Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Govus
#376584 Πολύ καλός φίλος από Θεσσαλονίκη, με ένα παιδί, ψάχνει για μεταχειρισμένο μεσαίο μέχρι το ανωτέρω ποσό (των 10 χιλιάδων MAX ) .
Έκανα μια γρήγορη αναζήτηση και βρήκα τα παρακάτω, αλλά κάθε άλλη πρόταση είναι δεκτή :) !!

https://www.car.gr/8785312-ford-c-max-1-6-gen-x
https://www.car.gr/9689523-ford-focus-g ... full-extra
https://www.car.gr/9573202-honda-civic
https://www.car.gr/9692348-opel-astra
https://www.car.gr/9712241-seat-leon-1-8-tsi-facelift
https://www.car.gr/9652737-toyota-auris
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#376588 Σ' αυτά τα λεφτά, το Civic με κλειστά μάτια. Μόνον η κάπως σκληρή ανάρτηση μπορεί να προβληματίσει.
Εξαιρετικό μοτέρ, αξιόπιστο μέχρι αηδίας, και πολύ οικονομικό.
Καλύτερα να μείνει μακριά από τα διάφορα TSI αν δεν θέλει στενές (και ακριβές) επαφές με συνεργεία.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#376589 ο τυπος με το φοκους και τα 8.300 ειναι μεγας μαλακας.

απλα δεν θελει να πουλησει. μην ασχολεισαι

αουρις : ΜΑΚΡΙΑ.

το σιβικ ειναι σκληρο και κανει πολυ θορυβο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#376592 Πιο σκληρό είναι το Leon από το Civic (τα έχω οδηγήσει και τα δύο). Το Civic όντως σε κάποιες στροφές κάνει ένα θόρυβο που μοιάζει με συντονισμό. Αλλά έχει πολύ καλό και δυνατό μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#376597
Anonymous Founder έγραψε:Σ' αυτά τα λεφτά, το Civic με κλειστά μάτια. Μόνον η κάπως σκληρή ανάρτηση μπορεί να προβληματίσει

8800 για Civic 10 ετών; :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Govus
#376598
popolaros έγραψε:ο τυπος με το φοκους και τα 8.300 ειναι μεγας μαλακας.
απλα δεν θελει να πουλησει. μην ασχολεισαι

Έχει ελάχιστα χλμ. πάντως... Από μεγάλα σέρβις κλπ. τι λένε τα VCT (ιμάντες κλπ.) ; Και πόσο φτάνουν σε €€ τα ανάλογα Φόκους αλήθεια :hmmm: ;
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376605
Govus έγραψε:
popolaros έγραψε:ο τυπος με το φοκους και τα 8.300 ειναι μεγας μαλακας.
απλα δεν θελει να πουλησει. μην ασχολεισαι

Έχει ελάχιστα χλμ. πάντως... Από μεγάλα σέρβις κλπ. τι λένε τα VCT (ιμάντες κλπ.) ; Και πόσο φτάνουν σε €€ τα ανάλογα Φόκους αλήθεια :hmmm: ;


Νομιζω γυρω στα 8 θα βρει καποιο πολυ καλο. Αλλα αφου εχει τοσο πολυ μπατζετ, γιατι να μη βαλει καποια λεφτα παραπανω να παρει ecoboost? Ενα πολυ ωραιο παραδειγμα και σε πολυ ωραιο χρωμα, θα παρει ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι στα καινουρια στανταρ τεχνολογιας.

https://www.car.gr/9217721-ford-focus-t ... -6t-5d-180
Άβαταρ μέλους
By Govus
#376606 Σόρρυ Geo, αλλά τα 10 χιλιάρικα είναι το απόλυτο όριο...
Επίσης κοιτάει μόνο περιοχή Θεσσαλονίκης.
Τελευταία επεξεργασία από Govus και 17 Μαρ 2017, 13:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#376611 Και εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση που έκανα πριν δύο χρόνια σε focus 2ης γενιάς 1,6 κατέληξα. Για ιμάντα εγώ πλήρωσα 200 € το καλοκαίρι του 2016 που τον άλλαξα. Πάντως της συγκεκριμένης αγγελίας όσο εξοπλισμό και να έχει είναι νομίζω ακριβό. Αλλιώς σε τουρμπάτο το leon είναι νομίζω καλή επιλογή για τον 1.8 tsi δεν νομίζω να έχουν ακουστεί ιδιαίτερα αρνητικά πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#376613 Αυτά δεν είναι μεσαία πάντως. Περιορίζεται μόνο σε αυτοκίνητα στην Θεσσαλονίκη ή δεν έχει πρόβλημα να πάει Αθήνα;
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#376614
Govus έγραψε:Σόρρυ Geo, αλλά τα 10 χιλιάρικα είναι το απόλυτο όριο...


Καλα δεν υπαρχει λογος να ζητας συγγνωμη. :lol: Απλα ετσι οπως εχουν εξελιχθει τα πραγματα πιστευω πως μικρα κυβικα και τουρμπο ειναι μονοδρομος.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#376615 https://www.car.gr/9573209-volkswagen-g ... p-highline

https://www.car.gr/9664060-volkswagen-golf-tsi-160-hp

Αξιόπιστο (για VW) και αρκετά γρήγορο με καλό εξοπλισμό

Inviato dal mio NEM-L21 utilizzando Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από alexm και 17 Μαρ 2017, 14:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#376628
NiTse έγραψε: για τον 1.8 tsi δεν νομίζω να έχουν ακουστεί ιδιαίτερα αρνητικά πράγματα.


Νομίζεις... όταν ρώτησα (την περίοδο που έψαχνα) ξέδερφο με συνεργείο μου απάντησε: έπρεπε να ήσουν εδώ πριν λίγες μέρες που ήρθε leon 1.8tsi που του έσπασε η καδένα στην ΕΟ με 120-130χαω και 6η... 45Κ χλμ... έπεσαν οι βαλβίδες στους κυλίνδρους κι έγινε πάρτυ"... :help: 1800 η λυπητερή. Απαράδεκτο για αυτοκίνητο με 45Κ χλμ...

Νομίζω αυτά τα θέματα με τις καδένες φτιάχτηκαν για τα μοντέλα μετά το '14 ή '15... :hmmm:

Ψάχνοντας τότε στο νετ είχα βρει ένα ποστ σε Γερμανικό φόρουμ VW, μια ανακοίνωση της εταιρείας σε ερώτηση συλλόγου κατόχων VW, που έλεγε ότι ουσιαστικά ούτε αυτοί ξέρουν τι παίζει, έχουν μοτέρ που οι καδένες σπάνε στα 40Κ χλμ και άλλα που βγάζουν άνετα 200Κ χλμ και βάλε... :tomato:

Τα διτούρμπινα golf tsi μόνο ως κακό αστείο τα εκλαμβάνω...

Θα αφήσω τον dimvii να αναλάβει για αυτό... :twisted: :lol:

Προσωπικά θα κοίταζα τον φίκο με 27Κ χλμ, αλλά με καλύτερη τιμή... πιθανώς και κανένα civic... :hmmm: Αλλά δεν θα απέκλεια και κανένα μεγαλύτερο (Mondeo, κτλ) σε αυτά τα λεφτά...