Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By fot
#345426 Πλεον φαντάζομαι πως δεν παίζουν τίποτα σε προσφορές. Αν δεν απατώμαι μέχρι και τα μτχ diesel ανέβηκαν.
Για το bmw δεν έμαθα τιμή γιατί έλλειπαν οι πωλητές. Λέω εγώ, 25 περίπου. Το Α3 28χ. Με ότι μειώσεις θα μπορούσαν να γίνουν, 26,5-27.

Στο μέλλον περιμένουμε μεγάλη απαξίωση για την Ε92?
Βρήκα πολύ καλό αυτοκίνητο, σχετικά κοντά μου, με ελάαχιστα χλμ. Του λείπουν βέβαια τα δερμάτινα αλλά μικρό το κακό. 15χιλ.
Στόχος μου είναι να πάρω ότι καλύτερο σε κατάσταση βρω. Το κρατάω μέχρι να το βαρεθώ και αλλάζω.

Δεν ξέρω αν το ξαναέβαλα, αλλά και αυτό είναι μούρλια. https://www.car.gr/8638665-bmw-320-coupe
Άβαταρ μέλους
By markvag
#345487 Όντως πολύ καλή η 320 που έβαλες (αν είναι αληθινά τα χλμ και η κατάσταση, που μάλλον είναι). Πήγες, έκανες προσφορά, το τσέκαρες στην αντιπροσωπεία και το πήρες! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#345542
fot έγραψε:Πλεον φαντάζομαι πως δεν παίζουν τίποτα σε προσφορές. Αν δεν απατώμαι μέχρι και τα μτχ diesel ανέβηκαν.
Για το bmw δεν έμαθα τιμή γιατί έλλειπαν οι πωλητές. Λέω εγώ, 25 περίπου. Το Α3 28χ. Με ότι μειώσεις θα μπορούσαν να γίνουν, 26,5-27.

Στο μέλλον περιμένουμε μεγάλη απαξίωση για την Ε92?
Βρήκα πολύ καλό αυτοκίνητο, σχετικά κοντά μου, με ελάαχιστα χλμ. Του λείπουν βέβαια τα δερμάτινα αλλά μικρό το κακό. 15χιλ.
Στόχος μου είναι να πάρω ότι καλύτερο σε κατάσταση βρω. Το κρατάω μέχρι να το βαρεθώ και αλλάζω.

Δεν ξέρω αν το ξαναέβαλα, αλλά και αυτό είναι μούρλια. https://www.car.gr/8638665-bmw-320-coupe



https://papadimitriou-cars.car.gr/cars/view/8712396/

και ξερουμε οτι το αμαξι ειναι πολυ καλο...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#345560
fot έγραψε:Ωραία περίπτωση! Το αυτοκίνητο το γνωρίζεις προσωπικά ποπ? Για χλμ δεν υπάρχει αμφιβολία?


Για το συγκεκριμένο όντως, δεν υπάρχει αμφιβολία. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#345691 Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο, αλλά όποιος θέλει να μπλέξει με τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού της γενιάς Ε της BMW, θα πρέπει να γνωρίζει:
-ΔΕΝ λύθηκαν ΠΟΤΕ τα προβλήματα με τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
-ΔΕΝ αλλάζονται δωρεάν, θα πρέπει να τα πληρώνετε.
-Τα μπεκ κρατάνε περίπου 100Κ χλμ. Μετά συνήθως κάποιο θα σκορπίσει. Κόστος, περίπου 300€ το ένα. Έχω αλλάξει 4 μαζεμένα όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο, και τώρα έχω (ξανα)αλλάξει άλλα δύο. Λογικά, θα αλλαχτούν ξανά όλα. Μέχρι την επόμενη φορά.
-Το αυτό και για τους πολλαπλασιαστές. Κόστος, κάπου 70€ ο ένας (με τοποθέτηση). Υπάρχουν και μη BMW, πολύ φθηνότεροι, αλλά μάλλον αντέχουν λιγότερο. Δεν το έχω ψάξει. Έχω αλλάξει 4 με δική μου χρέωση, κι άλλους 4 σε ανάκληση (χωρίς να έχουν πρόβλημα οι παλιοί). Πριν λίγες μέρες άλλαξα άλλον 1. Λογικά, και οι υπόλοιποι 3 θα ψοφήσουν επίσης.
-Το μοτέρ είναι επίσης ευαίσθητο και σε κάτι ρυθμιστές πίεσης λαδιού, και παίζει το πρόβλημα να συνδέεται και με την αντλία λαδιού. Το δικό μου ακόμη δεν το έχει εμφανίσει έντονα, αλλά σε βάθος χρόνου, μάλλον θ' αλλάξω και την αντλία λαδιού. Κόστος κοντά στο 1000άρικο.

Κοινώς, αν μπλέξεις με ένα από αυτά τα μοτέρ, ΣΙΓΟΥΡΑ θ' αλλάξεις πολλαπλασιαστές ή/και μπεκ, και πιθανόν να έχεις και άλλα μικρά ή μεγάλα προβλήματα. Όποιος δεν τα γράφει τα παραπάνω, που όλη η πιάτσα τα ξέρει, δεν ξέρω τι θέλει ή τι προσδοκά.

Η δική μου γνώμη; Αν BMW, τότε με μοτέρ έμμεσου ψεκασμού ή νεότερο μοντέλο με turbo. Τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ μοτέρ (με διαφορά) είναι τα πρώτα άμεσου ψεκασμού (τα γνωστά 1600 με 124 ίππους και 2000 με 170 ίππους).

Ταπεινή μου γνώμη: αγορά Ε90 (και όχι 92) με το μοτέρ 150 αλόγων και αυτόματο κιβώτιο. Λογικά αυτό είναι ό,τι πιο αξιόπιστο και ευχάριστο. Το χειροκίνητο της BMW είναι ΚΑΙ αυτό φόλα. Εναλλακτικά, μια 325, πάλι αυτόματη.

Στο δια ταύτα:
-Τα γερμανικά αυτοκίνητα, ΔΕΝ είναι καλύτερα από τα υπόλοιπα. Κάθε άλλο. Εννοείται συμπεριλαμβάνω μέσα και γαλλικά και ιταλικά. Είχα πριν ιταλικό (και μάλιστα κουβαδάκι) και ο πατέρας και ο αδερφός μου έχουν γαλλικά (Citroen και Renault αντίστοιχα), εννοείται, έχουν λιγότερα προβλήματα.
-Το αυτοκίνητο εννοείται είναι εξαιρετικό (όταν δουλεύει), αλλά το να πληρώνεις 1 χιλιάρικο το χρόνο τέλη/φόρο και άλλο κάνα 500άρικο σε επισκευές και άλλα λίγα σε σερβις, δεν είναι λογικό... Εννοείται, η ΒΜW έχει φρικτή υποστήριξη στους πελάτες της, και πολύ καλά κάνει, αφού κάποιοι αγοράζουν μόνον με το σήμα.
-Δυστυχώς, όσο οι ιάπωνες της Lexus και της Infinity δεν μπαίνουν δυναμικά στις κατηγορίες αυτές, φως δεν θα δούμε. Ούτε πίσω κίνηση. Και η Alfa Romeo, δεν ξέρω αν θα βγάλει προσιτό πισωκίνητο...
Άβαταρ μέλους
By fot
#345702 Κατανοώ αυτά που λες και δεν υπάρχει λόγος να αμφισβητήσω κάτι. Κάποια από τα προβλήματα που αναφέρεις τα γνωρίζω προσωπικά από άλλο Ε90 320i με τους 170 υπάρχει στην οικογένεια.

Η E90 με 150 και αυτόματο θα είναι πολύ πιο αργή, σχεδόν θα σέρνεται. Θα ψάξω όμως.

Τώρα για τα γαλλοιταλικά, δεν βρίσκω κάποια εξίσου καλή πρόταση για την χρήση που το θέλω. Και φυσικά ούτε και στα ιαπωνικά.
Σε ότι αφορά βλάβες, τα πιο αξιόπιστα κατά γενικό κανόνα είναι τα ιαπωνικά.

Νομίζω πάντως ότι με το "όταν δουλεύει " γίνεσαι υπερβολικός.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#345706 Φέτος έχω πάει δύο φορές στο συνεργείο, μία για μπεκ και μία για πολλαπλασιαστή. Και τις δύο δούλευε τρικύλινδρο το αυτοκίνητο. Ε, δεν το θεωρώ λίγο.
Και το έχω ξαναπεί: δυστυχώς, σε compact μέγεθος πίσω κίνηση μόνον η BMW και η Mercedes έχει σήμερα.
Για αυτοκίνητο με 120Κ που έχει το δικό μου, οι βλάβες είναι αδικαιολόγητες (κυρίως γιατί είναι επαναλαμβανόμενες).
Αν ήταν κάνα φιατάκι, θα κατεβάζαμε καντήλια τώρα σωστά;

Απλώς θέλω να πω πως πρέπει ν' αγοράζεις ένα αυτοκίνητο έχοντας πλήρη γνώση τι το συνοδεύει. Η FIAT την BMW την έχει για πλάκα στα μοτέρ της, γιατί μπορεί να μην έβγαλε ποτέ η πρώτη μεγάλο αμάξι, αλλά είμαι βέβαιος πως τα φιατάκια πάνε λιγότερο στο συνεργείο από τα γερμανικά (και βάζω μέσα και τους άλλους αστείους της VW και Audi, εξαίρεση η Porsche υποθέτω).

Είναι αστείο ακόμη να θεωρούμε τους νότιους (Γάλλους, Ιταλούς) λιγότερο αξιόπιστους από τους Γερμανούς.
Άβαταρ μέλους
By fot
#345751
popolaros έγραψε:
fot έγραψε:Για το Passat CC 1.8TSI τι γνώμη έχετε?



mercy

pop, με συγχωρείς που δεν ξανααπάντώ για την 325, αλλά λογικά θα έχω πρόβλημα και με το τεκμήριο σε εκείνα τα κυβικά.
Παραμένει εξαιρετική επιλογή χιλιομετροφάγου όμως
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#345752 Για εμένα είναι πολύ πιο χιλιομετροφάγος από μία 320. Άνεση ανάρτησης, χώροι, ωραία ροπή του 1.8 και γλυτώνεις και τα κερατιατικα του 2λιτρου. Από αξιοπιστία, ελέγχεις καδένα εάν κάνει θόρυβο στην εκκίνηση και αντλία νερού εάν δακρύζει. Δεν ειχαν αλλα θέματα.