- 17 Μαρ 2017, 14:14
#376628
NiTse έγραψε: για τον 1.8 tsi δεν νομίζω να έχουν ακουστεί ιδιαίτερα αρνητικά πράγματα.
Νομίζεις... όταν ρώτησα (την περίοδο που έψαχνα) ξέδερφο με συνεργείο μου απάντησε: έπρεπε να ήσουν εδώ πριν λίγες μέρες που ήρθε leon 1.8tsi που του έσπασε η καδένα στην ΕΟ με 120-130χαω και 6η... 45Κ χλμ... έπεσαν οι βαλβίδες στους κυλίνδρους κι έγινε πάρτυ"...
1800 η λυπητερή. Απαράδεκτο για αυτοκίνητο με 45Κ χλμ...
Νομίζω αυτά τα θέματα με τις καδένες φτιάχτηκαν για τα μοντέλα μετά το '14 ή '15...
Ψάχνοντας τότε στο νετ είχα βρει ένα ποστ σε Γερμανικό φόρουμ VW, μια ανακοίνωση της εταιρείας σε ερώτηση συλλόγου κατόχων VW, που έλεγε ότι ουσιαστικά ούτε αυτοί ξέρουν τι παίζει, έχουν μοτέρ που οι καδένες σπάνε στα 40Κ χλμ και άλλα που βγάζουν άνετα 200Κ χλμ και βάλε...
Τα διτούρμπινα golf tsi μόνο ως κακό αστείο τα εκλαμβάνω...
Θα αφήσω τον dimvii να αναλάβει για αυτό...
Προσωπικά θα κοίταζα τον φίκο με 27Κ χλμ, αλλά με καλύτερη τιμή... πιθανώς και κανένα civic...
Αλλά δεν θα απέκλεια και κανένα μεγαλύτερο (Mondeo, κτλ) σε αυτά τα λεφτά...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα