στραβό σασί :(