τιμές ξεφτιλέ
https://www.car.gr/14634981-mazda-rx-8
Αλλά, ναι... πολύ αμάξι για τα λεφτά.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Όχι σαν AR και BMW, προς Θεού, αλλά έχει
15 μέρες δεν την είχε αλλάξει .
https://www.car.gr/used-cars/mazda/rx-8.html?sort=pra
Αχ αυτά τα RX
Στην πρώτη σελίδα αν βάλεις στην αναζήτηση "τα πιο φθηνά " στο car βγαίνουν πολλές αγγελίες "ζητείται" , εχει γίνει κάτι μήπως , λεω τώρα , πχ γυρνάει η mazda στην Ελλάδα και θα τους τα φτιάχνει τζάμπα (ανακλήσεις ,εγγυήσεις κλπ) , πάντως οι τιμές είναι χώμα τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα κάτω απο 5000€ και χωρίς ζημιά .
Το κακό είναι οτι για μέτρηση συμπίεση θέλεις κανα 50άρικο οπότε για να ελέγξεις αυτα τα 10 θέλεις 500€ , θα βγεί αραγε κανένα σωστό;
Θα πρέπει τα σχετικά συνεργεία να βγάλουν προσφορά στις δύο συμπιεσομετρήσεις η τρίτη δώρο αλλιώς δεν συμφέρει , με αυτά τα αυτοκίνητα μπαίνεις στα έξοδα πριν τα αγοράσεις!
Το 8άρι βολεύει γιατί πωλείται τσάμπα κι έχει τέλη ψίχουλα. Αν μιλάμε για όχημα για 1-2 βόλτες το μήνα, παίζει χωρίς αντίπαλο. Αν υποθέσουμε ότι ανταγωνιστικά μοντέλα είναι το πρώτο Type-R και το Golf V GTi, αυτά θέλουν +500 ευρώ τέλη και κοστίζουν 3 χιλιάρικα παρακαλώ για να τα αγοράσεις. Αν ο άλλος κάνει 2.500 χιλιόμετρα ετησίως, δε θα βγάλει ποτέ τα επιπλέον χρήματα λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης.
Εν τω μεταξύ, τα τρία μοντέλα δεν έχουν καμία επαφή στο δρόμο. Γενικώς δεν έχει καμία επαφή το 8άρι με οποιοδήποτε προσθιοκίνητο και τα καλά φθηνά πισωκίνητα έχουν εκλείψει. Τι θα πάρεις αντί για το 8άρι; Ε46 330; Ούτε είναι τόσο σπορ, ούτε θα την πάρεις τσάμπα, ενώ μετά θα σε ματώσει οικονομικά.
Ο διάδοχός του είναι το GT86, αλλά κοστίζει όσο 4 8άρια, είτε στην αγορά ως μεταχειρισμένο είτε στα τέλη του. Και θα έχει και φόρο πολυτελείας.
Ίσως κάποιος κοιτάξει και το Miata ή το MR2, αλλά αυτά είναι κάμπριο και διθέσια και σαφώς πολύ λιγότερο ασφαλή από το 8άρι, είτε επειδή δεν έχουν ESP είτε λόγω παθητικής ασφάλειας.
Όλοι φοβούνται το μοτέρ. Αν υπολογίσεις ότι θα πάρεις με 2.500-3.000 ένα με πεσμένη συμπίεση κι η επισκευή κοστίζει 2.500, άντε να θέλει και μερικά μαζέματα ακόμα, με 6-7 χιλιάρικα έχεις ένα Cosmo 230 ίππων με καινούριο μοτέρ για 100.000 χιλιόμετρα.
Θέλει οπωσδήποτε μικτή ασφάλεια γιατί έχει ακριβή φανοποιία και σου μένει μόνο η κατανάλωση.
Αν μιλάμε για βολτάδικο, τότε δε σε νοιάζει. Αν όμως το θες για καθημερινό, τότε αξίζει πολύ το υγραέριο. Πλέον είναι αρκετοί αυτοί που ξέρουν να το ρυθμίσουν σωστά κι υπάρχει τεχνογνωσία που το καθιστά ασφαλή μετατροπή. Υπολογίστε ότι σε θέμα εξόδων κίνησης, φέρνεις το 8άρι σε επίπεδα σουπερμίνι 1.4, δηλαδή 7-7,5 λίτρα στα 100. Λουκούμι!
Εννοείται ότι όταν θες να αρχίσεις τους κοφτές ή τα παντιλίκια, το γυρνάς σε βενζίνη.
Συμφωνώ με το παραπάνω 100%, έχω αρχίσει κι εγώ και το σκέφτομαι για μελλοντικό παιχνίδι, αν βρεθώ σε περιοχή που θα υπάρχει ανθρώπινο πάρκινγκ. Πραγματικά, επειδή έχει πολύ χαμηλά πάγια έξοδα, έχει βάση το σκεπτικό σου.
Dimsabas έγραψε:Ωραία πάσα, είχα ρωτήσει τον πιο γνωστό εγκαταστάτη υγραερίου για το ενδεχόμενο τοποθέτησης φυσικού αερίου στο 8άρι, ώστε να γίνει η κλοπή του αιώνα. Επειδή όμως δε χωράει μεγάλη μπουκάλα στο πορτ μπαγκάζ του κι επειδή καίει τον άμπακο, θα είχε αυτονομία 100 χιλιόμετρα. Άκυρο!
Τώρα δηλ τι κάνεις βάζεις φυτίλια ; για πες και άλλα για το φυσικό αεριο + RX-8 και σίγουρα ξέρεις πολλά και για το υγραέριο ....