Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#420229 μπήκατε όλοι οι politically correct να τη πειτε στο μοναδικό χρήστη που πήρε αμάξι που καίει 20 λίτρα/100χλμ κηροζίνη, χώρια τα λάδια και τα rebuilt. A bunch of wussies :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#531630 Μόνο φυσικά αν σου βγαίνουν τα μπιμπικίνια για την τρελή κατανάλωση και το κόστος συντήρησης. :iconcool:

Αλλά, ναι... πολύ αμάξι για τα λεφτά. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#531636 Ουτε σωστο μηχανακι δεν παιρνεις με τοσα χρηματα. Αμαρτια...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#531657 Αμαρτία μεν αλλά όταν διαβάζεις στην πρώτη αγγελία ότι ο κινητήρας έχει 33.000 χλμ και το σκάφος 63.000, καταλαβαίνεις γιατί είναι χώμα οι τιμές.

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#531658 Έχει ΑΊΣΘΗΣΗ όμως

Όχι σαν AR και BMW, προς Θεού, αλλά έχει
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#531669 :lol: τι έγινε; τον πρήξατε στα τηλέφωνα και ανέβασε την τιμή στα 3600 ??
15 μέρες δεν την είχε αλλάξει .
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#564814 2019
https://www.car.gr/used-cars/mazda/rx-8.html?sort=pra
Αχ αυτά τα RX :inlove:

Στην πρώτη σελίδα αν βάλεις στην αναζήτηση "τα πιο φθηνά " στο car βγαίνουν πολλές αγγελίες "ζητείται" , εχει γίνει κάτι μήπως , λεω τώρα , πχ γυρνάει η mazda στην Ελλάδα και θα τους τα φτιάχνει τζάμπα :lol: (ανακλήσεις ,εγγυήσεις κλπ) , πάντως οι τιμές είναι χώμα τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα κάτω απο 5000€ και χωρίς ζημιά .

Το κακό είναι οτι για μέτρηση συμπίεση θέλεις κανα 50άρικο οπότε για να ελέγξεις αυτα τα 10 θέλεις 500€ , θα βγεί αραγε κανένα σωστό; :whistlink: :hmmm:
Θα πρέπει τα σχετικά συνεργεία να βγάλουν προσφορά στις δύο συμπιεσομετρήσεις η τρίτη δώρο αλλιώς δεν συμφέρει , με αυτά τα αυτοκίνητα μπαίνεις στα έξοδα πριν τα αγοράσεις! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#564817 Πολλοί βιώνουν μια μικρή οικονομική ανάκαμψη. Φαίνεται από τις πωλήσεις των καινούριων (πρώτη φορά μες στην κρίση έσπασε το φράγμα των 100 χιλιάδων πωλήσεων), κάτι κινείται στην οικοδομή, ο τουρισμός σπάει τα κοντέρ, το AirBnb έχει δώσει έξτρα εισόδημα σε πολλούς μικρομεσαίους. Αυτοί επιθυμούν ένα δεύτερο όχημα για βόλτα. Άλλος θα στραφεί σε Jimny, άλλος θα θέλει κάτι σπορ.
Το 8άρι βολεύει γιατί πωλείται τσάμπα κι έχει τέλη ψίχουλα. Αν μιλάμε για όχημα για 1-2 βόλτες το μήνα, παίζει χωρίς αντίπαλο. Αν υποθέσουμε ότι ανταγωνιστικά μοντέλα είναι το πρώτο Type-R και το Golf V GTi, αυτά θέλουν +500 ευρώ τέλη και κοστίζουν 3 χιλιάρικα παρακαλώ για να τα αγοράσεις. Αν ο άλλος κάνει 2.500 χιλιόμετρα ετησίως, δε θα βγάλει ποτέ τα επιπλέον χρήματα λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης.

Εν τω μεταξύ, τα τρία μοντέλα δεν έχουν καμία επαφή στο δρόμο. Γενικώς δεν έχει καμία επαφή το 8άρι με οποιοδήποτε προσθιοκίνητο και τα καλά φθηνά πισωκίνητα έχουν εκλείψει. Τι θα πάρεις αντί για το 8άρι; Ε46 330; Ούτε είναι τόσο σπορ, ούτε θα την πάρεις τσάμπα, ενώ μετά θα σε ματώσει οικονομικά.
Ο διάδοχός του είναι το GT86, αλλά κοστίζει όσο 4 8άρια, είτε στην αγορά ως μεταχειρισμένο είτε στα τέλη του. Και θα έχει και φόρο πολυτελείας.
Ίσως κάποιος κοιτάξει και το Miata ή το MR2, αλλά αυτά είναι κάμπριο και διθέσια και σαφώς πολύ λιγότερο ασφαλή από το 8άρι, είτε επειδή δεν έχουν ESP είτε λόγω παθητικής ασφάλειας.

Όλοι φοβούνται το μοτέρ. Αν υπολογίσεις ότι θα πάρεις με 2.500-3.000 ένα με πεσμένη συμπίεση κι η επισκευή κοστίζει 2.500, άντε να θέλει και μερικά μαζέματα ακόμα, με 6-7 χιλιάρικα έχεις ένα Cosmo 230 ίππων με καινούριο μοτέρ για 100.000 χιλιόμετρα.
Θέλει οπωσδήποτε μικτή ασφάλεια γιατί έχει ακριβή φανοποιία και σου μένει μόνο η κατανάλωση.
Αν μιλάμε για βολτάδικο, τότε δε σε νοιάζει. Αν όμως το θες για καθημερινό, τότε αξίζει πολύ το υγραέριο. Πλέον είναι αρκετοί αυτοί που ξέρουν να το ρυθμίσουν σωστά κι υπάρχει τεχνογνωσία που το καθιστά ασφαλή μετατροπή. Υπολογίστε ότι σε θέμα εξόδων κίνησης, φέρνεις το 8άρι σε επίπεδα σουπερμίνι 1.4, δηλαδή 7-7,5 λίτρα στα 100. Λουκούμι!
Εννοείται ότι όταν θες να αρχίσεις τους κοφτές ή τα παντιλίκια, το γυρνάς σε βενζίνη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#564820 Τελικά, όταν δεν γράφεις για φυσικό αέριο, μια χαρά λογικά είναι τα ποστ σου! :lol:
Συμφωνώ με το παραπάνω 100%, έχω αρχίσει κι εγώ και το σκέφτομαι για μελλοντικό παιχνίδι, αν βρεθώ σε περιοχή που θα υπάρχει ανθρώπινο πάρκινγκ. Πραγματικά, επειδή έχει πολύ χαμηλά πάγια έξοδα, έχει βάση το σκεπτικό σου.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#564826 Ωραία πάσα, είχα ρωτήσει τον πιο γνωστό εγκαταστάτη υγραερίου για το ενδεχόμενο τοποθέτησης φυσικού αερίου στο 8άρι, ώστε να γίνει η κλοπή του αιώνα. Επειδή όμως δε χωράει μεγάλη μπουκάλα στο πορτ μπαγκάζ του κι επειδή καίει τον άμπακο, θα είχε αυτονομία 100 χιλιόμετρα. Άκυρο!
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#564830
Dimsabas έγραψε:Ωραία πάσα, είχα ρωτήσει τον πιο γνωστό εγκαταστάτη υγραερίου για το ενδεχόμενο τοποθέτησης φυσικού αερίου στο 8άρι, ώστε να γίνει η κλοπή του αιώνα. Επειδή όμως δε χωράει μεγάλη μπουκάλα στο πορτ μπαγκάζ του κι επειδή καίει τον άμπακο, θα είχε αυτονομία 100 χιλιόμετρα. Άκυρο!



Τώρα δηλ τι κάνεις βάζεις φυτίλια ; για πες και άλλα για το φυσικό αεριο + RX-8 και σίγουρα ξέρεις πολλά και για το υγραέριο ....