Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#343194
fot έγραψε:Αν δεις αυτό λέω. Στο μυαλό μου είναι το 320 coupe vs το πιο λογικό 116i f20 με τα 136.


Άσε το Ε92 θα σου έλεγα. Πιο παλιά τεχνολογικά είναι.

Πάρε κάτι πιο σύγχρονο και πιο οικονομικό συνολικά.

Κατέληξε σε f20 και ψαχνε για τέτοιο. Αν βρεις 118 ακόμα καλύτερα. Υπήρχε μια καλή δε ξέρω αν πουλήθηκε.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#343196
fot έγραψε:Scotch αλήθεια το πιστεύεις αυτό?

Ναι, αλλά είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση/διαίσθηση, δε θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου.
Άβαταρ μέλους
By fot
#343206 Νομιζω πως ολες οι 118 που είδα βρίσκονται σε μάντρες.
Η f20 πρέπει να ακρίβυναν σημαντικά τους τελευταίους μήνες. Φτάνοντας για μια f20 στα 20χιλ. Νιώθω ότι δεν θα είναι σωστή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#343221 Aφού γουστάρεις κουπέ, παίρνεις κουπέ.-
Ο ποπ έχει δίκιο που επιμένει για 325, αλλά όχι σεντάν για την περίπτωσή σου. Απ' ότι είδα έχει αυτοκίνητα γύρω στα 15.000, οπότε με το διαθέσιμο μπάτζετ σου έχεις και περίσσεμα για τρέλες σε τέλη κυκλοφορίας.
Άβαταρ μέλους
By fot
#343225
Nikos! έγραψε:Αυτή που είναι και facelift?

https://www.car.gr/9231423-bmw-118-118i

< >

Το μοτέρ της δεν είναι 1.5 134 άλογα? Ο τυπάς στην αγγελία πρέπει να κάνει λάθος..

Ίσως εν τέλει να έχει και ο Pop δίκιο. Αλλά θέλω να υπολογίσω καλά τι θα έχω να δίνω για την 25άρα παραπάνω από το 20άρι.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#343334 Αν πας σε φ20 πωλειται μια σε παραδιπλανο φορουμ, θα σου στειλω πμ. Βεβαια ποσα θελεις να δωσεις;
Γιατι με 10χιλιαρο ειναι καλη φαση το 2λιτρο. Εγω ακομα λεω επρεπε να χτυπησω μεταχειρη εβαρα και οτι γινει.


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#343392
fot έγραψε:...Ίσως εν τέλει να έχει και ο Pop δίκιο. Αλλά θέλω να υπολογίσω καλά τι θα έχω να δίνω για την 25άρα παραπάνω από το 20άρι.
Φυσικά και έχει δίκιο ο Pop. Κι εγώ θα ματαξαναεπαναλάβω υπέρ της pop 325.
Τα της εφορίας τα ξέρεις (σήμα και επιπλέον τεκμήριο). Το τί θα γίνει στο μέλλον κανείς δεν ξέρει αλλά είναι 10ετίας και καλής τεχνολογίας.
Ασφάλεια ίσως κάτι λίγο παραπάνω. Μπουζί 2 παραπάνω μια φορά στα 60-100.000χλμ. Πολλαπλασιαστές 2 παραπάνω αν τυχόν προκύψει.
Λαδάκι νομίζω θέλει παραπάνω ο εξακύλινδρος, όχι σε κατανάλωση, δεν το καίει, απλά χωράει περισσότερο (περί τα 6,5-7 λίτρα).
Σε όλα τα υπόλοιπα πρέπει να είναι το ίδιο με το δίλιτρο. Λάστιχα, φρένα, βενζίνες.
Και είναι και εξακύλινδρος....πόντος! :innocent: :twisted:
Θα το ευχαριστηθείς περισσότερα από όλα τα άλλα και θα σε καλύψει καλύτερα από όλα τα άλλα.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#343394
fot έγραψε:
Nikos! έγραψε:Αυτή που είναι και facelift?

https://www.car.gr/9231423-bmw-118-118i

< >

Το μοτέρ της δεν είναι 1.5 134 άλογα? Ο τυπάς στην αγγελία πρέπει να κάνει λάθος..

Ίσως εν τέλει να έχει και ο Pop δίκιο. Αλλά θέλω να υπολογίσω καλά τι θα έχω να δίνω για την 25άρα παραπάνω από το 20άρι.


Ειναι απο τα πρωτα οποτε ειναι 1.6. Τα 1.5 3κυλ με ιδιες ονομαστικες επιδοσεις ηρθαν πιο μετα νομιζω κατα το καλοκαιρι που ακομα και τοτε πολλοι εσπρωχαν τα 1.6
Άβαταρ μέλους
By GTS
#343435
fot έγραψε:
Nikos! έγραψε:Αυτή που είναι και facelift?

https://www.car.gr/9231423-bmw-118-118i

< >

Το μοτέρ της δεν είναι 1.5 134 άλογα? Ο τυπάς στην αγγελία πρέπει να κάνει λάθος..

Ίσως εν τέλει να έχει και ο Pop δίκιο. Αλλά θέλω να υπολογίσω καλά τι θα έχω να δίνω για την 25άρα παραπάνω από το 20άρι.


Tα στοιχεια της αγγελιας ειναι λαθος. Μαλλον ασχετη αγγελια.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#343457
xenos έγραψε:Αν πας σε φ20 πωλειται μια σε παραδιπλανο φορουμ, θα σου στειλω πμ. Βεβαια ποσα θελεις να δωσεις;
Γιατι με 10χιλιαρο ειναι καλη φαση το 2λιτρο. Εγω ακομα λεω επρεπε να χτυπησω μεταχειρη εβαρα και οτι γινει.


< >

Για πες τώρα που πέρασε κάπως η κάβλα του καινούριου αυτοκινήτου αν ξανααποφάσιζες σήμερα θα πήγαινες πάλι σε καινούρια 116 με 20.000 + € ή θα έμενες στον τίτλο του θέματος σου μεταχειρισμένο σπορ οικογενειακό με 15.000 €; (και τα ρέστα τέλη κυκλοφορίας ή μήπως κανα μηχανάκι;)
Άβαταρ μέλους
By xenos
#343463
NiTse έγραψε:Για πες τώρα που πέρασε κάπως η κάβλα του καινούριου αυτοκινήτου αν ξανααποφάσιζες σήμερα θα πήγαινες πάλι σε καινούρια 116 με 20.000 + € ή θα έμενες στον τίτλο του θέματος σου μεταχειρισμένο σπορ οικογενειακό με 15.000 €; (και τα ρέστα τέλη κυκλοφορίας ή μήπως κανα μηχανάκι;)


Κοίτα στη σύγκριση καινούριο 1.6Τ με 20κ vs μετάχειρο 2.x με 15κ, ακόμα και τώρα βλέπω να γέρνει υπέρ του καινουριου. Στο 10χίλιαρο όμως θεωρώ πως αξίζει, ΑΝ πάρεις το ρίσκο να το πάρεις και να αλλάξουν κάτι και να σου μείνει στα χέρια.
πχ1. συγγενής τις καλές εποχές πήρε καινούριο cherokee = με υγραέριο και χωρίς πινακίδες εδώ και χρόνια ==> κακή απόφαση
πχ2. αφεντικό βρήκε q7 και 60κ χλμ 3-3.5 λίτρα (δεν θυμάμαι) σε τιμή χάρισμα ==> καλή απόφαση. Έδωσε και 3κ να το κάνει καινούριο.

Εγώ έψαχνα να δώσω 10κ για ένα τίμιο αμαξάκι. Έψαχνα αρκετούς μήνες (δεν έβρισκα τπτ μη μπουρδελο). Αγανάκτησα, ανέβασα το μπάτζετ στα 15κ. Τα ίδια. Ότι έβλεπα έκανε μπαμ ότι είχε τα 3σια χλμ, εξοπλισμό χειρότερο από ιαπωνικό 10τίας.
Στην απόφαση να πάω σε πολλά κυβικά (δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει), να πάρω κάτι που θα με ξενερώσει απίστευτα και να πάρω το bmw σε καλή τιμή.... ε πήγα στην κουρτίνα 3. Δεν ειμαι 100% ευχαριστημένος βέβαια, αλλά να βρεθώ με ένα 2.5λιτρο, έχοντας 2 παιδιά και βλέποντας άλλους να μην μπορούν να τα ξεφορτωθούν δεν το τόλμησα. :oops:

Ακόμα και τώρα λέω πωπω μλκία δεν πήρα μια εβάρα, ΑΛΛΑ μάλλον την ίδια επιλογή θα έκανα. Το bmw πάει καλά (για μένα), ταξιδεύει γρήγορα παρόλα τα 1.6 λίτρα του έχει στιχειώδη άνεση και εξοπλισμό. Θα το προτιμούσα 1.8, αλλά ίσως μπορεί να έρθει στα ίσια του με ένα συντηρητικό πρόγραμμα. :tomato:
Μια 3άρα θα την προτιμούσα με τουρμπάτο μοτέρ, αλλά σε λα βι! :s_drinks