Μπιχλα μην, I say ΜΗΝ πάρεις τόσο ιδιαίτερο όχημα. Υπάρχουν χίλια αλλά στην αγορά (τα γαλλοgt που είπες, κάνα Swift sport) χωρίς να θέλουν στοργή και προδερμ. Υπόψιν θα είναι το μόνο σου αυτοκίνητο.
Κάνεις λίγα χιλιόμετρα, βρες κάποιο που να είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ, φέρσου του σωστά (ζέσταμα σωστό και συχνό έλεγχο στα λάδια) και θα είσαι άρχοντας.
Να έχεις πάντα στο μυαλό σου πως παίζει πάντα το ενδεχόμενο να χρειαστεί ένα rebuild το μοτέρ, μην δώσεις όλα σου τα λεφτά, μπορείς να βρεις καλά αυτοκίνητα χωρίς να εξαντλήσεις το budget.
Αν όχι RX8 τότε ΜΧ5.
Αν δεν μείνεις ευχαριστημένος, στο ανταλλάσω με την 120i.
Μπίχλα, τον δριφτερ θα ακούσεις.
Και μετά θα κάνεις login στο φορουμζ-->rx8_killer
Η λογική κίνηση είναι ΜΧ5 αν μπορείς τις 2 θέσεις. H καρδιά θέλει RX8. Όμως το χρειάζεσαι τόσο μεγάλο αυτοκίνητο; Με περιορισμένη διάρκεια ζωής κινητήρα (συχνά θέλει μεγάααααλο σέρβις στα 100-150Κχλμ).
Και φυσικά δεν θα βάλεις υγραέριο σε τέτοιο αυτοκίνητο και με τόσα χλμ.
Και το πολύ βασικό πόσα θέλεις να δίνεις το χρόνο (μετά την τιμή αγοράς). Τέλη (που ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει), ασφάλεια, βενζίνη, λάδια (εννοώ κατανάλωση), συντήρηση, λάστιχα, κινητήρα....
Μήπως να βρεις ένα 206 1,6 που το ξέρεις να κάνεις το κέφι σου οικονομικά; Και μια 147 ίσως είναι καλή περίπτωση. Και αν μιλάς για Α4 γιατί όχι Α4 ή 159 ή ή ή...
Σημειώνω ότι σχετικά με τον ενδιαφερόμενο δεν ξέρω ούτε ηλικία ούτε κατάσταση εργασιακή/οικονομική/δεσμός/οικογενειακές προοπτικές ούτε τίποτα που να με βοηθήσει να έχω καλύτερη άποψη για το τί θέλει/του πάει.
edmond έγραψε:Geo f1 έγραψε:Φιεσταρα...και τα μωρα θα σταζουν
< edge >
Σόρρυ.
Το περάσατε στο ντούκου αυτό οι υπόλοιποι;
Γκεάκο πες οτι σοβαρολογείς.
Το σκεφτομαι πολυ σοβαρα πλεον το ενδεχόμενο..
< edge >
Καθόλου ηλίθιος αν πάρεις ένα καλό και το προσέχεις και το σέβεσαι.
Εντελώς ραντανπλάν αν πάρεις το πιο φτηνό που βρεις και του πετάξεις τα μάτια έξω. Βέβαια πάλι κέφι θα κάνεις οπότε ίσως και να μην είσαι ηλίθιος σε καμία περίπτωση!
Πιο ζημιάρικο θα έιναι ο γαλλικός κουβάς (flaim bait )
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
sknipper έγραψε:. Τέλη (που ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει),
1300 κυβικά είναι.
Τι να γίνει?
Μια επιπλέον πρόταση είναι και η SLK πρώτης γενιάς, είναι δίλιτρη όμως.
rx8_drifter έγραψε:Παίδες, αν κάνεις 5-6.000χλμ το χρόνο θα χρειαστείς 10 χρόνια για να κάνεις rebuilt, αράξτε με τα κόστη.
Πιο ζημιάρικο θα έιναι ο γαλλικός κουβάς (flaim bait )
Πες τα μεγάλε ερωτιάρη εκ Λευκάδος!
NickTG έγραψε:Μα καλά δεν ξέρεις ότι κατά καιρούς παίζει στα Wankel, επειδή ο τρόπος προσδιορισμού των κυβικών τους είναι αμφιλεγόμενος, να υπολογίζονται αλλιώς οπότε τα 1300 γίνοντσι 2600.....sknipper έγραψε:. Τέλη (που ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει),1300 κυβικά είναι.
Τι να γίνει?
Εάν ειναι συνειδητοποιημένος ο αγοραστης,ειναι καλη περιπτωση ένα καθαρο ρχ8 στις τιμες που παιζουν σημερα.
τετοια αυτοκίνητα στο μελλον πολύ λιγοι θα μπορεσουν να αγορασουν.
Από θεμα μεταπωλησης ,οι καυλες που προσφερει(αρκει να μπορεις να τις βγαλεις από το αυτοκινητο) είναι αρκετες για τα 2-3 χιλιαρικα που μπορει να χασεις σε βαθος 2-3-4 ετων.
Τα θεματα του είναι γνωστα.Εαν προσεξεις και δεν εισαι γραψαρχιδης είναι καλη επιλογή.
Σε αυτά τα χρηματα δεν το πλησιαζει τιποτα σε fun factor.
Εχω καβαλησει κανα δυο,και το σασι του και το πως στέκεται στο δρομο, είναι σε επιπεδο που δεν μπορεις να βρεις σημερα ευκολα.Εντυπωσιαστικα,δεν το περιμενα.
Διαβαζεις πολύ,ρωτας σε αντιστοιχα φορουμ,μετρας απαντησεις μονο από γνωστες, σε αυτά τα φορουμ,και περιμενεις να βρεις το καθαρο αυτοκινητο.Δεν θελει βιασυνη,πολυ βασικο.