- 02 Ιαν 2017, 14:16
#345691
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο, αλλά όποιος θέλει να μπλέξει με τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού της γενιάς Ε της BMW, θα πρέπει να γνωρίζει:
-ΔΕΝ λύθηκαν ΠΟΤΕ τα προβλήματα με τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
-ΔΕΝ αλλάζονται δωρεάν, θα πρέπει να τα πληρώνετε.
-Τα μπεκ κρατάνε περίπου 100Κ χλμ. Μετά συνήθως κάποιο θα σκορπίσει. Κόστος, περίπου 300€ το ένα. Έχω αλλάξει 4 μαζεμένα όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο, και τώρα έχω (ξανα)αλλάξει άλλα δύο. Λογικά, θα αλλαχτούν ξανά όλα. Μέχρι την επόμενη φορά.
-Το αυτό και για τους πολλαπλασιαστές. Κόστος, κάπου 70€ ο ένας (με τοποθέτηση). Υπάρχουν και μη BMW, πολύ φθηνότεροι, αλλά μάλλον αντέχουν λιγότερο. Δεν το έχω ψάξει. Έχω αλλάξει 4 με δική μου χρέωση, κι άλλους 4 σε ανάκληση (χωρίς να έχουν πρόβλημα οι παλιοί). Πριν λίγες μέρες άλλαξα άλλον 1. Λογικά, και οι υπόλοιποι 3 θα ψοφήσουν επίσης.
-Το μοτέρ είναι επίσης ευαίσθητο και σε κάτι ρυθμιστές πίεσης λαδιού, και παίζει το πρόβλημα να συνδέεται και με την αντλία λαδιού. Το δικό μου ακόμη δεν το έχει εμφανίσει έντονα, αλλά σε βάθος χρόνου, μάλλον θ' αλλάξω και την αντλία λαδιού. Κόστος κοντά στο 1000άρικο.
Κοινώς, αν μπλέξεις με ένα από αυτά τα μοτέρ, ΣΙΓΟΥΡΑ θ' αλλάξεις πολλαπλασιαστές ή/και μπεκ, και πιθανόν να έχεις και άλλα μικρά ή μεγάλα προβλήματα. Όποιος δεν τα γράφει τα παραπάνω, που όλη η πιάτσα τα ξέρει, δεν ξέρω τι θέλει ή τι προσδοκά.
Η δική μου γνώμη; Αν BMW, τότε με μοτέρ έμμεσου ψεκασμού ή νεότερο μοντέλο με turbo. Τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ μοτέρ (με διαφορά) είναι τα πρώτα άμεσου ψεκασμού (τα γνωστά 1600 με 124 ίππους και 2000 με 170 ίππους).
Ταπεινή μου γνώμη: αγορά Ε90 (και όχι 92) με το μοτέρ 150 αλόγων και αυτόματο κιβώτιο. Λογικά αυτό είναι ό,τι πιο αξιόπιστο και ευχάριστο. Το χειροκίνητο της BMW είναι ΚΑΙ αυτό φόλα. Εναλλακτικά, μια 325, πάλι αυτόματη.
Στο δια ταύτα:
-Τα γερμανικά αυτοκίνητα, ΔΕΝ είναι καλύτερα από τα υπόλοιπα. Κάθε άλλο. Εννοείται συμπεριλαμβάνω μέσα και γαλλικά και ιταλικά. Είχα πριν ιταλικό (και μάλιστα κουβαδάκι) και ο πατέρας και ο αδερφός μου έχουν γαλλικά (Citroen και Renault αντίστοιχα), εννοείται, έχουν λιγότερα προβλήματα.
-Το αυτοκίνητο εννοείται είναι εξαιρετικό (όταν δουλεύει), αλλά το να πληρώνεις 1 χιλιάρικο το χρόνο τέλη/φόρο και άλλο κάνα 500άρικο σε επισκευές και άλλα λίγα σε σερβις, δεν είναι λογικό... Εννοείται, η ΒΜW έχει φρικτή υποστήριξη στους πελάτες της, και πολύ καλά κάνει, αφού κάποιοι αγοράζουν μόνον με το σήμα.
-Δυστυχώς, όσο οι ιάπωνες της Lexus και της Infinity δεν μπαίνουν δυναμικά στις κατηγορίες αυτές, φως δεν θα δούμε. Ούτε πίσω κίνηση. Και η Alfa Romeo, δεν ξέρω αν θα βγάλει προσιτό πισωκίνητο...